Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 14
|
|
« Odpowiedz #45 : 08 Czerwca 2009, 10:26:01 » |
|
wreszcie miasto żywiołów
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #46 : 09 Czerwca 2009, 13:16:04 » |
|
Zajefajne xD... ptak gromu rox. Skąd można go ściągnąć(dajcie link)
|
Uploaded with ImageShack.usHomo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 21
Nadzieja to słabość, strach to potęga.
|
|
« Odpowiedz #47 : 11 Czerwca 2009, 15:24:50 » |
|
Mod zapowiada się ciekawie jak wyjdzie to od razu w niego zagram.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 106
|
|
« Odpowiedz #48 : 11 Czerwca 2009, 18:48:04 » |
|
Czemu podmieniać Akademie? Lepiej zrobić nowe takie miasto.. A najlepiej by to Ubisoft je zrobił z nowym dodatkiem! Ja nie wiem jak można było zapomnieć o Mieście Żywiołów(Wrota Żywiołów) i Jaszczuroludzi(Cytadela z 3)... Dla mnie to były jedne z najważniejszych zamków...
|
Mam Kolekcje Wszech Czasów!
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #49 : 11 Czerwca 2009, 19:47:57 » |
|
@Vela Nie chcę być chamski ale to przesada. Lepiej niech wyjdzie te Heroes VI. Po za tym o tym pomyśle(Akademia na Wrota) to nie wie. Po za tym w pracach jest również nowy zamek"Oblivion" zamiast Inferno i ten również jak Wrota Żywiołów jest bez wiedzy Ubisoftu. Radar czy Kainc nie pracuję z nimi przecież. Po za tym, nie wszyscy kochają projekty typu"Zamek Żywiołaków". Skończyło się DH dalej to odbudowa Imperium, a jeszcze kilka lat potem akcja Dark Massiah. W okresie 974-989 RSS demony czekały na Mrocznego Mesjasza(Seretha) nie atakując Ashan. A co do jaszczuroludzi to kiepski jak nie wiem pomysł a jedynie mi przechodzą projekty.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #50 : 12 Czerwca 2009, 09:02:50 » |
|
Czemu podmieniać Akademie? Lepiej zrobić nowe takie miasto.. Aha, jasne... spróbuj zaprojektować całe miasto w edytorze. Myślisz, że dlaczego same Wrota mają tylko jednostki z podmienionymi teksturami i statystykami? Bo to jest wykonalne przez ludzi bez doświadczenia w tworzeniu gier od podstaw. :E Nawet WoG nie miał żadnych nowych modeli postaci, tylko edytowane i doklejane stare. A co dopiero w pełnym 3D na silniku HoMMa V...
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 10
|
|
« Odpowiedz #51 : 02 Sierpnia 2009, 15:12:51 » |
|
Myślę, że faktycznie byłoby lepiej i fajniej, gdyby to było dziewiąte miasto, ale to zadanie dla kogoś, kto zna cały kod i go rozumie, np. programista z firmy Ubi(kacja)
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 809
|
|
« Odpowiedz #52 : 29 Sierpnia 2009, 22:47:49 » |
|
Jak dla mnie moglibyście ulepszyć dawne miasta, np.: W Necropolis skasować Duchy i wymienic je na Mumie (oczywiście statsy pozmieniać), a Upiory na Rycerzy Śmierci. Wtedy by było fajniej.
|
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”
Friedrich Nietzsche
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #53 : 30 Sierpnia 2009, 09:45:05 » |
|
w heroes 3 uważałem conflux za fajne miasto choć najczęściej ginęły mi feniksy i rusałki (mało hp) teraz też bym pewnie tak uważał ale gdyby nie było tej sprawy z zamienianiem
|
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę...
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #54 : 20 Września 2009, 14:41:13 » |
|
W Necropolis skasować Duchy i wymienic je na Mumie (oczywiście statsy pozmieniać), a Upiory na Rycerzy Śmierci. Wtedy by było fajniej. W dziale modyfikacje jest mod, który zamienia zombie na mumie, ostatni post na przedostatniej stronie tematu "Tworzenie...". Zaś mod zamieniający 6 lvl jest stary jak świat, nie wiem tylko, czy działa w TotE. W zwykłym HV była chyba (nie jestem pewien) jednostka Rycerz Śmierci i Mroczny Rycerz, w TotE tego nie ma. Nie używałem tego moda, więc nie wiem, jak jest to rozwiązane w drugim dodatku. I czy w ogóle jest. Ogniste Ptaki, Feniksy i Ptaki Gromu są wykorzystane jako pojedynczy mod, podmieniają smoki Sylvan. Tyle wiem. Zaś co do samego moda, to już wychodzi, wychodzi i wyjść nie może. Tak jak Horn of the Abyss... Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #55 : 10 Października 2009, 22:16:17 » |
|
Jest może taki mod do ToTE, który zamienia w sylwanie nimfy,rusałki i driady na wilki?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #56 : 13 Października 2009, 18:57:13 » |
|
Nie ten dział, ale ogólnie to jest to możliwe Nie powiem jak, bo nie wiem, ale podmieniając pliki rusałek na pliki wilków ;] Nie jestem niestety w tych sprawach zbytnio ogarnięty
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #57 : 13 Października 2009, 20:08:14 » |
|
Ale w tym conflux mają być nimfy, driady i rusałki Co wtedy będzie z sylwanem? Taka sama jednostka w obu zamkach?
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #58 : 17 Października 2009, 11:14:15 » |
|
W sylwanie będą wilki rzecz jasna... Jednak podejrzewam, że ten mod tak prędko nie ujrzy światła dziennego. Ale ogólnie pomysł dobry, szkoda tylko, że nie mogą rozgryźć kodu źródłowego gry, aby wprowadzić nowe miasto.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #59 : 01 Grudnia 2010, 10:14:28 » |
|
Odświeżam dyskusję. Ja myślę, że do pobrania wcześniej była beta ale teraz to chyba dead mod, bo nigdzie go nie mogę ściągnąć.
|
|
|
|
|