|
|
« : 20 Kwietnia 2006, 19:56:33 » |
|
Piszcie tutaj który film najbardziej się wam spodobał i jak ktos chce może też pisać dlaczego . Ja mam dwa ulubione filmy a są to-Transporter i Pojutrze (transportera oglądałem około 6 razy).Pojutrze podobało mnie się za super sceny katastroficzne /thumbsup/ . Oprócz tych dwóch filmów podoba mnie się też Matrix (wszystkie części) i filmy lub bajki Mangii .
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1 : 20 Kwietnia 2006, 20:22:49 » |
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2 : 20 Kwietnia 2006, 22:01:40 » |
|
Nocna i Dzienna Straż Trylogia Władcy Shrek! Straszny film =] Kompania Braci Czas Apokalipsy Zielona Mila i wiele, wiele innych
|
|
« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2006, 22:40:36 wysłane przez Arte »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3 : 20 Kwietnia 2006, 22:09:05 » |
|
|
|
|
|
Tak, to On!
Punkty uznania(?): 6
Offline
Wiadomości: 1 256
|
|
« Odpowiedz #4 : 21 Kwietnia 2006, 01:00:12 » |
|
Jak dla mnie z ostatnich czasów to najlepiej spodobał mi się film "Wyspa" - ciekawa fabuła i świetne wykonanie oraz "Piła II" - która podobała mi się nawet bardziej niż jedynka a wielu twierdzi, że była gorsza, no i tak jak już ktoś wspomniał "Straszny Film" ale jedynka ew. 2 bo 3 to juz szmira.. zobaczymy jak wypadnie czwóreczka Z polskich filmów które ostatnio ogląałem to "Komornik" naprawdę świetny film.
|
|
« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2006, 01:09:38 wysłane przez jareQ »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #5 : 21 Kwietnia 2006, 12:38:46 » |
|
między innymi: Jurajski park (1,2,3) Matrix(1) V for vendetta Gliniarz z Bevery Hills(1,2) Gwiezdne wojny(3,4,5,6)
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 105
|
|
« Odpowiedz #6 : 21 Kwietnia 2006, 17:24:32 » |
|
1.Władca Pierscieni (1,2,3) 2.Blade (1,2,3) 3.Mumia (1,2) 4.Matrix (1,2,3) 5.Straszny Film (1,2,3)
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7 : 22 Kwietnia 2006, 08:24:25 » |
|
Teraz naprawde napisze jaki jest mój ulubiony film między innymi te: 1.Władca Pierścieni (1,2,3) 2.Jurajski Park (1,2,3) 3.jeżeli można napisać oddcinkowy film to Zagubieni. jeszcze lubie dużo filmów ale nie będę już ich wymieniał /rolleyes/
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #8 : 12 Maja 2006, 01:23:16 » |
|
Spodobałymi sie: -"Miasto Gniewu" - gorąco polecam! -"Władca Pierścieni" -"Sin City" I kilka "polskich klasyków" ("Rejs", "Miś" itp.). Mam zamiar obejrzeć "Hi Way", ale nie mogę się zebrać w sobie i kupić biletu >>-----> Mumio wicked! /thumbsup/
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 404
Natural Born Killer
|
|
« Odpowiedz #9 : 12 Maja 2006, 23:59:41 » |
|
MNIE PODOBAJĄ SIĘ : *MATRIX(1,2,3) *ŻYCIE JAKO ŚMIERTELNA CHOROBA PRZENOSZONADROGĄ PŁUCIOWĄ *ZIELONA MILA *PIACI Z KARAIBÓW: KLĄTWA CZARNEJ PERŁY *RUCHOMY ZAMEK HAURU *METROPOLIS * WŁADCA PIERŚCIENI(1, 2, 3) *SIN CITY /clap/
|
|
« Ostatnia zmiana: 13 Maja 2006, 00:01:00 wysłane przez smith »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Garfield
Punkty uznania(?): 2
Offline
Wiadomości: 383
|
|
« Odpowiedz #10 : 13 Maja 2006, 11:06:43 » |
|
Jak dla mnie najlepszy film to Truman Show. Bardzo mi się podobał film Oszukać Przezanczenie 1 ,Shrek 1 i 2 ,Star Wars(polskiego odpowiednika czyli:Gwiezdne Wojny nie trawię) części wszystkie oprócz 1, Imperium Słońca, Equilibrium, Krzyk, Obcy(wszystkie części) i Gladiator.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #11 : 13 Maja 2006, 14:23:10 » |
|
No zapomnialam obcego wymienić. Uzasadnij Kwapiszon co jest złego w "Gwiezdne wojny"
|
|
|
|
Garfield
Punkty uznania(?): 2
Offline
Wiadomości: 383
|
|
« Odpowiedz #12 : 13 Maja 2006, 16:17:37 » |
|
Mi chodzi o sam tytuł.Po prostu Star Wars lepiej brzmi.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #13 : 14 Maja 2006, 10:06:35 » |
|
Wiem że o tytuł, tak mi się napisało. A pytam z ciekawości.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #14 : 18 Maja 2006, 15:21:13 » |
|
Ja osobiście lubie: Władce Pierścieni - wszystkie 3 filmy Koszmar z Ulicy wiązów The Nightmare Before Christmas Yamakasi Garden State
|
....::Być albo nie być...Oto jest pytanie:...
|
|
|
|