Umiejętność rasowa Orków, czyli Blood Rage:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/skills-bloodrageDziała ona bardzo prosto. Na początku bitwy atak sojuszniczych stworzeń zostaje podniesiony o X. Na poziomie Nowicjusza wartość ataku wynosi 6, lecz za każdym razem kiedy jednostka broni się bądź czeka spada o 2. Na poziomie Eksperckim X wynosi 9 a na Mistrzowskim 12.
Tak więc grając Twierdzą premiowana jest bardzo agresywna taktyka.
Omówię też kilka ciekawszych zdolności:
Eksplodujący Szał (Nowicjusz) - kiedy Blood Rage przestaje działać sojusznicze jednostki zadają obrażenia (75* czas trwania Blood Rage) wszystkim otaczającym je wrogim stworzeniom.
Nie wiem czy przez czas trwania mają tu na myśli liczbę tur, ale zdolność moim zdaniem wygląda mocno a jest to zdolność na poziomie Nowicjusza.
Moc Ponad Magią (Ekspert) - obrażenia zadane sojuszniczym stworzeniom przez zaklęcia zostają zmniejszone o 50% jeśli Blood Rage jest wciąż aktywny. Dla mnie 50% jest OP, 35% to max.
Żądza Krwi (Mistrz) - morale wszystkich sojuszniczych stworzeń zostaje
podniesione o 3*X.
Gniew Ojca Niebo (Arcymistrz) - Blood Rage startuje z +2 za każdym razem kiedy ginie oddział wrogich lub sojuszniczych jednostek. Blood Rage jest zwiększony o 2 jeśli jest wciąż aktywny.
Jak na zdolność Arcymistrzowską nie wydaje się zbyt mocna, chyba że zwiększą obie wartości z 2 do co najmniej 5.
Opublikowane zostały także 2 nowe screenshoty.
Bohater Twierdzy na zbliżeniu:
oraz panorama styku oazy z pustynią:
Wiadomość doklejona: 30 Lipca 2015, 18:44:53
Troglodyta:
Odsłanianie Lochu rozpocznie się 6 sierpnia:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/mmh7-at-gamescom