Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania (Czytany 115390 razy)
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #120 : 06 Maja 2013, 18:02:46 »
Czarny Smoczek posiada zdolność Mommy, która daje nam możliwość raz na tydzień na przywołanie Czarnego Smoka czyli mamusi na pole bitwy.
Z tymi zwierzakami to jest tak, że są niezłe przez pierwsze 2 miesiące max. Później te ich umiejętności już za dużo nie dają.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #121 : 06 Maja 2013, 19:23:40 »
Podczas próby rozpoczęcia kampanii Lochu gra się zawiesza...Daje rozpocznij grę, wybieram premie rodowe i dalej ekran robi się czarny, mogę tylko machać kursorem. Czekam chwilę aż zaskoczy i nic.
Kampania nekro zaczyna się normalnie.

EDIT: Yzbuzz najpierw musisz stworzyć sobie bohatera Lochu w swoim rodzie, a potem zwyczajnie wybierasz go podczas rozpoczynania gry tak samo jak miało to miejsce z innymi frakcjami. Piszę tu o grze online, nie wiem jak jest z offline, ale chyba nie da się grać Lochem będąc offline.

EDIT 2: Zauważyłem, że jeśli nie przewinę gry to podczas uruchamiania gry w momencie kiedy ma się pojawić intro to gra też się zawiesza w taki sam sposób. Może coś jest nie tak z wyświetlaniem filmików...?


« Ostatnia zmiana: 06 Maja 2013, 19:35:06 wysłane przez Szakal119 » IP: Zapisane
kloc888

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #122 : 06 Maja 2013, 19:52:28 »
Siemka, czy jest jakaś osoba która nie potrzebuje klucza na Arianę? Jeśli tak to bym prosił o wysłanie kodu na PW.


IP: Zapisane
tryt

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 25

Zobacz profil
« Odpowiedz #123 : 06 Maja 2013, 20:39:30 »
Prawdopodobnie jutro przyjdzie mi dodatek i zastanawiam się czy jak mam wersje 2.1 might and magic heroes 6 to czy wystarczy tylko odblokować grę aby móc się cieszyć nową frakcją czy trzeba instalować na określoną wersje dodatek?

Jeśli ktoś by wiedział to proszę o informacje :)


IP: Zapisane
Nikt

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 100


Sad... but true

Zobacz profil
« Odpowiedz #124 : 06 Maja 2013, 20:42:57 »
Moim zdaniem odblokować. Mi  patch 2.1 nie działał na podstawówce


IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #125 : 06 Maja 2013, 23:09:21 »
Udało mi się dzisiaj trochę pograć w dodatek, zwykły scenariusz, na więcej nie mam niestety czasu. Z tego co widziałem, to są dwie kampanie, podobno każda ma po 4 misje - jestem ciekawy ile czasu zajmują. Pierwsze, co rzuca się w oczy, to oczywiście menu - bardzo klimatyczne, szczególnie smok. Muzyka też bez zastrzeżeń, świetnie pasuje do Mrocznych Elfów.

Co do samej rozgrywki - gra się świetnie, wiadomo, nowa frakcja to jednak nowa frakcja. Wszystkie modele jednostek wyglądają wybornie. Szkoda tylko, że niektóre mają animacje znane z wcześniej dostępnych jednostek (tyczy się to latających, Smok lata jak gryf, Wywerna jak Lamasu, a może odwrotnie? Już nawet zapomniałem...). Trochę też razi ta jednolitość kolorów, ale to już mankament całej gry. Minotaur i Wywerna wyglądają moim zdaniem lepiej na pierwszym poziomie, na drugim stają się fioletowe i trochę mnie to razi - ale to już takie czepialstwo, bo ogólnie wszystko wygląda pięknie. Czarny Smok to jedna z najpiękniejszych jednostek w grze - robi wrażenie. Trudno się gra tą frakcją, szczególnie na początku - nasze oddziały padają jak muchy, pewnie coś z tym zrobią, bo na chwilę obecną to Loch zabija w 5 sekund... a pada w 3 - w przenośni, oczywiście. Miasto Lochu prezentuje się wybornie, zarówno w środku, jak i od zewnątrz - może nawet najlepszy model miasta ze wszystkich? Unikatowe budynki są "ok" - porównując do Nekropolis, to wszystkie unikatowe budynki innych frakcji są od niej mniej lub bardziej "ok", ale taka to już jest seria - niezbalansowana :P Szkoda, że na swojej drodze nie zobaczyłem Panter i Kościanych Smoków, ale kiedyś je znajdę i "przetestuję". Chyba opchnę na allegro moją kolekcjonerkę podstawki, razem z dwoma DLC i zostawię sobie tylko dodatek, który mam na innym koncie. Nigdy nie byłem fanem kampanii i wątpię, żebym przechodził je drugi raz...


IP: Zapisane
staryteresy1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 19

Zobacz profil
« Odpowiedz #126 : 07 Maja 2013, 00:06:46 »
Udało mi się dzisiaj trochę pograć w dodatek, zwykły scenariusz, na więcej nie mam niestety czasu. Z tego co widziałem, to są dwie kampanie, podobno każda ma po 4 misje - jestem ciekawy ile czasu zajmują.

Zgadza się, obie mają po 4 misje. Kampania lochu zajmuje około piątku i soboty. Natomiast nekropolii jak na razie zajęła niedzielę i trzeba zrobić sobie przerwę, aby za szybko jej nie skończyć.

Trudno się gra tą frakcją, szczególnie na początku - nasze oddziały padają jak muchy, pewnie coś z tym zrobią, bo na chwilę obecną to Loch zabija w 5 sekund... a pada w 3 - w przenośni, oczywiście.

Z tym się nie zgodzę. Loch podobnie jak każdy inny zamek ma swój własny styl i specyfikę gry. Należy umiejętnie wykorzystywać zdolnosć rasową i zdolności bojowe jednostk.

Szkoda, że na swojej drodze nie zobaczyłem Panter i Kościanych Smoków, ale kiedyś je znajdę i "przetestuję".

Pantery wyglądają słodko, takie duże kizie-mizie. Jednak są zabójcze o czym się boleśnie przekonałem. Co do smoków to w kampanii nekropolis korzysta się z ich pomocy. Mają ciekawą zdolność, pod warunkiem, że wroga jednostka raczy nas zaatakować.


IP: Zapisane
Findan3000

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37


Zobacz profil
« Odpowiedz #127 : 07 Maja 2013, 08:08:50 »
Na razie kampania Raelaga zapowiada się świetnie :D Aczkolwiek nie mogę przejść 2 misji :P


IP: Zapisane
Yzbuzz

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #128 : 07 Maja 2013, 08:11:14 »

EDIT: Yzbuzz najpierw musisz stworzyć sobie bohatera Lochu w swoim rodzie, a potem zwyczajnie wybierasz go podczas rozpoczynania gry tak samo jak miało to miejsce z innymi frakcjami. Piszę tu o grze online, nie wiem jak jest z offline, ale chyba nie da się grać Lochem będąc offline.


Dzięki, Szakal :)


IP: Zapisane
EvilMan

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Zobacz profil
« Odpowiedz #129 : 07 Maja 2013, 13:41:37 »
Trudno się gra tą frakcją, szczególnie na początku - nasze oddziały padają jak muchy, pewnie coś z tym zrobią, bo na chwilę obecną to Loch zabija w 5 sekund... a pada w 3 - w przenośni, oczywiście.

Z tym się nie zgodzę. Loch podobnie jak każdy inny zamek ma swój własny styl i specyfikę gry. Należy umiejętnie wykorzystywać zdolnosć rasową i zdolności bojowe jednostk.

Loch jest mocną frakcją: 2 strzelająca, 3 latające, 1 niewidzialna z początku oraz 1 jednostka kontratakuje przed zadaniem ciosu.

Lochem trzeba bacznie pilnować aby choć jedna jednostka była niewidzialna... bonus jaki to daje reszcie jednostek jest zabójczy dla wrogów... najlepiej pilnować aby zabójca był niewidzialny i zaatakować nim kiedy jest już dostępny np. 1 poziom zdolności frakcji lub kiedy nie otrzyma on obrażeń...

W zasadzie tylko to jedna jednostka mnie denerwuje... mianowicie czarny smok... Owszem jest mocna i w ogóle ale... w wersji nieulepszonej mamy więcej możliwości strategi działania kiedy możemy użyć czaru na nią... a tak Czarnego smoka nie zaczaruje się... pomimo tego, że ma niby 30% odporności na czary... i w tym kontekście Czarny smok jest pokrzywdzony bo taki Niebienin jest odporny na negatywne skutki tj. czary i skutki umiejętności ale da się go wzmocnić pozytywnymi czarami...

W kampanii bardzo często korzystałem ze specjalności Raelaga i przyspieszałem Smoki Cieni aby zablokować strzelców i nie bawić się w używanie droższych zaklęć aby uzdrowić zranione jednostki...

Loch szybko nie ginie ale trzeba koniecznie zaopatrzyć się w czar regeneracji i wampiryzmu.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #130 : 07 Maja 2013, 15:14:19 »
Co do padania jak muchy na początku to.
Od tego jest niewidzialność, którą załadować można 3 jednostkami a która daje bonus do ataku jednostek lub czarów bohatera i umożliwia zabójcom atakować bez kontry i z czarem przyspieszenia blokować strzelców.
Niewidzialność do tego działa jak pasyw minotaura czyli jednostka kontratakuje przed atakiem lub działa to na odwrót czyli niewidzialny kontratakuje ale nie blokuje to kontry.

Zaś co do czarnego smoka. Rzeczywiście irytuje ta blokada zaklęć dlatego też napisałem, że jest po prostu bezużyteczny. W kampanii na paręset walk atakowałem nim może w 30 i to głównie do dobijania. Wyjątkiem była walka z Bossem.
Odporne na wszystkie zaklęcia były we wszystkich częściach od trójeczki więc nie ma się co dziwić. tyle dobrze, że nie blokują ataków jednostek magicznych.

Czy ja dobrze przeczytałem? Mantykora w polskiej wersji to Wywerna? Chyba sobie ktoś jaja robi ;P

Pantery to taka mieszanka Wanizame, Zabójcy i jakiejś jednostki o dalekim zasięgu. Zaczynają jako niewidzialne co irytuje jeśli gra się bez możliwości uleczenia strat ponieważ pierwszych ataków się nie uniknie.
Najlepiej użyć posiłki i rzucić tą jednostkę przed ich turą na środek, wtedy wszystkie wyskoczą z niewidki.
Smoki są zaliczane do jednostek nekropolii ale pewnie poza kampanią już tylko jako neutrale będą działać. Z samych zdolności to praktycznie słabsza wersja Bossa z Danse Macabre a więc nic nowego.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #131 : 07 Maja 2013, 16:19:39 »
Miker, z tą wiwerną to rzeczywiście ktoś se jaja robi.
Można przełączyć język gry, albo chociaż zmienić jakieś teksty bez konieczności ponownego pobierania ich? (Słyszałem że większość gier z uplayopodobnymi pierdołami pobiera ponownie zmienione przez gracza pliki).
Wie ktoś gdzie moge zadzwonić do pomocy technicznej ubi? W zakładce 'pomoc' na ich stronie jest tylko FAQ, a ja wciąż nie dostałem niczego za pre-order.


IP: Zapisane
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #132 : 07 Maja 2013, 16:37:30 »
Spokojnie w polskiej wersji jest mantykora/chimera :). Nie wiem kto was wprowadził w błąd takim dziwnym nazewnictwem :).


IP: Zapisane
Nikt

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 100


Sad... but true

Zobacz profil
« Odpowiedz #133 : 07 Maja 2013, 17:11:18 »
W sumie Loch wygląda na najporządniejszy Zamek w Heroes VI, zaś co do jego słabości, Mi się grało całkiem przyjemnie, odniosłem wręcz wrażenie, że Loch jest najsilniejszy ze Wszystkich Zamków


IP: Zapisane
Findan3000

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37


Zobacz profil
« Odpowiedz #134 : 07 Maja 2013, 17:48:24 »
Z tego jak grałem zauważyłem, że loch jest dość kiepski w oblężeniach :/
Co do 2 misji kampanii to nadal się z nią męczę xd ale przynajmniej przeszedłem już 1 jej część


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.045 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry