Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Konwertowanie miast - pytanie (Czytany 1653 razy)
ryyyAv

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1


Zobacz profil
« : 13 Stycznia 2015, 17:02:24 »
Witam jestem totalnym świeżakiem jeśli chodzi o Heroesy. Gralem ~15lat temu odrobinę u kolegi bo sam jeszcze nie miałem komputera w domu i praktycznie nic nie pamiętam, więc proszę o wyrozumiałość.

Kupiłem grę, bardzo wciąga ale mam pewne wątpliwości.

Czytałem nawet ze dwa poradniki (wybiórczo, pewnie przeczytam całe) więc starałem się dowiedzieć na własną rękę.

 :ok: Do rzeczy:
Interesuje mnie konwertowanie budynków. Czytam w poradniku jednego z portali o grach:
"...Dość podobnie ma się sprawa z siedliskami - te dostarczają nam niewielkiej ilości wojsk co tydzień. Oczywiście rasa wojsk jest zależna od rodzaju samego siedliska - typ Inferno będzie dostarczał nam demony, a Necropolia pozwoli nam na rekrutację nieumarłych. Charakter budowli możemy swobodnie zmieniać, tracąc na tym jedynie 1000 złota i po pięć sztuk drewna i kamienia.
(...)
Totalnie nieopłacalna jest natomiast konwersja fortów - gracz nie zyskuje na tym zupełnie nic. Jako, że w fortach nie są wytwarzane żadne jednostki (co najwyżej są sprowadzane z siedlisk), a sama fortyfikacja służy jedynie obronności, nie ma żadnego sensu zmieniać jej "przynależności rasowej". Nawet, jeżeli będziemy posiadać fort o stylistyce Przystani, a siedlisko będzie z frakcji Inferno, nie będziemy mieli żadnego problemu z rekrutacją piekielnych jednostek (i to nawet, jeżeli sami gramy np. barbarzyńcami)."

To w końcu opłaca się konwertować siedliska czy nie? Przykładowo, gram 1 kampanię. Mam przystań którą gram tak, ok. Zajmuję siedlisko gdzie jest informacja o Orkach 3? na tydzień. Nie konwertując/przebudowywując będę otrzymywał Orków? Czy źle rozumiem i trzeba przebudować ich siedlisko (orków) by móc otrzymywać więcej wojska z przystani czyli np. gwardzistów?

Może i głupie pytanie, wybaczcie ale nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi i jakoś się w tym pogubiłem.

Dziękuję jeśli komuś się chciało to przeczytać, a tym bardziej odpowiedzieć  :D


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 13 Stycznia 2015, 18:11:00 »
Witaj ;)
Sprawa wygląda następująco, prócz twojego miast które sprawuje kontrolę nad danym obszarem są jeszcze Forty - pełnią podobną rolę tylko że mają jak pamiętam przychód jednostek nieulepszonych z siedlisk które kontrolują, przychodu nie dają jedynie służą do utrzymania kontroli nad danym obszarem gdzie znajdują kopalnie danych surowców i budynki zwiększające przychód. I tutaj możemy wyróżnić budynki dla:
Podstawy(Core) - zwiększa przychód dla jednostek z tego działu,
Elitarne(Elite) - to samo tylko że dla stwórów elitarnych,
Champion - zwiększa przychód ostatniego segmentu czyli czempionów.

Co do pytania kolegi, jak wiem możesz tak zrobić tylko gdy nie przekształcisz siedlisk zwiększających przychód jednostek danej kategorii tylko nie pamiętam jak to się ma z Fortem.


« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2015, 18:29:07 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 13 Stycznia 2015, 19:37:16 »
Dodam jeszcze, że:
Fort o innej rasie niż kontrolowana przez Ciebie daje 250 złota dziennie
Fort przekształcony na Twoją rasę daje 500 złota dziennie
A tak przynajmniej było kiedy ostatni raz grałem

Odpowiadając na pytanie... Zapewne chodzi o misje ze Slavą.
No więc jeśli jednostki są Twierdzy to aby je otrzymywać potrzebujesz kontrolować dane siedlisko fortem Twierdzy lub posiadać na mapie przynajmniej jedno miasto Twierdzy z wybudowanymi siedliskami danych stworzeń. Niestety jak wejdziemy do siedliska to tylko możemy je zamienić na własną rasę bez możliwości rekrutacji jak to było w poprzednich częściach.

Osobiście nie zgadzam się z tym iż fortów się nie opłaca przekształcać. Dodatkowe 250 złota dziennie to nie mało a posiadając w kampanii bohatera obniżającego o 20% koszty tego przedsięwzięcia bardzo szybko koszt się zwraca. Nie opłaca się jedynie przekształcać fortów, które dosyć często tracimy.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry