Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - sylan
|
Strony: [1] 2 3 4 ... 40
|
2
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 21 Lutego 2017, 09:29:53
|
Modowanie do H5 nie jest proste bo ma dużo ograniczeń. Nie mogę dodawać nowych animacji, ani też szczegółowych modeli, bo pojawiają się w nich za duże dziury co stanowi duży problem. Mod takiej wielkości pochłania bardzo dużo czasu, jest masa plików do edytowania, dlatego mniej siedziałem nad teksturami. Gdybym przygotowywał dokładniejsze tekstury, mod pewnie by nie wyszedł. Według mnie jakość modeli jest dobra porównując je z oryginalnymi jednostkami.
Co do zmian w statystykach chętnie posłucham propozycji;)
@Up Świątynie i Conflux już dawno chciałem zrobić. Część modeli już nawet była zrobiona, ale jakość była na tyle zła, że z nich zrezygnowałem... Więc podobnie jak z Azylem i Cytadelą chciałęm dokończyć ten projekt.
|
|
|
3
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 20 Lutego 2017, 21:41:57
|
@Up Jest kilka elementów, które planuje skończyć.
1. Co to znaczy nieaktywne? Budynki powinny być wszystkie, może ich nie zauważyłeś. Czasami są małe, a ikonek nie ma więc jest problem, żeby dopasować co to co;P Na budynki nie można kliknąć, ograniczenia gry i nie da się ich obejść. 2. Niskie? Słabej jakości? Nie jestem zawodowym grafikiem, więc wyglądają jak wyglądają;P 3. Dźwięków jednostek nie zmieniałem. Za dużo zabawy. 4. Dużo z tym zrobić się nie da. Jeśli jakiejś jednostki nie widać, albo jej większej części wtedy mogę coś zmienić. 5. Silnik gry nie pozwala dodawać bardzo szczegółowych jednostek. Poza tym te jednostki to sklejki. Nie posiadają nowych animacji i czasami może to wyglądać nieciekawie. 6. U mnie ma. Masz zainstalowane wszystkie miasta? Może jeden plik zaplątał się w innym paku i nie pokazuje ręki... 7. Ok już poprawie. Co do ogona może w przyszłości zmienię na lepszy. Miałem z nim trochę problem w blenderze;/
|
|
|
6
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 19 Lutego 2016, 18:30:58
|
To żeby wszyscy byli zadowoleni w plikach gry będą gorgony z h3, chętni będą musieli tylko na własną rękę pozmieniać dosłownie dwie linijki w odpowiednim pliku żeby mieć je w grze. Wywaliłem gorgony, bo zwyczajnie nie pasują do miasta dinozaurów/jaszczurów;P
@mrgolec Żeby się wyróżniała;P
@Heteryk Jogurt Może coś więcej?
@nashakesa1305 Witaj;) Tak wiem co to ziggurat. Problem w tym, że miasto jest wzorowane bardziej na majach i aztekach. Samo ziggurat to tylko nazwa zamku nic z Mezopotamią tutaj nie ma wspólnego. Lepszej nazwy nie mogłem wymyślić, dlatego wrzuciłem ankietę. (Cytadela to budynek w mieście, więc sobie odpuściłem). Jeśli chodzi o ptaki, co według Ciebie powinienem zmienić, pysk? Węże pasują do zamku, bo to zamek gadów, a węże to gady przecież...
@flapdzak Jak wyjdzie Azyl zajmę się tym miastem.
Ps Ma ktoś konto na heroes community? Szukam osoby, która wrzuci tam Gaj;P PW
|
|
|
7
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 12 Lutego 2016, 17:40:13
|
@Up Hmm trudno mi powiedzieć jak to jest z tym dodawaniem, bo nie jestem informatykiem. Z tego co się orientuję trzeba powprowadzać zmiany w silniku gry, a on jest pisany w jakimś języku (java???/ hex editor). Dodanie miasta powinno być teoretycznie możliwe, skoro możliwe jest wprowadzenie nowych klas i ncf, ale jak już mówiłem nie znam się na tym... Skoro do tej pory nikt nie dodał nowego miasta może się nie da? W planach jest podmienienie 8 starych miast na nowe, zamienienie starych jednostek na ncf, odtworzenie starych miast na wzór Warownii (czyli można grać, jeśli zostanie miasto ustawione w edytorze). Myślę, że ten sposób jest dobry, bo dobre miasta będą mogły zostać wybierane bezpośrednio przy wyborze kampanii Myślę, że większość na to czekała:) Finalna wersja jednostek Cytadeli->Zigguratu
|
|
|
8
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 12 Lutego 2016, 09:56:30
|
@Adrian70 Dzięki za pozytywną opinię Wiadome polscy moderzy nie lecą w kulki. Właściwie to motywy przewodnie miast ciągle się zmieniają, więc nie potrafię nawet powiedzieć jak ostatecznie wszystkie miasta będą wyglądać. Pomysłów mam wiele, a slotów tylko 8. Praktycznie każde miasto zostało w pewien sposób poprawione, a zmiany dalej są wprowadzane;P Nigdzie nie mówiłem, że Grota będzie wzorowana na H3 tylko, że będzie miastem bezimiennych:) @Lord Khorne Kraken miał być w sumie w planach na początku, ale chciałem jakoś wrzucić ro frakcji motyw Ylatha, którego wyznają. Praktycznie każde bóstwo ma swój odpowiednik w jednostce 7 poziomu, więc wydało mi się to dobrym posunięciem. No tak harpie są kojarzone z orkami, ale jak wiemy z h6 orkowie też byli piratami, więc nie widzę problemu, dlaczego część z harpii nie chciała zostać piratami. Przy ich tworzeniu chciałem jakoś kolorystycznie nawiązać do papug
|
|
|
9
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 09 Lutego 2016, 15:48:53
|
Jednostki Azylu ostateczna wersja: 1. Gryzoń->Gryzoń Kaper/Gryzoń Skrytobójca 2. Krok Zbir-> Krok Korsarz/Krok Warzelnik 3. Harpia Wyspowa-> Harpia Matrona/ Harpia Sabotażysta 4. Kanonier-> Bukanier/ Łowca Niewolników 5. Bulett Komandor-> Bulett Bosman/ Bulett Nawigator 6. Tortos-> Niszczyciel Statków/ Starszy Tortos 7. Błękitny Smok -> Burzowy Smok/ Biały Smok
|
|
|
12
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 13 Stycznia 2016, 12:51:21
|
@WMS Hanmizame i Tortos to fajne nazwy, ale kotołak to nie Rakszasa (lwica;P). @Ursus2014 Wolałbym unikać nazw typu avatar itp i pozostać przy nazewnictwie z H5- smok... @Asderuki No niestety z tymi skrzydłami nie mogę nic zrobić... Aż tak źle jak lata to nie wygląda;P No a smoczek jest związany z żywiołem powietrza/piorunów, jak Ursus2014 zauważył jest smokiem Ylatha. @Górski Przy ulepszeniach chciałem im dać nazwy związane z nazwami załogi statków (majtek/kapitan itp)... Co do szczuroczłeka też o nim myślałem, ale miał być zamiast krokodyla. Jeśli chodzi o kotołaka to mi pasuje do motywu osoby wyjętej z pod prawa. Raczej tutaj nie zmienię już zdania zwłaszcza, że mam gotowy model. Lv1 gotowy
|
|
|
13
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 11 Stycznia 2016, 20:33:56
|
@Ursus2014 Kolejnym miastem, które wrzucę będzie Azyl. Jeśli już o tym mowa uległ on znacznej zmianie. Przewodnią rasą nie będą już ludzie. Właściwie nie ma głównej rasy, ale dominować w nim będą nieudane twory czarodziei- bestioludzie Jak nowy lineup się prezentuje możecie sprawdzić poniżej 1. Krok 2. Kotołak Złodziejaszek 3. Tropikalna Harpia 4. Wodny Elf 5. Rekin Młot 6. Żółw 7. Smok Jak macie jakieś pomysły na nazwy, umiejętności, staty, wygląd ulepszeń to pisać. @Ursus2014 Lv2 teleport @Adrian70 Na razie nie mam jak zuploadować, może ktoś wrzucił gdzieś mod i da link? PS Może znalazłby się ktoś na przetłumaczenie tekstów z Gaju na angielski?
|
|
|
|