|
|
« Odpowiedz #60 : 14 Listopada 2007, 23:35:02 » |
|
Ja gram tak:
1) Goblin Trapper (Witch-doctorami jeszcze nie grałem) 2) Centaur Marauder 3) Warmonger (maulerzy padają jak muchy) 4) Earth Daughter (do taktyki orków lepsza) 5) Executioner 6) Foul Wyvern (ale muszę się jeszcze lepiej zapoznać z Pao-Kai) 7) Bloodeyed Cyclop (nie grałem jeszcze Untamedami)
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Wiadomości: 10
|
|
« Odpowiedz #61 : 15 Listopada 2007, 09:03:34 » |
|
Zgadzam sie. A dla mnie najgorsze jest wlasnie te "odskakiwanie" po otrzymanym ciosie. Pal licho jesli odskocza w bok (w pionie), gorzej gdy w strone wroga (na planszy w prawo). Wtedy nawet najwolniejsza jednostka wroga ma zasieg zeby ich pyknąć. Juz 100 razy lepsze sa gobliny: moga spowolnic wroga, zepsuc baliste no i sa miesem armatnim dla cyklopow i lasek.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Wiadomości: 10
|
|
« Odpowiedz #62 : 15 Listopada 2007, 09:21:27 » |
|
Moja taktyka:
1. Goblin trapper-mnostwo razy gobliny ratowaly mi tylek gdy spowalnialy np. kawalerie. 2. Centaur nomad-niestety, slaba jednostka ale jestem zmuszony nia grac ze wzgledu na walke dystansowa za ktora przepadam. 3. Warmonger-podwojna kontra robi z przeciwnika miazge. 4. Earth daughter-ma czary przy ataku, w tym moj ulubiony-slow. A wolniejszy przeciwnik znaczy martwy przeciwnik. 5. Executioner-jak sama nazwa wskazuje, maszynka do mordowania. 6. Paokai-straciliscie polowe oddzialu? nie ma sprawy, obiadek z trupow wroga i jedziemy dalej. 7. Bloodeyed cyklop-zmniejsza szczescie wroga o 3. Jesli gra sie tym drugim cyklopem trzeba strasznie uwazac gdyz mozna uszkodzic swoje jednostki-cyklop nie zwaza na nikogo tylko leje po ryju.
Taktyka walki tym zamkiem jest prosta: im dluzej trwa bitwa tym mamy wieksze szanse na wygrana (rosnacy blood rage).
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #63 : 15 Listopada 2007, 12:55:00 » |
|
cyklopem trzeba strasznie uwazac gdyz mozna uszkodzic swoje jednostki-cyklop nie zwaza na nikogo tylko leje po ryju.
z tym absolutnie się zgadzam są dobre ale tłuką wszytko to co w zasięgu ręki
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 150
|
|
« Odpowiedz #64 : 15 Listopada 2007, 19:09:17 » |
|
Weź sobie Krzysiek 1 kiedyś broniąc się w zamku wydziel dwie kupki po jednym z tych nowych Aniołów. Zobaczysz jaki jest efekt jak gość nawala pozostałych w armii a Ty tylko rzucasz Divine Vengence...Jednym Aniołem zabijasz setki.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #65 : 15 Listopada 2007, 21:04:09 » |
|
Jednostki te są w dekmku ToE walcz się z nimi na okrągło
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #66 : 15 Listopada 2007, 21:12:52 » |
|
Z tych jednostek, które widziałem, najmocniejszy jest Ork Wojownik, ale przydało by się powiedzieć, że wielu nie widziałem .
|
Don't know how much I can take Secret thoughts inside me wake I've lost what it was within me Oh sweet insanity
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #67 : 16 Listopada 2007, 13:19:20 » |
|
Według mnie to jest głupie, od kiedy to centaury walczą razem z orkami ?
No cóż, może taki błąd poprawią w Homm VI ?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #68 : 16 Listopada 2007, 14:26:19 » |
|
Wiesz, niektórym może to właśnie pasuje i nie jest to błą, bo w tym nei ma nic błędnego . Pozatym, skąd wiesz, że centary nie pasują do orków w świecie Might and Magic, skoro wczesniej orków nie było ?
|
Don't know how much I can take Secret thoughts inside me wake I've lost what it was within me Oh sweet insanity
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #69 : 16 Listopada 2007, 15:54:39 » |
|
Centaury ('prawdziwe') ZAWSZE bardziej pasowały do dzikich barbarzyńców niż do spokojnych lasolubów... Tylko niektórzy zbytnio się sugerują częścią trzecią (A tam Rampartu zupełnie nie lubiłem... Elfy i krasnoludy razem? OLOLOL. Zamek był typową zbieraniną jednostek bez ładu i składu)
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #70 : 16 Listopada 2007, 17:58:52 » |
|
Elfy i krasnoludy razem? W zupełności się zgadzam. Ale to, że krasnoludy nie pasują do elfów, nieznaczy, że do elfów centaury niepasują. No ale teraz tak objektywnie patrząc to pasują i do elfów i do orków.
|
|
|
|
Garfield
Punkty uznania(?): 2
Offline
Wiadomości: 383
|
|
« Odpowiedz #71 : 16 Listopada 2007, 20:17:43 » |
|
Wy się kłócicie czy centaury pasują do orków, a przypomnijcie sobie klasyfikacje stworzeń z HoMM4. Pomieszanie z poplątaniem. Centaury teraz wyglądają lepiej niż w 4 , czy w 3. Wyglądają bardziej realistycznie. Centaury pasują do obu zamków, zależy jak wyglądają. Mnie osobiście podobają sie orki-centaury.
|
|
|
|
"Król Multikont"
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 397
Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
« Odpowiedz #72 : 17 Listopada 2007, 11:39:14 » |
|
http://www.homm5.info/viewpage.php?page_id=163Dodam, że cantaury i w H5 i w H4 to jednostka 2 poziomu. Do elfów mi nie pasują, bo zawsze uważałem tą jednostkę za "zła", co przychyla ich bardziej do orków.
|
|
|
|
Garfield
Punkty uznania(?): 2
Offline
Wiadomości: 383
|
|
« Odpowiedz #73 : 17 Listopada 2007, 13:44:23 » |
|
Co do tego linka to jest błąd. Nazwy jednostek u Cyklopów są od Wiwern.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #74 : 24 Listopada 2007, 11:47:37 » |
|
Centaur powinien być u elfów - powiedzmy zamiast tego beznadziejnego jednorożca Ale zrobili go w odpowiednim wyglądzie i klimacie , dzięki czemu pasuje do orków.
|
|
|
|
|