Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 7 8 9 [10] 11    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Samodzielny dodatek do Heroes VI zapowiedziany! (Czytany 48335 razy)
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #135 : 05 Lutego 2013, 13:12:43 »
Pro, jak pro... skąd ten obrazek? Bo miło było by spojrzeć na większą wersję.

A łańcuch to pewnie trzyma MAGIA


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #136 : 05 Lutego 2013, 14:25:00 »
Ta katapulta jest ekstra :haha:. Nie no, normalnie muszę kupić ten dodatek dla smoków, mantrykor i katapulty. A tak poważnie to widzę, że się Ubi postarało- katapulta ciekawa i ładna graficznie. Najwidoczniej jak chcą to potrafią wymyślić coś fajnego.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #137 : 05 Lutego 2013, 15:44:56 »
Ciekawa, fajna i tak dalej? Ta katapulta jest beznadziejna. Jak dla mnie to chyba w ogóle nie mieli na nią pomysłu. Poza tym czemu smok który "jest" katapultą jest rdzawy a nie tak jak reszta, czyli fioletowawy?


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #138 : 05 Lutego 2013, 15:50:00 »
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/shadows1.jpg

http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/shadows2.jpg


Obrazki w wyższej rozdzielczości znajdziecie w linkach powyżej. Podejrzewam, że są to nielegalnie udostępnione screeny z zamkniętych beta-testów.


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #139 : 05 Lutego 2013, 16:49:48 »
Czy mnie się tylko wydaje, czy lurker wygląda tutaj lepiej niż na innych screenach ^_^


IP: Zapisane
Draupnir

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 160


Zobacz profil
« Odpowiedz #140 : 05 Lutego 2013, 17:36:05 »
Pewnie nie miałbym zbyt wiele przeciwko, bo "katapulta" wykonana jest bardzo ładnie, ale na Miłość Boską- przecież na 6 istniejących katapult, 4 to żywe stworzenia! To już chyba lekka przesada, o ile cyklop sens ma, o tyle każdą inną można zastąpić jakimś bardziej normalnym odpowiednikiem. Tutaj w sumie mamy do czynienia z absurdem- bo to jest smok, którego potencjał jest w zatrważający sposób marnowany. To niepojęte- latający gad ziejący ogniem, który może uczynić spustoszenie, jest trzymany na łańcuchu, żeby strzelał kulkami ognia w mur...   czysty absurd. No ale ok, zniósłbym to, gdyby na siłę nie wymyślali cudacznego pająka w Necropolis, albo gdyby czerw nie stanowił katapulty inferno. Ale tak....

Niemniej jest bardziej dziwaczna strona tego wszystkiego. Ci ludzie są jacyś chorzy mentalnie. Z jednej strony umieszczają w zamkach żywiołaki o innym portrecie, nazwie, opisie i statystykach, już o kwestii modelu Mallasy, czy bohaterów(głowa i tułów Crag hacka) wspominał nie będę(pardon, właśnie to zrobiłem), natomiast czynią jakieś cudaczne katapulty, które nikomu do niczego potrzebne nie są... A co ciekawsze ten model katapulty wydaje się być osobnym, nowym modelem, zaś ten, który dotyczy JEDNOSTKI z zamku! Czempiona! Legendarnej jednostki sagi herosów! Jest taki sam jak model bossa z podstawki! Spadam z krzesła i karetki wzywam... matko...


IP: Zapisane
Lukasz89

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 120


Zobacz profil
« Odpowiedz #141 : 05 Lutego 2013, 18:12:18 »
Muszę przyznać koledze rację, z drugiej jednak strony trzeba pamiętać, że zrobienie katapulty to jedno, a jednostki to drugie. Po pierwsze nie potrzeba ulepszenia, po drugie mniej animacji do zrobienia.

Szkoda, szkoda, bo fajnie byłoby zobaczyć tego smoka-katapultę jako neutralnego smoka, nie potrzeba ulepszenia, a katapultę zrobić zwykłą. To jest właśnie błąd tej gry, jest wiele rzeczy, bez których bez problemu normalnie by się grało, a za pieniądze na nie wyłożone można by stworzyć wiele ciekawych rzeczy. Jak dla mnie to każdy zamek mógłby mieć zwykłą katapultę - taką drewnianą.


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #142 : 05 Lutego 2013, 18:58:35 »
Ciekawą rzeczą jest, że bohater na powyższym screenshocie nie dosiada zaprezentowanego nam wcześniej wierzchowca tylko Pantery Cienia.
Czy mnie się tylko wydaje czy Lurker posiada atak obszarowy, podobny do tego, który posiada Licz, czyli zadaje obrażenia jednej jednostce plus negatywny efekt, a pozostałe nie otrzymują obrażeń tylko dostają się pod działanie tego osłabienia.



IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #143 : 05 Lutego 2013, 20:10:44 »
Trudno powiedzieć, nie widzimy animacji tego ataku i jego efektów. Co do pantery jako jeźdźca, również to zauważyłem. To jest na swój sposób ciekawe, czyżby bohaterowie elfów mieli różnić się między sobą, czy po prostu wierzchowiec Raelaga będzie czymś innym, a reszta dosiada przerośniętych kotów. Też może być jako "zwierzak" rodowy o funkcji wierzchowca. To też byłoby ciekawe.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #144 : 05 Lutego 2013, 21:04:17 »
Tak szczerze to myślę, że ta pantera to po prostu pierwsza koncepcja "wierzchowca". Najpewniej później zrozumieli, że jednak im to trochę nie pasuje do Lochu i stworzyli naszego "konika polnego", a ponieważ model pantery był najpewniej już zrobiony to nie chcieli go marnować i w ten oto sposób powstała nowa jednostka.

Oczywiście to tylko przypuszczenie ale znając Ubisoft, jest to jak najbardziej możliwe, zwłaszcza patrząc na to jak zniszczyli dwie świetne gry ze swego arsenału: Heroes 6 (nie mówię, że jest zła ale wiele świetnych pomysłów odrzucili i dodali równie wiele beznadziejnych) oraz Assasin's Creed III (nie równa się do poprzedników, Connor jest tam przedstawiony jak zwykły morderca, co chwilę atakuje inną grupkę przeciwników i nie ponosi zbytnich konsekwencji, Revelations było zdecydowanie lepsze pod względem fabularnym).




IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #145 : 05 Lutego 2013, 21:45:50 »
Ja mam nadzieję, że z tą panterą to kpina jest. Myślałem, że ten wierzchowiec będzie większy. Raelag wygląda teraz co najmniej śmiesznie. Równie dobrze mogli skopiować jakiegoś konia i zrobić z niego kucyka. Efekt by wyszedł podobny. Jak kotek mniejszy od bohatera ma go wozić? Już bez przesady.

Co do katapulty to mi się podoba. Katapulty inferna i nekropolii to nie były pająk i czerw. Wszystkie katapulty poza cyklopem to machiny napędzane magią. Każda ma odzwierciedlać charakter frakcji.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #146 : 05 Lutego 2013, 23:08:35 »
A mi się jeździec pantery podoba  ^_^. Jeśli chodzi o rozmiar, to porównanie do kucyka dość trafione, choć założenie było chyba inne. Na kucykach jeżdżą bowiem nawet dorośli i wysocy ludzie. Tak naprawdę liczy się bardziej szerokość wierzchowca od jego wysokości. A cienisty kociak podoba mi się bardziej od cienistej pasikonikołasicy.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #147 : 05 Lutego 2013, 23:25:12 »
Mi nie chodzi o koncept. Bo fajnie ta pantera wygląda. Chodzi mi o proporcje bohater/wierzchowiec.
Po prostu to wygląda jakby dorosły jechał takim rowerkiem dla sześciolatka.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #148 : 05 Lutego 2013, 23:29:43 »
Pantera to smukły zwierz, źle by wyglądała większa, bardziej by się nadawał tygrys, wilk czy inne wsio. Mi by najbardziej pasowały raptory z V, to był świetny pomysł :) Też mam nadzieję, że to żart. Katapulta jest wyrąbana w kosmos, widać, że UBI stara się dać jak najwięcej smoków do Lochu.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #149 : 06 Lutego 2013, 07:13:57 »
Smok katapulta, ma ładny wygląd, tylko co to jest pod nim? I co za potworek go trzyma? Jeszcze na tym obrazku widać to, że Mantykora jest mała w porównaniu do olbrzymiego Minotaura. Co jeszcze... "koń" elfów, no cóż po co się wysilać z neutralami, skoro koń może nim być również (analogia do żwyiołaków wody i światła w Przystani)? Szczegół, że jest trochę mały w stosunku do jeźdźca, ale co tam.. ważne że zaoszczędziliśmy kasę :rolleyes: Już widzę tego biednego bohatera, co sobie nogi porozbija o posadzkę...


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: 1 ... 7 8 9 [10] 11    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.064 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry