Tamer spamer soul
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 399
Moja psina
|
|
« Odpowiedz #570 : 23 Listopada 2009, 08:02:33 » |
|
Bo takich tematów już jest cała masa , nawet jakbyś miał na myśli samych bohaterów z kampanii , to nazwa tematu pod żadnym względem nie odzwierciedla twoich zamiarów.
|
|
« Ostatnia zmiana: 23 Listopada 2009, 08:58:31 wysłane przez Cepek »
|
IP:
Zapisane
|
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #571 : 23 Listopada 2009, 11:28:41 » |
|
Dla mnie spox jest agrael
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 16
|
|
« Odpowiedz #572 : 03 Grudnia 2009, 22:22:58 » |
|
Moim zdaniem Szczęście, M.Mroku, M.Zniszczenia, Machiny Wojenne właściwie tylko dla balisty, bardzo się przydaje na łuczników z Sylwanu, ponadto Atak i Obrona.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #573 : 05 Grudnia 2009, 08:14:09 » |
|
Szczęście (zawsze i przy każdej rasie:D), logistyka bardzo przydatna, dwie podstawowe magie dla rasy, a tu to zależy od kaprysu, ale zwykle to jest oświecenie (więcej doświadczenia i atrybuty znacznie większe od przeciwnika).
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 102
|
|
« Odpowiedz #574 : 05 Grudnia 2009, 10:24:48 » |
|
Jak dla mnie to: - Logistyka - bo ma się więcej ruchu a jak zdobędzie się zdolnośc "Odkrywanie" ma się większy zasięg wzroku i można się dowiedziec ile jest wrogich jednostek. Racja, ZAWSZE biorę logistykę. Bardzo przydatna. A jeśli zdobędziesz Cichego Prześladowcę... - Atak - trzeba miec silnego Herosa! Z tym się zgadzam. - Obrona - według mnie potrzebne, będzie mniej strat Ja staram się mieć obronę każdą rasą, za każdym razem. Logistyka, Obrona, jakaś magia, czasem oświecenie lub atak... Machiny wojenne mnie nie przekonują :-\. - Magia Światła - jaki się ma rycerza to najpierw trzeba zdobyc zdolnośc "<cośtam> Łask> a potem "Anioł Stróż no i git Anioł Stróż? Co w tym ludzie widzą? Nie lepiej zdobyć takie zdolności żeby nie trzeba się było ratować jakimś Stróżem? Ja staram się w ogóle nie dopuścić żeby doszło do sytuacji gdy wygrywam dzięki Aniołowi Stróżowi.
|
Wszyscy patrioci mówią o umieraniu za ojczyznę, ale nikt nie mówi o zabijaniu dla ojczyzny.
|
|
|
Aenigma
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 372
"sztuko z fantazji i kamienia..."
|
|
« Odpowiedz #575 : 05 Grudnia 2009, 13:51:50 » |
|
Jak dla mnie to: - Logistyka - bo ma się więcej ruchu a jak zdobędzie się zdolnośc "Odkrywanie" ma się większy zasięg wzroku i można się dowiedziec ile jest wrogich jednostek.
Racja, ZAWSZE biorę logistykę. Bardzo przydatna. A jeśli zdobędziesz Cichego Prześladowcę...
Logistyka nie jest moim ulubionym talentem, wręcz przeciwnie. Na niewielkich mapach nie ma w ogóle racji bytu a przy większych i dłuższych (pod względem przechodzenia) jest tylko kroplą w morzu. Nie przyśpiesza aż tak wykonywania zadania, a inne zdolności w takim przypadku mogą pomóc. - Magia Światła - jaki się ma rycerza to najpierw trzeba zdobyc zdolnośc "<cośtam> Łask> a potem "Anioł Stróż no i git Magia Światła niej jest wcale najlepsza u rycerzy, u innych ras może zdziałać więcej. Z rycerzy po prostu nie da się zrobić dobrych magów, lepiej więc wykorzystać co innego. Zaś „Anioł Stróż” moim zdaniem, niekoniecznie jest potrzebny. Lepiej zająć się atakiem i obroną i szkolić główne atuty to i tak bohater będzie mocny.
|
|
„I gdzie ty widzieć będziesz, gdy zamieszkamy w powidoku słońca malowanym na powietrzu jak na szkle nieważkim, jak nasze oczy przepełnione blaskiem nieśmiertelnieją w pędzie wzwyż, w ponad –
Tworząca, Koniecznie wolna, patrz! Dożyj siebie ze światła!” |
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #576 : 05 Grudnia 2009, 17:36:01 » |
|
Nie wiem co ci nie pasuje w logistyce... Może na małych mapach nie daje takich oszałamiających rezultatów, ale na dużych jest wręcz obowiązkowa:) Co ci po jakimś mega dopakowanym bohaterze jak nie będziesz mogła złapać przeciwnika, albo szybko wrócić do zamku żeby ci go nie zajęli. Gra bohaterem bez logistyki to tragedia...
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 474
|
|
« Odpowiedz #577 : 06 Grudnia 2009, 00:10:39 » |
|
Zdecydowanie Markal ^^
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #578 : 17 Stycznia 2010, 10:09:36 » |
|
Bohaterów kampanii nie biorę pod uwagę, a pytanie brzmi "którego lubię" nie "którego uważam za najlepszego", więc: 1. Nymus - kapitalny wygląd i zdolność: 2. Grawl - ponownie świetnie wygląda, zdolność OK, ale talent startowy do pupy: Ostatecznie głos oddałem na Nymusa.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #579 : 17 Stycznia 2010, 12:14:03 » |
|
Nymus- zwany przez mnie i moich znajomych świecznikiem czyt. kandelabr/menora jak zwykle na obrazku wygląda o wiele potężniej i lepiej niż w grze bo w grze wszystkie demony-bohaterowie wyglądają podobnie. Zresztą w innych rasach jest podobnie :-\
|
Uploaded with ImageShack.usHomo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #580 : 17 Stycznia 2010, 12:18:15 » |
|
Standardowo nie biorę pod uwagę bohaterów z kampanii, gdyż ci z reguły są o wiele silniejsi od pozostałych. Wybieram Lukrecję. Zdecydowanie najsilniejszy Nekromanta, jej wampiry w końcowej bitwie są silniejsze nawet od kościanych smoków. Poza tym jednego dostajemy za darmo już na starcie, co bardzo ułatwia pokonanie niektórych mobów przy pozycji startowej.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #581 : 17 Stycznia 2010, 12:30:31 » |
|
Wybieram Maeve. Ma dostęp do bardzo silnego masowego przyśpieszenia, nawet bez rozwijania magii światła. Do tego startuje z bardzo dobrymi talentami dla Rycerza. Bardzo cenię Ellaine, duży przychód złota to u Przystani podstawa.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 701
|
|
« Odpowiedz #582 : 17 Stycznia 2010, 20:22:01 » |
|
Dougal i Vittorio mają świetny start. Na średnich mapach to na pewno nimi jest najszybszy rush.
Na dłuższą rozgrywkę Klaus jest bardzo mocny dzięki bonusowi do szarży kawalerzystów.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 701
|
|
« Odpowiedz #583 : 17 Stycznia 2010, 20:25:39 » |
|
Oprócz Zoltana, którego wymieniłem dawno dawno temu, bardzo dobry jest też Orson. Głównie dzięki temu, że startuje z obroną i witalnością. Ma łatwy dostęp do mocy wytrzymałości, a zombiaki nie raz mnie (i nie tylko mnie) uratowały od porażki.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #584 : 17 Stycznia 2010, 20:33:56 » |
|
Dla mnie tak Markal jego umiejętność rządzi ale również Arantir jego czar przyzywanie smoka jest bardzo przydatny szkoda tylko że smok daje czadu dopiero na wyskoim lvl bohatera.
|
Fan anime Bleach.
|
|
|
|