Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Droga łez vs Droga krwi (Czytany 15371 razy)
Maszi

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil WWW
« : 30 Października 2011, 08:54:31 »
Która z tych dróg będzie dobra dla każdej z ras? Według mnie np. dla sanktuarium będzie droga łez, bo jest spokój (ma chyba podobne działanie do oślepienia), a dla necro krwi, bo jest kłątwa świata cieni (ma chyba podobne działanie do klątwy piekieł), ktora jest poprzedzona znakiem nekromanty.
To są moje przypuszczenia, które mogą być błędne ;D
Proszę o odpowiedzi ;)


IP: Zapisane
http://www.lordswm.com/?rid=629080
                                                     \   
                                                       > heroes online polecam ;)
                                                      /
http://www.heroeswm.ru/?rid=3966263
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 30 Października 2011, 09:31:23 »
Droga Krwi będzie dobra dla Nekropolis, Inferno i Twierdzy, bo oni się specjalizują w różnych atakach, klątwach itp. A droga łez będzie dobra dla Przystani i Sanktuarium, ponieważ mają różne Błogosławieństwa, Leczenia itp.


IP: Zapisane
Dozzy

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 30 Października 2011, 14:36:05 »
Jak dla mnie to zależy od okazji kiedy jaka droga powinna być wybrana. Fakt np. do Sanktuarium pasuje droga łez, ale np. Irina pasuje z zachowania do drogi krwi. Do Inferno raczej pasuje droga krwi, ale przecież może się zdarzyć ktoś o dobrym sercu w tej frakcji.


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 30 Października 2011, 20:46:19 »
A już myślałem, że będzie dysputa na temat tego jakie zakończenie/a będzie pod koniec jak wybierzemy jedną ścieżkę. To naprawdę zależy od klasy bohatera, a czasami od tego, która opcja będzie będzie nam bardziej odpowiadała. Według mnie:

Przystań
Moc: Łzy, bowiem Krew nie jest tak samo dobra pod koniec "ewolucji".
Magia: Łzy, ale Krew jedynie jeśli walczymy przeciw Nekropolii i Inferno.

Inferno
Moc: To zależy czy stawiamy na siłę czy na szybszą walkę bez strat. Pierwsza to krew, druga to łzy. Ja tam idę na krew, ale łzami nie pogardzę.
Magia: Definitywnie Krew.

Nekrofilia/Nekropolia
Moc: Ciężko powiedzieć. Krew dobra jak chcemy szybko się pozbyć danego oddziału z jakim nie możemy poradzić, przy Łzach trzeba umiejętnie sterować jednostkami. Może Krew.
Magia: Też ciężko powiedzieć. Obie są bardzo dobre, ale raczej Krew.

Twierdza
Moc: To zależy od tego czy bohater wroga jest uzbrojony w silną magię czy nie. Ale jak już to Krew.
Magia: To też od wielu zależy, ale jak mam wybierać to Łzy ze względu na przybywanie jednostek.

Świątynia/Sanktuarium
Moc: Trudno powiedzieć. Jednostki zamku są straszne wolne, ale potężne. Może Krew coś by z tym zrobiła? Z drugiej strony trzeba odsłaniać pewne jednostki, szczególnie mało wytrzymałe więc idą Łzy.
Magia: Zależy czy rozwijamy się w Magię Wody czy nie, bo jak nie lub w połowie to Łzy, jak tak to Krew.





IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 13 Marca 2012, 17:31:47 »
Mam pytanie gdyż chociaż mam grę od dnia premiery to teraz zabieram się za kampanie. Nightin polecał w zależności z kim walczymy więc która droga i klasa są najlepsze na daną kampanię.


IP: Zapisane
Virgo
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 80

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 13 Marca 2012, 20:38:34 »
Nekrepolia - Magia (pod licze i tkaczki) - Krew (klątwa świata cieni)
Przystań - Moc (pod kuszników) - Krew/Łzy (imho żadna klasa się jakoś nie wyróżnia, ale chyba Godzina Sądu Boskiego jako mega-dopak na atak się bardziej przydaje)
Saktuarium - Magia (pod kapłanki i efemerydy) - Łzy [mi akurat gejzer (jak można było tak przetłumaczyć Watery Grave?!) w kampanii się podobał, ale ja miałem Tsunami z kostura, w ostatecznym rozrachunku lepiej mieć dwa Tsuanami jak już coś ;D]
Inferno - Magia (pod sukkuby i reproduktorów) - Krew (armageddon, ale pewnie się znajdą osoby zachwalające więź wrót demonów, żeby cerbery pożyły więcej niż jedną walkę :P)
Twierdza - Moc (pod gobliny i centaury) - Krew (potęga hordy)

Jak widać ścieżki Krwi/Łez pod strzelców.

A tak w ogóle to najlepiej grać jakąkolwiek klasą might z bronią rodową Arachne, dzięki której twoje jednostki są nieśmiertelne 8)




« Ostatnia zmiana: 13 Marca 2012, 20:41:30 wysłane przez Virgo » IP: Zapisane
wiwerna

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 27 Kwietnia 2012, 14:06:24 »
Droga łez lub krwi daje inne efekty:
krew: jest szybsza do osiągnięcia, daje większa moc bohaterowi, ale np. trzeba walczyc o miasto, gdzie można było je dostać za darmo.
Łzy: ciężej je osiągnąc i z początku jest trudniej, ale daje lepsze efekty na przyczłość
Wedlug mnie czarodzieje idą w krew, a wojownicy w łzy


IP: Zapisane
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 27 Kwietnia 2012, 18:00:09 »
Cytuj
jest kłątwa świata cieni (ma chyba podobne działanie do klątwy piekieł)

Zew Świata Cieni ducha to po angielsku "Wail of the Netherworld", tak więc wnioskuję, że Klątwa Świata Cieni to "Curse of the Netherworld". To samo imię nosi Klątwa Piekieł z HoMM5, tak więc Klątwa Świata Cieni to JEST Klątwa Piekieł, nawet jeśli ma inne działanie.

PRZYSTAŃ
Męczeństwo jak dla mnie jest lepsze od Anatemy. Lepiej jest skoncentrować ochronę (anatema też chroni, w końcu to -do obrażeń, ilości ataków i szansy na crita) na tym, który najbardziej obrywa niż na wszystkich. No i wydaje mi się, że męczeństwo jest pasywne i nie zużywa "tury" bohatera, którą można przeznaczyć na coś znacznie lepszego. Anatemy wprawdzie rozproszyć nie można, ale po trzech turach już jej nie ma, zaś męczeństwo - co turę nowe.

W większych bitwach lepsza jest boska sprawiedliwość. Wtedy część tego, co oddział zadał od początku bitwy (szczególnie biorąc pod uwagę, że w wielkich bitwach to OGROMNA ilość) praktycznie miażdży, więc gdy sytuacja zaczyna wyglądać źle, ten skill to prawdziwe złoto.

Wskrzeszanie jest jak dla mnie dobrym skillem, szczególnie w tak obronnej nacji jak przystań. Wprawdzie np. gryfy wykonują cholernie wiele ataków, ale według mnie wskrzeszenie musiałoby być absurdalnie słabe, żeby święte ostrze je przebiło.

Słowo światłości jak dla mnie bez problemu przebija boską interwencję, bo WSZYSTKIM demonom, orkom i zdechlakom zadaje prawie tyle dmg co interwencja leczy JEDNEJ jednostce, w dodatku łącznie jego leczenie również jest lepsze. Chyba, że ostatnio to znerfili. Jeśli nie, to jak dla mnie ono samo wystarczy, by brać Inkwizytora.

INFERNO
Brama w 6tce to jakiś żart. Inferno powinno natychmiast zasłonić się mięsną ścianą przywołańców kiedy właściwe jednostki zadają dmg. Teraz na bramę trzeba czekać i jak dla mnie jest ona za słaba, dlatego premia do siły uderzeń krytycznych jest jak dla mnie lepsza. W dodatku symbol chaosu pozwala w ogóle użyć bramy w jakiejś znaczącej ilości dzięki większej ilości critów, podczas gdy sama pieczęć mocy to po prostu słabsza wersja wskrzeszenia spowiednika.

Ponownie, osłabienie bramy powoduje, że więź wrót jest słabsza od ogni piekielnych. W HoMM5 więź byłaby świetna, ale niestety to nie jest piątka. W dodatku Inferno nie ma budynku, który daje jednostkom bramę na start! To przesądza o wszystkim.

Wrota otchłani leczą stanowczo mniej niż armageddon zadaje obrażeń i dają wrogowi okazję do pozbycia się jednego oddziału, w dodatku armageddon pozwala szybciej pozbyć się murów i ułatwić inferno życie.

Reszta wkrótce, o ile będę miał czas i chęci. Nie jestem jakimś specjalnym medium bo niezbyt dużo gram w szóstkę, więc szansa pomyłki jest dosyć duża.


IP: Zapisane
Ronnie Adams

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Nosce Te Ipsum

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 10 Stycznia 2013, 16:59:23 »
Grywając w kampanie wybierałem tak:
Imperium Gryfów: Droga Łez - choć ta biel mnie osobiście denerwowała, aczkolwiek można było odczuć lepsze uleczenia
Sanktuarium: Droga Łez - po prostu szczerze pasuje jedynie ta droga, bo grywałem drogą krwi i jednostki - choć myślałem, że to jakiś bug - miały większe obrażenia.
Twierdza: [color=]Droga Krwi[/color] - no proszę Was, Zew krwi i żadna droga łez.
Nekropolis: Droga Krwi - lepsze odziwo były ataki jednostek, a bohater mógł wspomóc się mocniejszą magią stąd ta droga.
Inferno: - Droga Krwi przyznam się, że kierowałem się tylko kolorem, "bo pasuje" aczkolwiek droga łez psuła magię i to ewidentnie widać, nawet nie wiem czy coś wnosi do magii ta droga. Stąd wybór pada na drogę krwi


« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2013, 17:02:49 wysłane przez Ronnie Adams » IP: Zapisane
Tallos

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 30

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 06 Kwietnia 2013, 01:35:45 »
Ja tam niczym w porządnym cRPGu kieruje się przekonaniami, nie powerem. Tak więc wybieram drogę łez. Mimo to jak tak patrzyłem, to droga krwi ma lepsze zdolności.


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.05 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry