Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Pafik
Strony: [1]
1  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Września 2014, 09:09:16
Mam głupie może pytanie, ale co to są te warfare units co są poniżej championów na stronie?

Katapulta, balista i namiot medyka.
W 6 wprowadzono personalizacje katapult ( wielki pająk u Necro) i widać się to spodobało.
Tu masz jak będą wyglądać te jednostki u przystani i akademii

http://savepic.ru/5572085.png
2  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Września 2014, 00:17:45
Ciekawe, czy zamiast alternatywnych ulepszeń nie zaimplementują wybierania "stylu" jednostek.
"... hmmm, gram na maga to wezmę fury bo nie ma co kampić i zbierać kul ognia...... "
"... necro to sobie wezmę strenght i na nich poczekam... "
3  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 12 Września 2014, 22:12:59
Jak dla mnie prosty wybór
-2-
Czemu ?
W 7 wybieram tylko jedną jednostkę więc olewam feniksy więc mam i smoka i enta  ;>

Swoją drogą Emerald Warrior to nie jest kuzyn krwawych furii z lochu, coś opis mi się zgadza do obu frakcjii ...
4  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 09 Września 2014, 21:49:41
Fajne są te przeszkody terenowe, niby nic ale daje troszkę unikatowości na polu bitwy.

Tylko powstaje mały dylemat, zawsze (?) frakcje miały 3 jednostki duże (po 4 pola) więc sugerując się tym:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/walka2.jpg
z jednostek dużych mamy wilka ( 1 poziomowa duża jednostka :-/) Kawalerzystę + 7 poziomowca.
Co to oznacza ? Watcher nie będzie jeździć na gryfie gdyż była by to 4 jednostka z układem 2x2 pola co na polu 10x10 jest troszkę dziwne.

@ J'Bergo
To pole jest 10 na 10 a pole z linka który przytoczyłem jest 13 na .... 14 ( po środku jest 14 a w rogach dochodzi do 12) więc albo zmienili decyzje lub też był to tylko chłyt martetingowy :p

@Jednostki
Jeżeli w armi będą 3 jednostki 2x2 to w Akademii jest to mag. Rakasha i 7 poziomowiec, co by potwierdzało brak gryfów :c
5  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 28 Sierpnia 2014, 15:07:28
Niech dadzą tego z 4 to już widzę jeden mod do zrobienia

A alternatywne ulepszenie mam w avku :p

Co do ghul vs zombie to chyba zombie wygra bo z ghulem to necro by miało tylko jednostki do ataku choć ten łysol był nawet fajny.
6  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 27 Sierpnia 2014, 21:37:17
Wybór czempiona będzie chyba zależał od stylu gry.
Wolisz atak (Mieczysław) czy wskrzeszanie (Aniela) ?
Wolisz ostrzał (Stytanisław) czy atak przez całą mape (Jerzyk) ?

Co do Nekro to Lamasu fajnie pasował jako takie spaczone gryfy więc jak dla mnie by był niezły.
1 poziom - szkieletory, zombie i duchy
2 poziom - lisz, wampir + lamasu/ czarna konnica
3 poziom - smok lub kostucha ( w piątce wraz z czartami wyglądały najlepiej na swoim poziomie.

Ciekawe czy Ubi wróci do 2 alternatyw z 5 czy też poczeka aby dodać to w dodatku z inną frakcją ?

Co do zmian to strefa kontroli nie jest złym pomysłem bo daje szanse na zaistnienie specjalnych budynków jak w 6 - walka na swoim terytorium daje plusy -> miły akcent choć najmilszym było by ulepszanie siedlisk jak w WoG-u.
7  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Sierpnia 2014, 01:31:27
H 7 ma być ustawione między szóstką a piątką więc może dadzą jakieś jednostki z 5 w bardziej dzikich/prymitywnych wersjach ?
Choć z drugiej strony kampanie mają być "opowiadane" przed członków rady cienia więc mogą sięgać XXX lat wstecz (szansa na gryfy :p).

Heroesy mają fajną tendencje do ulepszania się co 2 serie.
3 i 5 są jedynymi z najlepszych (w moim subiektywnym odczuciu) i korzystały z pomysłów poprzedników dodając drobne smaczki. 4 i 6 zmieniały najwięcej i zostały gorzej odebrane niż wersje "klasyczne" więc 7 ma duże szanse pobić 5 a może nawet pokonać dziadka od 3DO.

Co do orków to wersja z 5 była nawet fajna więc mam nadzieje, że będą mieli podobną budowę i system goblin-> amunicja/mana.
Co do jednostek to na pewno będzie harpia i centaur ( w sumie dobrze z h5 powstało na nowym świecie bo bardziej pasują do tego zamku niż w 3) oraz ork i cyklop. Centaur będzie strzelcem bo chyba nie chcieliby dać mu topora jak w jego białej sylwańskiej wersji więc może wspomniane w wywiadzie zwierzęta to szakale lub dziki ?
I tu leży mały kłopot bo z tego co ukazują karty orkowie z pustyni są myśliwymi którzy polują z zaskoczenia z użyciem pułapek i nagle wychodzi iż 3 frakcje kryją się zamiast zaszarżować pod gradem strzał i kamieni i oddać duszę za Elrata ...
A propos tego czy też zwróciliście uwagę iż na arcie długouchych jest topór a u krasnoludów kusza ? Obu frakcji nie było w 6 więc przed ich wersją 5 mogą dać inne jednostki ale elf z toporem to troszkę rzadki widok ....

No i na koniec należy pojechać i skopać dupska wszystkim którzy chcą by wybierać między Lochem a Diabełkami. Oba zamki w 6 wyszły zarąbiście i teraz trza się pozbyć ich choć matka roju i bezimienni znikają wraz z magią to i tak jakoś tak smutno się robi.

[spoiler]A tak btw to witam wszystkich na forum.[/spoiler]
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry