Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - SeRaFiNeK
Strony: 1 [2]
16  Turnieje / II Turniej [Zakończony] / Regulamin Turnieju : 08 Października 2010, 17:24:53
1. Turniej rozgrywany jest na wersji 3.1 - Dzikie Hordy

2. Gry rozgrywamy poprzez hamachi lub na serwerze Ubi.com - pokój treningowy. Ze względu na różnorakie problemy z Ubi.com w ostatnim czasie zaleca się grac na hamachi. Program do pobrania znajduję się na stronie: http://hamachi.brothersoft.com/hamachi1.0.1.5-freedownload

3.
3. Turniej rozgrywany jest systemem mieszanym.

3.1 Pierwszy etap - grupowy ( 6 4-osobowych grup ) - jest rozgrywany systemem każdy z każdym. Zawodnicy grają ze sobą po 3 walki. Każde zwycięstwo to 1 punkt. Po rozegraniu wszystkich walk z grupy następuje podliczenie punktów i do kolejnej rundy awansują 3 pierwsze miejsca. W przypadku równej liczby punktów o ewentualnym awansie zadecyduje bezpośredni wynik między kandydatami.

3.2 Drugi etap - grupowy ( 2 6-osobowe grupy i 1 5-osobowa ) - jest rozgrywany systemem każdy z każdym. 3 walki, każda za 1 punkt. Do fazy pucharowej awansują 2 pierwsze miejsca z każdej z grup oraz 2 osoby z 3 miejsc z największą liczbą punktów.

3.3 Trzeci etap - pucharowy - jest rozgrywany systemem snookerowym:

- cwiercfinał rozgrywany jest do 4 wygranych ( max 7 gier ) - 3 veto na zawodnika
- półfinał rozgrywany jest do 5 wygranych ( max 9 gier ) - 4 veta na zawodnika
- finał do 6 wygranych ( max 11 gier ) - 5 vet na zawodnika
- mecz o 3 miejsce na zasadach 1/4

Jest to schemat przykładowy który może się zmienić zależni od liczby uczestników.

4. Wszystkie walki rozgrywane są zawsze na losowych ustawieniach zamków,frakcji,ras.

5. Gry rozgrywane są mapie Arena wersja 2.0 z następującymi opcjami:



6. Pojedynki typu mirror ( te same zamki obu graczy ) są zakazane całkowicie we wszystkich etapach turnieju. W momencie pojawienia się mirroru należy zrobic restart.

7. W przypadku ponownego wylosowania tej samej rasy w ramach jednego całego meczu przysługuje prawo restartu.

7.1 Nieograniczona ilośc w pojedynkach grupowych ( 3 gry z każdym )

7.2 Odpowiednio 1,2,3 itd począwszy od najniższego do najwyższego szczebla w pojedynkach pucharowych.

8. Nie ma konieczności rozegrania danej gry do końca. Można w dowolnym momencie poinformować przeciwnika o swojej porażce i zakończyć grę. Nie przysługuje prawo do wczytywania gry po popełnieniu jakiegokolwiek błędu bez zgody przeciwnika. Gra może byc wczytana tylko w przypadku utraty połączenia bądź niedokończenia gry. By uniknąc niejasności, jeśli ktoś wie, że jego łącze jest niepewne i może się zdarzyc utrata połączenia, prosze o tym poinformowac swojego przeciwnika jeszcze przed rozpoczęciem gry.

9. Nie ma absolutnie znaczenia kto kogo atakuje. Zwykle ten kto pierwszy wejdzie na Arenę wybiera dostępny spośród wielu możliwych teren do bitwy przy czym nie może to byc teren macierzysty ras biorących udział w starciu. Gracz, który pierwszy zamelduje się na polach bitew proszony jest jedynie o poinformowanie przeciwnika o swojej lokalizacji - czy jest na terenach ( lub strefie jak kto woli ) głównych, rzecznych lub też morskich. Ten, który pojawia się jako drugi przed zaatakowaniem zobowiązany jest do puszczenia tury w celach autozapisu i wzajemnego sprawdzenia wybranego wojska. Nastepnie atakuje ten, który aktualnie ma turę ponieważ symultaniczne się skończą.


10. Po rozegranym pojedynku gracze mają obowiązek zgłosić wynik spotkania w odpowiednim temacie i formie.

11. Wszelkie odstępstwa (np. inne ustawienia frakcji ) możliwe tylko na wyraźną zgodę obu graczy przed rozpoczęciem rozgrywki.

12. Warunkiem zaliczenia zwycięstwa na Arenie jest pozostanie żywych jednostek po jednej ze stron bądź też zabicie jednostek wroga przy użyciu istot wskrzeszonych nawet jeśli te po skończeniu bitwy padną ( znikną ). W przypadku śmierci wszystkich jednostek na skutek czaru magii zniszczenia bądź innego zadającego obrażenia zaklęcia z innych szkół walkę uznaje się za niebyłą. Grę należy powtórzyc całkiem od nowa wybierając te same rasy i tych samych bohaterów początkowych.

13. Jeżeli dojdzie do utraty połączenia w trakcie bitwy należy:

a) dokładnie odtworzyc batalię z tym samym ustawieniem w trybie taktycznym oraz ruchami jednostek do momentu utraty połączenia jeśli walka była na mało zaawansowanym etapie ( zaleca się zatem zrobienie screenshota po rozpoczęciu walki )

b) zapisac powtórkę z dotychczas rozegranej części bitwy i przedstawic do wglądu prowadzącego w temacie z Problemami... jeśli walka była na mocno zaawansowanym etapie. W przypadku możliwości stwierdzenia potencjalnego wygranego z potyczki zapadnie stosowny werdykt. Jeśli nie, gracze muszą powtórzyc walkę w innym miejscu na mapie przygód.

14. Czasy na rozegranie gier w poszczególnych etapach:
- pierwszy etap grupowy ( razem 9 Aren ) - 2 tygodnie
- drugi etap grupowy ( razem 18 Aren ) - 2 tygodnie
- etap pucharowy - miesiąc


15. Wszystkie wyniki meczy z graczem usuniętym z turnieju lub który dobrowolnie z niego zrezygnował, zostają anulowane.

Wszystki pytania organizacyjne proszę zgłaszać na PW, lub napisać na GG na numer: 28547060

16. Sieć Hamachi:

Turniej Tawerny 2
Hasło: 123
17  Tawerna / Sprawy Tawerny / Kolejny turniej na Tawernie. : 14 Września 2010, 17:06:53
Od zakończenia I turnieju minęło trochę czasu, mimo iż turniej był jaki był to na kilka osób można było zawsze liczyć. I teraz moja propozycja, żeby zrobić kolejny turniej którego organizacją mógłbym zająć się ja. Na chwilę obecną możemy zagrać turniej Aren, lub "Wojnę Ras" na mapach RMG. Prawdopodobnie, będzie opcja gry przez Gameranger/Hamachi dla zwiększenia zainteresowania turniejem. Otwieram ankietę trwającą tydzień wybór większości zdecyduje. 
18  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Bond. James Bond : 25 Czerwca 2010, 18:53:49
"Jestem Bond. James Bond" - Cytat który znają już nawet dzieci.
Bond to dla mnie klasyka świetne filmy o agencie gdzie każda panienka jest w jego łóżku, dodatkowo posiadającym licencje na zabijanie oraz multum super gadżetów. Kto by tak nie chciał? :D
Ogólnie ja najlepiej zapamiętam "Casino Royale" oraz wszystkie inne Bondy na czele z Piercem Brosmanem według mnie właśnie tak powinien wyglądać Bond.
A co wy sądzicie o tej serii? 
19  Hyde Park / Sport / Mundial 2010 : 18 Czerwca 2010, 21:43:55
Wątek do dyskusji o tegorocznym Mundialu w RPA.
To może jeszcze ja zacznę ;). Do grona drużyn które mogą ugrać coś w tym turnieju myślę że można zaliczyć Hiszpanię, Brazylię, Argentynę, Holandię, Niemcy. A jacy są wasi faworyci?
20  Inne gry / Pozostałe / Gry cRPG[klasyczne] : 05 Lutego 2010, 14:29:59
Pewnie ktoś z tawerny grał w tak wspaniałe gry jak :

-Dragon Age : Nowa gra , niskie wymagania , fajna grafika, powalająca grywalność , wspaniały dźwięk sporo Qestów , wybory moralne , wątki miłosne . Moja Ocena : 9/10

-Baldur's Gate [ZE] : Wspaniała , powala rozmach , fabuła , dialogi , wybory moralne , według mnie drugie cRPG wszech czasów. Przechodziłem oby dwie części w około 370godzin !.  Moja Ocena: 10

-Icewind Dale [ZE] : I znów piękna fabuła , dialogi , lecz to nie jest już klasa Baldura to z Dragon Age wygrywa acz minimalnie , dla mnie trzecie miejsce wśród cRPG. Moja Ocena : 9+/10

-Planescape : Torment : Boże gra cudna , dialogi nigdzie takich nie znajdziesz dla przykładu przez pół godziny gadałem z tą samą osobą mimo że nie miała dla mnie żadnego Qestu ! Dla mnie nie ma obecnie lepszego cRPG !! Moja Ocena : 10/10

-Drakensang : The Dark Eye : Do klasy wyżej wymienionych gier mu daleko lecz jest to gra fajna , łatwa , ciekawa i choć dialogi trochę kuleją i nie wątków miłosnych ani moralnych to gra jest niezła dzięki rozwojowi postaci gdzie dla mnie jest najlepszy w historii cRPG dlatego czekam na kontynuacją Drakensanga niestety jeszcze muszę czekać do kwietnia ... . Moja Ocena : 8-/10

-NeverWinter Nights [ZE] - klasyczne cRPG lecz odstaję od dzieł BioWare to jednak gra się fajnie grafika dobra , Obie części przechodziłem przez około 200Godzin . Moja Ocena : 8/10

-Mass Effect : Ta gra w ogóle mnie nie wciągła może i dialogi sa dobrze zbudowane i jest fabuła lecz ja nie wytrzymałem z grą nawet godziny ... . Moja Ocena : 3-/10

A w jakie wy graliście gry cRPG ?
Strony: 1 [2]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry