Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Neader
Strony: [1] 2 3 4 ... 9
1  Heroes V / Kampania IV Czarnoksiężnik / Odp: Misja III : 18 Lipca 2012, 15:13:58
Ekspercka Logistyka
Esperckie Szczęście ze Szczęściem Żołnierza i Wojownika
Eksperckie Zniszczenie z Ogniem i Błyskawicami
Lepsza Obrona

Niestety to nie wystarcza, nawet przy przejęciu miasta w 1 dniu nie jestem w stanie później się obronić. Myślałem o Magii Przywołania (Feniks bardzo by pomógł przy początkowych walkach), a nawet Światła (Wskrzeszenie), ale nie mam pojęcia, z jakiego talentu miałbym zrezygnować (piątym, niewypisanym powyżej miał być Talent Magiczny).
2  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Hipnoza a brak jednostek : 16 Lipca 2012, 16:40:50
Wskrzesiłem inne oddziały za pomocą Wskrzeszenia Umarłych, a że były to  jednostki z Nekropolis, zostały one zachowane w armii po bitwie.
3  Heroes V / Kampania IV Czarnoksiężnik / Odp: Misja III : 14 Lipca 2012, 18:06:01
Akurat Shadya również ma 18 poziom  :P

Logistyki nigdy jeszcze nie brałem w kampanii, bo to osłabia bohatera w walce... ale może warto wypróbować.
4  Heroes V / Kampania IV Czarnoksiężnik / Odp: Misja III : 14 Lipca 2012, 16:33:59
Podjąłem się po raz kolejny przejścia kampanii na poziomie heroicznym, tym razem utknąłem na tejże misji. W każdym z dwóch zamków siedzi bohtaer z armią porównywalną z moją, po oblężeniu zostaje mi ~70 Minotaurów, ~20 Zabójców i 1 Matrona Cienia. Oczywiście za każdym razem wychodzi nieco inaczej, ale to są uśrednione wartości. 2-3 dni po przejęciu miasta przychodzi bohater z armią podobną do mojej startowej i niszczy moje niedobitki. Zastanawiam się czy nie powtórzyć misji nr 2 w celu lepszego rozwinięcia Raelaga (co do Shadyi, to nawet nie ma jeszcze okazji do użycia jej w tej misji).

Raelag:

Poziom 18

Atak 11
Obrona 4
Siła czarów 11
Wiedza 10

Lepsza Zniewalająca Magia -> Widzenie Żywiołów, Wzmocnione Zaklęcia
Ekspercka Obrona - Witalność
Ekspercki Atak - Taktyka, Łucznictwo, Szał Bitewny
Ekspercka Magia Zniszczenia
Eksperckie Szczęście
Talent Magiczny

Myślę nad zostawieniem obrony na podstawowym poziomie, bo nie okazuje się być zbyt przydatna. Magia Zniszczenia zostaje z oczywistych powodów, chciałbym też trafić Szczęście Wojownika. Talent Magiczny przydałby się chociaż na poziomie 2, z Tajemnym Treningiem i Kapryśną Maną. Atak jak na razie się nie sprawdza, o walkach decydują zaklęcia. Przy dość dobrym Ataku Czarnoksiężników Balista mogłaby być niezła, ale nie wiem czy jest na to miejsce. Zastanawiam się również nad Oświeceniem, które zwiększyłoby o połowę punkty atrybutów i many (Oświecenie).

Dziękuję z góry za każdą pomoc. Byłbym wdzięczny zwłaszcza za odpowiedź ze strony kogoś, kto uporał się z tą misją na tymże poziomie trudności.
5  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Hipnoza a brak jednostek : 13 Lipca 2012, 20:47:23
Nie bardzo wiedziałem, gdzie to umieścić, postanowiłem więc rozpocząć wątek w tym dziale.

Walcząc przeciwko Godrykowi odkryłem dziś dość ciekawą właściwość czaru Hipnoza. Miałem na polu Feniksa i 2 Arcylisze, natomiast mój przeciwnik ponad 300 Zbrojnych i około 35 Aniołów, które były pod wpływem Hipnozy. Poczułem się zbyt pewnie i grałem źle do tego stopnia, że Godryk zdołał zabić oba Arcylisze. Ku mojemu zaskoczeniu, walka trwała dalej. Okazuje się, że zahipnotyzowana jednostka staje się naszą nie tylko pod względem zmiany koloru na pasku inicjatywy - dopóki choć jeden z oddziałów przeciwnika zostaje pod jej wpływem, nie przegramy.

Nie sprawdzałem jeszcze czy to aby nie błąd gry, ale wydaje mi się, że jest to ukryta własność Hipnozy, która daje nam chwilę czasu na wskrzeszenie jednego z poległych oddziałów i dokończenie bitwy.
6  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Patche, Instalacja, błędy, komunikaty itp. : 29 Stycznia 2011, 13:36:49
Za każdym razem, gdy wchodzę do Sanktuarium i puszczam turę, wyrzuca mnie z gry. Oryginał, wersja 1.6.
7  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Taktyka gra Twierdzą : 27 Stycznia 2011, 18:06:03
Co do Rozbicia Mroku, jest ono najmniej skuteczne z tych czterech, ale wciąż przydatne. Spowolnienie, Dezorientacja czy Cierpienie już tak bardzo nie zaszkodzą. Szał, Hipnoza i Oślepienie wciąż będą działać, ale mniej efektywnie i przez krótszy okres czasu.

A bohaterka od Centaurów jest bardzo dobra. Grając kiedyś na popularnej mapie Arena przeciwko Cepkowi specjalizacja bohaterki mnie uratowała  ^_^ Miło było widzieć, jak Centaury ze Szczęściem koszą każdego na 1-2 strzały  :P Takiej bohaterce warto dorzucić Łucznictwo i Szał Bitewny, Unik i Witalność, Szczęście oraz Karę Boską - staje się ona wtedy maszynką do zabijania, zwłaszcza przy oblężeniach.
8  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Taktyka gra Twierdzą : 26 Stycznia 2011, 12:10:36
Poszukaj sobie skillwheela i wymyśl własną kombinację  :P Będę nawet taki dobry, że dam linka: http://h5.heroes.net.pl/artykul/5-skillwheel.html

Co do bohatera, zdecydowanie należy pójść w Atak i Obronę, a także Szczęście. Możesz się pokusić o Machiny Wojenne/Logistykę/Oświecenie lub Krzyk. Warto też posiadać jedno z Roztrzaskań, ale to już zależy przeciwko komu grasz, a dokładniej:
1. Przystań - Światło/Mrok, nie wiadomo co weźmie przeciwnik  :P
2. Inferno - tutaj stawiałbym na Mrok, gdyż Lordowie Demonów mają dość słabą Siłę Czarów, która jest potrzebna do efektywnego operowania Zniszczeniem
3. Nekropolis - Mrok, rzadziej Przywołanie lub sporadycznie Destro
4. Loch - DESTRO  :P
5. Sylwan - Światło/Zniszczenie
6. Akademia - ich podstawowe magie to Światło i Przywołanie, ale bohater Akademii na dobrą sprawę może pokusić się o dowolną szkołę magiczną  ^_^
7. Forteca - Zniszczenie/Światło

Jeśli grasz przeciwko więcej niż jednej osobie, postaraj znaleźć się "wspólną" magię dla obydwu wrogów lub odpuść Roztrzaski i pójdź w rozwój siłowy.
9  Heroes V / Kampania III Nekromanta / Odp: Misja III : 25 Stycznia 2011, 11:17:17
Wchodzisz do miasta i wychodzisz, klikasz OK.
10  Heroes V / Scenariusze / "Brakujące" scenariusze? : 22 Stycznia 2011, 15:14:14
Witam. Przeglądając instrukcję do H5: TotE spotkałem wzmianki o scenariusz takich jak "Uchodźca" z Naadirem jako bohaterem, "Smoczy Rycerz" z Vittorio oraz "Dyplomata" z Godrykiem. Problem w tym, że nie ma ich w grze. Będę wdzięczny za udzielenie pomocy  ^_^
11  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Bohaterowie - nielubiani i akceptowani. : 22 Stycznia 2011, 14:43:46
Wypowiem się co do bohaterów z "piątki", gdyż znam ich najlepiej:

Podium ulubionych

III miejsce - Agrael/Raelag - podoba mi się, że potrafił się uwolnić z okowów Kha-Beletha (przy okazji widzimy potęgę miłości  :P), lubię jego genialne odzywki, zwłaszcza w ostatniej misji podstawowej części Heroes V. Ma on jednak u mnie minusa za odwrócenie się od sytuacji w Ashan, dlatego jedynie trzecie miejsce.

II miejsce - Zehir - inteligentny, świetne riposty i poczucie humoru, niesamowicie potężny mag. Nie doszedłem jeszcze do jego kampanii w Dzikich Hordach, mam nadzieję, że mnie tam nie rozczaruje  ^_^

I miejsce - Biara - zdecydowanie moja ulubiona bohaterka. Wprost uwielbiam mroczne i złe postacie żeńskie, a Biara jest świetnym przykładem takowej. Genialna w szpiegowaniu (Shadya  ;)), manipulowaniu (ucieknięcie Findanowi, a także czwórce bohaterów w Sheogh, no i najważniejsze - podporządkowanie sobie Imperium Gryfów). Bardzo podobają mi się niektóre jej teksty, zwłaszcza w misji, w której zabija Tieru. Jako że większość gier kończy się happy endem, obawiam się, iż Biara zginie w Dzikich Hordach. Mam jednak nadzieję, że tak się nie stanie  :P

Podium nielubianych

III miejsce - Arantir i Ornella - za ślepą i fanatyczną wiarę, zbytnią religijność, brak własnych celów

II miejsce - Izabela - za pompatyczność, ogromną naiwność, nieinteresowanie się sytuacją swojego Imperium przez dłuższy czas (przebywanie z Raelagiem).

I miejsce - Godryk - nadopiekuńczy w stosunku do Freydy, mimo że ta była już dorosła i gotowa dowodzić wojskami, ulegnięcie pragnieniu zemsty na Cyrusie, typowa dobra i schematyczna postać, a takowych nie lubię.

Ciekawe czy ktoś to doczytał do końca... ;D
12  Heroes V / Kampania III Nekromanta / Odp: Misja II : 17 Stycznia 2011, 14:50:35
Długo to trwało, bo w H5 jakoś nie grałem ostatnio  ^_^ Nie wiem czy przeszedłeś już tę misję, czy jeszcze nie, ale zawsze może to służyć jako pomoc dla innych. A więc, Godryk jest rozwinięty na:
- Dowodzenie
- Magię Światła
- Machiny Wojenne
- Oświecenie
- Atak

Markal:
- Nekromancja - Znamię Nekromanty obowiązkowo!
- Magia Mroku
- Logistyka

W 1 dniu Markal idzie do ogrodu Leprekaunów, Godryk kupuje Balistę i pokonuje Kolosów dzięki machinom wojennym i czarom. Markal na wabia wypływa trochę i zaraz wraca. Godryk broniąc się w zamku pokonuje wszystkich wrogów, następnie eksplorujemy naszą wyspę Rycerzem. Gdy już wyczyściliśmy całą, Markal wraz z eskortą, czyli drugim bohaterem płynie w stronę Lorekeep. Godryk pokonuje wszelkie przeszkody, Markal zbiera porozrzucanych po mapie nieumarłych. Po przejęciu miasta płyniemy po Rycerzy Śmierci, których powinno być już kilkadziesiąt i zdobywamy Hikm bez większych trudności  :P
13  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Wybór Ulepszenia: Sylwan : 14 Stycznia 2011, 13:32:33
Tak jak mówi kolega wyżej, na początku bitwy możemy zrobić naprawdę ładne kombo, które da nam ogromną przewagę. A Sylwan i tak opiera się w wysokim stopniu na czynniku losowym (Mściciel, Oślepienie u koników).
14  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Wybór Ulepszenia: Sylwan : 13 Stycznia 2011, 14:24:49
@Boski Owszem, masz całkowitą rację. Ale mając wysokie Szczęście, Szczęście Żołnierza można się pokusić o wybór Kryształowego. Sylwan to miasto polegające w dużej mierze na Szczęściu, a umiejętność KS-a jest czasem niezła, choć potrafi nas zawieść. Uważam więc, że Szmaragdowego Smoka należy wybierać, gdy:
- nie mamy zbyt wysokiego Szczęścia
- chcemy zminimalizować czynnik losowy, aby dokładniej planować
- gdy spodziewamy się Implozji/Gradu Meteorytów u wroga
- gdy chcemy trochę zaszaleć GM i nie chcemy uszkodzić Smoków
15  Heroes V / Kampanie - Kuźnia Przeznaczenia / Odp: Heroes V - Kuźnia Przeznaczenia - Kampania III - Zadanie Ylayla'i : 11 Stycznia 2011, 13:15:22
Z tego co pamiętam, to Ciężki, oblężenie poszło może nie bez strat, ale na pewno bez większych  :P
Strony: [1] 2 3 4 ... 9




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry