Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Taktyki w heroes 3 (Czytany 30588 razy)
Smoczykieł

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 20


Zobacz profil
« : 20 Kwietnia 2006, 13:55:40 »
Możecie tutaj pisać o swoich taktykach w trzeciej części Herosów (chodzi mi o kolejność rozbudowy zamku, prowadzenie bitew itp.)
Moja taktyka dotyczy dość popularnej mapy z dodatku Armageddons Blade, którą jest "Przełęcz Smoka". Postaram się w skrócie ją przedstawić.
Wybieram zielony kolor(koniecznie) i zamek Dungeon lub Bastion(zalecane). Zaczynam od standardowej taktyki rozbudowy zamku tz. gildia magów-kuźnia-pchli targ itd. aż do kapitolu. W międzyczasie dwoma bohaterami (na początek tylu wystarczy) eksploruję okolicę, zdobywam kopalnie i zbieram zasoby. Gdy już wybuduje kapitol tworzę budynki do produkcji jednostek i gdy tylko będę miał trzecio lub czwartopoziomowe jednostki wyruszam do podziemi po znajdujący się tam namiot klucznika(tylko zielony ma taką możliwość), który jest niezbędny do wydostania się do bogatej w zasoby Przełęczy Smoka. Daje mi to dość znaczną przewagę nad wrogami ponieważ nie muszę zabijać smoków pilnujących namiotu na innych terenach niż zielony. Szybko wydostaję się z podziemi, doładowuje armię i wychodzę na Przełęcz Smoka. Tworzę dodatkowych bohaterów, którymi również wychodzę na przełęcz i sprzątam wrogowi zasoby sprzed nosa. Gdy już będę opływał w zasoby nie pozostaje mi nic innego niż wrócić do zamku i rozbudowywać armię. Jeżeli moja armia będzie juz wystarczająca, aby rozprawić się ze smokami z przełęczy znowu tam wracam. Pilnują one bardzo dobrych artefaktów, a ze względu na to że gram Lochami lub Bastionem mogą one znacznie zasilić moją armię. Następnie zaczynam niszczyć pozostałych wrogów. Dobrą taktyką na ich osłabianie jest zostawienie na bohaterze samych czarnych smoków, a w czasie bitwy rzucanie ile się da czaru Armageddon (jeżeli oczywiście taki się posiada). I znowu moja taktyka zupełnie nie sprawdzi się na innych kolorach niż zielony i innych zamkach niż Dungeon lub Bastion.:)


IP: Zapisane
Alagar

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 25


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 20 Kwietnia 2006, 15:25:16 »
No cóż widzę że będe musiał opisać swoją taktykę. ^_^

Na początek staram się rozbudowywać zamek aż będę miał Kapitol.Szóstego dnia buduje jakieś siedlisko stworzeń (często to które jest najlepsze i jest dostępne),a siódmego dnia buduje cytadele.Gdy rozpocznę grę od razu kupuje drugiego bohatera , obydwoma zwiedzam dostępną część mapy i zajmuje kopalnie(w większości są to kopalnie drewna i kamienia).W drugim tygodniu buduje już raczej siedliska stworzeń i ich ulepszenia (oczywiście gdy już mam Kapitol),a także potrzebne budynki (np. gdy gram Bastionem jest to skarbiec).Tego tygodnia staram się podbić również resztę kopalni i zwiedzić kolejną część planszy.Na początek następnego tygodnia powinienem mieć już jednostki piątego lub szóstego poziomu i wtedy rozpoczynam podbój mapy.Jednym bohaterem atakuje wroga i zajmuje zamki ,a drugim dostarczam jednostki lepszemu bohaterowi.I tak gram dopóki nie pokonam wszystkich. /thumbsup/

P.s.-piszcie o swoich taktykach ponieważ chcę je porównać i znaleźć najlepszą B)


IP: Zapisane
Lord Darion

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 17 Maja 2006, 14:01:24 »
Wybieram miato Inferno i buduje wszysto do kapitolu łącznie z zamkiem Algar do budowy kapitolu jest potrzebny zamek a ty muwisz że 7 dnia budujesz cydadele coś mi nie gra? Co?  Powiem raczej tylko taktyke walki gdy wróg się rusza dowolną jednostką arcydjabeł rozposzyna rzniwa atakuje z tyłu jego (napewno mnie zaatakuje najsilniejszą jednostką np. zielony złoty czarny czerwony kościany smok! ) wdendy umkne  i to samo! wkułko rzeby oddzielić wroga od łucznika! kiedy diabeł ginie smok lub inne stworzenie ginie z nim wtedy ruszajom odziały walki wręcz! Często łucznik atakuje arcydiabła najlepjej jak by to był lcz arcy licz! rzeby zginoły żywe jednostki wroga! :>  :>  :>


IP: Zapisane
Lord Darion z Erafi
smith

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 404


Natural Born Killer

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 20 Maja 2006, 10:41:13 »
Oczywiście wybieram Nekropolis. Ja na początku buduję siedliska stworzen do 1,3 i 4 poziomu. Ulepszając te z 4. Następnie wychodzę herosem, żeby zbebrał surowce i kopanie. W tym samym czasie rozbudowuję zamek do kapitola. Póżniej buduję szkieletornie, aby jednostki z pobliskich stały si skieletami. Po budowie szkieletorni kupuję resztę siedlisk z wyjątkiem zombi i ulepszam je w miarą mżliwości. W między czasie wykupuję drugiego herosa, aby strzegł miasta. Gdy mój lepszy heroes robi wypady w teren, ja kupuję gildię. Gdy to wszystko zrobię wyruszam na podbój mapy.
Co do walki to podstawą są co najmniej 2 jednostki strzelające (dlatego nie kupuję zombi), wampirzy lordowie /clap/  i kościeje. Ostrzeliwuje się jednostki wroga i czeka, aż podejdą bliżej, a wtedy wychodzi się wampiramy :]


IP: Zapisane



:* dla żony Klusi :) żeby się jej nie nudziło kiedy mnie nie ma :)
Solmyr

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 20 Maja 2006, 15:16:15 »
ja tam mam pokojową taktykę najpierw zbieram wszystkie zasoby niewymagające walki rozbudowuję zamek do kapitolu a póżniej czekam na pierwszy atak wroga dalej idzie zgórki...


IP: Zapisane
Lisu

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 47

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 29 Maja 2006, 23:00:38 »
Moją taktyką jest także Nekropolis.

Najpierw buduje sobie siły, potem podbijam okoliczne armie neutralne i używam nekromancji. Następnie ulepszam szkielety, i ruszam na zbiór surowców. W tym czasie dobudowywuje sobie budynki. Tworze drugiego bohatera i robie z niego oddział który ma wspierać jednostki bojowe. Oczywiście używam całego asortymentu. Tworze także jak wyżej 3 bohatera który strzeże miasta, choć zwykle staram się grać by zniszczyć potencjalne zagrożenie. Nawet jeśli to drugi bohater zwykle pokonuje tego wroga. Jeśli nie to potem robie odwrót i odbijam zamek. Potem szturmuje na tego kto mnie zaatakował i podbijam miasto.

Dość prosta taktyka moim zdaniem.


IP: Zapisane
<!--aimg--><!--Resize_Images_Hint_Text--><!--/aimg-->
martin33

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 19 Lutego 2007, 18:00:06 »
a ja nie mam taktyki :P robię wszystko zawsze ineczej. najczęściej: ja zawsze gram fortecą a bohater - oczywiście Solmyr. buduję kapitol najszybciej jak się da, a później jednostki. następnie pozostałe budowle. i później napawam oczy pięknym połączeniem koloru białego i złotego (w kapitolu, przy wybieraniu budynku.)


IP: Zapisane
Woogy

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 68


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 02 Lipca 2007, 21:08:06 »
Ja gram bardzo różnie... Nie mam swojej stałej taktyki... Ale jeżeli chodzi o rozbudowę zamku, to oczywiście całe eko na maksa, aż do kapitolu, bohaterami zdobywam kopalnie, itd. I dopiero później wojsko... A później wymiatanie wroga ^^


IP: Zapisane
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 29 Lipca 2007, 09:49:43 »
Ja zawsze kiedy gram staram się rozbudowywać mury zamku i jednostki równocześnie. W walce zawsze czekam na pierwszy ruch przeciwnika, jeśli widzę, że jedna z moich jednostek nie dosięgnie żadnego wrogiego potworka. /happy/


IP: Zapisane
MarekEvil

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 11

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 13 Listopada 2007, 16:05:11 »
cóż ja gram dość sielankowo rozbuduwuje sobie miasteczko zbieram zasoby , a takze wojsko i tak sobie chodze i chodze ...czekam ...i albo mnie zaatakuja pierwsi albo w miedzyczasie zgarne wszystkie zamki na mapie :p zalezy jak bardzo natarczywy bedzie wróg ;)


IP: Zapisane
Pieter

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Młody forumowicz

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 14 Listopada 2007, 18:51:24 »
U mnie jest tak(w prawie kazdym zamku):
1 tydzień: Kapitol, dwóch bohaterów zdobywające tartaki i kamieniołomy
2 tydzień: Stwory do 5/6 poziomu, najsilniejszy bohater eksplorujący, rugi zabiera zasoby, trzeci biega po siedliskach
3. tydzień: ulepszenia siedlisk, czynność się powtarza
4 tydzień: Szkolony czwarty bohater, zastępuje trzeciego i uczy się umiejętności, reszta walka/eksploracja
I tak cały czas. Jeżeli zdobędę nowy zamek to szkolę nowego bohatera, by zajmował kopalnie wroga i robił za zwiad. Jak najszybciej zbieram tam armię i idę na nowe podboje.

Tak najczęściej postępuję. Wiem, ze bardzo ogólnie, ale tak jakoś wyszło po kilku latach grania :)


IP: Zapisane
"Chowam się w zbroi... Zielenieję z zazdrości."
Orzi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 204


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 15 Listopada 2007, 00:05:39 »
Ja gram jednym bohaterem, którego rozwijam na maksa i który powoli niszczy przeciwników. Nikt z takim nie ma szans. Reszta do pilnowania zamków i odwiedzania siedlisk...


IP: Zapisane



Rage Winterchill

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 17 Listopada 2007, 15:29:43 »
Hymm to w sumie powinien być temat pt. build up na pierwszy tydzień:).
Opiszę fajny build up dla Fortress'a.
przypadek A  w którym mamy zbudowane oprócz standardowych budynków tj( Fort, tawerna,Chata gnolli) siedlisko jaszczurów.
 1.dzień Krótka piłka od razu obok herosa którego wybrałem na początku(zaraz go opiszę)
biorę herosa następnego, najczesciej jets to hero z fortress'a. Przekładam całe wojo do zamku i tym hero  eksploruję mapke. Buduje Dom Rady miasta.
2.Dzień buduję Vyvern Nest najmuję całe wosjko(Vyverny Lizardmen i Gnolle)
I pod komendą brona ruszamy na eksplorację mapki. Dlaczego Bron?/ Pnieważ heros ten posiada na początku parę gnolii i od 3 do 7 Bazyliszków. W połączeniu z 2 Vyvernami, ok 20 gnollami, 15 jaszczurami i czasami 3,4 oslizgami daje to nam armie którą mozemy  niszczyć wojska neutralne, których w normalnych warunkach nie ruszylibyśmy.
3. Dzień gildia Magów level1
4.Pchli Targ
5.Kuźnia
6.Ratusz
7.Cytadela
Tym sposobem mamy 2k dochodu na tydzień, eksplorujemy mapkę mamy 3 urodziska i cytadelę.
PO tygodniu  Wpadamy Bronem po posiłki,budujemy siedlisko bazyliszków w 1 dniu 2 tygodnia.

Reszta w/g uznania.


IP: Zapisane
kaktus82

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 6


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 10 Kwietnia 2008, 09:35:33 »
*Ja zawsze Bastion.
*Jak jest to zawsze wybieram GELU jako bohatera.Swoja droga to nie ma lepszego bohatera od niego i nie ma lepszej jednostki niz jego czarni strzelcy upr.na 3 poziom.Poprostu zamiata wszystko!
*Skille: Koniecznie Madrosc 3poz,Magia Ziemi 3 poz =przy "magiczny portal" daje nam to mozliwosc podróży i wyboru zamku nie najblizszego tylko takiego jaki chcemy o Implozji juz nie wspomnę (w ten sposob mozemy odwiedzic i zebrac armie z 5 zamków jednego dnia ),Logistyka,Szczescie,Dowodzenie,inna magia lub Taktyka.
*Jezeli na wstepie jestem biedak to najpierw dochodze do Kapitolu ofkors,a potem jednostki.
*Odrazu na starcie kupuje drugiego bohatera jako zbieracz i pedze obydwoma i zbieram wszystko co dala matka natura na mapce.
---------------------------------------------------------------------------------------

W KAŻDEJ MAPCE,W KAŻDEJ KAMPANI DĄŻĘ ZAWSZE DO JEDNEGO: ZDOBYC CZAR "MAGICZNY PORTAL" NA EKSPERCKIM POZIOMIE MAGI ZIEMI. JEZELI TO MAM TO JUZ WYGRAŁEM!

pozdrawiam.



IP: Zapisane
Crack Hack

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 95


REMEMBER ME !!

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 13 Kwietnia 2008, 16:16:31 »
Wszyscy mają podobne taktyki czyli:
Kapitol=kasa
Kasa=wojo cały przekrój i budynki naraz najlepiej
Wojo=kopalnie
Kopalnie=sur

I tak koło się zatacza


IP: Zapisane



Zamknij oczy tylko nie umieraj....
Strony: [1] 2    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.164 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry