Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 13    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Homm5: Cytadela v2.0 Mod (Czytany 99532 razy)
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 14 Września 2011, 17:09:06 »
Hmm... zapowiada się ciekawie. Mod na razie ładnie wychodzi. Ale jedno pytanie: Będzie jakaś muzyka pasująca do Cytadeli, czy zostanie ta z miasta orków?


IP: Zapisane
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 14 Września 2011, 19:27:07 »
Hmm... zapowiada się ciekawie. Mod na razie ładnie wychodzi. Ale jedno pytanie: Będzie jakaś muzyka pasująca do Cytadeli, czy zostanie ta z miasta orków?

Podejrzewam, że będzie albo taka sama, jak w Twierdzy, albo z Cytadeli w Heroes III.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 14 Września 2011, 22:41:50 »
Może też być coś zupełnie innego. To będzie zależało od twórcy, tego moda- Sylana. Jeśli będzie zainteresowany, to może zaproponuje byśmy my podsunęli jakieś propozycje.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 15 Września 2011, 16:24:41 »
Ja chyba mam jakąś propozycje.

Można by wykorzystać jakąś muzykę z miasta z Heroes IV, bo one podobno były dobre. Mogłaby być np. z Azylu (Chaos).


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 16 Września 2011, 15:39:49 »
Ja chyba mam jakąś propozycje.

Można by wykorzystać jakąś muzykę z miasta z Heroes IV, bo one podobno były dobre. Mogłaby być np. z Azylu (Chaos).

Muzyka w mieście została już dawno zmieniona, na samym początku powinien być link do niej (to muzyka z h2;P)

Ale jeśli macie chęci i czas możecie również pomóc w tworzeniu moda.
Co do grafiki pozostały tylko drobne zmiany więc jak macie ochotę możecie podawać propozycje co do mechaniki gry (np staty jednostek, koszt budynków, umiejętności dla bohaterów, specjalizacje miast); co do tekstu (właściwie tutaj swawola, oczywiście możliwe że ja też kilka zmian wprowadzę,) oraz muzyka stronghold ma chyba ok 10 piosenek(jeśli byście zamieszczali prosiłbym o link z plikiem mpc albo ogg) :P

Tutaj właściwie ostatni większy element graficzny:




« Ostatnia zmiana: 16 Września 2011, 16:42:00 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 16 Września 2011, 15:44:22 »
Mam jeszcze pytanie. Czy na wieżach będą tamte Gobliny, czy Replitony?


IP: Zapisane
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 16 Września 2011, 16:42:02 »
Kolejne pytanie: Wiadomo kiedy tak orientacyjnie wyjdzie ten mod? Bo patrze po screenach i myślę, że może ogólnie wyjść całkiem dobrze.


IP: Zapisane
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 16 Września 2011, 18:01:44 »
you don't know what will be the roles of the creatures?

there will obviously be only one flyer and at least one shooter, which is really not much, so the 1st thing that seems obvious to me is that the lizard shamans should either shoot or at least cast damaging spells.

I wonder what kind of abilities the tier 7 will have. I guess it is tempting to make them clones of hydras, but not sure it is very interesting  :(

when it comes to heroes, those appear to be fitting specialities, considering you go for a H3 like fortress :

speciality tier 2, 5 and 6
tracker
poison master
intimidate or swift striker
embalmer
spell breaker
frontier guard


« Ostatnia zmiana: 16 Września 2011, 19:45:12 wysłane przez Fauch » IP: Zapisane
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 16 Września 2011, 19:53:09 »
Fauch

A practitioner can fit into the role of the gunner. But I thought that since replitons were in Heroes III, you could be in this fashion.

Sylan

Jedną ze specjalizacji Cytadeli w H3 była chyba obrona. W mieście mógłby być taki specjalny budynek, do zwiększenia obrony bohatera broniącego miasto.





IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 16 Września 2011, 20:21:49 »
"Obelisk krwi
Działanie:
Dodaje 2 do ataku bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia miasta" żle. "Sanktuarium
Działanie:
Dodaje 1 punkt obrony dla każdego bohatera, który odwiedzi miasto" a jednak nie. cytadela to miasto uniwersalne w wyrafinowanej sztuce zwanej nawalankązpozorubezsensowną. magia to dla nich czarna magia.


IP: Zapisane
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 17 Września 2011, 13:08:17 »
Chciałem jeszcze coś powiedzieć, w sprawie tego budynku dwa posty wyżej.

Mógłby się nazywać wilcze doły i oczywiście, jak już napisałem, zwiększałby obronę bohatera o 2 na czas oblężenia.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 17 Września 2011, 14:34:23 »
Musze was zmartwić, ale nie potrafię zmieniać właściwości budynków;P

Nowe obrazki skili;P (nazwy oczywiście się zmienią)





IP: Zapisane
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 17 Września 2011, 17:52:54 »
Bohater wygląda naprawdę ładnie, tylko szkoda, że te ikonki bohaterów są trochę zamazane. Ale to się przetrzyma, bo mi to zbytnio nie przeszkadza.


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 18 Września 2011, 00:03:44 »
Jeszcze nie oceniałem moda, więc ocenię.

Jednostki dobrze zrobione, aczkolwiek alternatywy można by było lekko poprawić tu i tam, ale nie jest najgorzej.
Wolałem bazyliszka z głowy cyklopa, był bardziej naturalny, ten jest taki doklejany na siłę.

Bohaterowie- pomysł reaktywacji mi się spodobał.

Skille- no fajne ikonki, mam nadzieję, że efekty również będą lekko inne, ale nie wiem, czy to już nie jest wyższa szkoła jazdy ;]


IP: Zapisane
Lexen

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Widzę noc co dzień

Zobacz profil
« Odpowiedz #59 : 18 Września 2011, 08:44:49 »
Wtrącę tu moje 3 grosze - bardzo fajny mod i chętnie bym zagrał. Cytadela jest bardzo klimatycznym miastem i pomyśł z przywróceniem jej do "piątki" był strzałem w dziesiątke.



IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 13    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.056 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry