Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 316
|
|
« Odpowiedz #330 : 11 Czerwca 2013, 21:03:02 » |
|
1. Nie, tylko to największe. 2. Zajrzyj do poradnika modowania tekstur ze zbiorów tawerny, tam jest podana prawidłowa konfiguracja zapisu. Jeśli dobrze pamiętam, to jest to coś w stylu "3D volume Texture..."
|
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #331 : 12 Czerwca 2013, 11:35:03 » |
|
Cała zabawa z teksturami jest o wiele łatwiejsza jeśli tylko skorzysta się z jednego programu. Już Falce tłumaczyłam, ale chyba to prosi sie o tutoriala.
Piszę oczywiście o DXTBmp i jeśli znajdę chwilę to może zrobię do niego krok po kroku.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 27
Zwiezda
|
|
« Odpowiedz #332 : 12 Czerwca 2013, 15:21:04 » |
|
Z pomocą Menelaga i Asderuki udało mi się doprowadzić moją pierwszą teksturę do ładu i składu. Można ją pobrać tutaj: http://www.sendspace.pl/file/f90942bc33458cd621bbe28Nie jest za piękna ale nie dbam o to, to było na próbę Ogólnie to mam problem z pakowaniem ich własnoręcznie bo WinRar jak i 7zip sprawiają, że plik po spakowaniu nie działa, a wiem że robię wszystkie foldery jak należy, Menelag mi je sprawdzał. Nie wiem czy wina leży w programach czy w oprogramowaniu (ja mam Win7, a Menelag Viste i u niego wszystko ładnie się pakuje) Może ktoś inny będzie wiedział czemu tak się dzieje?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 316
|
|
« Odpowiedz #333 : 12 Czerwca 2013, 18:10:33 » |
|
Na pewno format .zip i rozszerzenie .pak/.h5m/.h5u?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Prepare to die!
|
|
« Odpowiedz #334 : 12 Czerwca 2013, 18:28:30 » |
|
Ustaw sobie jakość kompresji na najlepszą.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 27
Zwiezda
|
|
« Odpowiedz #335 : 12 Czerwca 2013, 18:58:48 » |
|
Nawet jak daje najlepszą jakość to dalej nie działają. Tak btw, archiwizer automatycznie daje rozszerzenie zip albo rar, ale w miejscu nazwy mogę zmienić na .pak, prawda? nie ma znaczenia czy zrobię to w nim czy w Total Comanderze? W każdym razie czy tak czy tak i tak nie działa :C
|
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 27
Zwiezda
|
|
« Odpowiedz #337 : 12 Czerwca 2013, 21:02:04 » |
|
Jeśli robię samą teksturkę, to nie wystarczy sam folder załóżmy Characters\Creatures\Dungeon\teksturka.dds ? Menelag tylko tak robił, a na filmiku widz, że pakowane są jeszcze 4 inne foldery.
Wcześniej właśnie pakowałam wszystko tak jak na filmiku ale właśnie tylko ten jeden folder.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 158
Prepare to die!
|
|
« Odpowiedz #338 : 12 Czerwca 2013, 22:24:51 » |
|
Jeśli zmieniasz samą teksturę to wystarczy tylko jeden folder, jednak nie możesz zmieniać jej nazwy ani też nazwy żadnego folderu.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #339 : 16 Lipca 2013, 09:52:35 » |
|
Mam problem. Niedawno sam zrobiłem moda(retext minotaura,tak to syf) Problem-cala tekstura przerobiona a r ęce te same. dowland-http://www.mediafire.com/?i9g5pbi8ripa465
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2013, 13:22:12 wysłane przez Menelag »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 316
|
|
« Odpowiedz #340 : 16 Lipca 2013, 10:34:13 » |
|
Naprawdę nie zauważyłeś tekstury o nazwie "Minotaur_add" w tym samym folderze, w którym była również zmodyfikowana przez Ciebie tekstura?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #341 : 16 Lipca 2013, 13:17:48 » |
|
Moda robiłem na bazie innego moda Ktoś mo że dać dowland Minotaur_add (2 tekstura). Albo chocia ż lokalizacje.
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2013, 13:21:42 wysłane przez Menelag »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 316
|
|
« Odpowiedz #342 : 16 Lipca 2013, 13:22:17 » |
|
Lokalizacja jest ta sama, co w Twoim modzie.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #343 : 16 Lipca 2013, 13:44:04 » |
|
Nierozumien. W folderze z modem jest 1 plik
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 316
|
|
« Odpowiedz #344 : 16 Lipca 2013, 13:45:37 » |
|
Wypakuj plik data.pak z folderu data w folderze z H5, tam wejdź jeszcze raz do tej samej lokalizacji i w folderze będą cztery pliki, z czego dwa to tekstury. Wśród nich Minotaur_add.tga.dds.
|
|
|
|
|