Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 34 35 36 [37] 38 39 40 41    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Kampanie w Tribes of the East - dyskusja ogólna, problemy (Czytany 200897 razy)
Raf38

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 11

Zobacz profil
« Odpowiedz #540 : 16 Kwietnia 2009, 21:28:22 »
Słuchajcie pomóżcie mi w przejściu misji jeden chan jeden klan otóż armię mam potężną bo składa się ona z kilku tysięcy stworzeń studiowałem poradnik Khazia co do sposobów przejścia problem polega na tym że nie mogę się dostać do czwartego i ostatniego zamku
Khaziu w swoim poradniku wspomina o żywiołakach wody które trzeba zaatakować ale u mnie na mapie nie mogę ich nigdzie znaleźć może ktoś mi pomóc w ich lokalizacji ??
To po pierwsze a po drugie pałętam się po mapie już od dłuższego czasu i nie mogę znaleźć dojścia lądem do czwartego zamku Pytanie którędy dojść??
Pozdrawiam wszystkich herosów i czekam na podpowiedzi Raf


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #541 : 17 Kwietnia 2009, 12:01:57 »
W trzecim mieście Orków masz możliwość budowy stoczni która zbuduje łódź dla ciebie którą możesz popłynąć do czwartego miasta a wspomniane żywiołaki blokują jak pamiętam miejsce przez które będziesz wsiadał do łodzi koło Zamku Orków.


IP: Zapisane
Raf38

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 11

Zobacz profil
« Odpowiedz #542 : 30 Kwietnia 2009, 08:08:22 »
Otóż mam problem w kampanii "Polowanie na łowcę" wszystkie zamki mam  zdobyte oprócz tego finałowego armię też mam wielką ale niestety Gotai nie posiada zdolności rzucania zaklęć w czasie oblężenia chociaż ma wszystkie talizmany posiada tylko zdolność rzucania okrzyków co niestety niewiele daje podczas bitwy i zawsze przegrywam. Poproszę o jakieś wskazówki
Pozdrawiam Raf


IP: Zapisane
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #543 : 30 Kwietnia 2009, 10:13:35 »
Jeśli jeszcze nie wiesz to żaden bohater Orków nie może rzucać czarów ponieważ ta rasa jest anty magiczna oni nienawidzą magii. Dlatego mają tylko okrzyki i splugawienie magii. Musisz poradzić sobie tylko okrzykami najlepiej jak będziesz dodawał do szału bitewnego punkty. Polecam też szamankę z szybkim atakiem i przekleństwem

Ale tak naprawdę to nie wiem o jaką misję ci chodzi. Ostatnią w kampanii??? Jeżeli tak to poczekaj ze zdobywaniem tego miasta jeszcze parę miesięcy jak będziesz miał naprawdę bardzo dużą armię około 100 cyklopów a nawet 150 bo potem po zdobyciu miasta przychodzi Alaryk którego musisz zabić a go tego potrzeba Dużej armii.


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
CJMati

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #544 : 12 Czerwca 2009, 20:22:18 »
Witam. Nie wiem czy w dobrym temacie ale pisze tutaj. Otóż mam problem jestem w ostatniej misji orkami i mam do zdobycia ostatni zamek po której to walce pozostaje mi ponoć walka z Alarykiem. Problem mój polega na tym że gdy chce ten zamek zaatakować gra mi się wyłącza i wychodzi do Windowsa =\ Teraz mam pytanie wie ktoś może jak ten problem wyeliminować? Bądź czy mógłby ktoś podesłać save'a z odblokowaną następną kampanią abym się nie zatrzymał w miejscu:]
Pozdrawiam


IP: Zapisane
jareQ
Tak, to On!

*

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Wiadomości: 1 256


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #545 : 13 Czerwca 2009, 14:50:10 »
Możliwe, że problem tkwi w przestarzałych sterownikach do karty graficznej. Ściągnij i zainstaluj sobie najnowszą wersję. Radzę także zainstalować odpowiednie patche.


IP: Zapisane
Fehu
Pożeracz Kamieni

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 489


To tylko sen. Nikt nam go nie odbierze...

Zobacz profil
« Odpowiedz #546 : 13 Czerwca 2009, 16:40:02 »
Oczywiście mówimy o oryginale? <podejrzenie>


IP: Zapisane
CJMati

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #547 : 13 Czerwca 2009, 22:02:30 »
Tak, tak oczywiście. Ściągnąłem patcha 3.1 i nadal nic popróbuje ze sterownikami.


IP: Zapisane
blazej.30

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 35

Zobacz profil
« Odpowiedz #548 : 21 Czerwca 2009, 15:03:02 »
Pewnie ktoś pamięta mój temat o Zehirze w podstawce i tej jego przeklętej tajemnej wszechwiedzy. Teraz już jestem w 1 kampanii 3 misji Dzikich Hord. Tak myślę czy opłaca się inwetować tutaj w Zehira w taki sposób, jak do tajemnej wszechwiedzy czy również będę miał za mało czasu aby osiągnąć mój cel(tutaj już zależy mi bardziej, ponieważ widzę że walki będą dużo trudniejsze), no i najważniejsze, czy znajdę gdzieś tam tego mojego ulubionego dziadka(tak co sie u niego talenty zmienia).

No i jeszcze jedno:

Nie wiem czy się opłaca brać u zehira szczęście, bo może artefakty jednostek mi to zrekompensują. Co o tym myślicie?


IP: Zapisane
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #549 : 03 Lipca 2009, 15:03:17 »
Rób jak chcesz i jak ci lepiej...


A ja napiszę o czymś innym bo nie chce pisać nowego tematu...


Grając Zhirem w ostatniej misji jego kampanii mając mentora pamięci odkryłem taką umiejętność jak Mentor(oświecenie) jest ona potrzebna do otrzymania tajemnej wszechwiezdzy. I mając Zehirem 30 poziom i spotykając przyjaznego bohatera na 1 poziome awansował on na 25 poziom.

Nie uważacie że to lekkie przegięcie?


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #550 : 03 Lipca 2009, 15:16:38 »
Uważaj jak chcesz i jak ci lepiej...


IP: Zapisane
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #551 : 03 Lipca 2009, 16:11:33 »
Ja osiągnąłem Zehirem tajemną wszechwiedzę w 2 misji 4 kampanii i sądzę, że się opłaciło


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #552 : 03 Lipca 2009, 17:29:14 »
Możesz sobie nabijać umiejętności na tą wiedzę ale wg. mnie ona jest głównie dla szpanu i satysfakcji jeśli już wyszkoliłeś Zehira w jakiejś magii to w zupełności wystarczy.

No i jeszcze jedno:
Nie wiem czy się opłaca brać u zehira szczęście, bo może artefakty jednostek mi to zrekompensują. Co o tym myślicie?
To się przydaje w pierwszych misjach gdy nie mamy czasu robić artefaktów. Poza tym możesz zawsze je wymienić u dziadka, który nie zna grawitacji.  ;)


IP: Zapisane
Raven

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 19

Zobacz profil
« Odpowiedz #553 : 18 Września 2009, 11:49:32 »
Witam, mam problem z kampanią "jądro ciemności". Napisane jest że aby zlikwidować magiczną barierę to muszę stanąć herosem (co najmniej 8 poziom i nie może to byś Arantir) na "portalach" obok zamków przystani; ok są cztery ale mam pytanie jak to wykonać?


IP: Zapisane
Maldej

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 14

Zobacz profil
« Odpowiedz #554 : 18 Września 2009, 12:55:53 »
wynajmujesz w karczmie 3 bohaterów i masz wtedy pięciu Arantira zostawiasz z całą armią przed magiczyn garnizonem a resztą bohaterów trzeba mieć po 8 siły czarów ( polecam dać im artefakty) kiedy każdy z czterech bohaterów stoi na miejscu to wtedy zaczyna się rytuał i zostaje nam sam Arantir którym atakujemy ;) ;) ;)


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 34 35 36 [37] 38 39 40 41    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry