Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #825 : 23 Listopada 2008, 15:38:58 » |
|
@Nightin Wiem, że niektóre części historii się nie zgadzają, akurat na daty nigdy nie zwracałem uwagi bo to dla mnie tylko dodatek,bez nich też by było dobrze, ale jeśli chcesz, to możesz ni wysłać poprawione daty na PW, to chętnie je zmienie
|
|
|
|
Inkwizytor Tawerny
Punkty uznania(?): 10
Offline
Płeć:
Wiadomości: 941
|
|
« Odpowiedz #826 : 09 Grudnia 2008, 08:08:58 » |
|
A tak przy okazji Geomanta to mag parający się żywiołem ziemi. A krytyka Nightina jak już zauważyłem jest cholernie nieprecyzyjna.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #827 : 09 Grudnia 2008, 09:59:55 » |
|
Mogę dołączyć?
Rasa- Szlachetne Elfy Herb- Złoty łuk na zielonym tle Kolory- Złoty, Zileony, Srebrny Filozofia- ' Nie istnieje zło ani dobro. Istnieje tylko neutralność" Stolica- Nangeshun Kraj- Altyr, Magiczny gaj Władca- król Taebir Zapotrzebowanie- Żelazo Handel: Len, Drewno Traktaty: Leśne Elfy Wojny- Imperium Gryfa Bohater- Obrońca Światła Talent Rasowy- Szybka Nauka ( Co 5 poziomów bohater zyskuje 1 niepoznany czar magii światła, mroku i dostaje punkt ataku lub obrony. Im większy poziom talentu się posiada, tym poznaje się lepsze czary i zyskuje więcej premii do ataku/obrony) Graal- Drzewo Mądrości ( Daje 5000 sztuk złota dziennie, zwiększa przyrost jednostek o 50% i zwiększa szczęście i wiedza bohaterów o 2) Jednostki:
Poziom 1: Ognik- Srebrny Ognik/ Złoty Ognik
Ogniki to niematerialne postaci z bagien. Potrafią emanować magiczną energią.
Poziom 2: Centaur- Centaur Królewski/ Centaur Zwiadowca
Centaury potrafią razić wroga strzałami ze swoich łuków.
Poziom 3: Leśny Zwiadowca- Ukryty Wojownik/ Wojownik Cienia
Zwiadowcy to elfia piechota, która doskonale radzi sobie podczas bitw, ukrywjąv się w krzakach i napadając z nienacka.
Poziom 4: Czarodziejka- Biała Czarodziejka/ Arcyczarodziejka
Czarodziejki to mistrzynie białej magii. Potrafią uzdrawaić pobratymców, błogosławić ich oraz trzaskać piorunami we wrogów.
Poziom 5: Pegaz- Pegazi Jeździec/ Pegazi Mag
Pegaz to konie ze skrzydłami. Niektóre elfy dosiadają je i przywdziewają zbroje, inne natomiast uczą się magii i z góry uderzają ognistymi pociskami we wroga, czyniąc szkody.
Poziom 6: Mędrzec- Prastary Mędrzec/ Starożytny Mędrzec
Mędrcy do zaklęte drzewa o twarzach. Są spokojne i słyną z dawania rad. Na polu walki duszą nieprzyjacieli swymi korzeniami.
Poziom 7: feniks- Feniks Słońca/ Feniks Ognia
Feniksy to legendarne ptaki powiązane z ogniem. Mówi się, że są dalekimim krewnymi smoków i opanowały umiejętność ziania ogniem. Feniksom oddaje się wielką cześć.
HISTORIA
891 RSS: Mroczne Elfy i Leśne Elfy sprzymierzają się i tworzą odrębne państo szlachetnych elfów. 902 RSS; Leśne Elfy próbują zjednoczyć ze sobą Szlachetnych. Niestety bezskutecznie. 910 RSS: Pokój Szlachetnych i Leśnych elfów. 922 RSS: Czarodziejka Arya przywołuje Feniksy i Pegazy. 1018 RSS: Choroba Wypalenia- śmierć 1200 elfów. 1058 RSS: Wojna z ludźmi o tereny sporne.
|
Nie każdy może, nie każdy umie, nie każdy chce. Ale można umieć, wystarczy chcieć. Można chcieć, lub umieć chcieć. I można chcieć wszystkiego...
|
|
|
Inkwizytor Tawerny
Punkty uznania(?): 10
Offline
Płeć:
Wiadomości: 941
|
|
« Odpowiedz #828 : 09 Grudnia 2008, 12:44:48 » |
|
@up: Nawet jak na początek po prostu zbyt słabo. Za mało oryginalności, zero jakieś innowacji. Brak umiejętności jednostek, krótkie opisy i historia robiona na odwal się. Dałbym na początek 5/10, rób dalej i siedź nad rasą, dopóki sama Cię nie zaskoczy swą wymyślnością i realizmem.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #829 : 09 Grudnia 2008, 15:39:59 » |
|
Diraen może byś umieścił że sojusz między elfami po 974(wtedy kończy się akcja Heroes V podstawki), bo gdyby miały wcześnie, to by Findan został dla nich neutralny, a nie ciupkę zły. -Umieść mapkę, lub opis położenia, wtedy wiem gdzie to jest(wiem może jaka jest granica Ygg-Chall a Irrolan). Centaur. No dobra ci to daruje. Zatem jak myślisz kim będzie strzelcem dla -orków(nie orki-uruki i szamani oczywiście) -Więcej opisów jednostek oraz bardziej nazwane. Sama biała czarodziejka, jest dziwna. Przepraszam, ale dlaczego właśnie biała? Krwawa siostra to wiem, ale biała czarodziejka? -Nie za dużo tych jednostek magicznych(1 poziom i 4 poziom Sylwanu to już równoważąca siła) -Więcej opisów historii. W historii jakiegoś kraju(nawet może to być poza wewnętrzną historią Ashan), występowały jakieś choroby, choćby wg. Królowa Fiona umarła na zawał. -Fenki, zapewne były już od zarania czasu w Ashan. Do dziś w Ashan można je przywołać i chyba też w Axeoth. -Pegazy...Dla mnie to zwierzęta śmiertelne(podobnie jak jednorożce) a nie magiczne. Zwierzak typowy dla lasów a nie miast(nawet jeśli są z drewna). -Czemu właśnie złoty łuczek czy kolorek? -Łącznie daje 5,1/10. Przemyśl, co dodać, a co zdjąć.
|
|
|
|
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg
Punkty uznania(?): 17
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 232
Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.
|
|
« Odpowiedz #830 : 21 Grudnia 2008, 15:12:50 » |
|
Kolejna rasa elfów Direan w swoim zamku dałeś mało opisów i zdolności jednostek o statystykach nie wspominając, których w ogóle nie napisałeś. Plusy: -talent rasowy Minusy: -wszystko pozostałe Ocena: 1.8/6
|
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje. - Unkown
|
|
|
Sołtys Anduiny
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 533
Multikonto Martina
|
|
« Odpowiedz #831 : 21 Grudnia 2008, 15:31:03 » |
|
@Diraen: Zero oryginalności, ściągasz zewsząd równo. A motto filozoficzne mnie już całkiem zabiło... To, że wydanie Wiedźmina jako gry zaczęło modę na "neutralność" nie jest niczym złym, ale to że jest to całkowicie źle rozumiane to już wkurza.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #832 : 27 Lipca 2009, 18:38:51 » |
|
Może ja spróbuję: Państwo-Księstwo Lute Stolica-Warcholsk Rasy- wszystkie, które płacą podatki głównie ludzie, krasnoludy, halflingi Położenie- między imperium Gryfa, a Irollan Wojny- Praktycznie od 50 RSS czyli od początku księstwa wojna jest prowadzona tylko z przerwami na zimę zarówno z ludźmi jak z elfami. Motto- Carpe diem(korzystaj z dnia) Struktura Gralla- Lombard : dla mieszkańców księstwa Grall jest warty coś tylko dlatego, że można go sprzedać, bo jest pozłacany i lombardzista spłaca codziennie raty w wysokości 5000 szt zł. Ponieważ są pieniądze na trunki wzrasta morale załogi zamku i tygodniowy przyrost jednostek jest zwiększony. Bohater-gruby człek na beczkowozie nazwa bohatera- Wesoły rycerz Zasady specjalne: -przy wynajmie daje ci 2500 szt zł, bo rozrabia w karczmie i karczmarz chce się go pozbyć: -z tego samego powodu dostępnych jest więcej informacji w gz; -postać jest jednak tak pijana, że ma rozrzut trafienia 3 pola w losowo wybranym kierunku; Jednoski: Hajduk/Pachołek Podstawowa jednostka armii wesołego rycerza. Potrafią przenieść jednostkę będącą w pobliżu.
Pijak/Opój Potrafi strzelać butelkami.Wersja ulepszona butlami z podpaloną cieczą-50% szans na podpalenie;
Warchoł/Swawolnik To doskonała piechota mająca gorącą krew w żyłach przez co zawsze kontraatakują i mają wysokie morale;
Ladacznica/Kurtyzana Te panie lekkich obyczajów służą dość często w armii nie tylko w obozach. Podczas ataku przeciwnik ma szansę oślepnąć zauroczony ich urodą;
Szalony naukowiec/Szalony alchemik To osoby mogące wszystko poświęcić dla nauki. Państwo im daje środki na badania w zamian za co dostaje doskonałych strzelców miotających pociski o sile rażenia obejmującej 4 pola;
Wierszokleta/Wieszcz To istoty będące na granicy świata realnego i fantastycznego przez co mogą się teleportować;
Gorzelnik/Bimbrownik Obsługują potężną machinę destylacyjną zadającą ogromne obrażenia, przy okazji posiadają dużą żywotność.
Ot pofantazjowałem, pozdrawiam.
|
|
« Ostatnia zmiana: 20 Sierpnia 2009, 17:52:38 wysłane przez Rotmistrz »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 809
|
|
« Odpowiedz #833 : 27 Lipca 2009, 22:25:47 » |
|
Rasa: Wysokie Elfy Miasto: Alabastor Stolica: Albaran Bohater: Diuk Talent Rasowy - Weteran - Po walce - jeśli bohater awansuje o co najmniej poziom - ulepszają się jego jednostki, odpowiednio: Podstawowy Weteran - Poziomy 1 i 2 Zaawansowany Weteran - Poziomy 1-3 Ekspercki Weteran - Poziomy 1-5 Weteran Doskonały - Poziomy 1-7 Magie: Światło i CIemność
1 Poziom: Księżycowy Strażnik/Księżycowy Gwardzista/Księżycowy Wojownik Księżycowi Strażnicy i Gwardziści mają zdolność Spustoszenie. Zadają Demonom i Ludziom podwójne obrażenia. Księżycowy Wojownik nie ma tych dwóch umiejętności, ma za to Podwójny Atak. 2 Poziom: Księżycowy Łucznik/Księżycowy Strzelec/Księżycowy Snajper Cała trójka posiada zdolność podwójnego strzału, jednak zadają dosyć małe jak na drugi poziom obrażenia. Księżycowy Strzelec ma aż 48 strzałów i zdolność potrójnego strzału i kontrataku na odległość, a Snajper ma kontratak na odległość i negację przeszkód. 3 Poziom: Mędrzec/Mistyk/Alchemik Mędrzec ma czar Teleportacji, Pięści Gniewu i Prawej Mocy, oraz 8 many. Mistyk ma 16 many oraz czar Antymagia. Alchemik strzela na odległość, nie czaruje, i strzela na cztery kratki. 4 Poziom: Biały Tygrys/Srebrny Tygrys/Złoty Tygrys Wszystkie trzy mają zdolność nieograniczonego kontrataku. Srebrny Tygrys ma za to większe obrażenia, a złoty większą obronę. Cała trójka to duże istoty. 5 Poziom: Księżycowy Miecznik/Księżycowy Rycerz/Księżycowy Krzyżowiec Cała trójka otrzymuje 80% obrażeń od "Nieelfów". Księżycowy Rycerz ma Nieograniczony Kontratak, a Krzyżowiec otrzymuje połowę obrażeń. 6 poziom: Elfi Jeździec/Elfi Konny/Konny Łucznik Wszyscy mają zdolność szarży i są dużymi istotami. Elfi Konny zadaje o 30% większe obrażenia Demonom, Nieumarłym i Ludziom, a Konny Łucznik strzela podwójnie, a także ma zdolność - najpierw może zrobić ruch, a potem strzela (lub na odwrót). Duże istoty 7 poziom: Jeździec Słoni/Słoni Łucznik/Słoni Rycerz Duże Istoty, i zdolność, że nie może przeciwnik strzelać do stworów znajdujących się za jednostkami, a także szarża. Słoni Łucznik ma zdolność konnego łucznika, a Słoni Rycerz ma zdolność szarży i atakowania wszystkich wrogich stworów napotkanych podczas jazdy (jak Czarny Jeździec)
|
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”
Friedrich Nietzsche
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #834 : 28 Lipca 2009, 13:00:52 » |
|
Rety kolejne elfy, opędzić się od nich nie można.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #835 : 20 Sierpnia 2009, 17:30:06 » |
|
To może, w odpowiedzi na Wesołego Rycerza autorstwa Rotmistrza, prezentuję przeciwieństwo - Apostoła Postu. Państwo - Diecezjalo Stolica - Biskupin Położenie - między Imperium Gryfów a Srebrnymi Miastami (prowadzą działalność misyjną) Rasy - głównie ludzie Motta - Memento Mori, Ora et Labora Bohater - Apostoł Postu (wychudzony mężczyzna odziany we włosiennicę, z wygolonym czubkiem głowy, siedzący na drewnianym tronie zaprzężonym w księży, z wiosłem w ręce) Zdolność bohatera - Misjonarz (pozwala na przejęcie jednostek wroga, na poziomie podstawowym do 1 przyrostu podstawowego, zaawansowanym - 2 przyrostów, eksperckim - 3 przyrostów) Jednostki: 1. Ministrant/Tacowy Jednostka powolna, ale żywotna (10 pż na podstawowym poziomie). Ulepszona po zwycięskiej walce dostarcza 1 sztukę złota za każdą jednostkę biorącą udział w bitwie. 2. Jałmużnik/Mnich Obie jednostki posiadają zdolność Podatnik. Niewielki zasięg, ale duża inicjatywa. 3. Babcia Różańcowa/Moherowy Beret Duża istota. Strzelec. Rzuca różańcem. Jednostka ulepszona ma pole rażenia 2x2 pola. 4. Lektor/Akolita Strzelec. Rzuca kadzidłem. Jednostka ulepszona może podpalać wrogów. 5. Animator/Misjonarz Teleportacja. Jednostka ulepszona przy ataku ma szansę przejęcia na 1 turę losowej wrogiej jednostki. 6. Ksiądz/Kaznodzieja Egzorcyzm - zadaje obrażenia wszystkim jednostkom Inferno i Nekropolis. Jednostka ulepszona posiada zdolność Skrzydlate Słowa, dzięki której może latać przez 4 kolejne tury. 7. Kantor/Organista Duża jednostka. Psalm - zdolność, która podnosi morale i szczęście armii o 2 (jednostka podstawowa) lub o 3 (jednostka ulepszona).
|
|
|
|
|