Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 39 40 41 [42] 43 44 45 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 432146 razy)
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #615 : 04 Października 2014, 21:29:16 »
https://mmh7.ubi.com/pl/factions/haven
Tak sobie wszedłem pooglądać i zauważyłem coś. Nwm czy ktoś na to wcześniej zwrócił uwagę, ale:
- Klasy dzielą się na 2 ( klasa mocy i magii )
-obydwie klasy dzielą się jeszcze na 3 :)
Coś dużo tego.


IP: Zapisane
Vusapion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #616 : 04 Października 2014, 21:57:57 »
flapdzak

Im więcej opcji zrobionych dobrze, tym lepiej dla gry. Pytanie tylko, czy klasy bohaterów będą dostępne do wyboru tylko w potyczce, a kampanijni bohaterzy będą mieli narzucone jak w przypadku 6, czy nie.

 Więcej opcji z pewnością zwiększa atrakcyjność gry, ale nie wiadomo czy klasy będą dzieliły się ze względu na styl: ofensywny, zrównoważony i defensywny, czy ze względu na umiejętności. Pomysł jak najbardziej odbieram pozytywnie, zastrzeżenia mam do tego, że bohaterowie magii zwiększali głównie siłę ataku stworzeń atakujących magią i tak samo w przypadku bohaterów mocy, czyli żaden z bohaterów nie mógł równo zwiększać siły wszystkich swoich stworzeń przez co np. Kensei dowodzony przez Irinę był słaby w porównaniu z Mizu-kami.

Wołałbym, żeby siła magii u bohatera tyczyła się tylko magii, a parametr ataku zwiększał moc stworzeń zadających zarówno obrażenia bezpośrednie, jak i magiczne.

Spójrzmy na Przystań, gdzie jednostka magiczna to tylko kapłan i jeżeli bohater magii będzie na wzór 6 to pozostałe jednostki stracą swoje atuty.


« Ostatnia zmiana: 04 Października 2014, 22:01:45 wysłane przez Vusapion » IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #617 : 04 Października 2014, 21:59:43 »
A ja się ciągle zastanawiam - wybrać Loch, czy Inferno, bo:
Loch we wszystkich częściach, w których występuje jest bardzo dobry i przypadł mi do gustu. Kolorystycznie ta część będzie bardziej stonowana i nie będzie już tylko fioletów i Mroczne Elfy mogą wyglądać na prawdę ok, a i gdyby pomieszali jednostki i umiejętności z H5/H6 było by mega!
Inferno, pomimo, że zawsze uważałem je za stosunkowo słabe miasto, to jednak kolejna część bez niego wydaje mi się niezupełna..
Ostatecznie zagłosowałem na Loch, z tego względu, że dodatek z demonami, który mam nadzieje, że powstanie (o ile to właśnie Inferno przegra) może być bardzo ciekawy i nieoklepany. Ale to tylko moje gdybanie. :)

A co do jednostek Przystani, to jestem zadowolony, są one na prawdę majestatyczne i ukazują swoją potęgę.
Tak btw. to art Przeora ma czerwoną szatę, a już jego model białą, czyżby  wygląd jednostek zależał od strony po jakiej postawi się bohater?


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #618 : 05 Października 2014, 01:33:20 »
Tak wypowiem się na temat tych jednostek przystani... i powiem wam, że smutno mi. Limbic w zasadzie zostało zmuszone do wymyślenia jednostek opartych na takich samych animacjach co w h6 (gdyby ktoś się pytał o co chodziło z tymi szkieletami ap ropo kawalerzysty, to właśnie o to). Chociaż pozmieniano kolory i podejście to widać, że niektóre są naprawdę tylko odrobinę zmienionymi pomysłami z h6. Nawet wilki są oparte na tej animacji co te w h6. Swoją drogą te duże mogły być Wargami aby nie było tak... pospolicie. Gryf w końcu jest magiczną/fantastyczna istotą i dobrze by było aby jej zamiennik również był. Poza tym co to znowu za nazwy łamiące język? Srebrnogrzbiet...

A co do elfów... za dużo gadacie o tych podobieństwach. Tuidannie została trójka synów (książąt) i generalnie to oni sprawują władzę więc tak matriarchalnie nie jest. Dobry fetysza nie jest zły, a i tak mroczne elfy to zżyna z nordyckiej mitologi więc wszyscy spadajcie na bambus. :P

W ogóle nie było by problemu gdyby to orków nie było to i mogły by być sobie jedne i drugie elfy. Czemu tak? Bo w sumie po podstawce piątki to właśnie one wraz z krasnalami są "dodatkiem". Tak na dobrą sprawę elfy nie bardzo mają swoich przeciwników poza mroczniakami. Reszta to jakieś tam niesnaski i w ogóle nic ciekawego a tutaj zdrada! Król nie pomógł królowej i uciekła przed ludźmi do mrocznych podziemi... no ale historii przytaczać nie będę. W końcu to i tak wszystko zmyślone.


« Ostatnia zmiana: 05 Października 2014, 01:36:24 wysłane przez Asderuki » IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #619 : 05 Października 2014, 13:44:52 »
Tak wypowiem się na temat tych jednostek przystani... i powiem wam, że smutno mi. Limbic w zasadzie zostało zmuszone do wymyślenia jednostek opartych na takich samych animacjach co w h6 (gdyby ktoś się pytał o co chodziło z tymi szkieletami ap ropo kawalerzysty, to właśnie o to). Chociaż pozmieniano kolory i podejście to widać, że niektóre są naprawdę tylko odrobinę zmienionymi pomysłami z h6. Nawet wilki są oparte na tej animacji co te w h6. Swoją drogą te duże mogły być Wargami aby nie było tak... pospolicie. Gryf w końcu jest magiczną/fantastyczna istotą i dobrze by było aby jej zamiennik również był. Poza tym co to znowu za nazwy łamiące język? Srebrnogrzbiet...

Trzeba było narzekać gdy Ubisoft ogłaszał recykling starych pomysłów. Teraz to już oczywiste, że animacje są częstokroć identyczne jak w 6. Ja się na to przygotowałem i tak też jest.

Następnie, dlaczego wilk powinien być istotą (pseudo)magiczną jak gryf? Jest po prostu czymś innym, jest symbolem Księstwa Wilka i nie jest pospolity, kto widział w życiu tak wielkiego wilka?

Zaś co do nazw, to tu się absolutnie nie zgodzę, załamuje mnie takie podejście do rzeczy. Język polski jest stale skracany, upraszczany itd. jest mnóstwo zapożyczeń z angielskiego, młodzież używa pojęć tak prostych, krótkich i po prostu brzydkich, że aż strach pomyśleć co będzie za parę lat. Srebrnogrzbiet nie jest ani trochę trudną nazwą, po prostu jeśli ktoś używa bardzo pospolitego języka, bądź czyta mało książek i nawet nie stara się mówić wymyślniej i ładniej to rzeczywiście może odnieść wrażenie, że to dziwna nazwa i trudna. Tylko, że to bardziej problem z daną osobą, a nie z nazwą.

Teraz według mnie. Sądzę, że gdyby nie było w tych Herkach Sylvanu, to zostałbym psychofanem Przystani. Zaczynając od zamku, przez umiejętności aż do wyglądu jednostek wszystko jest perfekcyjne. Wygląda to po prostu epicko. Modlę się, żeby twórcy stworzyli grę rzeczywiście podobną do 5 pod względem grywalności. Żeby dało się w nią grać turnieje, pojedynki i rozgrywać partie gorących krzesełek. Żeby w przeciwieństwie do 6, granie w część 7 było przyjemnością, bowiem do 6 najpierw się zmusiłem, a dopiero potem jakoś w miarę polubiłem, ale chyba tylko ze względu na sentyment do serii.

Reasumując, do tej pory wszystko idzie zgodnie z moimi oczekiwaniami, czekam tylko na wynik pojedynku, w którym głosowałem na Inferno i, rzecz jasna, na dalsze nowinki dotyczące gry.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #620 : 05 Października 2014, 17:04:24 »
Zaś co do nazw, to tu się absolutnie nie zgodzę, załamuje mnie takie podejście do rzeczy. Język polski jest stale skracany, upraszczany itd. jest mnóstwo zapożyczeń z angielskiego, młodzież używa pojęć tak prostych, krótkich i po prostu brzydkich, że aż strach pomyśleć co będzie za parę lat. Srebrnogrzbiet nie jest ani trochę trudną nazwą, po prostu jeśli ktoś używa bardzo pospolitego języka, bądź czyta mało książek i nawet nie stara się mówić wymyślniej i ładniej to rzeczywiście może odnieść wrażenie, że to dziwna nazwa i trudna. Tylko, że to bardziej problem z daną osobą, a nie z nazwą.

...

Z tym ostatnim zdaniem to jesteś zwyczajnie niemiły. Takie teksty zostaw proszę dla siebie. Nie wiesz do kogo piszesz i zakładasz bardzo wiele.

Dodatkowo jeśli chodzi o wilkory i srebrnogrzbiety i ich pochodzenie. Są, jak napisałeś, nienaturalnie wielkie i w moim odczuciu nie powinny być już brane jako wilki. Ponieważ herosy to mieszanka różnych mitologi taki Warg byłby świetnie pasującą jednostką. Robienie z niego srebrnogrzbietu (czy też silverbacka) jest na siłę szukaniem nowej nazwy. Nie jest to w moim odczuciu na tyle innowacyjna i niestandardowa jednostka aby kusić się na oryginalność.


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #621 : 05 Października 2014, 18:49:55 »

...

Z tym ostatnim zdaniem to jesteś zwyczajnie niemiły. Takie teksty zostaw proszę dla siebie. Nie wiesz do kogo piszesz i zakładasz bardzo wiele.


Niemiły byłbym gdybym napisał to konkretnie do CB, a ja to napisałem rzecz jasna ogólnie. Nie zakładam bardzo wiele, a jedynie oczywiste oczywistości, trudno się nie zgodzić z twierdzeniem, że jeśli ktoś nie dba o ojczysty język to on ubożeje, czyż nie? To jak wyśmiewanie ludzkich wad,a nie samych ludzi - można? Można, jak najbardziej. 


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #622 : 05 Października 2014, 19:56:53 »
Witam jestem nowy na tym forum  :)
Co do dyskusji to jaka Frakcja nie wejdzie będzie dobrze,a jeśli chodzi o dodatki to mogą zrobić nawet 3 jeśli biorą pod uwagę Sanktłuarium.
A co myślicie o Żywiołakach jako Frakcji ?
Przepraszam za błędy już zostały poprawione


« Ostatnia zmiana: 06 Października 2014, 15:15:43 wysłane przez DamianoKMC » IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #623 : 05 Października 2014, 21:32:48 »
Sorry mam dziś zły humor.
Co do dyskusji to jaka Frakcja nie wejdzie będzie dobrze,a jeśli chodzi o dodatki to mogą zrobić nawet 3 jeśli biorą pod uwagę Sanktłuarium.
A co myślicie o Żywiołakach jako Frakcji ?


A co do pomysłu powrotu Wrót Żywiołów - jak dla mnie spoko, tylko żywiołaki musiałyby dostać po łbie nerfem, żeby się nie wychylać z ogólnego poziomu jednostek innych frakcji. Drugi postulat to taki, że przeciwstawić by im trzeba Forge moim skromnym zdaniem :>.

Ale to nie do końca temat na tego typu dyskusje nie uważasz? Tu się porusza prawdopodobne kwestie, i te które były/są w trakcie rozwoju, stąd np. obecność krasnali, mimo ich eliminacji z podstawowej wersji H7.


IP: Zapisane
Vusapion

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #624 : 05 Października 2014, 23:10:51 »
Do panów powyżej proszę zobaczyć co to jest "przykazanie 9 frakcji".

DamianoKMC

Radzę zapoznać się ze słownikiem poprawnej polszczyzny i nie uciekać z lekcji polskiego, poza tym niepoprawne słowa masz podkreślone, więc pisz komentarz trochę dłużej, ale bez błędów.

Hunter i Asderuki

Zgadzam się w 100% z Hunterem i nie rozumiem jak wyraz srebrnogrzbiet może "łamać język", dużo ładniej brzmi to niż chociażby Warg.



IP: Zapisane
DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #625 : 06 Października 2014, 15:24:41 »
Jeśli wygra Loch to chciałbym zobaczyć Hydryktóre bardzo mi się podobały  :)
A jeśli Inferno to Diabły chciałbym zobaczyć jak by wyglądały w Heroes 7 bo w Heroes 5 wyglądały bardzo fajne

Edit. Przypominam jeszcze koledze, że istnieje coś takiego, co się nazywa INTERPUNKCJA. /Menelag


« Ostatnia zmiana: 06 Października 2014, 17:25:07 wysłane przez Menelag » IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #626 : 06 Października 2014, 16:38:49 »
Cytuj
Jeśli wygra Loch to chciałbym zobaczyć Hydry kóre bardzo mi sie podobały
Hydry będą na 100% ( chociażby w 1 line-upie ).
Ubi po "Cieniach Mroku" obiecało powrót tych super stworzeń w kolejnej części.
Myślę nawet, że mogą być jednym z czempionów  :).
Jeśli chodzi o "srebrogrzbieta" po części popieram Huntera, a po części Asderuki. Nie uważam, że ta nazwa łamie język, ale jakoś mi nieprzypadła do gustu.


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #627 : 06 Października 2014, 19:10:27 »
Czwarta część "Opowieści o Wojnie Dziesięcioletniej":
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/tales-of-the-ten-years-war-part-4
Całkiem ciekawe i do tego zilustrowane mapką z księstwami.
Jeszcze bardziej za to zaciekawił mnie komentarz jednego z moderatorów o nicku Kimmundi, cyt.:
"We are on the articles detailing Dungeon's and Inferno's Line-Up as we speak, they will be published soon ;)"
Czyli tym razem dostaniemy line-upy obu frakcji zanim skończy się obecne głosowanie. Jeśli tak będzie to świetnie. :rolleyes:


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #628 : 06 Października 2014, 19:55:40 »
Raczej artykuły o specyfikacji ras, czyli o ich historii, kulturze, wojskowości i tak dalej. Czyli to co w trakcie głosowanie sylwan vs forteca.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #629 : 07 Października 2014, 19:39:38 »
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/discover-dungeon
Ubisoft zaprezentował nam pierwsze teksty nt. Lochu. Z ciekawszych informacji - Bezimmieni nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa. :>


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 39 40 41 [42] 43 44 45 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.065 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry