Witam.
Wydaje mi się iz najlepszą nacją jest nekropolia. Brat nią gra zawsze, od herosa 2...aż do teraz. Próbowałem go utłuc inferno walczącym,magicznym i tak samo strongholdem... niestety.
Umarlaki mają ten bajer że właściwie nie maja strat w bitwach ze zwykłymi neutralnymi ludkami. Doszedł juzdo takiej precyzji w grze, że potrafi grać np. tylko samymi duchami lub wampirami i tłucze jak idzie. Rzuca sobie wampiryzm i przeważnie to wystarcza, czasem jakieś wzmocnienie typu tarcza mrozu czy ten pancerz...
Ostatnio miałem z nim dwie bitki strongholdem. Raz poszedłem w walke raz w ostrzał... ostrzał był sensowniejszy (....)
W ogóle bezsensem jest fakt że: strzelałem centaurami,goblinami cyklopem zabiłem ok 130 lamasu. jedno wskrzeszenie załatwiło wszystko... (plus minus paru mniej ale to nie ma znaczenia...)
Ani leczenie, ani żaden czar nie robi tyle co wskrzeszenie (chyba te z duchów).
W ogóle to górowałem w walce dwukrotnie statystykami dotyczącymi MIGHTA, on miał powera. naturalnie i tak robił tyle samo co ja...
Jak poszedłem do walki to - wiadomo trzeba bić. Brat nie jest głupi wszystkich ludków w koło tej pajęczycy się ustawił. No to co, bach - klątwa i wszyscy stoją jak frajerzy... przypominam że sukkubowa zdolność działa na jednego...podatnego na "psychologię" ludka...
I w dodatku ta pajęczyca wytrzymała, strzela, klątwy ma...
Zasady licza i lamasu też niczego sobie...
Ghul zawsze szybciej biega....
Wampir - wampiryzm+negacja ciosu...bonus.
Ot jedynie szkieletki takie w miarę zrównoważone
Bezsens.
A teraz zasady demonów: wrota...jak się naładuje, armagedon - super fajnie, chodzenie po ludkach (na kompa to działa, ale nie na brata który stoi i ci ich wywala...) kolce u tego z pazurami - fajny motyw ot taki atak bez odpowiedzi, bonus do ludków - ot właśnie nimi grywam włączam wampiryzm i próbuję naśladować brata.
cerbery średnio, sukkuby fajne...
Ogólnie nacjami łatwo się gra, ale do kitu z nekropolią.
Wiadomość doklejona: 30 Listopada 2011, 11:23:33
Obecnie gram demonami magicznymi.
W opcji ofensywnej tzn odpalającej zaklęcia pokroju fireball - dajcie sobie spokój. Moze gdzieś na wysokich levelach + przedmioty i dużo skili do powera, wtedy mamy jakiś efekt...
Póki co zaczęliśmy od nowa - patrz wyżej. Mam 8 level. Wiadomo taktyka, maksymalny wygar na 2 turki(nie pamiętam jak to się nazywa), wampiryzm, łącznie +4 do destiny, oświecenie i jeszcze coś
ale nie pamiętam co
idzie lepiej, walczę praktycznie samymi sukubami + wampiryzm. Głównie walczę z podstawowymi ludkami, czekam aż więcej pojawi się tych mocniejszych strzelających.
Hmm dopiero teraz zwróciłem uwagę iż strzelające biją z ognia... szkoda że tak późno. Warto więc dodawać (teoretycznie do powera ognia). Pojawia się pytanie czy power ogólny (te bonusy +2) dodają im też siły?