Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 200662 razy)
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #195 : 22 Grudnia 2014, 22:51:16 »
Wydaje mi się, że chodzi o nowego magicznego ptaszka z Akademii w H7 i neutrala z Duel of Champions (oryginalna nazwa to Arcane Eagle, tłumaczony bodajże jako Tajemny Orzeł - zresztą, w Duelu wszystko, to "Arcane" jest tłumaczone jako "Tajemne")


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #196 : 23 Grudnia 2014, 19:06:27 »
@Kyoshiro
Dokładnie to właśnie ten ptaszek, chociaż za bardzo nie wiem jaką mu nazwę dać;P

Ulepszenie Simurgh ;)


Macie może pomysł na ulepszenie jeźdźca (kolor kurczaka itd)?


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #197 : 23 Grudnia 2014, 19:18:40 »
Ładne te ptaszki, ale w podstawie jeźdzca bym zrobił dziób siwawy(jak nogi) :p Co prawda nie lubię kiedy jest za dużo nacji elfów, ale ta mi się jakoś podoba :p
Co do ulepszenia jeźdźca to... Pióra ptaka zakończone na błękitno, złota obręcz na nodze i coś na wzór wąsów z piór przy dziobie(coś jak sowa z hearthstone'a). Od tego okręgu na czole jeźdźca mogą odchodzić błękitne piórka, można namalować jej na twarzy dwa jasnobłękitne(wręcz białe) paski pod oczami, albo jeden wzdłuż nosa, wydłużyć włócznio-kostur, założyć jakieś złotawe karwasze i jakoś lekko wyglądającą złotą tarczę.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #198 : 23 Grudnia 2014, 21:23:18 »
Cytuj
Dokładnie to właśnie ten ptaszek, chociaż za bardzo nie wiem jaką mu nazwę dać;P

Ulepszenie Simurgh ;)

Skoro ulepszenie Simurgh, to chyba na podstawce może być Tajemny Gołomp. To chyba będzie najbliższa oryginałowi nazwa.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #199 : 25 Grudnia 2014, 21:10:34 »
@Kyoshiro
Ta gołomp, ale chyba z Czarnobyla bo tak świeci;P

Garuda


Podstawkę nazwę zapewne Rukh.

Wiadomość doklejona: 26 Grudnia 2014, 17:50:38
lv6 Neferet (inspirowany bogiem Ra;P)


Myślicie, że dodanie mumii do miasta na 1lv to dobry pomysł?

Później skleję wiadomości.


« Ostatnia zmiana: 26 Grudnia 2014, 17:50:38 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #200 : 26 Grudnia 2014, 20:24:17 »
Egipskie miasto będzie de lux  ;) .
Simurgi poznałem, a jednostka 6lvl jest bardzo fajna tylko skrzydło ma dziwne.
PS. Skąd ty masz te srebrne znaki?
Przykład:



IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #201 : 26 Grudnia 2014, 21:22:15 »
@flapdzak
To nie jest skrzydło tylko coś e stylu włosów, a wygląda tak dziwnie bo jest to ruchomy element i tak wyszło. Tak btw będzie to jednostka z silnymi czarami ala czart ;)



Co do symboli sam je robię. Znajduję jakieś obrazki w necie i je przerabiam;P



IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #202 : 27 Grudnia 2014, 11:37:49 »
Z góry te "moje skrzydła" wyglądają fajnie ^_^.
Ale mam  jeszcze prośbę :
(Wiem, dużo mam tych próśb)
-Można usunąć te dziwne latające obiekty? Czy w grze ich nie widać?



IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #203 : 27 Grudnia 2014, 17:12:01 »
Te latające obiekty to tzw ścinki, czyli coś co powinno zostać usunięte ale przez nieuwagę nie zostało odpowiednio zaznaczone do wywalenia. Problemu przy osuwaniu ich nie ma gorzej znaleźć ich lokalizację na teksturze;) Ogólnie takimi rzeczami pewnie zajmę się na koniec bo są dość czasochłonne...



lv4 Sfinks



IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #204 : 27 Grudnia 2014, 17:37:46 »
Ten Sfinks jest cudowny <3 i jeszcze ta mezopotamska broda ;D Z tego co widzę to Pustynne Elfy stawiają na ptaki, a co do pomysłu z mumiami... To podchodzi pod nekromancję, czy to nie jest sprzeczne z elfami? Oraz czy będzie jeszcze jakaś elficka jednostka? :p


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #205 : 27 Grudnia 2014, 21:39:29 »
Sfinks jest super! Czyja to twarz  ;D?


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #206 : 28 Grudnia 2014, 19:09:39 »
@flapdzak
Tajemnica zawodowa;P

@WMS
Mumie będą raczej odbiegać wyglądem od typowych nieumarlaków;P

No to wrzucam elfa. Będzie jeszcze jeden elf.

lv2 Kapłan Słońca



IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #207 : 28 Grudnia 2014, 19:11:53 »
przepraszam, ale dla mnie jest jakiś sztuczny (ale mi się podoba  :D )


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #208 : 29 Grudnia 2014, 01:17:04 »
Sztuczność to kwestia tekstur, które może warto przekleić z modeli co ją prezentują i tylko kolor nieco zmienić :P

Proponowałabym jeszcze jednak zostawić spodenki pod tą szmatką na bioderkach. To już za bardzo sztucznie wygląda :D


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #209 : 29 Grudnia 2014, 17:45:40 »
@Up
Za bardzo nie rozumiem co rozumiecie przez sztuczność. Większość rzeczy w sklejce nie odpowiada temu jak powinien wyglądać model w rzeczywistości (proporcje, zagubienia itd). Jeśli chodzi o tekstury to staram się je tak dobierać aby np jakaś tekstura ręki była na ręce, a nie na nodze;P

Zrobiłem te spodenki, ale trochę dziwnie w nich wygląda;p


I ostatni elf lv3 Derwisza(?)
Trochę brakowało mi fajnego modelu na bazę. Te szmatki się ruszają :P



IP: Zapisane
Strony: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry