Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - Neader
Strony: [1]
1  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Hipnoza a brak jednostek : 13 Lipca 2012, 20:47:23
Nie bardzo wiedziałem, gdzie to umieścić, postanowiłem więc rozpocząć wątek w tym dziale.

Walcząc przeciwko Godrykowi odkryłem dziś dość ciekawą właściwość czaru Hipnoza. Miałem na polu Feniksa i 2 Arcylisze, natomiast mój przeciwnik ponad 300 Zbrojnych i około 35 Aniołów, które były pod wpływem Hipnozy. Poczułem się zbyt pewnie i grałem źle do tego stopnia, że Godryk zdołał zabić oba Arcylisze. Ku mojemu zaskoczeniu, walka trwała dalej. Okazuje się, że zahipnotyzowana jednostka staje się naszą nie tylko pod względem zmiany koloru na pasku inicjatywy - dopóki choć jeden z oddziałów przeciwnika zostaje pod jej wpływem, nie przegramy.

Nie sprawdzałem jeszcze czy to aby nie błąd gry, ale wydaje mi się, że jest to ukryta własność Hipnozy, która daje nam chwilę czasu na wskrzeszenie jednego z poległych oddziałów i dokończenie bitwy.
2  Heroes V / Scenariusze / "Brakujące" scenariusze? : 22 Stycznia 2011, 15:14:14
Witam. Przeglądając instrukcję do H5: TotE spotkałem wzmianki o scenariusz takich jak "Uchodźca" z Naadirem jako bohaterem, "Smoczy Rycerz" z Vittorio oraz "Dyplomata" z Godrykiem. Problem w tym, że nie ma ich w grze. Będę wdzięczny za udzielenie pomocy  ^_^
3  Hyde Park / Zaginione Zwoje - opowiadania / Wojna Królowej Izabeli : 14 Września 2010, 15:06:13
Pewnie wielu z Was słyszało o Szóstym Zaćmieniu, znanym też jako Wojna Królowej Izabeli. Zwycięzcy piszą historię, zawsze tak było i zawsze tak będzie. I tak było też w tym przypadku. Ale ja przedstawię Wam oblicze tej wojny, jakiego nie znacie.


Rozdział I: Wybuch wojny


Może zacznę od przestawienia siebie. Jestem Oren. Zapewne nigdy o mnie słyszeliście i nie dziwię się temu. Nie odegrałem może kluczowej roli w tej wojnie, ale nie była też ona bardzo mała. Ale o tym później. Mój ojciec był Elfem z Irollan, a matka Demonem. Ściślej mówiąc - Sukkubusem. Takich jak ja nie ma zbyt wielu, ale nie jestem jakimś ewenementem. Wychowywałem się w Irollan, ale moje dzieciństwo różniło się znacznie od dzieciństwa innych Elfów. O swoim pochodzeniu dowiedziałem się w wieku nastoletnim, gdy byłem już młodszym wojownikiem Irollan i podobnie jak inni, szkoliłem się w walce i dyplomacji. Wśród innych zachowywałem się jak dawniej, ale sytuacja w domu całkiem się zmieniła. Przed ukrytym ołtarzem wraz z ojcem oddawaliśmy cześć Smokowi Chaosu - Urgashowi. Zacząłem się również uczyć mrocznej magii Demonów, która była potężniejsza od elfickiej. Wedle słów mojego ojca, niedługo miała wybuchnąć wojna. Gy zapytałem go, skąd o tym wie, odpowiedział, że Demony utrzymują z nim kontakt i przekazują mu polecenia. Zgodnie z ich poleceniami, pozostawał szpiegiem na elfickich ziemiach, a gdy nadejdzie czas, ja również mam włączyć się do walki w imię Chaosu. 


Gdy kilka lat później wybuchła wojna, miałem już pewną pozycję w Irollan. Należałem jednocześnie do sztabu dyplomatów i wojowników, co dawało mi świetne możliwości do szpiegowania. Pewnego dnia zwołane zostało zebranie specjalne, na które przybył sam król Alaron. Po dłuższych dyskusjach ustalono, że Elfy nie będą na razie włączać się zbrojnie do konfliktu, ale pomogą Imperium Gryfów, gdy zajdzie taka potrzeba. Oczywiście Demony bardzo szybko dowiedziały się o tej decyzji dzięki mojemu ojcu.


Gdy któregoś razu jak zwykle patrolowałem granice z garstką żołnierzy, usłyszałem podejrzany szmer. Odwróciłem się w tamtą stronę. Za drzewami coś delikatnie błyszczało. Kazałem swoim żołnierzom zaczekać i podszedłem bliżej. Blask stawał się coraz bardziej widoczny. Gdy byłem już blisko, zorientowałem się, że to mały płomyk. Ale skąd?

- Pst! - usłyszałem

Rozejrzałem się w stronę głosu, ale nic nie zobaczyłem.

- Na dole! - odezwał się ten sam głos

Spojrzałem na ziemię i dopiero wtedy zobaczyłem małe czerwone stworzenie z płomieniem na głowie i fiolką w ręku.

- Chowaniec! - szepnąłem zdumiony
- Oren, zgadza się? - zapytał
- Tak - przytaknąłem

Demon wyciągnął z fiolki zwój. Schyliłem się i wziąłem go od impa.

- Nie tutaj! - krzyknął cicho chowaniec, widząc, że zamierzam przeczytać wiadomość - Odczytaj w bezpiecznym miejscu - polecił i dał susa w wysoką trawę

Wciąż oszołomiony, schowałem zwój i powróciłem do żołnierzy. Dalszy patrol przebiegał bez niespodzianek. Powróciwszy do domu, podniecony rozpieczętowałem wiadomość. Ukazały mi się dziwne znaki, niezrozumiałe dla większości osób w Irollan - alfabet Demonów. Czytanie szło mi łatwo, gdyż byłem już oswojony z tego rodzaju pismami. Gdy skończyłem czytać, zrobiło mi się gorąco z wrażenia. Moje pierwsze zadanie. Podszedłem do kominka i włożyłem weń list z rozkazami. Była w nim informacja o posłach Imperium Gryfów zmierzających do Irollan. I krótkie, jasne polecenie - Zabić i uprzątnąć ślady.
4  Hyde Park / Archiwum / Propozycja "Hall of Fame" : 24 Sierpnia 2010, 11:38:50
Otóż wpadłem na pomysł utworzenia Hall of Fame z wynikami przejścia kampanii (ilość dni). Wyglądałoby to mniej więcej tak:

H5 podstawka:

Długość przejścia gry: miejsca I, II, III

Długość przejścia kampanii:
Przystani: miejsca I, II, III
Inferno: miejsca I, II, III
Nekropolis: miejsca I, II, III
Lochu: miejsca I, II, III
Sylwanu: miejsca I, II, III
Akademii: miejsca I, II, III

Długość przejścia pojedynczych misji:

Kampania Przystani:
Misja I: miejsca I, II, III
Misja II: miejsca I, II, III

(and so on, and so on...)

Hall of Fame byłby podzielony na 4 części (4 poziomy trudności). Należałoby wysyłać nagrane filmy z gry (najnowsze patche, bez szybkiej walki). Wysyłać można by było cały czas, zmiany w HoF dokonywane byłyby na koniec każdego miesiąca.

Na koniec może jeszcze przykład, jak wyglądać będzie tabela z wynikami:

Heroes V podstawka:

Długość przejścia gry:
I miejsce: XXX - 1025 dni
II miejsce: YYY - 1300 dni
III miejsce: brak

Długość przejścia kampanii:

Przystani:
I miejsce: XXX - 120 dni
II miejsce: brak
III miejsce: brak

Inferno:
I miejsce: ZZZ - 350 dni
II miejsce: XXX - 400 dni
III miejce: SSS - 500 dni

Co myślicie o czymś takim?
5  Heroes V / Kampania V Łowca / Misja IV - bug z zadaniem pobocznym : 11 Sierpnia 2010, 18:10:11
Przechodząc 4 misję, zauważyłem, że nie zalicza mi zebranych starożytnych artefaktów. Zebrałem Łuk z rogu jednorożca, Wisior Mistrzostwa, Pierścień Witalności i Zbroję Zapomnianego Bohatera (pilnowały ich odpowiednio Czarne Smoki, Arcydiabły, Widmowe Smoki, Kostuchy), a mimo to w dzienniku zadań widniało "Findan zebrał 0 z 4 starożytnych artefaktów". Nie przeszkodziło mi to co prawda w ukończeniu misji, ale wolałbym wiedzieć, czemu tak się stało. Dziękuję z góry za pomoc  :)

P.S. Mam oryginalną wersję H5, z najnowszym patchem.
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry