Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 196
Без счастья жизнь это мука
|
|
« Odpowiedz #255 : 01 Maja 2015, 16:58:24 » |
|
Też moim zdaniem kitsune №1 była chyba najładniejsza. Mam małe zastrzeżenie co do lvl 5 i 6. Moim zdaniem niedźwiadki są genialne i wyglądają na potężniejsze niż śnieżne dziadki, które wyglądają na poziom 5. Podobne wrażenie odnajdywało się w Lochu, gdzie sexowne elfki z batami były mocniejsze od dużych hydr, ale tutaj raczej kwestia posiadania magii o tym decyduje. Ogólnie dobrze, że mod prowadzisz do przodu. J'Bergo tak czuje, że w Twój "Cienisty Czerep" będzie się miło grać ^^
|
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #256 : 01 Maja 2015, 20:37:57 » |
|
Pozdrowienia z Kwasowej Groty. To mój pierwszy post tutaj więc zadam pytanie odnośnie tego moda. Co to jest to całe Abyss?
|
|
« Ostatnia zmiana: 01 Maja 2015, 21:58:31 wysłane przez Heteryk Jogurt »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #257 : 02 Maja 2015, 13:10:51 » |
|
@flapdzak Iglica będzie miastem nastawionym na rzucanie zaklęć, więc wydaje mi się, że ustawienie na lv6 jest dobrym rozwiązaniem @J'Bergo Będę się starał, żeby w mod grało się równie dobrze co w oryginał. @Heteryk Jogurt Abyss będzie 8 miastem i zostanie wprowadzone dopiero w ostatniej części moda (w pierwszej nie będzie nawet istniało;P). Najprawdopodobniej będzie zrzeszało zwolenników Pustki, bądź było w jakiś sposób z nimi związane Co do kitsune w pierwszej wersji miały niedopracowaną animację dlatego musiałem zmienić im nogi na jednolity model.. To może teraz jest ok xD I mam takie pytanie Yeti, a może Behemoth?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #258 : 02 Maja 2015, 15:22:04 » |
|
Wszystkie Twoje jednostki są super. Teraz się nie obraź, ale yeti czy tam Behemot, jest po prostu brzydki. Przepraszam.
|
|
« Ostatnia zmiana: 02 Maja 2015, 18:46:28 wysłane przez flapdzak »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #259 : 02 Maja 2015, 16:28:51 » |
|
@flapdzak No co ty, czemu miałbym się obrazić? Wiadome, że czasami coś nie wychodzi i może się nie podobać. Dlatego w końcu wstawiam tutaj te screeny, żeby usłyszeć jakieś opinie, nawet te negatywne Jedynie co mi może nie pasować to tylko to, że dobrze byłoby dopisać co konkretnie nie pasuje, bo w takich sytuacjach nie wiem co zmienić, poprawić. Potrzebuję konkretów i jeśli to jest możliwe wprowadzę poprawki... Jeśli głowa nie pasuje mogę ją zmienić, a jeśli cały koncept jednostki nie pasuje to na jaki miałbym zmienić?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #260 : 02 Maja 2015, 16:49:00 » |
|
Na pewno powinieneś poprawić głowę. Jest za zdecydowanie za duża.
A co do Cytadeli, to kiedy pojawi się ich historia?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 196
Без счастья жизнь это мука
|
|
« Odpowiedz #261 : 02 Maja 2015, 17:25:03 » |
|
Jeśli idzie o tego yetimota to duże kły można spróbować dać nieco wyżej, coś z nimi pokombinować. Oraz zamiast tych paluszków u stóp zrobić coś masywniejszego. Nie myślałeś też może o tym, żeby zamiast przepaski biodrowej zrobić mu cenzurę naturalnym futrem jak u minotaurów? Yeti, śnieżny behemot, bestia mrozu; takie moje propozycje.
|
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #262 : 02 Maja 2015, 18:51:49 » |
|
Niestety w tym Yeti nie widzę żadnych plusów. -Głowa bardzo dziwna. Nawet nie wiem jak mam ja skomentować. (Ite włosy... ) -Zbyt zgarbiony. -Mam wrażenie, że jest bardzo mały. -Rączki grube jak u niemowląt. -Pazury zajmują 1/3 wysokości jednostki. -Opuchnięte paluszki u stóp.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 196
Без счастья жизнь это мука
|
|
« Odpowiedz #263 : 02 Maja 2015, 20:36:51 » |
|
@flapdzak No bez przesady... Głowa jest dziwna i dzięki temu potworna właśnie, a że duża - monstrum może więcej ugryźć i pożreć. Garb też tu nie szkodzi. Robić stwora na Quasimodo to nie błąd. Małość to kwestia ujęcia, w grze na pewno wygląda lepiej. Ręce są grube, aby mogły udźwignąć pazury, które są groźną bronią - muszą być długie, przecie to nie dinozaur. Czymś to musi walczyć. Na istotkę magiczną nie pasuje; z takimi walorami na strzelca też się nie nadaje, ale za to na ciężkie bydlę do starcia bezpośredniego - jak ulał. No i z paluszkami się zgodzę. Tak swoją drogą to one kojarzą się J'Bergo ze Spore'm Nie ma co ukrywać - twór jest do poprawy, ale tragedii wcale nie ma ^^
|
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #264 : 03 Maja 2015, 00:06:47 » |
|
Poprawa znaczna Coś mi się wydaje, że za wcześnie wrzuciłem tamtą wersję (tamto coś rzeczywiście wyglądało okropnie;P)
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #265 : 03 Maja 2015, 10:04:50 » |
|
No, zdecydowana poprawa. Wyglądem przypomina Behemota z H4. A poza tym to kiedy pojawi się historia Cytadeli? I czemu ciągle istnieje księstwo Gryfa skoro dynastia Gryfów wymarła?
|
|
« Ostatnia zmiana: 04 Maja 2015, 17:09:31 wysłane przez Heteryk Jogurt »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #266 : 03 Maja 2015, 13:19:05 » |
|
Ciało - PERFEKTA. Głowa mi ciut przeszkadza, ale jest lepsza niż tamta.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 196
Без счастья жизнь это мука
|
|
« Odpowiedz #267 : 03 Maja 2015, 14:25:05 » |
|
Stwór dostaje znak jakości J'Bergo Stopy już porządne, w mojej opinii futerko lepiej się prezentuje od opaski, no poprawa znaczna. I tekstury także lepsze, wyraźniejsze.
|
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #268 : 12 Maja 2015, 15:37:27 » |
|
Kiedy pan Sylan nam odpowie?
|
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #269 : 14 Maja 2015, 16:21:42 » |
|
Kiedy pan Sylan nam odpowie?
Jak będzie miał czas
|
|
|
|
|