Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: czy wam się podoba?
tak - 4 (80%)
nie - 1 (20%)
Głosów w sumie: 5

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 22    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Umiejętności jednostek w H5:ToE (Czytany 110992 razy)
Orzi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 204


Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 14 Listopada 2007, 23:35:02 »
Ja gram tak:

1) Goblin Trapper (Witch-doctorami jeszcze nie grałem)
2) Centaur Marauder
3) Warmonger (maulerzy padają jak muchy)
4) Earth Daughter (do taktyki orków lepsza)
5) Executioner
6) Foul Wyvern (ale muszę się jeszcze lepiej zapoznać z Pao-Kai)
7) Bloodeyed Cyclop (nie grałem jeszcze Untamedami)


IP: Zapisane



antoni

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 15 Listopada 2007, 09:03:34 »
Zgadzam sie. A dla mnie najgorsze jest  wlasnie te "odskakiwanie" po otrzymanym ciosie. Pal licho jesli odskocza w bok (w pionie), gorzej gdy w strone wroga (na planszy w prawo). Wtedy nawet najwolniejsza jednostka wroga ma zasieg zeby ich pyknąć.
Juz 100 razy lepsze sa gobliny: moga spowolnic wroga, zepsuc baliste no i sa miesem armatnim dla cyklopow i lasek.



IP: Zapisane
antoni

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 15 Listopada 2007, 09:21:27 »
Moja taktyka:

1. Goblin trapper-mnostwo razy gobliny ratowaly mi tylek gdy spowalnialy np. kawalerie.
2. Centaur nomad-niestety, slaba jednostka ale jestem zmuszony nia grac ze wzgledu na walke dystansowa za ktora przepadam.
3. Warmonger-podwojna kontra robi z przeciwnika miazge.
4. Earth daughter-ma czary przy ataku, w tym moj ulubiony-slow. A wolniejszy przeciwnik znaczy martwy przeciwnik.
5. Executioner-jak sama nazwa wskazuje, maszynka do mordowania.
6. Paokai-straciliscie polowe oddzialu? nie ma sprawy, obiadek z trupow wroga i jedziemy dalej.
7. Bloodeyed cyklop-zmniejsza szczescie wroga o 3. Jesli gra sie tym drugim cyklopem trzeba strasznie uwazac gdyz mozna uszkodzic swoje jednostki-cyklop nie zwaza na nikogo tylko leje po ryju.

Taktyka walki tym zamkiem jest prosta: im dluzej trwa bitwa tym mamy wieksze szanse na wygrana (rosnacy blood rage).


IP: Zapisane
Krzysiek 1

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 261


to właśnie ja

Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 15 Listopada 2007, 12:55:00 »
cyklopem trzeba strasznie uwazac gdyz mozna uszkodzic swoje jednostki-cyklop nie zwaza na nikogo tylko leje po ryju.


z tym absolutnie się zgadzam są dobre ale tłuką wszytko to co w zasięgu ręki


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 15 Listopada 2007, 19:09:17 »
Weź sobie Krzysiek 1 kiedyś broniąc się w zamku wydziel dwie kupki po jednym z tych nowych Aniołów. Zobaczysz jaki jest efekt jak gość nawala pozostałych w armii a Ty tylko rzucasz Divine Vengence...Jednym Aniołem zabijasz setki.


IP: Zapisane
Gryphonheart

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 35


Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 15 Listopada 2007, 21:04:09 »
Jednostki te są w dekmku ToE walcz się z nimi na okrągło


IP: Zapisane
Eternith

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 264


Fpatrz się...

Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 15 Listopada 2007, 21:12:52 »
Z tych jednostek, które widziałem, najmocniejszy jest Ork Wojownik, ale przydało by się powiedzieć, że wielu nie widziałem ;) .


IP: Zapisane

Don't know how much I can take
Secret thoughts inside me wake
I've lost what it was within me
Oh sweet insanity
K9N Neo

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 54


Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 16 Listopada 2007, 13:19:20 »
Według mnie to jest głupie, od kiedy to centaury walczą razem z orkami ?

No cóż, może taki błąd poprawią w Homm VI ?


IP: Zapisane
Eternith

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 264


Fpatrz się...

Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 16 Listopada 2007, 14:26:19 »
Wiesz, niektórym może to właśnie pasuje i nie jest to błą, bo w tym nei ma nic błędnego ;) .
Pozatym, skąd wiesz, że centary nie pasują do orków w świecie Might and Magic, skoro wczesniej orków nie było ;) ?


IP: Zapisane

Don't know how much I can take
Secret thoughts inside me wake
I've lost what it was within me
Oh sweet insanity
Orzi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 204


Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 16 Listopada 2007, 15:54:39 »
Centaury ('prawdziwe') ZAWSZE bardziej pasowały do dzikich barbarzyńców niż do spokojnych lasolubów... Tylko niektórzy zbytnio się sugerują częścią trzecią (A tam Rampartu zupełnie nie lubiłem... Elfy i krasnoludy razem? OLOLOL. Zamek był typową zbieraniną jednostek bez ładu i składu)


IP: Zapisane



Neramir

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 315


forgotten old magic

Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 16 Listopada 2007, 17:58:52 »
Cytuj
Elfy i krasnoludy razem?
W zupełności się zgadzam. Ale to, że krasnoludy nie pasują do elfów, nieznaczy, że do elfów centaury niepasują. No ale teraz tak objektywnie patrząc to pasują i do elfów i do orków.


IP: Zapisane
Kwapiszon of Might and Magic
Garfield

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 383


Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 16 Listopada 2007, 20:17:43 »
Wy się kłócicie czy centaury pasują do orków, a przypomnijcie sobie klasyfikacje stworzeń z HoMM4. Pomieszanie z poplątaniem. Centaury teraz wyglądają lepiej niż w 4 , czy w 3. Wyglądają bardziej realistycznie. Centaury pasują do obu zamków, zależy jak wyglądają. Mnie osobiście podobają sie orki-centaury.



IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #72 : 17 Listopada 2007, 11:39:14 »
http://www.homm5.info/viewpage.php?page_id=163

Dodam, że cantaury i w H5 i w H4 to jednostka 2 poziomu. Do elfów mi nie pasują, bo zawsze uważałem tą jednostkę za "zła", co przychyla ich bardziej do orków.


IP: Zapisane
Kwapiszon of Might and Magic
Garfield

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 383


Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 17 Listopada 2007, 13:44:23 »
Co do tego linka to jest błąd. Nazwy jednostek u Cyklopów są od Wiwern.


IP: Zapisane
troglodyta

*****

Punkty uznania(?): -2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 353


protektor!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 24 Listopada 2007, 11:47:37 »
Centaur powinien być u elfów - powiedzmy zamiast tego beznadziejnego jednorożca  :-X

Ale zrobili go w odpowiednim wyglądzie i klimacie , dzięki czemu pasuje do orków.


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 22    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry