Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Mcichosz16
Strony: 1 2 [3] 4 5 6
31  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Czerwca 2015, 12:14:46
Orczyce są mało "orcze". Yog jest podobny do Kryzsoffa. Nie pokazano męskiego orka, który jest symbolem "orczości". Crag Hack może się jeszcze pojawi.

P.S. Też martwi mnie brak jedynego słusznego koloru w tym uniwersum.
32  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 05 Czerwca 2015, 19:08:36
Prawdopodobne jednostki Kalifatu:
-Człowiek z szablą
-Kapłan
-Słoń
-Jeździec wielbłąda
33  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 03 Czerwca 2015, 21:06:57
Ten czerwony kwiatek wydaje się być jednokolorowy. Mam nadzieję, że to poprawisz, bo jednokolorowe jednostki wyglądają tandetnie.

P.S. Skończcie ten offtop o Sandrze. To wątek o modzie "Skull of Shadows", a nie "stare uniwersum vs nowe".


@Sylan: Tak, lepiej.
34  Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy : 03 Czerwca 2015, 19:10:55
Gra strasznie się ścina(mój komputer spełnia zalecane wymagania) i ma gorszą grafikę niż na screenach(przypomina trochę H4). Jak wybudowuję nową budowlę, nie jestem odsyłany do ekranu miasta, żeby zobaczyć nową budowlę (w poprzednich częściach się dało). Jednostki mają mało zdolności, a to sprawia, że wydają się być identyczne. Dodatkowo, nie da się w grze zobaczyć opisu jednostki (co było super opcją w H5 i H6), tylko trzeba je czytać na stronie gry. >:(
35  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Nasze frakcje w Might and Magic: Heroes VII : 20 Maja 2015, 07:00:03
Gameplay, grałeś w Heroes Of Annihilited Empires?
36  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Septerra Core Trzy Światy - Amatorska gra zainspirowana serią HOMM : 13 Maja 2015, 06:51:52
Czy mógłbyś dać jakieś screeny?
37  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 25 Kwietnia 2015, 12:25:55
Poprzednia wersja wiewióry była jednak lepsza.
38  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 24 Kwietnia 2015, 17:55:29
Ten bohater Sylvanu to Ossir. Znany nam z H5.
Proszę zauważyć, że bohaterowie "kampanijni" mają takie same modele jak "zwykli". Nawet w "szóstce" wiedzieli, że trzeba im zrobić specjalne modele. Poza tym dlaczego na artach Ivan jest wojownikiem, a w grze magiem.

P.S. Patrzcie co zrobili fani:

https://youtu.be/PKTESNMolNY

Czy ci z Ubi przypadkiem nie mówili, że ich nie stać na ekrany 3D?
39  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 17 Kwietnia 2015, 09:05:06
Bardzo dobrze narysowani bohaterowie. Ciekawe jak będą wyglądali w 3D.
Cała frakcja jest super. Szkoda tylko, że nie mamy pieszego goblina w grze. Ewentualnie mogę ponarzekać na ikony jednostek, które nie oddają charakteru jednostek.

P.S Czy są w internecie jakieś nieoficjalne wieści na temat Sylvanu?

40  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 31 Marca 2015, 07:17:13
Kapłan Śmierci to latające prześcieradło i wygląda jak bohater Przystani, pomalowany na czarno. Nie da się go odróżnić od bohatera Nekropolis. Gracze to hipokryci: Chcą kościanego lisza, więc wybierają wariant szkieleta, który jest cały okryty płaszczem przeciwdeszczowym, przez który go nie widać. Jeszcze będą narzekali, że wygląda zbyt ubisoftowsko: zielone oczka, czarny strój i fioletowe światło.
41  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Heroes 8 - Lineupy Minastira : 20 Marca 2015, 09:15:41
Jak wiadomo, Erwan Le Breton został zadźgany widelcem(https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/150319_Event/Fan_Galaad.jpg). Z tego powodu nie będzie H7. :(
Całe szczęście mogę was pocieszyć. :) Fani tworzą już lineupy do H8. Moim zdaniem całkiem ciekawe i nawet nie są przesadnie "wydziwione"(poza paroma jednostkami). Dobrze, że pomyśleli o Cytadeli i Wrotach Żywiołów(Polis). Poniżej link. Napiszcie co o tym myślicie. :papa:

http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=41092
42  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: M&M Heroes V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 06 Marca 2015, 11:12:45
Od pewnego czasu nie ma newsa.
43  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 02 Marca 2015, 07:28:53
U anioła każda część ma inny kolor(naramienniki ciemnoszare, a napierśnik jasnoszary, zbroja cała ma za mało połysku i wygląda jak tekturowa, nie metalowa. Zdobienia są ok ;)), a demon ma za dużą głowę i jest jednokolorowy.

Przepraszam za nadmiar krytyki, ale te teksury są gorsze niż w H5 i zdecydowanie gorsze niż te:

http://imagizer.imageshack.us/a/img12/9026/h5mapeditor201303071816.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img827/1523/h5mapeditor201301260352.jpg

http://imagizer.imageshack.us/a/img849/6097/h5mapeditor201301260408.jpg
 A tu dowód, że demon mógł być lepszy(Nic nie mam do bloodletterów, ale te twoje są żałosne w porównaniu z oryginałami): http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Daily/2011/03-Mar/23/Warhammer%20Chaos/WHChaosScreen1--article_image.jpg

I to, aby pokazać, że w H5 demony były lepiej oteksturowane:
http://vignette1.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/f/f3/H5spiky.jpg/revision/latest?cb=20090927120458&path-prefix=en

PS: Ta krytyka tyczy się tylko tego posta z jednostkami demonów. Gwardzista i Arbalestier są super. ;D A co do mojej krytyki jestem zdania, że zawsze można coś polepszyć, aby był jeszcze lepszy efekt. Uważam cię za najlepszego moddera i zawsze mnie zachwycają twoje dzieła, ale chce ci podpowiedzieć co może być lepsze niż jest. Nie jestem haterem!
44  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 10 Lutego 2015, 13:05:58
Jak zobaczyłem nazwę "szeryf", dostałem skłonności samobójczych. Mam dwie prośby do Ubishita:

1. Zmieńcie nazwę "szeryf" na bardziej "arabską".
2. Zróbcie oddzielne modele dla WSZYSTKICH klas.
45  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 23 Grudnia 2014, 13:50:58
Bardzo dobry obrazek. Poniżej moje refleksje.
1.Mamy już wskazówkę co do architektury demonów - czarne budowle inspirowane Warhamerem.
2.Scena walki anioła z demonem jest cudowna.
3.Ludzie mają modele wysokiej jakości i pełne dodatków(co prawda tekstura anioła jest rozmazana i wymaga poprawy), z kolei demony to proste, na szybko wykonane, jednokolorowe bryły.
4.Kim są magowie na szczycie góry? To mag bitewny i elementalista, czy nowe jednostki np. czarownik chaosu?
5.Nasuwa się pytanie: Jakie jednostki będą należały do chaosu?
Strony: 1 2 [3] 4 5 6




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry