Cele:
* Znajdź drogę do Sheogh
* Agrael musi przeżyć
Oto Kampania Inferno. Tu wypróbujesz nabyte Umiejętności oraz wejdziesz w inny poziom rozgrywki – trudniejszy.
Zaczynasz na północnym zachodzie (2). Zdobądź buty lewitacji, następnie odwiedź chatkę wiedźmy i maszeruj na południe cały czas, zbaczając z głównej drogi w lewo. Gdy dojdziesz do (3) przyłącz do siebie jednostki interno. Pomocne są w tej misji sanktuaria – miejsca gdzie można schować się przed wrogim bohaterem (4,5,6). Aby zejść do podziemia musisz zdobyć klucz(7) i otworzyć nim klucznika (
. Podróżując po mapie trzeba uważać na Godryka i Rutgera. Próbowałem z nimi walczyć każdą armią, na różne sposoby i ani razu nie odniosłem zwycięstwa, więc starcie z nimi praktycznie kończy grę, toteż zapisuj często grę. Gdy znajdziesz się w podziemiach, zbieraj złoto i udaj się na północ, przyłączając po drodze demoniczne siedliska i ich mieszkańców. Teraz udaj się do (1) odwiedzając po drodze fort – ulepszysz jednostki. Wyjdź na powierzchnie i zmierz się z wysłańcem Władcy Demonów.