Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 200277 razy)
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 27 Sierpnia 2014, 13:59:37 »
Popatrzyłem na update, no i świetna robota! Nie mogę się doczekać, aż zagram, rozrost to bramowanie, prawda? Genialny pomysł, tylko musisz dobrze zmienić efekty ;). A i dobrze by było, gdybyś zmienił hosting obrazków, bo nie da się przybliżyć, jedynie pobrać ;/


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 27 Sierpnia 2014, 18:02:39 »
Chwileczkę... w 1040 RSS Zehir wciąż będzie żył? Nieźle :D


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 27 Sierpnia 2014, 19:39:31 »
Cytuj
rozrost to bramowanie, prawda?
Dokładnie, jak na razie ma efekt podobny do pnączy kręcących się wokół jednostki.

Cytuj
Chwileczkę... w 1040 RSS Zehir wciąż będzie żył? Nieźle :D
Właściwie są to jego ostatnie chwile. Raczej nie zobaczymy go w grze :P


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 27 Sierpnia 2014, 19:50:53 »
Szkoda :( Akurat jego jedynego lubiłem :)

Kiedyś nawet napisałem historię, w której stał się on chciwy, zachłanny i w ogóle, wybudował portal do Enroth po Rozliczeniu i zmusił władcę Imperium o wojska w celu konkwisty!

Szkoda, że nie zdąży już tego zrobić :D

Ale może dałoby się chociaż pokazać go przez chwilę? Wiecie, posiwiony, brodaty itepe :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 28 Sierpnia 2014, 21:00:40 »
Mod zapowiada się świetnie. Widać że dużą część masz już zrobioną  :) .
Cytuj
Co do podmienionych ras będą to Orkowie, Demony i Nieumarli.
Cytadela - Podmieni Twierdzę
Iglica - Podmieni Nekropolię ?
Demony zostaną, tak ?
Po wyglądzie miasta widać, że Zagajnik podmieni Loch. Przeniesiesz Zagajnik do Inferna, czy zostawiasz go w Lochu ?


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 28 Sierpnia 2014, 21:06:00 »
Przecież Sylan wyraźnie powiedział, że demony zostaną podmienione. Zagajnik podmieni Inferno właśnie (zdolność Rozrost), a wygląd miasta to zmyłka, bo po prostu wygląd lochu lepiej pasował pod koncept miasta :P Podobnie zresztą Iglica - przecież widać wyraźnie, że bazuje na wieży Inferna.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 28 Sierpnia 2014, 21:20:01 »
@Up
Właściwie nic nie zmieniałem w miastach tzn. same modele zostały tylko wycięte i zastąpione nowymi. A to, że Zagajnik przypomina Loch to czysty zbieg okoliczności po prostu użyłem kilka budynków z tego miasta. Sam pomysł na miasto miał być taki, że budynki znajdują się wewnątrz drzewa i część po prostu "zwisa" z gałęzi wewnątrz niego. Coś jak baobab :P A Iglica to zwykłe Nekropolis z wywalonym kapitolem i zastąpionym jednym wielkim soplem lodu;) Żadnej zmyłki nie ma :D

Myślę, że jutro wstawię screena wybranej przez was jednostki. Jakieś propozycje? 8)
A zapomniałem konkretnie poproszę podstawka, ulepszenie czy alternatywa. Screeny będę pewnie wstawiał po jednym na dzień :P


« Ostatnia zmiana: 28 Sierpnia 2014, 21:33:59 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 28 Sierpnia 2014, 21:26:20 »
Tier 7 cytadeli proszę ^_^.


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 28 Sierpnia 2014, 21:28:28 »
Kniejce - Tier 7!!!!

Edit nie wiem jak to się zwie, Dendroidy czy zagajnik nie wiem, to z rozrostem :D



IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 28 Sierpnia 2014, 21:29:59 »
No no no! Wszystkie zamki zapowiadają się ciekawie, szkoda trochę, że są podmieniane (wiadomo, im więcej tym lepiej :P) Trzymak kciuki i czekam na więcej! A co do jednostki jaką chciałbym zobaczyć, to padło na lvl 2 z zamku białych elfów.

PS. Lord Khorne, chyba ma jakiś sposób na dodanie miast do kolejki, zamiast podmiany?! W każdym razie tak mi się wydaje..


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 28 Sierpnia 2014, 22:54:52 »
Cytuj
PS. Lord Khorne, chyba ma jakiś sposób na dodanie miast do kolejki, zamiast podmiany?! W każdym razie tak mi się wydaje..

Menelag dodał frakcję Wolnego Miasta o ile się nie mylę.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 28 Sierpnia 2014, 22:56:27 »
Cytuj
PS. Lord Khorne, chyba ma jakiś sposób na dodanie miast do kolejki, zamiast podmiany?! W każdym razie tak mi się wydaje..

Menelag dodał frakcję Wolnego Miasta o ile się nie mylę.

Dodanie działa tylko w scenariuszu. Czyli przygotowanej kampanii, nie jako normalna gra z modem niestety.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 29 Sierpnia 2014, 08:36:46 »
Dokładnie, miasto jest po prostu ustawione jako obiekt na mapie przygody. Zauważcie, że mechanicznie bazuje na Twierdzy i Przystani (nieprzyjemne, bo wynika z tego taki bug, jak np. niemożność wybudowania Kapitolu - zróbże coś z tym, Menelag, usuń z wymagań Kapitolu Targ Niewolników! :D), nie ma własnych zdolności rasowych ani bohaterów.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 29 Sierpnia 2014, 08:59:54 »
@Up
Jeśli chodzi o Warownię to przecież też przy niej pomagałem, więc mam jakieś pojęcie o tym jak się je robi;P Co do targu wywalić się go raczej nie da, bo się miasto zbuguje. Może trzeba im coś w folderze TownBuildingSharedStats zmienić...

@Travis
Jeśli ktoś mógł znaleźć na to sposób to tylko Lord Khorne :) W tej kwestii musi się sam wypowiedzieć.

Dzisiejsza jednostka to ulepszenie 7lv Cytadeli (przypomina ten z wcześniejszej wersji, dostał jednak kilka poprawek).

Starszy Gorgoryczyn

(wrzucę go później do pierwszego posta razem z resztą jednostek)

Jutro lv7 Zagajnik, a później lv2 Iglica ^_^


« Ostatnia zmiana: 29 Sierpnia 2014, 12:57:40 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 29 Sierpnia 2014, 09:31:15 »
Miałem na myśli zmianę wymagań Kapitolu w TownBuildingSharedStats właśnie :)


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry