Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 72    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja (Czytany 536295 razy)
Eniro
« Odpowiedz #45 : 22 Czerwca 2006, 22:25:19 »
Słuchajcie... ja ściągnąłem sobie Heroes V z neta, zainstalowałem... z crackowałem... włączam pojawia się czarne tło (pewnie zaraz będzie chciało wyświetlić się CD Project) czekam... i... wyskakuje błąd. I tak ciągle. Może mi ktoś powiedzieć dlaczego tak się dzieje?


IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #46 : 23 Czerwca 2006, 09:38:50 »
Nikt na tym forum nie poda ci linka do pirackiej wersji. To raz zabronione regulaminem drugi - polowa redakcji prowadzi oficjalna strone CDP wiec to mijało by się z celem. Zamykam jak ktoś ma uwagi to na pm.


IP: Zapisane
Lisu

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 47

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #47 : 23 Czerwca 2006, 19:09:10 »
Mi się udało i mam nowy komputer ]:-> Teraz też się moge delektować tą świetną grą. Zapomniałem o reszcie gier jakie mam :D Teraz tylko Heroes i Heroes :D


IP: Zapisane
<!--aimg--><!--Resize_Images_Hint_Text--><!--/aimg-->
Tomek

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 56

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #48 : 23 Czerwca 2006, 23:41:53 »
/naughty/ hyhy aahh ja tez jestem szczesliwym nabywcą  heros  V wersji  angelkej  pirackej  :F i gram  i gram i rozkminiam gre  i jak naraze  z godziny  na godzine  gra mi sie podoba  :D a nie które czary  i te efekty swietlne  to omasz  asz oczy bola  :D

zamek  lesnych elfów  rules :X czyli rządzi


IP: Zapisane
Jest fajnie :)
Kristof

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 7


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #49 : 23 Czerwca 2006, 23:43:50 »
Gra jest cudowna, najlepsza z serii. Grafika jest wspaniała, a dźwięk bardzo dobry. Jednak III w dniu premiery robiła lepsze wrażenie.  B)


IP: Zapisane
Malignus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #50 : 24 Czerwca 2006, 16:13:15 »
Gram w tę serię od pierwszej części. Aż się łezka w oku kręci, gdy przypominam sobie, jak z kumplem rozpracowywaliśmy grę w planszy "The Claw", kompletnie na początku nie wiedząc, o co tu chodzi B). W kolejne części grałem bardzo dużo (wyjąwszy IV, bo kompa miałem wtedy za słabego, więc tylko parę razy u kumpla na hot-seat grałem, ale chyba niewiele straciłem). Jak usłyszałem, że ma być V część, to nie byłem jakoś rozentuzjazmowany, ale gdy zagrałem w demo to stwierdziłem, że muszę sobie kupić pełną wersję :D

Teraz już jestem po drugiej kampanii i mogę powiedzieć, że gra jest wspaniała, chociaż mam do niej trochę zastrzeżeń. Poprzednie części nigdy nie miały kampanii, które by mnie za specjalnie zainteresowały - a tu od nich zacząłem i jestem bardzo zadowolony z przygotowanych scenariuszy. Grafika jest cudowna, szkoda, że musiałem zmniejszyć detale do minimum, żeby mój sprzęt to udźwignął /down/.

Teraz trochę pomarudzę. Mam zastrzeżenia do:
- braku edytora map. Kompletnie bez sensu, moim zdaniem, dodawać go dopiero w patchu.
- scenek w kampanii. To poważna wada. Bohaterowie nie otwierają ust w trakcie rozmowy, a ich ruchy są mechaniczne. Raptem z 2-3 scenki, które widziałem do tej pory, były zrobione dobrze, reszta jest niedopracowana. Szkoda, że nie zrobili filmików, jakby były takie jak intro, toby było wspaniale.
- sceny walki z głównego menu. Jest bardzo fajna, ale myślałem, że będzie kilka różnych. Ta już mi się znudziła.
- szarżujących bohaterów. Źle jest to zrobione - jednostki stojące w pobliżu celu znikają na czas szarży. Poza tym, trochę to głupie, że bohater jakoś bez problemu może atakować w ten sposób jednostki znajdujące się za murem. Moim zdaniem, wszyscy bohaterowie powinni strzelać.
- braku zamku barbarzyńcy. Za bardzo się do niego przyzwyczaiłem :D
- niektórych jednostek. A konkretnie to do: Gargulców (wyglądają kiepsko), Wiedźm Cienia (za bardzo przypominają Krwawe Dziewice i przez to nie wyglądają jak potężne jednostki VI poziomu) i Duchów (trzy potwory w jednej jednostce, a do tego nazwa w liczbie pojedynczej. super).
- braku niektórych jednostek. Gdzie podziały się Meduzy, Nagi, Mantykory, Cyklopy, Trolle, Behemoty, Krasnoludy i inne potwory z poprzednich części? Powinny być chociaż jako jednostki neutralne.
- niewielkiej ilości jednostek neutralnych. Do tej pory widziałem Feniksy i wszystkie cztery Żywiołaki. To zdecydowanie za mało. Przydałyby się też jakieś potwory morskie, coś w stylu Krakenów z "Disciples II".


IP: Zapisane
Lisu

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 47

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #51 : 25 Czerwca 2006, 21:50:58 »
Malignus

Bardzo rozbudowana krytyka :D

Mi też się gargulce nie podobają, a Wiedźmy/Matrony Cienia są taaaakie powolne. Nie chodzi mi tu o pole  o jakie się one mogą poruszać ale o to jak chodzą. I też mi się z Krwawą Furią mylą. A co do Barbarzyńcy to jestem pewien że ma szanse stać się jednym z zamków które będą w dodatku. Ale czy będzie na 100 % to nie wiem.
Fenixy też nie podobają mi się. Scenki i walka z menu głównego także. Scena śmierci Nikolaja jeszcze ujdzie.
A krasnoludy... powinni oddzielną frakcje zrobić. W ogóle to mogli by więcej ogółem frakcji zrobić. Sama fabuła też nie jest za ciekawa. Ogółem to samo co poprzednio. Złe demony wracają, i ludzie z nimi walczą, nekromanta wskrzesza bohatera. Na końcu wszyscy walczą razem. Mogliby zrobić wojne  z lochem też. Bo coś mi się nie wydaje że dezerterzy z Bastionu są nagle przyjaciółmi z Sylvanem. Jeśli to ma być kontynuacja trójki to powtarzam, zamków też by mogli zrobić 8 jak w H3. I w dodatku takich świetnych. Przyznam, że grafika to jest jednak lepsza. A gra jest grywalna. Gdyby nie to co wymieniłem. Dla mnie byłoby to H3 tylko że w 3D.

Co do Nag...
Zamiast Nag są Rakszasy, nazwa dość trudna. No ale cóż. Kto wyobraża sobie Nagi na Pustynnym Terenie, i w dodatku obładowane biżuterią. A z Disciplesa wg niektórych i tak ściągnięte jest już drzewo w Sylvanie ;).

A co do strzelania, to się nie zgodze, dobrze jest, szkoda tylko że nie uwzględnili tego że bohater może spokojnie przez mury przechodzić, ten szarżujący, i te jednostki znikają.

Licze że następny patch i jego następcy poprawią takie błędy. I czekam na edytor map. Oddam królestwo za mape "Królestwo Chaosu" przeniesioną na realia H5.  Jeśli ktoś ową zrobi będe wdzięczny!

Reasumując, gre ratuje tylko grafika i efekty specjalne. Reszta nie jest dopracowana. Licze na ciekawszą akcje w dodatku. I przynajmniej na jedną nową frakcje. Oraz powrót niektórych jednostek. Poza tym, wątpie w to że zamek Barbarzyńców będzie taki sam nawet jeśli wróci. To już nie będzie ten sam zamek na pustynnym terenie ( który jest zarezerwowany przez Magów ).

Pozdrawiam


IP: Zapisane
<!--aimg--><!--Resize_Images_Hint_Text--><!--/aimg-->
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #52 : 26 Czerwca 2006, 20:34:03 »
Troche nie na temat, ale czytając wasze posty wpadłem na pomysł małego konkursu na najlepszą recenzje H. Ale po dyskusji z Jarqiem pomysł upadł. jak byliby chętni to proszę pisać.


IP: Zapisane
WhitePride
Shelv

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 425


Administrator sekcji CzatGG

Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 28 Grudnia 2006, 15:18:06 »
nom, jeśli chodzi o edytor map, to mieliście już jakieś bugi? Mi wyskakuje błąd, jak chce postawić element niepasujący do podłoża ;/ Może da sie to jakoś usunąć?


IP: Zapisane
Król antychrystów

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 28 Grudnia 2006, 23:44:23 »
jako iz mam herosy 5 od 5dni nie wiem jak zdobyc poziom mistrzowski np. w akademii tworzenie artefaktowJak to zrobic jak ten poziom mistrz zdobyc


IP: Zapisane
kubson007

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 62

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #55 : 29 Grudnia 2006, 09:28:47 »
Musisz zdobyć taki Artefakt - Wisior mistrzostwa


IP: Zapisane
Limak

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #56 : 18 Lutego 2007, 15:19:00 »
Mam małą prośbę. Parę miesięcy temu grałem w heros, znudziłem się, a teraz znów zaczynam. Doszedłem do 2 misji kampanii nekromanty. Czy mógłby ktoś w paru zdaniach przypomnieć mi co się działo w fabule, szczególnie w tych misjach nekromanty? Z góry dziękuję.


IP: Zapisane
WhitePride
Shelv

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 425


Administrator sekcji CzatGG

Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 18 Lutego 2007, 19:09:22 »
Jeśli chodzi o fabułe Necro, to główny bohater "Necromanta" zawarł układ,
że wskrzesi ojca, byłego władcy królestwa niebios. Ma on zapanować nad
buntującymi się mieszkańcami. To chyba tyle było ;p


IP: Zapisane
Sandro

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 34

Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 18 Lutego 2007, 20:43:39 »
Markal- uczeń legendarnego Sandro(grajacy w 3 cześc wiedzą kto to) Postanawia skorzytać na kiepskiej sytuacji w Imperium Gryfów i wrócić z wygnania. Dogaduje się z Izabelą. Ona pomoże mu zdobyć pare artefaktów (i roznieść magów w pył po drodze) a On w zamian przywróci do życia Nikoloja- Męża Izabeli. A potem ją oczywiscie robi w konia i mści się za swoje.


IP: Zapisane
Limak

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #59 : 20 Lutego 2007, 19:54:50 »
A co się działo wcześniej? Pamiętam że demon (ten któremu głosu udziela Linda) zabił Nicolaja i wziął mu jakiś naszyjnik a potem się do niego jakiś władca demonów przyczepił. O co tam chodziło?


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 72    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.076 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry