Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 101    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepsze i ulubione jednostki każdego poziomu (Czytany 408521 razy)
Levy666

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #165 : 21 Czerwca 2007, 22:05:39 »
noo i takiej rady bylo mi trzeba :]
runy juz dzialaja jak nalezy.
wieeeelkie dzieki.
tylko teraz zauwazylem nastepny problem, a mianowicie uzywanie runow w ogole nie zrzera mi surowcow. w sumie to powinienem sie cieszyc :P ale mimo wszystko to powoduje, ze gra staje sie strasznie niesprawiedliwa dla przeciwnika kogos, kto gra forteca.
co teraz o tym myslisz?


IP: Zapisane
Levy666

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #166 : 21 Czerwca 2007, 23:32:09 »
hmm tym razem moj blad, bo nie zauwazylem ze postac artysta runow (ktora akurat gralem) ma zdolnosc dajaca duza szanse na niezuzycie surowcow na runy.
sorki.
wszystko juz jest w najlepszym porzadku.


IP: Zapisane
Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #167 : 22 Czerwca 2007, 00:12:08 »
No to cieszę się, że mogłem pomóc.

A co do magii runicznej jeszcze, to uważam, że jest ona lekko przegięta. Powinni znacznie podwyższyć koszt poszczególnych run, bo koszt 1 zasobu to śmiech na sali, zwłaszcza biorąc pod uwagę zdolność dającą 50% szans na niewykorzastnie zasobów (Brand ma praktycznie darmową magię runiczną!).
Ale najbardziej przegiętym bohaterem Fortecy jest Ingvar. Po kij te + do hp co 5 poziomów... przegięcie, spróbujcie pokonać dobrze rozwiniętego Ingvara w jego zamku - gg.


IP: Zapisane
WielkQpa

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 140

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #168 : 22 Czerwca 2007, 13:20:28 »
ale to jest bohater kampanii oni zawsze sa troche silniejsi


IP: Zapisane
Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #169 : 22 Czerwca 2007, 14:28:07 »
WielkQpa, coś ci się pomyliło chyba. ;)


IP: Zapisane
WielkQpa

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 140

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #170 : 22 Czerwca 2007, 20:00:46 »
faktycznie pomyłka z mojej strony,


IP: Zapisane
Fatoom

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #171 : 26 Czerwca 2007, 21:39:42 »
Cóż, moim zdaniem ta ilość zasobów jest w porządku. Jakby nie było - jest to zdolność przeznaczona tylko dla krasnoludów, a ten bohater o którym pisaliście wcześniej - to jest jego (i TYLKO jego) umiejętność. Zobaczcie zresztą, chyba każdy bohater na - powiedzmy - 25 poziomie stanowi "troszeczkę" większe zagrożenie niż przeciętniak na 3 lvlu z nierozwiniętymi skillami i kiepską magią.  ;)  I mimo że wszystkie rasy są zbalansowane, to krasnoludy - moim zdaniem - są rasą przepakowaną... Chociaż nawet trudno się nimi wybić na początku, to potem w starciu z np. elfami praktycznie nie dają im szans - Runa Szarży i już strzelcy przyblokowani (albo w najbliższych kolejkach), Runa Zmartwychwstania i oddziały wracają do walki w przerażających wręcz ilościach... A i jednostki mają straszne umiejętności specjalne... Rozpisałem się trochę nie do tematu, ale może komuś się to przyda?


IP: Zapisane
Dr Wiktor Wektor

****

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 53


Zobacz profil
« Odpowiedz #172 : 26 Czerwca 2007, 22:58:32 »
Olać Branda. Jego zdolność jest dobra tylko na małych mapkach, gdyż w późniejszej fazie gry zasoby i tak nie stanowią większego problemu.

Jak już pisałem:
Cytuj
spróbujcie pokonać dobrze rozwiniętego Ingvara w jego zamku - gg
,
podbiega ci takich grubo ponad 1000 Strażników (runa Szarży) i 2 ciosami rozwala katapulte, a to przecież tylko dodatkowe, darmowe wojsko!! GG

Pomijając już atak na zamek, nawet w otwartej walce Strażnicy kontrolowani przez Ingvara przebijają wszystkie pozostałe jednostki armii Fortecy! Oczywiście biorę tu pod uwagę tylko sensownie rozwiniętego Ingvara w grze multiplayer.

Napiszę krótko: Krasnoludy są imbalanced. Powinni wprowadzić następujące zmiany:
- Ilość dodatkowych Strażników dawanych przy obronie miasta przez budynek Placówka Strażnicza powinna być zależna nie od poziomu miasta a od poziomu bohatera, broniącego tego miasta,
- zlikwidować +1 HP co 5 poziomów dla Strażników u bohatera Ingvara (może zostać np. dla Obrońców co byłoby zresztą zgodne z opisem, bo w opisie nie wspomina się o Strażnikach, a jednak oni również dostają bonus do HP, ataku i obrony),
- zwiększyć trochę koszt niektórych run lub osłabić odrobinę ich działanie.


« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2007, 23:01:00 wysłane przez Dr Wiktor Wektor » IP: Zapisane
KadrO

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3


Zobacz profil
« Odpowiedz #173 : 28 Czerwca 2007, 19:06:11 »
1. Rakasza Raja :P
2. Magmowy Smok :D
3. Czarci Lord :)
4. Widmowy Smok :]
5. Zielony Smok ;P

Wszystkie WyMiatają :D


IP: Zapisane
Woogy

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 68


Zobacz profil
« Odpowiedz #174 : 02 Lipca 2007, 16:24:33 »
No więc tak:

Jednostki Sylvanu z góry na dół, Czarty i Czarci Lordowie, All smoki, Dibły, Arcydiabły, Aniły wraz z Archniołami, Sukkubusy oba, Krwawe Dziewice i furie ( xD ), Wiedźmy i Matrony Cienia, obydwa Rakszesy, Szkielety też oba, Łucznicy i Kusznicy, Gryfy, też Krolewskie, Czempioni i Paladyni, Minotaury jedne i drugie, Jeźdźcy z Lochu, Hydry też niczego sobie, Kolosy i Tytani, Pioruny i Władcy Burz, Patriarchowie (i ci pierwsi, nie pamiętam jak oni byli :P) Run, i jeszcze tak wymieniać do Świąt Wielkanocnych XD


IP: Zapisane
Woogy

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 68


Zobacz profil
« Odpowiedz #175 : 03 Lipca 2007, 15:07:58 »
Jak dla mnie to:

Czarci Lordowie, Rakszasa Raja, Kostuchy, Gryfy, All Smoki, Upadłe Anioły, Enty, Starsi Druidzi, i tyle XD


« Ostatnia zmiana: 03 Lipca 2007, 15:08:40 wysłane przez Woogy » IP: Zapisane
Kleer

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 30


Zobacz profil
« Odpowiedz #176 : 13 Lipca 2007, 20:35:26 »
BARDZO lubie nekropolis!! A z tego zamku wywodzą sie Licze a polepszone to arcylicze. Poniewaz te jednostki mają jakby swoja księge czarów (Duzy +) i mogą strzelać. Nie wiem ale jakos od razu wpadly mi w gust. Na drugim miejscu postawilbym Wampiry tez z zamku Nekropolis. Fajnie sie przemieszczaja a najlepsze jest to ze kiedy atakują to wrog nie moze kontra atakowac poniewaz moja juz to cos w sobie. W zamku Sylvan lubie tez jednostke Druid i Wileki Druid. Mają tez swoja księge czarów i moga strzelac jak Arcylicze.


IP: Zapisane
Kleer

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 30


Zobacz profil
« Odpowiedz #177 : 18 Lipca 2007, 12:06:29 »
Mi bardzo sie podoba kostucha i wampiry. Te jednostki bardzo fajnie umierają np: wampir upada na kolana i zaczyna sie palić a pózniej zostaje popiół. Kostucha kiedy umiera to wygląda to tak jakby wyzionął ducha i znika w czarną otchlań. Wampiry maja cos takiego ze nie wrog nie moze kontraatakowac i kiedy straci zycie to kiedy udezy przeciwnika to sie sam wskrzesza. Kostucha tez jest bradzo fajna względem ataku. Przeciez jest przed ostatnia jednostką wojska Nekropolis.


IP: Zapisane
KaVaaa

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 42


Zobacz profil
« Odpowiedz #178 : 20 Lipca 2007, 13:36:55 »
Jezeli chodzi o wygląd to według mnie bezkonkurencyjny jest upadły anioł. Wspaniale też wygląda cyklop - imponuje swoją okazałością i szczegolami. Bardzo dobrze dopracowany jest zombie, który takze świetnie się prezentuje.

PS. To jest moj pierwszy post i pragnę się ze wszystkimi przywitać :)


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
KaVaaa

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 42


Zobacz profil
« Odpowiedz #179 : 20 Lipca 2007, 14:14:23 »
Lubię inkwizytora z przystani, to bardzo mobilna i wszechstronna jednostka (o ile sie nie mylę moze atakowac z dystansu nie tracac przy tym w walce wręcz, rzucac czary). Spodobal mi się w filmiku, w ktorym walczyl z 3 razy większym od siebie arcydiabłem.


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Strony: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 101    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.061 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry