Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Najlepsza frakcja
Przystań - 0 (0%)
Inferno - 1 (10%)
Nekropolis - 1 (10%)
Loch - 4 (40%)
Twierdza - 1 (10%)
Świątynia - 3 (30%)
Głosów w sumie: 10

Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepsza frakcja w H6 (Czytany 4116 razy)
gamePLay1987

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40

Głośny myśliciel

Zobacz profil
« : 09 Kwietnia 2015, 21:11:32 »
Pytanie jak temat. Możecie podać powody, argumenty. Może poprostu ją lubicie? Zachęcam do dyskusji :)
Nie wiem czy była taka ankieta.


« Ostatnia zmiana: 13 Kwietnia 2015, 22:35:51 wysłane przez gamePLay1987 » IP: Zapisane
Głośne myślenie przynosi nieszczęście. Więc jestem pechowy bo za głośno myślę.

Wierzę w Fast'a. Fast to Bóg. xD
SyluZabroniłMiUżywaniaSpacjixD
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 10 Kwietnia 2015, 14:52:27 »
No ja sobie nie przypominam... ale mogę mieć złą pamięć :D

Zdecydowanie dla mnie najlepsza jest Świątynia i Nekropolia. Oba pasują pod mój styl "bezpiecznego" grania. Im mniej stracę tym lepiej, a te dwie frakcje lepiej się sprawdzają do tego. Przynajmniej dla mnie.

Świątynia jest też najładniejszą frakcją wraz z Strongholdem. W obu jednostki nie są zrobione na jedna modłę kolorystyczną, co jest przyjemne. Jednak zwyczajnie bardziej wolę nagi od orków i to one wygrywają. Lubię wodę jako żywioł co jest kolejnym powodem. Z chęcią widziała bym tę frakcję z powrotem w jakimś ciekawszym jeszcze wyglądzie. Ma potencjał do wykorzystania, ale zmniejszyła bym u nich nacisk na japońską kulturę.


IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 11 Kwietnia 2015, 10:59:45 »
Ja osobiście wolę Nekropolię, gdyż ma niezrównaną zdolność do utrzymywania jednostek przy życiu. Ożywianie w połączeniu z drenażem czy regeneracją tworzy naprawdę skuteczne combo. Zmieniające formę prządki są ciekawym uwieńczeniem armii. W związku z tym mamy aż 3 jednostki strzelające, 3 jednostki bezpośredniego kontaktu i duchy jako mobilna jednostka wsparcia. Dobrze zbalansowane miasto pod względem doboru jednostek a czy nekromancja jest zbyt silna to już inna dyskusja.

Sanktuarium bardziej skupia się na kontroli pola bitwy i poprawianiu statystyk obronnych swoich jednostek. Są kapłanki które nieco leczą, ale w porównaniu do uzdrawiania z Nekro czy Przystani nie robi to aż tak dużego wrażenia. Wciąż jednak przydatne.




IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 11 Kwietnia 2015, 11:33:54 »
Zdecydowanie nekropolia zwłaszcza na drodze krwi, gdzie mamy 3 jednostki strzelające, 3 w walce wręcz i duchy jako mobilne. Jak się wykoksi bohatera na drodze krwi to będzie ciężko go pokonać, zwłaszcza maga, który pociśnie tak czarami, że wróg leży i kwiczy.

Przystań, dla mnie najlepszy wybór to droga łez i magia światła, mamy  tutaj 1 jednostkę strzelającą, blaski/płomienie teleportują się do wroga i wracają przy czym ulepszona wersja ma brak kontrataku wroga, 1 jednostka lecznica kapłanki(Kapłanki/westalki i blaski/płomienie atakują z magii światła) i aż 4 do walki wręcz mamy.


IP: Zapisane
Darkar

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 11 Kwietnia 2015, 11:44:31 »
Nekropolia mocna , ale wolę loch. Pięknie mi się nim walczy z nekromantami. ;D
2 jednostki strzelające , bezimienni co atakują jak Aglajdy , niewidzialni zabójcy i minotaury. Do tego bohater mocy na drodze krwi. Tylko najgorsze mantykory , padają jak muchy. :(


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 12 Kwietnia 2015, 16:41:35 »
Tak samo Lamasu u nekro :P
Co jest z resztą powodem, dla którego nie uważam Nekropolii za najlepszą. Fakt, lubię nimi grać i są zdecydowanie świetni w utrzymywaniu jednostek przy życiu, jednak wydaje mi się, że Sanktuarium może być jeszcze lepsze.

Choć nekro ma się za znacznie mocniejsze niż w poprzednich częściach i nie pada jak muchy, to wciąż mają taką szybko umierającą jednostkę jaką jest Lamasu. Świątynia jej nie ma. Rekini wojownicy są twardzi, choć mają mało ruchu. Potrafią jednak też ten ruch odjąć innym. Umiejętność skoku kappy, szczególnie ulepszonej, jest wręcz zabójcza. Koralowe kapłanki leczą przez kilka tur nie tylko jedna plus w większej ilości są u mnie wręcz główną siłą zabójczą :D. Mizu kami... przyznam, że z ich zastosowaniem jest dla mnie najsłabiej, choć nie padają jak Lamasu. Yuki onny jako strzelcy też się ładnie sprawują, Kensej to kensej i Kirin.

Do tego dorzucić czary ziemi, ulepszoną regeneracje i... rozsmarowujemy przeciwnika.


IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 13 Kwietnia 2015, 19:34:00 »
Dla mnie też Mizu czy Yuki nie miały wielkich zastosowań. Może trochę to na podstawie doświadczeń z kampanii Świątyni, gdzie dużo walczy się z jednostkami własnej frakcji. Nagi są odporne na wodę, więc wodne ataki tych jednostek nie robiły im prawie nic. Choć Mizu kami są całkiem wytrzymałe, bo zwracają obrażenia, są z wody więc trudniej je zranić itp. Lepiej spisywały się koralowe kapłanki, bo atakują błyskawicą. Stoją z tyłu więc zbierze się ich spora ilość. Grałem Iriną magiem, więc dodatkową błyskawicą dość gładko radziłem sobie z Nagami. Nie bardzo wiem czy droga Krwi czy Łez jest dla niej lepsza. Ja osobiście wybrałem Krew, ale Łzy jako drugi skill mają chyba monsun i jest on dobry.

Magia ziemi jest dobra prawie wszędzie, żywiołaki ziemi są w tej grze naprawdę dobre. Są świetnymi wabikami, regenerują się i paraliżują jednostkę wroga.


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.025 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry