Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 200662 razy)
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #255 : 01 Maja 2015, 16:58:24 »
Też moim zdaniem kitsune №1 była chyba najładniejsza.

Cytuj
Mam małe zastrzeżenie co do lvl 5 i 6. Moim zdaniem niedźwiadki są genialne i wyglądają  na potężniejsze niż śnieżne dziadki, które wyglądają na poziom 5.

Podobne wrażenie odnajdywało się w Lochu, gdzie sexowne elfki z batami były mocniejsze od dużych hydr, ale tutaj raczej kwestia posiadania magii o tym decyduje.

Ogólnie dobrze, że mod prowadzisz do przodu. J'Bergo tak czuje, że w Twój "Cienisty Czerep" będzie się miło grać ^^


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Heteryk Jogurt

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 66


Grotowo-tawerniany jogurtożerca :P

Zobacz profil
« Odpowiedz #256 : 01 Maja 2015, 20:37:57 »
Pozdrowienia z Kwasowej Groty.
To mój pierwszy post tutaj więc zadam pytanie odnośnie tego moda. Co to jest to całe Abyss?


« Ostatnia zmiana: 01 Maja 2015, 21:58:31 wysłane przez Heteryk Jogurt » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #257 : 02 Maja 2015, 13:10:51 »
@flapdzak
Iglica będzie miastem nastawionym na rzucanie zaklęć, więc wydaje mi się, że ustawienie na lv6 jest dobrym rozwiązaniem ;)

@J'Bergo
Będę się starał, żeby w mod grało się równie dobrze co w oryginał.

@Heteryk Jogurt
Abyss będzie 8 miastem i zostanie wprowadzone dopiero w ostatniej części moda (w pierwszej nie będzie nawet istniało;P). Najprawdopodobniej będzie zrzeszało zwolenników Pustki, bądź było w jakiś sposób z nimi związane ;)

Co do kitsune w pierwszej wersji miały niedopracowaną animację dlatego musiałem zmienić im nogi na jednolity model..

To może teraz jest ok xD


I mam takie pytanie Yeti, a może Behemoth?



IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #258 : 02 Maja 2015, 15:22:04 »
Wszystkie Twoje jednostki są super. Teraz się nie obraź, ale yeti czy tam Behemot, jest po prostu brzydki. Przepraszam.  :(


« Ostatnia zmiana: 02 Maja 2015, 18:46:28 wysłane przez flapdzak » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #259 : 02 Maja 2015, 16:28:51 »
@flapdzak
No co ty, czemu miałbym się obrazić? Wiadome, że czasami coś nie wychodzi i może się nie podobać. Dlatego w końcu wstawiam tutaj te screeny, żeby usłyszeć jakieś opinie, nawet te negatywne ;)
Jedynie co mi może nie pasować to tylko to, że dobrze byłoby dopisać co konkretnie nie pasuje, bo w takich sytuacjach nie wiem co zmienić, poprawić. Potrzebuję konkretów i jeśli to jest możliwe wprowadzę poprawki... Jeśli głowa nie pasuje mogę ją zmienić, a jeśli cały koncept jednostki nie pasuje to na jaki miałbym zmienić?


IP: Zapisane
Heteryk Jogurt

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 66


Grotowo-tawerniany jogurtożerca :P

Zobacz profil
« Odpowiedz #260 : 02 Maja 2015, 16:49:00 »
Na pewno powinieneś poprawić głowę. Jest za zdecydowanie za duża.

A co do Cytadeli, to kiedy pojawi się ich historia?


IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #261 : 02 Maja 2015, 17:25:03 »
Jeśli idzie o tego yetimota to duże kły można spróbować dać nieco wyżej, coś z nimi pokombinować. Oraz zamiast tych paluszków u stóp zrobić coś masywniejszego.
Nie myślałeś też może o tym, żeby zamiast przepaski biodrowej zrobić mu cenzurę naturalnym futrem jak u minotaurów?
Yeti, śnieżny behemot, bestia mrozu; takie moje propozycje.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #262 : 02 Maja 2015, 18:51:49 »
Niestety w tym Yeti nie widzę żadnych plusów.
-Głowa bardzo dziwna. Nawet nie wiem jak mam ja skomentować.
(Ite włosy...   ;) )
-Zbyt zgarbiony.
-Mam wrażenie, że jest bardzo mały.
-Rączki grube jak u niemowląt.
-Pazury zajmują 1/3 wysokości jednostki.
-Opuchnięte paluszki u stóp.
 ;D


IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #263 : 02 Maja 2015, 20:36:51 »
@flapdzak
No bez przesady...
Głowa jest dziwna i dzięki temu potworna właśnie, a że duża - monstrum może więcej ugryźć i pożreć. Garb też tu nie szkodzi. Robić stwora na Quasimodo to nie błąd. Małość to kwestia ujęcia, w grze na pewno wygląda lepiej. Ręce są grube, aby mogły udźwignąć pazury, które są groźną bronią - muszą być długie, przecie to nie dinozaur. Czymś to musi walczyć. Na istotkę magiczną nie pasuje; z takimi walorami na strzelca też się nie nadaje, ale za to na ciężkie bydlę do starcia bezpośredniego - jak ulał.
No i z paluszkami się zgodzę. Tak swoją drogą to one kojarzą się J'Bergo ze Spore'm  ;D
Nie ma co ukrywać - twór jest do poprawy, ale tragedii wcale nie ma ^^


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #264 : 03 Maja 2015, 00:06:47 »
Poprawa znaczna :) Coś mi się wydaje, że za wcześnie wrzuciłem tamtą wersję (tamto coś rzeczywiście wyglądało okropnie;P)



IP: Zapisane
Heteryk Jogurt

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 66


Grotowo-tawerniany jogurtożerca :P

Zobacz profil
« Odpowiedz #265 : 03 Maja 2015, 10:04:50 »
No, zdecydowana poprawa. Wyglądem przypomina Behemota z H4.
 
A poza tym to kiedy pojawi się historia Cytadeli? I czemu ciągle istnieje księstwo Gryfa skoro dynastia Gryfów wymarła?



« Ostatnia zmiana: 04 Maja 2015, 17:09:31 wysłane przez Heteryk Jogurt » IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #266 : 03 Maja 2015, 13:19:05 »
Ciało -  PERFEKTA. Głowa mi ciut przeszkadza, ale jest lepsza niż tamta.  :)


IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #267 : 03 Maja 2015, 14:25:05 »
Stwór dostaje znak jakości J'Bergo :D Stopy już porządne, w mojej opinii futerko lepiej się prezentuje od opaski, no poprawa znaczna. I tekstury także lepsze, wyraźniejsze.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Heteryk Jogurt

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 66


Grotowo-tawerniany jogurtożerca :P

Zobacz profil
« Odpowiedz #268 : 12 Maja 2015, 15:37:27 »
Kiedy pan Sylan nam odpowie?


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #269 : 14 Maja 2015, 16:21:42 »
Kiedy pan Sylan nam odpowie?

Jak będzie miał czas :)


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry