Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja (Czytany 145210 razy)
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #315 : 22 Czerwca 2012, 16:09:28 »
W GameMechanics - Creatures - Dungeon - no i dama cienia.xdb masz coś takiego jak Visual (na dole gdzieś) i tam link, który na 100% jest błędny skoro pojawia Ci się taki komunikat. Jakie masz Dzikie Hordy? Zwykłe, czy z edycji kolekcjonerskiej?


IP: Zapisane
Diraen

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


No ja myślę, że nie myślę...

Zobacz profil
« Odpowiedz #316 : 24 Czerwca 2012, 15:37:55 »
Zwykłe. Ale link sprawdzałem, nawet kopiowałem z Visuala i sam pisałem - nic


IP: Zapisane
Nie każdy może, nie każdy umie, nie każdy chce. Ale można umieć, wystarczy chcieć. Można chcieć, lub umieć chcieć. I można chcieć wszystkiego...
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #317 : 01 Lipca 2012, 23:02:32 »
1. Napisz shots w ten sposób:
<Shots>5</Shots>
2. Sprawdź dokładnie ścieżkę do pliku w wierszu gdzie jest Visual, nawet najdrobniejszy błąd sprawi że wywali error.
3. Napisz jak po kolei robisz animację strzału..



IP: Zapisane
Gargoin

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6


"When all is said, and all is done.."

Zobacz profil
« Odpowiedz #318 : 14 Lipca 2012, 10:54:45 »
Mam pytanie, mam GIMPa i wtyczkę DDS, spokojnie mi ładuje tekstury, tylko jest mały problem z zapisem. Wyskakują 2 okienka - jedno że jest jakiś "błąd" (ale można je zignorować bo zapisze normalnie), a drugie z opcjami zapisu, m.in. Generate MIP Maps i kodowanie. Jednak nie ma tej opcji kodowania co w Photoshopie (DXT3 ARGB 8Bpp explitice alpha). Wie ktoś co ustawić W GIMPie by tekstura była zapisana poprawnie? :)


IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #319 : 14 Lipca 2012, 14:27:49 »
w tym błędzie masz opcje spłaszczenia. spłaszcz.


IP: Zapisane
Gargoin

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6


"When all is said, and all is done.."

Zobacz profil
« Odpowiedz #320 : 17 Lipca 2012, 18:55:02 »
Hm, zmiana tekstur już mi wychodzi, dzięki. A takie małe pytanko, czy łączenie ze sobą modelów by tworzyć nowe jednostki jest jakoś specjalnie trudne, czy można się tego spokojnie nauczyć? Szkoda że nie ma tu poradnika dotyczącego tego ;)


IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #321 : 17 Lipca 2012, 20:29:33 »
Łączenia modeli można się spokojni e nauczyć, trzeba tylko odrobinę cierpliwości.. :P
Obejrzyj sobie to, może Ci na początek jakoś pomoże.. ;)
www.youtube.com/watch?v=sYWT0mg9fwM


IP: Zapisane
Jeddite

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #322 : 11 Grudnia 2012, 15:21:45 »
Witajcie! Chciałbym wiedzieć, gdzie są zapisane ustawienia ulepszeń w forcie na wzgórzu i info o budynkach w miastach. Chciałbym to edytować (to ma być niespodzianka ;D), a nie wiem gdzie  :-/


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #323 : 03 Marca 2013, 09:04:37 »
Mam takie mało twórcze pytanie... A z telefonu mi ciężko sprawdzić. Czy ktoś z aktywnie modujących wie czy na HC w końcu udało się napisać skrypt dodający w pełni funkcjonalnie, nie na podmianę, miasto?


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #324 : 03 Marca 2013, 12:10:06 »
Raczej nie, choć są ludzie, którzy twierdzą, iż "Fauch mógłby wiedzieć, jak to zrobić".


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Revold
Main Programmer

**

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 162


One of The Indoctrination Theory's founder

Zobacz profil
« Odpowiedz #325 : 03 Marca 2013, 14:07:02 »
Przecież nowe miasto zostało dodane choćby w KC. Gra zostawiła na to miejsce (w razie gdyby twórcy chcieli zrobić kolejny dodatek z nową rasą).
Takie miasto nie podmienia istniejących, niestety- mechanikę ma opartą na jednym z już istniejących. Może jednak funkcjonować jako oddzielne miasto.
Jeśli chodzi Ci o dodawanie większej ilości miast, zrobionych od podstaw, to raczej nie mamy co na to liczyć przed udostępnieniem kodu źródłowego gry (czyli jeszcze trochę poczekamy ^^).


IP: Zapisane
Piszę poprawnie po polsku

Pomogłem w temacie? Chcesz się odwdzięczyć? Przyznaj punkt uznania! Link

eska204

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 65


"Zawsze będzie,mroczniejsza opcja"

Zobacz profil
« Odpowiedz #326 : 14 Kwietnia 2013, 09:27:41 »
Revold,czyli było tylko 1 wolne miasto?No cóż i tak to dużo frakcji(więcej niż Discyples 2).Chyba nie skumałem,zrobione od podstaw.Chodzi że specjalizacja,budynki,jednostki nowe?Nie wspominając już że nie zastępuje któregoś z 8.Jeddite,poszukaj po pierwsze opisy itd. są w Text.pak w folderze Data.To nie musi być trudne sam se znalazłem ale nie chciałem psuć klasyki tej gry ;o.Ustawienia ulepszeń są w samych istotach :O.Ale ci nie powiem v_v.


IP: Zapisane
Revold
Main Programmer

**

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 162


One of The Indoctrination Theory's founder

Zobacz profil
« Odpowiedz #327 : 14 Kwietnia 2013, 09:31:43 »
Mniej więcej o to chodzi. Każda próba zrobienia nowego skillu, specjalizacji, czaru, poważnej zmiany mechaniki gry, kończy się fiaskiem i wywaleniem błędu sumy kontrolnej. Może kiedyś uda się to obejść, ale bez pomocy twórców może być ciężko.


IP: Zapisane
Piszę poprawnie po polsku

Pomogłem w temacie? Chcesz się odwdzięczyć? Przyznaj punkt uznania! Link

eska204

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 65


"Zawsze będzie,mroczniejsza opcja"

Zobacz profil
« Odpowiedz #328 : 14 Kwietnia 2013, 10:58:56 »
Oby UbiSoft kiedyś nam to wyjaśnił.To ludzie robią nowe skille?Ta um. "Przetrwanie" w modzie na Cytadele w H5 to nie jest tylko zmiana nazwy "Szał Krwii"?I um. "Forgotten" w modzie Oblivion to nie jest "Demoniczny"?Mod zastępuje oczywiście Inferno ale wciąż są Demony ale nieco inne.A przy okazji[To chyba dobry temat ;)]zrobiłem Pegaza co zastępuje Białego Jednorożca,usunąć róg czy zostawić?Szukałem wcześniej takiego Moda ale był jedynie NCF więc się na nim wzorowałem i wydaje mi się że wyszedł :).I jak się daje pliki na strony typu "MediaFire"?

EDIT:Jak się robi nowych bohaterów,opartych na NCF'ie?


« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2013, 11:57:06 wysłane przez eska204 » IP: Zapisane
Falka93

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 27


Zwiezda

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #329 : 11 Czerwca 2013, 18:06:56 »
A ja mam takie pytanie. Jak przekolorowuje teksturę jednostki to muszę przekolorować jej wszystkie wielkości, czy tylko tę największą wystarczy?
O to mi chodzi: >Klik<

EDIT: Chce zapisać i tu kolejny probleeem. :C >Klik< I co teraz?


« Ostatnia zmiana: 11 Czerwca 2013, 18:49:39 wysłane przez Falka93 » IP: Zapisane

Strony: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.118 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry