Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Pomoc ze zdarzeniem. (Czytany 2903 razy)
outlander

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Mę.

Zobacz profil
« : 13 Lipca 2009, 17:14:41 »
Witam, potrzebuje pomocy przy utworzeniu zdarzenia podobnego do tego, ktore ma miejsce np. w pierwszej misji kampanii Lysandra (standardowy HoMM IV).
To znaczy, jest domek z misja, obok plotek, a w srodku neutralny bohater. Wykonujemy zadanie, w zamian plotek znika, a bohater tam siedzący przyłącza się do nas.
Oczywiscie wiem jak usunac plot, nie wiem jedynie jak zrobic aby postac przylaczyla sie do nas.

Z gory dzieki.


IP: Zapisane
Może i wy macie rację, ale my mamy kije baseballowe ;]
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 13 Lipca 2009, 17:16:41 »
Nie mam teraz zainstalowanego Heroesa, ale wiem że dało się coś takiego zrobić w sekwencji questa. Jeśli nie wpadniesz na żaden pomysł, polecam po prostu postawić tam Więzienie i wsadzić owego bohatera do środka.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 13 Lipca 2009, 17:57:35 »
Nie wiem, jak zrobić, ale jest podobny trick. Np. Cel to wyeliminować gracza zielonego. To po prostu klikasz na neutralnego bohatera, w zdarzeniacg wybierasz zdarzenia wyzwalane, i dajesz "Czynność Warunkowa", I ustawiasz, że jeśli gracz zielony jest wyeliminowany to bohater zmienia kolor. I tyle. Dosyć podobne.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
outlander

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Mę.

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 14 Lipca 2009, 20:00:36 »
Niestety, nie dziala.

Zadanie domku wyglada tak:

Wymagania misji: 'gracz niebieski posiada bohatera Stefan' i 'ilosc zlota posiadanego przez Gracz Niebieski 1000'

Skrypt ukonczenia:
'odbierz 1000 zloto postaci Gracz Niebieski'
'daj Amulet Druida postaci Wybrana Armia'
'usuń obiekty przygody pod znacznikami "plot"'
'usuń skrypt'

Potem, neutralny bohater, ktorego chce przylaczyc do siebie:

Zdarzenia Wyzwalane:
Skrypt:
Czynnosc Warunkowa:
jeśli Gracz Fioletowy posiada Amulet Druida,
wtedy Zmien wlasnosc na gracza Gracz Fioletowy.
Usuń skrypt
w przeciwnym wypadku nic nie rob


Jak na moje, skrypt jest odpowiednio ustawiony, ale gracz mimo wszystko nie chce sie do mnie przylaczyc.



IP: Zapisane
Może i wy macie rację, ale my mamy kije baseballowe ;]
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 14 Lipca 2009, 20:16:30 »
Ehh, kiepski wybór, bo zawsze z artefaktami jest tak. Radziłbym Ci zrobić inaczej, po prostu daj "Zdarzenia Terminowe", daj pierwszego dnia i powtarzaj codziennie, potem daj "Gracz jakiśtam ma artefakt" wtedy "Zmień właściciela" i "Usuń Skrypt". Albo mam inny pomysł. Daj cel np skasować jakiegoś gracza, na przykład pomarańczowego, i daj w zdarzeniach wyzwalanych, że jeśli gracz pomarańczowy jest wyeliminowany, to zmień właściciela. Ja sam robię kampanię, i w pierwszej misjii za wykonanie zadania zmienia miasto wlaściciela, i dałem jedno zdarzenie terminowe, jedno od posiadania miasta i jedno od pokonania przeciwnika i wszystko cacy. Pomysł Dabu też dobry, a jeśli chcesz, by np. bohater miał przy sobie 20 mnichów, to dajesz naokoło niego zdarzenia umiejscowione i ustawiasz czynność warunkową.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
outlander

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Mę.

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 14 Lipca 2009, 23:23:49 »
Nie wychodzi mi, bo wydaje mi sie, ze cos robie zle ze skryptem na sam przekaz bohatera.
Jesli ktos jest w stanie pokazac mi dokladnie jak on wyglada, to bardzo bym prosil.

Cokolwiek bym nie wybral ( ma artefakt, gracz xxxx wyeliminowany, zmienna boole'a) to konkretna armia nie chce zmienic koloru, zawsze dalej pozostaje neutralna.
Oczywiscie wszystkie tego typu skrypty dzialaja mi przy domkach zadan, bramach misji, itp.

EDYT: OK, zadziala, jesli ustawie to jako zdarzenie ciagle. :)
Dzieki wam za pomoc. Jestescie Hardcorem.


« Ostatnia zmiana: 14 Lipca 2009, 23:41:24 wysłane przez outlander » IP: Zapisane
Może i wy macie rację, ale my mamy kije baseballowe ;]
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry