[size=16]
Spis Treści:[/size]
I. Opis i tworzenie szablonu. 1. Opis szablonu.
2. Tworzenie szablonu.
II. Szczegółowy opis wszystkich rodzimych stref. 1. Opis startowych stref.
2. Opis środkowych stref.
3. Zbanowane obiekty na mapie przygody.
III. Modyfikacje gry. 1. Modyfikacje dotyczące wszystkich nacji.
2-9. Modyfikacje dotyczące poszczególnych nacji.
IV. Instalacja.V. Download.[size=16]
I. OGÓLNY OPIS SZABLONU.[/size]
1. Opis szablonu.Jest to szablon, który pozwala wygenerować mapę losową (RMG) na rozmiarze S z zachowaniem rasowego balansu. Mapa składa się z 4 stref w tym dwóch startowych. Wszystkie strefy są ze sobą połączone wyłączając strefy startowe. Siła strażnika na wszystkich przejściach jest jednakowa.
2. Tworzenie szablonu.Mapę należy stworzyć z następującymi ustawieniami:
Rozmiar: S
Podziemia: Nie
Siła Potworów: Duża
Woda: Brak
Liczba Graczy: 2
Szablon: Kismet
Ukryj minimapę: Tak
Losowe miasta: Nie
Zasoby/Doświadczenie: 1/1
Łza Ashy: Nie
Gracz 1 i 2: Wybieramy zamek, którym chcemy grać. Jest to bardzo ważne aby zachować balans. Zamek musi się znajdować na rodzimym terenie. Wyjątkiem jest Loch, który startuje na havenowej trawie jednak przy tworzeniu mapy wybieramy Loch.
[size=16]
II. SZCZEGÓŁOWY OPIS WSZYSTKICH STREF.[/size]
1. Opis startowych stref.W strefie startowej niezależnie od losowania znajdziemy:
- trochę skarbów i surowców pilnowanych przez neutrale,
- 1 skrzynię i 1 wolnostojący surowiec (surowcem może być też złoto),
- 2 wiatraki,
- 1 słaby bank (krypta, bank gargulców, bank krasnoludów),
- wieża obserwatora,
- maksymalnie kilka słabych artefaktów,
- 6 kopalni dających: drewno, kamień, siarkę, kryształ, klejnot, rtęć.
W zależności od wylosowanego terenu strefa startowa może się nieco różnić. Bonusy/kary przypadające dla:
- Haven: 2 kamienie dające +1 wiedzy,
- Akademia: Brak,
- Necropolis: Brak,
- Sylvan: Wieża astrologa,
- Loch: 2 kamienie dające +1 wiedzy,
- Fortress: 1 dodatkowy wiatrak, 2 dodatkowe słabe banki,
- Stronghold: Brak,
- Inferno: Obóz uchdźców.
2. Opis środkowych stref.W zależności od losowania możemy znaleźć tutaj dosłownie wszystko za wyjątkiem obiektów z listy III.3. Znajdziemy również przeróżne artefakty, max. na co możemy trafić to silne artefakty oraz trochę skarbów i skrzynek. Zawsze znajdziemy 1 opuszczoną kopalnie (jedna na strefę, łącznie 2).
3. Lista zbanowanych obiektów.Na mapie nie mają prawa pojawić się następujące obiekty:
- Mentor pamięci,
- Kartograf (sprzedawca map),
- Wszelkiej maści obiekty dające przemię do ruchu, szczęścia oraz morale,
- Sacrifice Altar (nie pamiętam polskiej nazwy),
[size=16]
III.MODYFIKACJE GRY.[/size]
1. Modyfikacje dotyczące wszystkich nacji.Modyfikacjami tymi są:
- bohaterowie, którzy otrzymywali 3 stacki takich samych kreatur zostali osłabieni o 1 stack kreatur,
- zmniejszenie ilości strażników na mapie przygody, którzy występują samotnie. Przykładowo: ilość samych Wielkich Druidów jest zmniejszona o 25% lecz w połączeniu z Jednorożcami (lub innymi jednostkami) ich ilość nie ulega zmianie.
Zmniejszona ilość jednostek:
Wilk - 25%
Arcymag - 25%
Mag Bitewny - 15%
Gryf Królewski - 25%
Gryf Bojowy - 15%
Mroczny Kapłan - 15%
Uwodzicielka - 15%
Książę Wampirów - 15%
Druid - 15%
Wielki Druid - 25%
Mistyczny Łucznik - 20%
Wielki Łowczy - 10%
Patriarcha Runów - 25%
Strażnik Runów - 25%
2. Barbarzyńca: - wszyscy bohaterowie otrzymują specjalizację Kilghana,
- szansa na otrzymanie machin wojennych: 2%. Szanse na Krzyk: 8%,
- Telsek traci Machiny wojenne i Siłę ponad magią na rzecz zaawansowanego Krzyku.
3. Lord Demonów: - przywołane jednostki startują z 0.25GB (Gotowość Bojowa),
- 3 strzałowa balista i płonące strzały nie wymagają piekielnego ognia i straszliwego ataku,
- w obozie uchdźców znajdującym się tylko na terenie inferno można kupić jednostki z puli: 2 Piekielne Ogary, 3 Sukkubsy, 2 Piekielne Rumaki, 1 Czart,
- Grawl: +Krąg Zimy,
- Alastor: -Talent Magiczny, -Regeneracja Many, +Mrok, +Mistrz Umysłu,
- Grok: -Znajdowanie Drogi, +awans Logistyki,
- Marbas: -Obrona, -Ochrona, +Szczęście, +Odporność na Magię,
- Nymus: -Szczęście, -Odporność na Magię, +Dowodzenie, +Werbunek,
- Jezbeth: -Talent Magiczny, -Magiczna Intuicja, +awans Światła, +Regeneracja,
- Deleb: -machiny wojenne (czyli aby skorzystać z balisty należy kupić ją w zamku),
4. Rycerz: - Klaus: -Kontratak, +Taktyka, 6% swojej specjalizacji za poziom.
- Routger: -Znajdowanie Drogi, +awans Logistyki,
- Maeve: -Dowodzenie, +Światło,
5. Nekromanta: - Bazowe punkty mroku: 100
- Punkty za Nekromanton: 100
- Lukrecja: -Regeneracja Many, +Tajemny Trening,
- Raven: -Zniszczenie, +Mistrz Klątw,
6. Łowca: - Dirael: -Mistrz Przywołania, +awans Przywołania, +Ul,
- budowa budynku pozwalającego na rekrutację podstawowych tancerzy nie wymaga drewna,
7. Kapłan Runów: - Brak
8. Czarnoksiężnik: - Kythra: -Finanse, +awans Dowodzenia,
- Lethos: +Mistrz Bólu,
- Sorgal: + lekko zmieniona specjalizacja Orlando z Inferno (+0,5% inicjatywy za każdy poziom), -Przyśpieszenie,
- Vayshan: -Szczęście Żołnierza, +awans Szczęścia,
- Yrbeth: -Mrok, -Mroczny Rytuał, +Obrona, +Unik, -Starożytna Strzała +specjalizacja Shadyi (Shadya z Lochu).
9. Czarodziej:- wszyscy bohaterowie otrzymują specjalizację Faiza oraz tracą startowe czary. Jedynie Faiz zachował startową wrażliwość,
- Havez: +awans Machin, -Wózek z amunicją,
- Ihora: -Tajemny Trening, +Magiczna Intuicja,
[size=16]
IV. INSTALACJA.[/size]
Aby zagrać na szablonie Kismet należy go ściągnąć i umieścić w folderze 'UserMods' znajdującym się w katalogu gry. W folderze tym nie może znajdować się żaden inny plik ponieważ szablon może nie działąć prawidłowo. Należy również wywalić wszystkie mapy znajdujące się w folderze 'Maps' znajdującym się w katalogu gry. Aby prawidłowo wygenerować mapę zalecam przeczytanie punktu I.2.
[size=16]
V. DOWNLOAD.[/size]
Szablon można pobrać korzystając z tego linku:
http://forum.ligaheroes.pl/download.php?id=1654To wszystko, życzę miłej gry. W razie problemów proszę pisać na gg.
EDIT:
Oczywiście gramy na poziomie HEROICZNYM !!!