Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes of might and magic V: Dark messiah mod (Czytany 15506 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« : 01 Lipca 2010, 15:08:13 »
Ten mod trafił mi się, gy instalowałem dzikie hordy wersję 3.1 z ubisoft exclusive. Mapa fajna, gra się Sarethem.
Na początku trzeba zobyć Stonehelm, lecz dopiero gdy pokonam garnizon i nekromantę czyhającego przed miastem. Wszystko idzie dobrze, po pozbyciu się ich w mieście czekają posiłki. Stonehelm można rozbudować tylko wieżę magów, brak jakilkolwiek budynków rekrutacyjnych, a następnego dnia atakuje kolejny nekrofil, tyle że z trzema umarłymi cyklopami na czele. Dałem radę, trzeciego również pokonałem. Posiłki mam przy statku, na półwyspie jeszcze jest fort na wzgórzu. Tam zmieniam chłopów na osiłków, zbrojnych na krzyżaków,  łuczników na kuszników, a magów na magów bitewnych. Po bitwie morskiej z kolejnym nekromantą docieram na wyspę, tam dostaję magów bitewnych i zadanie zabicia pao-kai. Za to mam 21 arcymagów i krzyżaków. Pokonuję tam orka i wchodzę po podziemii, muszę odwiedzic trzy wcielenia Ashy, to nie kłopot pomimo straży (mam zaklęcia zniszczenia i płonące strzały balisty). Po odwiedzeniu pojawia się Aratrok i.... tu jest pies pogrzebany. Ma on po 35 siepaczy i hersztów, kilka krwawych cyklopów, 10 pao-kai, 54 córek ziemi, hordę wojowników, o goblinach nie wspomne, bo to pikuś. Ja natomiast mam 106 krzyżowców, 23 magów bitewnych, 67 kuszników i 113 osiłków. Nie dałem rady ich pokonać, a przecież zostaje pewnie Arantir i sam Kha-Beleth. Co mam robić?
Jednostek nie mam skąd dorobić, poza chłopami, miasta do rozbuowania też nie, a do Heresh nie popłynę, bo jest blokada w postaci komunikatu. Nie wiem czy jest jakaś wyspa na południu, gdzie byłby jakieś budynki rekrutacyjne lub dodatkowe jednostki do przyjęcia.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 01 Lipca 2010, 15:18:59 »
Na północy jest wyspa jak wykonasz misję to tam dadzą ci jednostki tytany i coś jeszcze xD

Btw. O tym już była gdzieś mowa ale nie pamiętam gdzie...


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 01 Lipca 2010, 15:45:11 »
Raz Dwito_11 wspominał o tym modzie w temacie Menelaga o jego modzie, i ktoś wcześniej, ale temat przeszedł na teoriw spiskowe przy narodzinach Saretha.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 01 Lipca 2010, 18:42:17 »
A ja zadam pytanie, otóż skąd można pobrać taki ciekawy mod? Bo chętnie bym zagrał :D


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 01 Lipca 2010, 18:44:47 »
Teraz  w stronach gram.pl i podobnych, wystarczy wpisać "Dark Messiah mod pl" w google i już. Ja jak ju wcześniej pisałem dostałem od Ubi.

Choćmogę w to zagrać tylko od razu po zainstalowaniu gry, bo potem jak wylącze lub wyjmę płytę nic nie działa z komputera, bo nagle został przesunięty lub usunięty jak to pisze w komunikacie. No cóż, ma się takiego laptopa.


« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2010, 18:47:41 wysłane przez Belegor » IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 01 Lipca 2010, 19:18:36 »

Choćmogę w to zagrać tylko od razu po zainstalowaniu gry, bo potem jak wylącze lub wyjmę płytę nic nie działa z komputera, bo nagle został przesunięty lub usunięty jak to pisze w komunikacie. No cóż, ma się takiego laptopa.

To witaj w klubie. U mnie przy instalacji tak samo pisze że niby Dzikie Hordy nie są zainstalowane ;/


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 01 Lipca 2010, 20:06:14 »
To samo mam z podstawką i kuźnią przeznaczenia. Bez płyty nie zagram, w sensie że po zezwolniu na otwarcie autorun i z niego zagrać w którąkolwiek część trylogii.

Z modem samym to problemy mam, bo zapisać nie mogę, bo pisze, że brak miejsca na dysku, a z każdym powtórzeniem misji rośnie poziom trudności.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 08 Lipca 2010, 13:24:21 »
To samo mam z podstawką i kuźnią przeznaczenia. Bez płyty nie zagram, w sensie że po zezwolniu na otwarcie autorun i z niego zagrać w którąkolwiek część trylogii.

Z modem samym to problemy mam, bo zapisać nie mogę, bo pisze, że brak miejsca na dysku, a z każdym powtórzeniem misji rośnie poziom trudności.
Spróbuj odpalić grę z docelowego : I:\Program Files\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy\binDM (ty możesz mieć zapisane na innym dysku). Tam ci powinno się wszystko normalnie wczytywać i zapisywać. Co do mnie to ja już wczoraj przeszedłem moda, scenariusz ciekawy tylko szkoda że twórcy poszli na totalną łatwiznę przy modelowaniu postaci ;/


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 09 Lipca 2010, 12:01:39 »
No, ale ten nieumarły cyklop był niezły, szkoda, ze nie można go w modzie NCF. W tym scenariuszu to jest kilka porzadnych bitew, m. in. obrona Stonehelm, zdobycie okrętu, bitwa z Aratrokiem, abordaż na satek nekromantów i ostateczna  batalia z Arantirem. Dobrym pomysłem było stworzenie tak jak w erpegu różnego zakonczenia, zależnego czy wciśniesz "OK", czy "Anuluj" pojawi sie inny filmik.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Wapirzy Lord

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 09 Lipca 2010, 13:51:34 »
Ja mam pytanie jak mam odkryć te wcielenia ashy bo nie wiem?


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 11 Lipca 2010, 20:54:04 »
Podziemia mają ksztat pająka idź za najdłuższymi odnóżami. To są ołtarze, które są bronione przez cyklopy, w drugim przez krwawe cyklopy, w trzecim przez dzikie cyklopy z odpowiednimi im szamankami i siepaczami. Trzeba w każdym kliknąć OK.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Wapirzy Lord

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 11 Lipca 2010, 20:57:06 »
OK już to zrobiłem oraz dokończyłem całego moda


IP: Zapisane
Raelag222

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 02 Sierpnia 2010, 20:30:49 »
Napiszę jak w ogóle to przejść.

Na początku misji jak rozwalisz wszystkich Nekromantów kolo Stonehelm to zajmij chatkę chłopów i czekaj bardzo dłuuugo, aż będzie ich 600-700, potem ulepsz ich w forcie na wzgórzu i wyplyn w morze. Rozwal kolesia na morzu i wyjdz na wyspe z orkami i bohaterem orkow, przylącz sobie magów bitewnych i rozwal bohatera orków i pao-kai, w tym czasie, kiedy zbierałeś chłopów oddział arcymagów i krzyżowców, który uratowałeś bardzo znacząco urósł. Przyłącz go do siebie, idź do podziemi i odkryj wcielenia ashy, dzięki arcymagom (u mnie było ich później 229) rozwalisz strażników wcieleń Ashy bez problemu. Potem pojawia się Aratrok, wygrasz z łatwością taką armią (u mnie bylo 428 krzyżowców, 218 arcymagów, 25 magów bitewnych, 32 kuszników, 633 osiłków)
Potem obejrzyj filmik, Sareth zamieni się w lorda demonów. Wyjdź na powierzchnię. Popłyń łodzią do gildi rozkłutych i przynieś im hełm chaosu, tak jak chcieli (Gildia Rozkłutych jest na wyspie pomiędzy Nar-Ankar, a zejściem do wcieleń Ashy). Gdy to zrobisz dołączy do ciebie spory oddział demonów. Potem popłyń do Nar-Ankar, rozwalając wszystkich Nekromantów po drodze. Podbij miasto. Wtedy otworzy się przejście przez portal. Wejdź w niego i idź naprzód. Po drodze do Arantira musisz pokonać kilku Nekromantów. Gdy dotrzesz do Arantira, rozwal go. Teraz żeby zdecydować czy zamkniesz demony w Sheogh, czy je wypuścisz, podejdź do budynku za Arantirem. Wybierz drogę. Gratulacje, wygrałeś  :)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 03 Sierpnia 2010, 11:29:55 »
229 arcymagów? Skądżeś tyle ich wytrzasnął? Przed zejściem w podziemia polecałbym zajrzeć na pólmnocną wyspę, gdzie mo paru misjach można otrzymać tytany i paladynów.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Raelag222

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 03 Sierpnia 2010, 14:25:27 »
Jak pisałem czekałem bardzo długo, aż będę miał 600-700 Osiłków. A w tym czasie oddział Arcymagów i Krzyżowców oblężonych przez Pao-Kai robiło się coraz więcej :)
Uratowałem ich i nikt mi nie stanął na drodze.
A co do tej wyspy to tam nie płynąłem.


« Ostatnia zmiana: 03 Sierpnia 2010, 14:33:25 wysłane przez Raelag222 » IP: Zapisane
Strony: [1] 2    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry