Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Ursus2014
Strony: [1] 2 3 4
1  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 21 Lutego 2017, 10:35:09
W gruncie rzeczy to twój dodatek jest wybitnie świetny  :), ale podczas gry wychwyciłem trochę błędów, a mianowicie:
*ogromne spadki płynności w ekranie Iglicy,
*w ekranie Groty dalej pojawia się pomnik Tuidhany z Lochu,
*niska jakość portretów bohaterów Groty,
*w Sanktuarium pojawiają się Tancerze Ostrzy zamiast Okane,
*we Wrotach Żywiołów w armiach startowych bohaterów pojawiają się standardowe żywiołaki, ale po wybudowaniu siedlisk są normalnie drakony.
*alternatywne ulepszenie czwartego poziomu w Iglicy posiada tylko głowę i kadłubek.

Co do niektórych jednostek to pozmieniałbym statystyki, np.:
*zdolność zatruwania u Reptilionów jest przesadzona,
*niektórym jednostkom można by było obniżyć współczynnik szybkości.
2  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 17 Lutego 2017, 10:10:03
Sylan, jesteś wielki  ;D
Śmiało można powiedzieć, iż jest to największa modyfikacja do H5 w historii.
Jak wygląda kwestia kompatybilności z innymi modami, bo np. gdy wgrałem moda "Nowe Obiekty" również twojego autorstwa to w Świątyni i Wrotach Żywiołów nie wszystkie jednostki były podmienione.
3  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 28 Grudnia 2016, 12:51:05
Postępy nad modem można śledzić na http://www.moddb.com/mods/homm-5-chaos-theory
4  Heroes VI / Heroes VI / Problemy z płynnością : 23 Października 2016, 15:48:29
Mam problem a mianowicie pomimo tego, że mój sprzęt jest mocno powyżej rekomendowanych to przy większych oddaleniach kamery, przesuwaniu kamery po mapie czy oblężeniach gra trochę ścina. Net mam w miarę szybki, chociaż zdarza się, że jest wolny, sterowniki karty graficznej zaktualizowane, więc nie wiem w czym problem.
5  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 06 Października 2016, 20:31:04
W H6 Limbic robiło tylko Danse Macabre i Piratów z Dzikiego Morza, Cienie Mroku robił Virtuos. Limbic sam robił MMX i H7 oczywiście.
6  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Uzurpator- MOD : 12 Września 2016, 18:49:18
Uzurpator jest do ściągnięcia ze skarbca Kwasowej Groty.
http://www.vault.acidcave.net/file.php?id=529
7  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 02 Sierpnia 2016, 16:31:11
Kiedy premiera moda? Bo jak patrzyłem na Mod DB to wygląda na bardzo zaawansowane prace.
8  Heroes VII / Heroes VII / Odp: wymagania HOMM7 : 24 Lipca 2016, 08:13:53
Mój sprzęt:
AMD FX-6100 3.3 Ghz
8 Gb RAM
GTX 750 Ti 2 Gb
Gra chodzi w miarę płynnie, ale na niektórych polach bitewnych gra czasami chrupnie. W ustawieniach mam wszystko na najwyższych, jedynie nie mam włączonej synchronizacji pionowej i jakość tekstur mam na wysokich, a nie na ultra.
9  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Oficjalny Dodatek - Próba Ognia : 05 Lipca 2016, 11:22:10
Dnia 1 sierpnia na twitchu Limbica odbędzie się stream z nadchodzącego dodatku
https://steamcommunity.com/app/321960/discussions/0/358415738216204096/
10  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 30 Maja 2016, 08:09:11
Projekt żyw czy nie żyw  :co: ? Wszak jedno nowe miasto zostało wydane, ale nie ukrywam, że byłbym wniebowzięty, gdyby Iglica oraz Cytadela ujrzały światło dzienne.
11  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 01 Kwietnia 2016, 10:35:10
Skoro taka długa przerwa to rozumiem, że sylan pracuje nad czymś dużym :)
12  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 15 Lutego 2016, 17:38:54
@Up Zgadzam się z tobą. O ile wg mnie najlepsza jednostka to bazyliszek to jeśli miałbym wybierać pomiędzy kobrą a gorgoną to wybrałbym jednak kobrę, bo jej istnienie w Ashanie dałoby radę jakoś wytłumaczyć, np. odgałęzienie Nagów z Hashimy.
13  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 24 Stycznia 2016, 13:52:18
U elfki można by było dać spodnie zamiast spódnicy i zwężyć buty u góry oraz dać inne naramienniki.
14  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 18 Stycznia 2016, 07:14:55
Wspaniale- rekrutowałbym  ;D
Czy napisałbyś jakie miasta zastąpią oryginalne frakcje (wszystkie 8 miast)?
15  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 17 Stycznia 2016, 10:01:12
Teraz to tylko czekać na Azyl  ;D.
Strony: [1] 2 3 4




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.023 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry