Tak bohater inferno całkiem fajny(pewnie będzie jeździł na czymś a nie biegał... i trochę podobny posturą do Agraela), i wynika z tego że będzie podział na bohaterów walczących i magicznych ale to tylko domysł. Walki z bossami w KB były bardzo fajne więc i tutaj pewnie będzie nieźle. Grafika też stoi na odpowiednim poziomie. Z opisu demonów wynika że będą mieli najsilniejsze czary ofensywne czyli przejmą rolę mroczków z V. Stylizacja nekropolis też mi odpowiada, w końcu w tamtych czasach byli bardziej związani z magami więc stylizacja na egipt pasuje także fabularnie gdyż magowie żyli na pustyni. Cóż kościanych smoków będzie mi brakowało ale Sfinks pasuje do nowego nekro oraz będzie więcej balansu gdyś kośćki były słabsze od innych 7 lvlowców a Sfinksy już pewnie gorsze nie będą...
Edit: Bohater Necropolis( a może bohaterka?) też całkiem ładnie się prezentuje
Właśnie nekromanci mieszkający w Srebrnych miastach idealnie pasują do Egiptu, pustynia = Egipt, sfinksy i mumie są kojarzone z tą kulturą a piramida to grobowiec... wszystko pasuje
I jeszcze jedno trzy zaprezentowane frakcje tworzą ciekawy trójkąt taktyczny. Przystań ze swą wytrzymałością będzie dobra na Inferno. Tamtejsze liczne oddziały wsparte bramą będą uderzać często i mocno. Cóż przystań stopniowo będzie miażdżyć ich odziały częstym kontratakiem wzmacniając się w każdej turze i lecząc rany. Nekropolis dostanie baty od szybkich i licznych demonów uderzających potężną ofensywą. Natomiast mało mobilna i twarda przystań nie będzie w stanie szybko zlikwidować umarlaków. Ich buffy zostaną zniwelowane, umarlaki będą stopniowo się wskrzeszać i zwiększać liczebność a ich skill da porządnie w kość...
To też tylko moja analiza...