Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - Mcichosz16
|
Strony: 1 2 [3] 4 5 6
|
31
|
Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja
|
: 13 Czerwca 2015, 12:14:46
|
Orczyce są mało "orcze". Yog jest podobny do Kryzsoffa. Nie pokazano męskiego orka, który jest symbolem "orczości". Crag Hack może się jeszcze pojawi.
P.S. Też martwi mnie brak jedynego słusznego koloru w tym uniwersum.
|
|
|
34
|
Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy
|
: 03 Czerwca 2015, 19:10:55
|
Gra strasznie się ścina(mój komputer spełnia zalecane wymagania) i ma gorszą grafikę niż na screenach(przypomina trochę H4). Jak wybudowuję nową budowlę, nie jestem odsyłany do ekranu miasta, żeby zobaczyć nową budowlę (w poprzednich częściach się dało). Jednostki mają mało zdolności, a to sprawia, że wydają się być identyczne. Dodatkowo, nie da się w grze zobaczyć opisu jednostki (co było super opcją w H5 i H6), tylko trzeba je czytać na stronie gry.
|
|
|
38
|
Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja
|
: 24 Kwietnia 2015, 17:55:29
|
Ten bohater Sylvanu to Ossir. Znany nam z H5. Proszę zauważyć, że bohaterowie "kampanijni" mają takie same modele jak "zwykli". Nawet w "szóstce" wiedzieli, że trzeba im zrobić specjalne modele. Poza tym dlaczego na artach Ivan jest wojownikiem, a w grze magiem. P.S. Patrzcie co zrobili fani: https://youtu.be/PKTESNMolNYCzy ci z Ubi przypadkiem nie mówili, że ich nie stać na ekrany 3D?
|
|
|
39
|
Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja
|
: 17 Kwietnia 2015, 09:05:06
|
Bardzo dobrze narysowani bohaterowie. Ciekawe jak będą wyglądali w 3D. Cała frakcja jest super. Szkoda tylko, że nie mamy pieszego goblina w grze. Ewentualnie mogę ponarzekać na ikony jednostek, które nie oddają charakteru jednostek.
P.S Czy są w internecie jakieś nieoficjalne wieści na temat Sylvanu?
|
|
|
40
|
Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja
|
: 31 Marca 2015, 07:17:13
|
Kapłan Śmierci to latające prześcieradło i wygląda jak bohater Przystani, pomalowany na czarno. Nie da się go odróżnić od bohatera Nekropolis. Gracze to hipokryci: Chcą kościanego lisza, więc wybierają wariant szkieleta, który jest cały okryty płaszczem przeciwdeszczowym, przez który go nie widać. Jeszcze będą narzekali, że wygląda zbyt ubisoftowsko: zielone oczka, czarny strój i fioletowe światło.
|
|
|
43
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory
|
: 02 Marca 2015, 07:28:53
|
U anioła każda część ma inny kolor(naramienniki ciemnoszare, a napierśnik jasnoszary, zbroja cała ma za mało połysku i wygląda jak tekturowa, nie metalowa. Zdobienia są ok ), a demon ma za dużą głowę i jest jednokolorowy. Przepraszam za nadmiar krytyki, ale te teksury są gorsze niż w H5 i zdecydowanie gorsze niż te: http://imagizer.imageshack.us/a/img12/9026/h5mapeditor201303071816.jpghttp://imagizer.imageshack.us/a/img827/1523/h5mapeditor201301260352.jpghttp://imagizer.imageshack.us/a/img849/6097/h5mapeditor201301260408.jpg A tu dowód, że demon mógł być lepszy(Nic nie mam do bloodletterów, ale te twoje są żałosne w porównaniu z oryginałami): http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Daily/2011/03-Mar/23/Warhammer%20Chaos/WHChaosScreen1--article_image.jpgI to, aby pokazać, że w H5 demony były lepiej oteksturowane: http://vignette1.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/f/f3/H5spiky.jpg/revision/latest?cb=20090927120458&path-prefix=enPS: Ta krytyka tyczy się tylko tego posta z jednostkami demonów. Gwardzista i Arbalestier są super. A co do mojej krytyki jestem zdania, że zawsze można coś polepszyć, aby był jeszcze lepszy efekt. Uważam cię za najlepszego moddera i zawsze mnie zachwycają twoje dzieła, ale chce ci podpowiedzieć co może być lepsze niż jest. Nie jestem haterem!
|
|
|
45
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory
|
: 23 Grudnia 2014, 13:50:58
|
Bardzo dobry obrazek. Poniżej moje refleksje. 1.Mamy już wskazówkę co do architektury demonów - czarne budowle inspirowane Warhamerem. 2.Scena walki anioła z demonem jest cudowna. 3.Ludzie mają modele wysokiej jakości i pełne dodatków(co prawda tekstura anioła jest rozmazana i wymaga poprawy), z kolei demony to proste, na szybko wykonane, jednokolorowe bryły. 4.Kim są magowie na szczycie góry? To mag bitewny i elementalista, czy nowe jednostki np. czarownik chaosu? 5.Nasuwa się pytanie: Jakie jednostki będą należały do chaosu?
|
|
|
|