Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 97 98 99 [100] 101 102 103 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 432073 razy)
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1485 : 27 Lipca 2015, 19:06:57 »

Nic ciekawego aż do Gamesconu:
Cytuj
With Gamescom coming up, our hands are tied, sadly.

Tak szczerze to niezbyt duża strata, bo Gamescom odbędzie się już w przyszłym tygodniu. Tyle poczekać każdy może. ;)


A co do dyskusji na temat wyglądu jednostek to zgodzę się z faktem, że wiele z nich wygląda bardzo dobrze z ozdobami i tymi wszystkimi detalami, ale jednak... no czasem nie wypada ozdabiać jednostki jeżeli ma to kiczowato wyglądać. :P Nie mówię już tutaj nawet o zastosowaniu praktycznym, bo jest to gra, a one czasem odchodzą od rzeczywistości pod tym względem.  :)


IP: Zapisane
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1486 : 27 Lipca 2015, 23:17:40 »
Obstawiam, że aktualnie szykują prezentacje na Gamescom, a może nawet grywalny build dla odwiedzających, więc na wieści o becie przed tym czasem bym nie liczył. Jeśli cokolwiek ruszy, to może w trakcie Gamescomu coś ogłoszą na stronie albo prezentacji, a potem będzie trzeba czekać i tak. Na pewno beta z elfami nie ruszy, dopóki nie skończą publikować tych swoich wpisów.

Po pierwszej becie mam tylko obawy, że nie zdążą naprawdę dobrze dopracować tej gry do września. Skupiają się teraz na cięciu gry na pokazy czy wersje beta, a do tego jeszcze na 'śmieszne animacje', a powinni zabrać się za pakowanie w grę ile wlezie. Mam do Limbica trochę zaufania, ale nie zmienia to faktu, że mam też wiele obaw.


IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1487 : 28 Lipca 2015, 08:36:38 »
Loch będzie pokazany dopiero na Gamescomie. Będzie też mniej fioletowy. Potwierdzono, iż będzie wchodził w odcienie niebieskiego, co np. widać po hydrze.
A tak ap ropo bety.
Dzięki użytkownikowi magius123123 z Acidcave znamy listę bohaterów (jakby ktoś czytał tylko tawernę  ;))

Stronghold:
Amari
Anga
Bilashi
Drakon
Gird
Ishi
Kibwe
Reem
Shani
Yog

Sylvan:
Agathin
Ciele
Dirael
Jenova
Lasir
Ossir
Sailin
Sinithala
Syrael
Tieru

Dungeon:
Ashbeth
Barloxorm
Etunia
Lethos
Sinitar
Sorshan
Sylsan
Yeshtar
Yrbeth
Yrris

Necropolis:
Charna
Giovanni
Kaspar
Ludmilla
Luna
Lyla
Merikh
Moander
Zakera
Zoltan



IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1488 : 29 Lipca 2015, 20:48:18 »
Umiejętność rasowa Orków, czyli Blood Rage:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/skills-bloodrage
Działa ona bardzo prosto. Na początku bitwy atak sojuszniczych stworzeń zostaje podniesiony o X. Na poziomie Nowicjusza wartość ataku wynosi 6, lecz za każdym razem kiedy jednostka broni się bądź czeka spada o 2. Na poziomie Eksperckim X wynosi 9 a na Mistrzowskim 12.
Tak więc grając Twierdzą premiowana jest bardzo agresywna taktyka.
Omówię też kilka ciekawszych zdolności:
Eksplodujący Szał (Nowicjusz) - kiedy Blood Rage przestaje działać sojusznicze jednostki zadają obrażenia (75* czas trwania Blood Rage) wszystkim otaczającym je wrogim stworzeniom.
Nie wiem czy przez czas trwania mają tu na myśli liczbę tur, ale zdolność moim zdaniem wygląda mocno a jest to zdolność na poziomie Nowicjusza.
Moc Ponad Magią (Ekspert) - obrażenia zadane sojuszniczym stworzeniom przez zaklęcia zostają zmniejszone o 50% jeśli Blood Rage jest wciąż aktywny. Dla mnie 50% jest OP, 35% to max.
Żądza Krwi (Mistrz) - morale wszystkich sojuszniczych stworzeń zostaje
podniesione o 3*X.
Gniew Ojca Niebo (Arcymistrz) - Blood Rage startuje z +2 za każdym razem kiedy ginie oddział wrogich lub sojuszniczych jednostek. Blood Rage jest zwiększony o 2 jeśli jest wciąż aktywny.
Jak na zdolność Arcymistrzowską nie wydaje się zbyt mocna, chyba że zwiększą obie wartości z 2 do co najmniej 5.
Opublikowane zostały także 2 nowe screenshoty.
Bohater Twierdzy na zbliżeniu:

oraz panorama styku oazy z pustynią:


Wiadomość doklejona: 30 Lipca 2015, 18:44:53
Troglodyta:

Odsłanianie Lochu rozpocznie się 6 sierpnia:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/mmh7-at-gamescom


« Ostatnia zmiana: 30 Lipca 2015, 18:44:54 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #1489 : 01 Sierpnia 2015, 14:56:08 »
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/introduction-to-modding-in-mmh7
Widać, że twórcy w tej części stawiają na graczy! Modding jest bardzo rozbudowany, niektórzy już przypuszczają, że będzie to najlepsza część serii, a już na pewno pod względem modyfikacji! Jedynym minusem jest to, że nie da się modyfikować samej gry, a jedynie mapki(Jeżeli powstałaby nowa jednostka, działa ona tylko na nowo stworzonej mapce, a nie w całej grze..)


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1490 : 01 Sierpnia 2015, 22:19:34 »
Cóż brzmi fajowo, ale słusznie zauważone, że działać będzie tylko na stworzonych wcześniej mapach :/

Oznacza to, że ci podjarani tym, że modderzy naprawią grę, nie mają z czego się cieszyć. O ile ktoś nie będzie na tyle pokręcony aby skopiować całą kampanię tylko po to aby poprawić interfejs, miasta i jednostki to... nie ma co na to liczyć.

Oczywiście na mnie możecie liczyć z jakimiś przeróbkami... o ile ogarnę edytor. Każdy da się ogarnąć o ile się będzie chciało i nie przestraszy się masy możliwości do zepsucia wszystkiego :D


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #1491 : 01 Sierpnia 2015, 22:51:53 »
Mimo wszystko umożliwili z tego co przynajmniej ja rozumiem zrobienie swojego mini dodatku. Można z własnymi modyfikacjami utworzyć kampanię czy scenariusze. Nie ma więc przeszkody w stworzeniu H3 w siódemce co zapewne w końcu się stanie :P
I nie jestem pewien czy dobrze doczytałem sie w tym artykule ale będzie można dodawać swoje własne miasta i jednostki czy tylko podmieniać istniejące?


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1492 : 02 Sierpnia 2015, 09:47:26 »
Będzie można dodawać własne jednostki oraz miasta ale żeby nie musieć korzystać z gotowego modelu, który jest już w grze trzeba będzie skorzystać z zaawansowanego edytora. Niektórzy już zaczynają tworzyć swoje miasta i jednostki w odpowiednich programach graficznych. Potem tylko zapiszą w odpowiednim formacie - .obj czy .fbx i będą mogli skorzystać z nich w edytorze.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1493 : 02 Sierpnia 2015, 11:13:44 »
Aż kusi nauczyć się w końcu modelować w 3d :D
Ale taka sama pokusa była przy Skyrimie i jakoś mi nie wyszło XD

Chyba zostanę przy rysunkach i teksturach :P


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1494 : 02 Sierpnia 2015, 12:09:59 »
What? Czyli z modem można mieć w podstawowej wersji np. 7 frakcji?  :yahoo: :o :upadl:


IP: Zapisane
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #1495 : 02 Sierpnia 2015, 12:12:36 »
Aż kusi nauczyć się w końcu modelować w 3d :D

To nie jest takie trudne, jak się może wydawać. Jedyne co potrzeba do modelowania do dużo wiedzy i dużo czasu. Trzeba poświęcić parę dni na przebrnięcie przez garść tutoriali, aby zdobyć tą wiedzę. Gdy już umiesz co trzeba, tworzenie ładnego modelu postaci do gry trwa zwykle +- 40 godzin (Nie licząc tworzenia tekstur).

Na rynku programów do grafiki 3D są trzy programy warte uwagi. 3DMax , Maya, Blender. Dwa pierwsze kosztują horrendalne kwoty, zaś Blender jest w 100% darmowy (możesz nawet sprzedawać swoje twory). Dla tego polecam zainteresować się właśnie Blenderem.

1)Na początek polecam tutoriale na kanale: https://www.youtube.com/user/tutor4u
Są dobrze wykonane, że można je zrozumieć nawet słabo znając angielski i każdy tutorlial daje efekt, którym można nacieszyć oko/pochwalić się.
2)Potem polecam zapoznać się z pojęciami: model "low poly" i model "high poly" oraz tworzeniu normalmap. Następnie, warto się wersji rozszerzonej, czyli tworzenie innych map (np. ambient occlusion) i używania tak zwanych "cages". (chyba tyle, sam tutaj jeszcze wszystkiego nie ogarniam)
3)Szkielety i animacja szkieletowa. Dość trudna rzecz, ale niezbędna do robienia ruchomych modeli.

To chyba wszystko co powinnaś wiedzieć.  :P Pozdrawiam.  :papa:


IP: Zapisane
TTTr96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 180


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1496 : 02 Sierpnia 2015, 14:59:42 »
Wiecie, z doświadczenia wiem, że jeśli twórcy dają palec, to moderzy wezmą rękę. Nie wiem jak bardzo Limbic musiałby swoją grę zabezpieczyć, żeby moderzy nie doszli w końcu do tego jak modyfikować kampanie czy wbudowane scenariusze. Unreal Engine 3 to jeden z najpopularniejszych obecnie silników, więc środowisko moderskie zna go dosyć dobrze, dlatego jeśli oficjalne narzędzia pozwolą zrobić tak wiele, to moderzy zrobią dużo, dużo więcej dobrego. Więc nie radujcie się tym, że ktoś przeniesie kampanie z Heroesa III czy zrobi fajny scenariusz z nowymi miastami, radujcie się tym, że moderzy prawdopodobnie naprawią ewentualne wpadki twórców dzięki znajomości silnika.


IP: Zapisane

Zapraszam na mojego bloga - GeekLog
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1497 : 02 Sierpnia 2015, 15:41:45 »

To chyba wszystko co powinnaś wiedzieć.  :P Pozdrawiam.  :papa:

Och ale ja już modelowałam. Po prostu nie mam do tego aż takiego zapału. Co prawda skorzystam z podpowiedzi i a nóż coś jeszcze z tego wyjdzie :P


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1498 : 03 Sierpnia 2015, 18:40:31 »
Jednostki neutralne:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/here-be-neutrals
Wszystkie jednostki neutralne pokrywają się z listą, która znajdowała się w plikach bety.
Złoty Smok to oczywiście kurczak światła, czyli Elrath. :P
Model Żywiołaka Wody brzydki jak noc. :(
Golem Shantiri - niestety to tylko lekko przerobiony Golem z Akademii.
Tytan Shantiri - tu przynajmniej nie zawiedli, wygląda jak ten z DoC'a.
Reszta, prócz Elfiej Piratki, to oczywiście modele z Heroes VI. Lilim i Niszczyciel wyglądają całkiem nieźle. Lilim chyba nawet trochę poprawiona.
Edit: Wróć! Nie ma Syren. >:(


« Ostatnia zmiana: 03 Sierpnia 2015, 18:49:39 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #1499 : 03 Sierpnia 2015, 19:24:58 »
Czy to są już wszystkie jednostki neutralne które zobaczymy w Heroes VII ?
Czy będzie ich więcej ?


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 97 98 99 [100] 101 102 103 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry