Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 140
|
|
« : 24 Października 2011, 17:32:14 » |
|
Założyłem ten temat, aby dowiedzieć się od was jakich byście chcieli modów i jakie wg was byłyby najprzydatniejsze. Ja akuat na robieniu modyfikacji niestety się nie znam, ale wiem, że na forum jest wielu porządnych moderów.
Wielu z was będzie pewnie chciało zamieniania modeli jednostek, ale mnie interesuje to, czy możliwy byłby mod odblokowujący bohaterów kampanijnych, lub przynajmniej dodający ich portrety ? Wiem, że do HV taki mod istnieje. Mam jednak wątpliwości co do HVI, bo tam jest ten cały Conflux i nie wiadomo, czy można tam zmieniać pliki...
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 809
|
|
« Odpowiedz #1 : 24 Października 2011, 17:43:51 » |
|
Sądzę, że jak narazie najbardziej przydatne by były mody: -Eliminujące błędy techniczne gry (to jednak z pewnością załatwią patche) -Zmieniający nazwy: Jaguarz, Panternik, Majarz, Zmornik na Wojownik Jaguara, Wojownik Pantery, Wędrowiec Snów, Łupieżca Snów. Ew. też dobrze by było zamienić "Ajglaje" z Przystani. -Zmieniający Żywiołaki Światłości, Wody lub ich odpowiedniki w Przystani/Sanktuarium (Myślę, że w Sanktuarium można by zamienić Źródlane Nimfy i Mizu-Kami na Syreny i jakąś ich ulepszoną wersję) -Dodający portrety bohaterów
|
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”
Friedrich Nietzsche
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 189
Pełzająca śmierć.
|
|
« Odpowiedz #2 : 24 Października 2011, 18:04:06 » |
|
Przecież bohaterów kampanijnych można używać w grze niestandardowej. Przynajmniej jeśli chodzi o granie online. I tylko gdy ukończyło się ich kampanie.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 140
|
|
« Odpowiedz #3 : 24 Października 2011, 18:24:39 » |
|
Tylko nie wiem czy po ukończeniu kampanii możemy grać jedynie głównymi bohaterami czy też wszystkimi.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #4 : 25 Października 2011, 20:49:34 » |
|
Fajnie by było gdyby zamiast sanktuarium były by wrota żywiołów
|
|
|
|
(Hadrian)
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 062
Uzależniony od niebieskiego
|
|
« Odpowiedz #5 : 25 Października 2011, 21:17:14 » |
|
Fajnie by było gdyby zamiast sanktuarium były by wrota żywiołów
A ja chciałbym gruszki na wierzbie, warto, by uzasadnić czemu Mody z pewnością powstaną no, ale nie w tak krótkim czasie, Menelag dopiero co przegląda edytor Moderzy chyba już dali sobie spokój z dodatkami do H5 (tak chodzi mi o Sylana, DWita, też Menelaga).
|
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6 : 25 Października 2011, 22:26:32 » |
|
Ja za to będę innowacyjny. Mod który zupełnie balansuje na nowo prędkości jednostek (czyli ich zasięg w polach) ora aby Kiriny faktycznie latały nad przeszkodami, a nie tylko sobie latały obok nich.
|
"Live the way you want to, not the way someone wants you to live."
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7 : 25 Października 2011, 23:07:23 » |
|
Cieszę niezwykle się z stworzenia tematu. Jakich ja oczekiwałbym modów? Powiem tak: Po primo: Zmiana wielu nazw. Niektóre są całkiem dobre(np. Trupożerca), ale są i takie gdzie można się załamać(Agj...ajgj...kuffa, ajglaje). Po secundo: Zmienić koniecznie "duszki" z Przystani i Świątyni/Sanktuarium na inne, albo żywiołaki. Po tetrio: Nieco zmienić kolory niektórych bohaterów(ścieżka łez u bohatera mocy Inferno podczas przeglądu jest zbyt...jaskrawa) Po quarto: Niektóre jednostki bym ciupieńkę polepszył np. Cerbery.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #8 : 26 Października 2011, 01:20:02 » |
|
- Usunięcie leczenia u duchów, lub ograniczenie ogólne leczenia w nekro. - Osłabienie zaklęć co niektórych: Time Stasis, Disruption, Puppet Master, Purge, - Lekkie wzmocnienie zaklęć ofensywnych. W tym dodanie jeszcze kilku z magii światła i ziemi. - Dodanie kilku czarów np. antymagii.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #9 : 26 Października 2011, 15:33:44 » |
|
Fajnie by było gdyby zamiast sanktuarium były by wrota żywiołów
A ja chciałbym gruszki na wierzbie, warto, by uzasadnić czemu
Mody z pewnością powstaną no, ale nie w tak krótkim czasie, Menelag dopiero co przegląda edytor Moderzy chyba już dali sobie spokój z dodatkami do H5 (tak chodzi mi o Sylana, DWita, też Menelaga).
Masz rację, ale tylko w 50%. To, że na razie nikt nie wstawia nowych screenów nie oznacza, że mody do H5 już nie powstaną. Na pewno kiedy opadną emocje związane z H6 wielu powrócić do poprzedniej części (ja sam planuje skończyć Sanktuarium; teraz nic z tym nie robię bo jak wcześniej pisałem mam za mało czasu na bawienie się cały dzień z modami;P) Jeśli jednak chodzi o modowanie do H6 to trochę pogrzebałem i murze stwierdzić, że nic nie ułatwili moderom twórcy. Jak dla mnie ciężko połapać się w którym data co umieścili (czasami w 1 data jest jeden plik jednostki w drugim inny). Co zaś tyczy się zmian w mechanice to lepiej na razie z tym odczekać, bo nie wiadomo jak to wpłynie na grę. Sam poszukałem kilka teksturek i sposób ich podmiany jest podobny do tego z 5. Jest tylko jedna różnica większość tekstur jest wrzucona luzem do data i ciężko coś znaleźć;P Podsumowując, dla tych wszystkich którzy czekają już na jakieś zmiany utwierdzam w przekonaniu, że to tylko kwestia czasu;P
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 11
|
|
« Odpowiedz #10 : 26 Października 2011, 15:50:17 » |
|
Nagi łucznicy pasują do kultury japońskiej.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 10
|
|
« Odpowiedz #11 : 26 Października 2011, 16:07:55 » |
|
Ja chciałbym tylko żeby był mod podnoszący wartość bojową jednostek elitarnych i legendarnych, bo są słabsze od podstawowych.
|
Imperium Gryfów na wieki !
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 223
Mów mi Jachu.
|
|
« Odpowiedz #12 : 26 Października 2011, 16:52:57 » |
|
Sylan, jak otworzyłeś plik .orc?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #13 : 26 Października 2011, 19:20:13 » |
|
Dla zainteresowanych na HC znajduje się link z dwoma plikami do rozpakowywania i pakowania orc (instrukcja jak ich użyć jest w poście). Jednak jeśli chodzi o efekty, mechanikę czy teksty są one zapisane w zupełnie nowych formatach, gdzie potrzebne są inne pliki, jednak jak dotąd nikt takie nie przygotował;P http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=36605&pagenumber=1
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 223
Mów mi Jachu.
|
|
« Odpowiedz #14 : 02 Listopada 2011, 14:07:27 » |
|
A modele są tak samo zapisane? bo w dacie h5 nie mogę ich znaleźć
|
|
|
|
|