Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 623
Androgyne man... Naga Cesarska
|
|
« Odpowiedz #195 : 29 Stycznia 2011, 13:09:34 » |
|
Runami można kozystać w bardzo sprytne sposoby. Na przykład jednostki atakujące wręcz: jak są wolne to runa szarży, potem nietykalnosci, potem szału bojowego, potem berserkera... Strzelajace: nietykalności, magicznej kontroli (nie zawsze). Jak gram krasnalami to w 3 tyg. spokojnie mogę już podbijać. U orków siarka i rtęć mogą stanowić problem. A kapłanów i smoki mam juz w 2 tygodniu.
|
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
|
|
|
King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #196 : 29 Stycznia 2011, 15:53:12 » |
|
I tu właśnie jesteś narażony na atak byle jakiego gracza bo jeśli masz jednostki nawet 6 lub 7 poziomu to nie masz czym wykupić, podobnie jest z runami, bo mogą ci się trafić nie te co trzeba(Brak runy Szarży, wskrzeszenia, berka) mogą spowodować trudności. Idąc dalej gdy mam finałową bitwę to orkowie swoim szałem(w tym wypadku inicjatywą) przygniatają krasnoludy przez co muszę znaczną część czasu oczekiwać na swój ruch.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 623
Androgyne man... Naga Cesarska
|
|
« Odpowiedz #197 : 29 Stycznia 2011, 16:10:40 » |
|
Nawet bez tylu run można dać sobie radę. Trzeba nastawic sie na obronę i magię. Poza tym w mieście masz 5 run, a jak wybierzesz jeszcze Ingę... W każdym razie twórcy musieli wszystko zbalansować, bo gra nie miałaby sensu.
|
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
|
|
|
King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #198 : 29 Stycznia 2011, 16:30:02 » |
|
Pozostałymi dużo i tak nie ździała się ale są szanse, nie żebym stawiał na straconej pozycji Fotecę. Ale jak wiadomo Orki z łatwością przełamują defensywę Krasnali, sam to wiem bo testowałem i było tak że pozbawiłem kuzyna Władców burz i strzelaków i pozostały jedynie Smoczki, Berkowie, Strażnicy i misiaki.
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #199 : 29 Stycznia 2011, 16:45:57 » |
|
Orkowie mają słabe tylko gobliny, zaś krasnoludy nie dość, że berserków to jeszcze i włóczników- głównych strzelających. To poważnie osłabia tą armię.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 623
Androgyne man... Naga Cesarska
|
|
« Odpowiedz #200 : 29 Stycznia 2011, 19:16:00 » |
|
Przyznam 2 poz. Fortecy jest słaby. Tak samo jak berserkerzy, ale pogromcy to już inna bajka. Nimi najlepiej jest atakować jak wiadomo duże istoty, czyli cyklopy, wiwerny i centaury. A co do rzekomej siły jednostek twierdzy... Centaury w porównaniu do włóczników zadają większe obrażenia, ale mają mniejszy atak i obronę oraz pkt. żywotności (w praktyce szybko sie ich pozbywam). Miśki mają o niebo wyższą obronę, no i wyższe obrażenia od wojowników. Przyznam, że szamanki i siepacze to na prawdę czołgi, ale daję radę. Wiwerny natomiast nie mogą kożystać z um. rasowej orków, łatwo je wytrzebić, a włdcy mają dobre umiejętności (zwłaszcza ci z piorunami ) i są w miarę wytrzymali. Co do jednostek 7 poziomu to smoki przebijają cyklopy obroną i pkt. życia. Cyklop ma nieco większy atak i obrażenia. Może to poprostu kwestia gustu, ale według mnie Fortecą można wieeeeele!
|
|
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2011, 19:07:51 wysłane przez MAGMOWY smok »
|
IP:
Zapisane
|
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #201 : 29 Stycznia 2011, 19:28:32 » |
|
Akurat z wiwernami masz rację i być może co do wojowników (zwłaszcza jak białe miśki im sie sprzeciwstawią), lecz co do cyklopów i smoków.... Krwawe cyklopy podczas ataku moga użyć krawego oka i zmniejszyć obrażenia smoków, przez co krasnoludy tracą przewagę.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 623
Androgyne man... Naga Cesarska
|
|
« Odpowiedz #202 : 29 Stycznia 2011, 20:33:10 » |
|
Ale np. pkt. życia i obrona są te same. ;] Jakoś z tym całym okiem nigdy problemów nie miałem. xD
|
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
|
|
|
King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #203 : 30 Stycznia 2011, 08:53:48 » |
|
Cóż jeśli idzie o jednostki 6 i 7 poziomu to Wiwerny(w tym wypadku Pao kai) to jak dobrze gra się nimi to można wywołać piorunujący efekt na jednostkach, co do cyklopów to zwykle biorę Dziki gdyż mogę nimi rzucać a także burzyć mury i najlepsze że przez 5 pól, tylko wtedy umiejętnie inne jednostki rozlokować. Córy Ziemi, Oprawcy i Podżegacze to gówna siła którą dobrze gram, przy szale dobrym niszczą co wpadnie im pod ostrze.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 623
Androgyne man... Naga Cesarska
|
|
« Odpowiedz #204 : 30 Stycznia 2011, 12:24:10 » |
|
To samo Loczku mogę powiedzieć o smokach, władcach, kapłanach, strażnikach, pogromcach... Kwestia wprawy. ;] Bo każda jednostka ma potencjał, tylko trzeba go umiejętnie wykorzystać.
|
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #205 : 20 Lipca 2011, 12:03:27 » |
|
Twierdza jest moim ulubionym miastem bo: -Krwawy szał wymiata -bardzo lubię orków -niezły klimat -podobają mi się krzyki bojowe -ma silne jednostki np.Cyklopy,wiwerny,Herszci -co prawda pierwsze 2 poziomy nie są najsilniejsze ,a podżegacze silni ale wolni ,to jednak odpowiednia strategia działa cuda Każdy ma własne zdanie
|
|
|
|
Obserwowany
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 10
Dziedzic Loży Szyderców
|
|
« Odpowiedz #206 : 02 Sierpnia 2011, 20:30:18 » |
|
Twierdza ma fajne jednostki Gobliny - niezbyt fajne, ale ulepszone są nawet w porządku Centaury - Fajni strzelcy Wojownicy - średni Szamanki - też fajne Siepacze - nie wiem... Wiwerny - fajne jednostki Cyklopy - postrach goblinów! Miasto fajnie wygląda
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #207 : 03 Sierpnia 2011, 07:19:29 » |
|
Twierdza mi się podoba, bo ma wiele zalet - Krwawy szał - Fajne jednostki - Okrzyki bojowe są czasem przydatne - ma silne jednostki Cyklop, Wiwerna Herszt centaur chyba też To jeden z moich ulubionych zamków
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #208 : 04 Sierpnia 2011, 22:16:18 » |
|
Twierdza to jedno z moich ulubionych miast z wielu powodów - Krwawy Szał jest fajowy - Jednostki też są bardzo ciekawe - Okrzyki bojowe wymiatają - Fajny wygląd i klimat zamku - Może ta rasa ma mało czarów, ale siłe ma bardzo dużą!
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #209 : 06 Sierpnia 2011, 11:56:47 » |
|
Mi się to miasto podoba. Fajną ma muzykę i budynki są ciekawe. Tylko szkoda,że jednostki mają niską prędkość
|
|
|
|
|