Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 24    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja (Czytany 145162 razy)
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #45 : 13 Listopada 2008, 15:51:56 »


1.Bohater Sylvanu - bez jeleniego łba


E...
Nie chce nic mówić, bo możliwe nawet, że się mylę, ale chyba niezbyt wykonalne. Z tego co mi wiadomo, nie da się edytować modeli w HV. Można usuwać elementy z nich przez zaciemnianie ich na kanale alfa, który odpowiada za przezroczystość, ale wtedy twój łowca nie miałby górnej części głowy :P Musiałby fajnie wyglądać xP


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 13 Listopada 2008, 16:46:33 »
Próbowałem o niestety się nie udało. Kiedy skopiuję foldery i wrzucę luzem do data to nic nie daje, kiedy dodam folder w data.pak i tam dam wszystkie pliki w odpowiednich folderach to też nic. Nie chciałem dać podmiany plików gdyż straciłbym wtedy postać Luka więc dałem aktualizację istniejących plików, rozmiar się zmieniał ale nic poza tym. Wygląda jakbym mógł mieć tylko jednego dodatkowego bohatera. Jeśli nie znajdzie się jakiś sposób to po prostu poczekam na paczkę ze wszystkimi naraz.
PS: Oliwsen tobie działają normalnie oboje?


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #47 : 13 Listopada 2008, 16:48:48 »
Mi nie działa teraz żaden, bo na razie ich nie używam. 8) Mody leżą gdzieś na dysku i dopiero jak już skończę wszystkich bohaterów, to pokombinuję z umieszczeniem każdego z nich w grze.


IP: Zapisane
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #48 : 13 Listopada 2008, 18:30:08 »
Mod dla Zehira:

http://img222.imageshack.us/img222/9940/mahidmod1vr9.jpg

http://img222.imageshack.us/img222/3544/mahidmod2ru0.jpg

Imię: Mahid
Specjalność: Fire Lord (czy jakoś tak)
Biografia: Jak widać na screenie.
Theme: Academy Campaign - czyli melodia jaką słyszy się grając w kampanię Akademii. Tutaj nie trzeba kombinować z utworem, bo jest on już w katalogu music.

  Link do archiwum

http://www.speedyshare.com/155575698.html


Następny w kolejce jest Ptakuba. Sojlexa na razie pomijam, bo nie dostałam od niego biografii bohatera.

Mam nadzieję, że postać Mahida będzie się podobać.^^





IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 13 Listopada 2008, 19:09:50 »
Szczerze? Zrobiłaś go nawet lepiej niż ja to sobie wyobrażałem. A ten czerwony znak koło oka słonia to mnie normalnie urzekł. Szkoda, ze nie mogę na razie mieć wszystkich bohaterów  :(.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #50 : 14 Listopada 2008, 17:25:04 »
Mod dla Ptakuby:

http://img227.imageshack.us/img227/2490/saerosmod1pp9.jpg

http://img227.imageshack.us/img227/5520/saerosmod2vp0.jpg

Imię: Saeros
Specjalność: Blade Master
Biografia: na screenie
Theme: Sylvan Town - melodia jaką słyszy się odwiedzając miasto Sylvan

Link do archiwum

http://www.speedyshare.com/298312807.html


Pytania odnośnie wyglądu tekstur i modelu kierować proszę do mnie na pw i gg.^^


Następny jest Markal Wielki. :)


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #51 : 14 Listopada 2008, 21:14:34 »
Hm...
Albo coś źle zrobiłem, albo nie wiem co się stało, ale przecież zamalowywałem na kanale alfa wszystkie warkoczyki i itp, nie?
Wyszedł trochę jaśniejszy niż myślałem, ale drugi raz nie chce mi się tego kolorować. Dzięki za wykonanie :) Zaraz sprawdzę, czy zadziała.

« Wiadomość doklejona z: 14 Listopad 2008, 20:41:23 »

Próbowałem wstawiać i w UserMods i w Data, i jako h5u i jako pak. nie działa. Jakieś pomysły?


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #52 : 14 Listopada 2008, 21:21:40 »
A wypakować foldery z pobranego archiwum do folderu Data próbowałeś? U mnie tylko w taki sposób mod zadziała.....  :huh:


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #53 : 14 Listopada 2008, 21:25:28 »

Any ideas?


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #54 : 14 Listopada 2008, 21:31:44 »
Yyy? To jakieś czary chyba, bo ja też mam Winrara i wypakowywanie plików idzie elegancko. Jedyne co mi przychodzi w tej chwili do głowy to zmiana w ustawieniach Winrara, bo może w tym być problem(?). Albo download 7-Zip File Manager:
http://www.7-zip.org/download.html


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #55 : 14 Listopada 2008, 21:41:11 »
7-zip for the win.
Działa. W tworzeniu gry jednoosobowej, w multi pewnie też mam w spisie map pełno pustych, nie wiem, może to coś z losowymi, ale wolę teraz nie testować, bo jest ryzyko, że trzeba będzie resetować kompa, a na to nie mam ochoty.
Tylko jest jedno zastrzeżenie - zdolności. Miał być podstawowy atak i impregnowana strzała, a jest podstawowe oświecenie i inteligencja. W którym pliku grzebać i co podstawiać?


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #56 : 14 Listopada 2008, 21:49:44 »
Bohater powinien pokazywać się w mapach Multiplayera i pojedynczych scenariuszach. W kampaniach nie. A skoro jest na mapach, to znaczy że inni gracze i komputer będzie mógł grać tą postacią.

Co do umiejętności - nie w pliku a w subskrypcji. Odradzam to jednak, no chyba że wiesz gdzie co jest i co za co odpowiada. Dlatego właśnie nie dorobiłam wszystkich umiejętności. Nie bardzo wiem gdzie znajduje się jaka umiejętność w archiwum Text.pak bo ich nazwy są inne niż te w grze. Dodam, że zanim zabrałam się za mody zainstalowałam grę w języku niemieckim i opis danej umiejętności jest właśnie po niemiecku xP A reinstalować mi się nie chce. Rada? Sa trzy rady - grasz takim jaki jest, edytujesz subskrypcje na własną odpowiedzialność, albo nie grasz nim w ogóle.



IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 871


Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 22 Listopada 2008, 15:11:50 »
A ja mam taką prośbę... czy ktoś ma (lub może zrobić) taki mod, żeby siepacz był herosem :D ? Bo np. jeden mod zmieniał wygląd Groka na przemalowanego czarta :D.


IP: Zapisane
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #58 : 22 Listopada 2008, 16:12:12 »
Oczywiście, że się da, dlatego dałam dowolność w wybieraniu tekstury. Bohaterem może być Jednorożec, smok, sukkub, feniks itp. Jakby to wyglądało, to chyba każdy wie.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #59 : 22 Listopada 2008, 19:05:19 »
słuchaj mam prośbę - narysuj jakiś obrazek na arta dla mojego bohatera .


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 24    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 14 zapytaniami.
                              Do góry