Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 809
|
|
« Odpowiedz #195 : 22 Grudnia 2014, 22:51:16 » |
|
Wydaje mi się, że chodzi o nowego magicznego ptaszka z Akademii w H7 i neutrala z Duel of Champions (oryginalna nazwa to Arcane Eagle, tłumaczony bodajże jako Tajemny Orzeł - zresztą, w Duelu wszystko, to "Arcane" jest tłumaczone jako "Tajemne")
|
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”
Friedrich Nietzsche
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #196 : 23 Grudnia 2014, 19:06:27 » |
|
@Kyoshiro Dokładnie to właśnie ten ptaszek, chociaż za bardzo nie wiem jaką mu nazwę dać;P Ulepszenie Simurgh Macie może pomysł na ulepszenie jeźdźca (kolor kurczaka itd)?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #197 : 23 Grudnia 2014, 19:18:40 » |
|
Ładne te ptaszki, ale w podstawie jeźdzca bym zrobił dziób siwawy(jak nogi) :p Co prawda nie lubię kiedy jest za dużo nacji elfów, ale ta mi się jakoś podoba :p Co do ulepszenia jeźdźca to... Pióra ptaka zakończone na błękitno, złota obręcz na nodze i coś na wzór wąsów z piór przy dziobie(coś jak sowa z hearthstone'a). Od tego okręgu na czole jeźdźca mogą odchodzić błękitne piórka, można namalować jej na twarzy dwa jasnobłękitne(wręcz białe) paski pod oczami, albo jeden wzdłuż nosa, wydłużyć włócznio-kostur, założyć jakieś złotawe karwasze i jakoś lekko wyglądającą złotą tarczę.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 809
|
|
« Odpowiedz #198 : 23 Grudnia 2014, 21:23:18 » |
|
Dokładnie to właśnie ten ptaszek, chociaż za bardzo nie wiem jaką mu nazwę dać;P
Ulepszenie Simurgh Skoro ulepszenie Simurgh, to chyba na podstawce może być Tajemny Gołomp. To chyba będzie najbliższa oryginałowi nazwa.
|
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”
Friedrich Nietzsche
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #199 : 25 Grudnia 2014, 21:10:34 » |
|
@Kyoshiro Ta gołomp, ale chyba z Czarnobyla bo tak świeci;P Garuda Podstawkę nazwę zapewne Rukh. Wiadomość doklejona: 26 Grudnia 2014, 17:50:38
lv6 Neferet (inspirowany bogiem Ra;P) Myślicie, że dodanie mumii do miasta na 1lv to dobry pomysł? Później skleję wiadomości.
|
|
« Ostatnia zmiana: 26 Grudnia 2014, 17:50:38 wysłane przez Hellscream »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #200 : 26 Grudnia 2014, 20:24:17 » |
|
Egipskie miasto będzie de lux . Simurgi poznałem, a jednostka 6lvl jest bardzo fajna tylko skrzydło ma dziwne. PS. Skąd ty masz te srebrne znaki? Przykład:
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #201 : 26 Grudnia 2014, 21:22:15 » |
|
@flapdzak To nie jest skrzydło tylko coś e stylu włosów, a wygląda tak dziwnie bo jest to ruchomy element i tak wyszło. Tak btw będzie to jednostka z silnymi czarami ala czart Co do symboli sam je robię. Znajduję jakieś obrazki w necie i je przerabiam;P
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #202 : 27 Grudnia 2014, 11:37:49 » |
|
Z góry te "moje skrzydła" wyglądają fajnie . Ale mam jeszcze prośbę : (Wiem, dużo mam tych próśb) -Można usunąć te dziwne latające obiekty? Czy w grze ich nie widać?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #203 : 27 Grudnia 2014, 17:12:01 » |
|
Te latające obiekty to tzw ścinki, czyli coś co powinno zostać usunięte ale przez nieuwagę nie zostało odpowiednio zaznaczone do wywalenia. Problemu przy osuwaniu ich nie ma gorzej znaleźć ich lokalizację na teksturze;) Ogólnie takimi rzeczami pewnie zajmę się na koniec bo są dość czasochłonne... lv4 Sfinks
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #204 : 27 Grudnia 2014, 17:37:46 » |
|
Ten Sfinks jest cudowny <3 i jeszcze ta mezopotamska broda Z tego co widzę to Pustynne Elfy stawiają na ptaki, a co do pomysłu z mumiami... To podchodzi pod nekromancję, czy to nie jest sprzeczne z elfami? Oraz czy będzie jeszcze jakaś elficka jednostka? :p
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #205 : 27 Grudnia 2014, 21:39:29 » |
|
Sfinks jest super! Czyja to twarz ?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #206 : 28 Grudnia 2014, 19:09:39 » |
|
@flapdzak Tajemnica zawodowa;P @WMS Mumie będą raczej odbiegać wyglądem od typowych nieumarlaków;P No to wrzucam elfa. Będzie jeszcze jeden elf. lv2 Kapłan Słońca
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #207 : 28 Grudnia 2014, 19:11:53 » |
|
przepraszam, ale dla mnie jest jakiś sztuczny ( ale mi się podoba )
|
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #208 : 29 Grudnia 2014, 01:17:04 » |
|
Sztuczność to kwestia tekstur, które może warto przekleić z modeli co ją prezentują i tylko kolor nieco zmienić Proponowałabym jeszcze jednak zostawić spodenki pod tą szmatką na bioderkach. To już za bardzo sztucznie wygląda
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #209 : 29 Grudnia 2014, 17:45:40 » |
|
@Up Za bardzo nie rozumiem co rozumiecie przez sztuczność. Większość rzeczy w sklejce nie odpowiada temu jak powinien wyglądać model w rzeczywistości (proporcje, zagubienia itd). Jeśli chodzi o tekstury to staram się je tak dobierać aby np jakaś tekstura ręki była na ręce, a nie na nodze;P Zrobiłem te spodenki, ale trochę dziwnie w nich wygląda;p I ostatni elf lv3 Derwisza(?) Trochę brakowało mi fajnego modelu na bazę. Te szmatki się ruszają
|
|
|
|
|