Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Przystań vs Loch (Czytany 22131 razy)
Lord_Jaś

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5

Zobacz profil
« : 02 Października 2010, 20:26:59 »
Witajcie !

Mam problem. Otóż gram Lochem przeciwko Przystani i zawsze przegrywam. Mimo, iż posiadam około 30pkt siły czarów to i tak moje jednostki padają jak muchy. Głównym problemem jest liczba jednostek jak ich siła.

Wydaje mi się, że Przystań jest trochę "przekoksowana". W sumie, to każda jednostka jest lepsza od moich. Nie liczę oczywiście chłopów. Praktycznie 500 kuszników zabija około 30 smoków... paladyni którzy dochodzą do dużej jednostki miotą ją od razu a Archanioły wskrzeszają paladynów.

Głównym problemem jest to, że tak silne czary jak: implozja czy grad meteorytów nie robią większej szkody przy tak wielkich armiach.

Jakieś pomysły na wygranie z Przystanią?


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 02 Października 2010, 20:31:10 »
Opisz swojego bohatera, w co inwestujesz bo to wszystko za mało by stwierdzić co robisz źle.


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 02 Października 2010, 20:47:27 »
Jeśli są to Dzikie Hordy ( w tym dziale napisałeś, więc pewnie tak), to może zainwestuj w inne alternatywy dla jednostek? I tak, napisz, jakiego bohatera wybierasz i jak go rozwijasz.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 02 Października 2010, 21:01:54 »
Dobrze by było gdybyś poza magią zniszczenia zainwestował w czary umysłu bo to dużo daje. Na pewno inwestuj obowiązkowo w atak, gdyż to druga podtawowa umiejętność. Zaś jeśli tracisz dużo jednostek to przyda Ci się większa obrona a do tego znajdź jakiś artefakt zwiększający inicjatywe by osłabić oraz zmieść ich pierwszy.

Wiadomość doklejona: 02 Października 2010, 21:03:22
No i zapomniałem powiedzieć, że jeśli ma się bohatera na dobrym poziomie to nie dziwne, że przy takiej ilości kuszników tak Ci nimi masakruje jednostki.


IP: Zapisane
seboran
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 87

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 02 Października 2010, 22:46:08 »
ty,powinieneś zainwestować w magie światła i mroku,bo magii zniszczenia sie po prostu nie opłaca,a w magii światła jest boska zemsta,co przy dużych armiach jest nie zastąpionie.
najlepiej to weż skompletuj zbroje smoka,bo z wszystkimi rzeczami sie wymiata.Jeśli chodzi o jednostki,to radził bym ci zainwestować w jezdżców,tych, którzy mają atak,gdy obk jednostka atakuje,wredy sie wymiata....s


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 03 Października 2010, 00:02:18 »
Na pewno powinieneś zadbać o jakiekolwiek jednostki stzelnicze bo choć Loch może mieć teoretycznie inne atak dystansowy to podstawa. Stawiałbym tu szczerze na wiedźmy, gdyż przśladowaca w ciężkiej walce może okazać się dzięki swoim unikalnym zdolnościom przydatny, co niezmienia jednak faktu o dużej sile zabójcy.

Wiadomość doklejona: [time]03 Październik 2010, 00:03:41[/time]
Ale więcej Ci nie doradze dopóki nie powiesz dokładnie w jakie umiejętności inwestujesz....


« Ostatnia zmiana: 03 Października 2010, 00:06:34 wysłane przez Michal787 » IP: Zapisane
$wieży

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 14


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 03 Października 2010, 23:03:10 »
Według mnie statystki jednostek lochu są lepsze od przystani, mogą górować tylko liczebnością.
Nie wiem jakie umiejętności wybierasz ale ja zawsze wybieram: szczęście, magie zniszczenia, talent magiczny, oświecenie i atak lub magię przyzywania.
Często też nad zwycięstwem mają także wpływ artefakty, ale grając lochem nie powinno być o nie problemu. Głównie wybieram artefakty zwiększające lub zmniejszające inicjatywę.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 03 Października 2010, 23:07:03 »
Loch jest jednym z najmocniejszych miast bo ma jeden z najlepszych startów. Może po prostu nie potrafisz tego zrobić, bo bez dobrego startu gra na wyższym niż łatwym poziomie może być z góry przegrana.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 03 Października 2010, 23:45:24 »
Dochodzimy do granic absurdu, gdzie Loch ma dobry start ... .
Co do samej gry to zagraj taktyką "walnij i ucieknij".
Opis:
Najważniejsze, żeby twój główny heros posiadał taki umiejki, czary i arty jak:
-Mentor (Oświecenie)
-Ostatni Bastion (Obrona)
-Zapłon (Destro)
-Płaszcz Feniksa
-Armagedon.
I kupujesz bohaterów z Lochu, lub Nekropolis. Mentorujesz ich twoim głównym herakiem i dajesz im destro+deff z ostatnim bastionem i uczysz czary armagedon. I taktyka jest prosta walisz armagedon i uciekasz i tak w kółko. Gdy uznasz, że poradzisz już sobie z przystanią robisz wjazd głównym herakiem i rozwalasz rywala.


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 04 Października 2010, 15:14:30 »
Normalnie bym się wydarł że aż tawerna by się zatrzęsła, ale podepnę się pod SeRaFiNkA.

Oczywiście nie możesz mieć 30 smoków, musiałbyś je zbierać 15 tygodni, czyli 3 miesiące i 3 tygodnie topornego zbierania wojska. 500 kusznikom się Lochem nie przeciwstawisz, zaatakuj szybko zanim da radę pokonać twoje czary liczebnością, zaś atak zatrzymać twardą obroną.

Dojście do zapłonu jest dość trudne :/ Często mam z tym problem, do tego nie zawsze może się trafić Armagedon w gildii, więc...

IMO najważniejsze skile:

1.Atak
 -Szał Bitewny
   -Moc prędkości
2. Magia Zniszczenia
  -Magia Ognia
   -Tajemnice Zniszczenia
   -Zapłon/Mistrz Lodu jeśli się nie trafią czary ognia z gildii i tajemnic.
3. Szczęście
   -Odporność na magię
   -Szczęście Żołnierza
    -Szczęście Wojownika

Magię zniszczenia można zamienić na mroku, wtedy już bez szczęścia czarnoksiężnika. Reszta raczej jak powiedział SeRaFiNeK, no chyba że sam coś opracujesz i postanowisz tym grać.

Coś jeszcze...?


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 04 Października 2010, 15:35:21 »
Ja bym jeszcze dołożyła Talent Magiczny ze zdolnościami Regeneracja Many, Tajemny Trening i Kapryśna Mana. Są bardzo przydatne, bo Czarnoksiężnik zużywa dużo many na Wzmocnionych zaklęciach, a każdy punkt się liczy.
Polecę jeszcze Oświecenie z Inteligencją. A jak będziesz na wysokim lvl to Mroczne Objawienie. Ostatnią zdolność wybierz sobie sam, w zależności, czy bardziej Ci się przyda moc czy wiedza.


IP: Zapisane
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 04 Października 2010, 15:37:30 »
Wszyscy polecacie Magie Zniszczenia. Chciałbym tylko zauważyć, że jeśli armie dochodzą do 500 kuszników i 30 smoków, to nie wyrządzicie większych szkód. Jeśli inwestujesz w Magię Zniszczenia powinieneś próbować szybko rozwiązać sprawę Dobrze przy okazji mieć szczęście i połączyć z zaklęciami zniszczenia (Szczęście Zaklęć) oraz używać Wzmocnionych Zaklęć o ile Cię na to stać.


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 04 Października 2010, 15:43:17 »
Choćbyś miał magię mroku, to i tak nie wygrasz z Przystanią przy takiej liczebności wroga.

Przykład: Rzucasz Gr. Osłabienie, wróg zdejmuje je Gr. Boską siłą. Ty masz Gr. Cierpienia, ale nie masz Gr. Wrażliwości, on ma Gr Wytrzymałość, ale nie ma Gr. Prawej Mocy. Zgadnij kto by lepiej na tym wyszedł.

Tak by wyglądało to w moim mniemaniu, Lochem po prostu nie zbieraj armii, 500 kuszników z Gr. Boską Siłą w jedną turę zdejmie ci jeden oddział...


IP: Zapisane
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 04 Października 2010, 15:55:27 »
Jeśli chodzi o walkę z liczniejszym wrogiem M. Mroku jest  IMHO najlepsza:
- Spowolnienie - zmniejsza inicjatywę, przez co dłużej możemy szastać w silnego wroga osłabiającymi zaklęciami.
- Oślepienie - wykluczamy całkowicie silną jednostkę z walki.
- Szał - idealne przy dużych armiach, jedna silna jednostka bije drugą zadając poważne rany, a następnie sama je otrzymuje od kontrataku
- Hipnoza - całkowicie przejmujemy wrogą jednostkę i również niszczymy nią przeciwnika
- Dezorientacja - wykluczamy strzelców, jednostki wroga nie kontratakują



IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 04 Października 2010, 16:06:22 »
Cytuj
Jeśli chodzi o walkę z liczniejszym wrogiem M. Mroku jest  IMHO najlepsza:

Zgadza się, bez dyskusji jest lepsza od Magii Zniszczenia.

Cytuj
- Spowolnienie - zmniejsza inicjatywę, przez co dłużej możemy szastać w silnego wroga osłabiającymi zaklęciami.

Przyśpieszenie?

Cytuj
- Oślepienie - wykluczamy całkowicie silną jednostkę z walki.

Oczyszczenie?

Cytuj
- Szał - idealne przy dużych armiach, jedna silna jednostka bije drugą zadając poważne rany, a następnie sama je otrzymuje od kontrataku

Teleportacja?

Cytuj
- Hipnoza - całkowicie przejmujemy wrogą jednostkę i również niszczymy nią przeciwnika

Oczyszczenie?

Cytuj
- Dezorientacja - wykluczamy strzelców, jednostki wroga nie kontratakują

Oczyszczenie?

Bronię magii światła przed magią mroku, choć sam znam się na magii mroku, a na świetle tylko w teorii...


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry