Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 297 298 299 [300] 301 302 303 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2037558 razy)
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #4485 : 29 Marca 2011, 22:44:16 »
@Grownock jak będzie tak będzie, ale nie musisz znów po wszystkich jeździć, wyzywać ich od głupców, zionąc agresją do innych i tak dalej. Proszę Cie więc jak kulturalny user, zachowaj choć *trochę* kultury.

@Down patrz na siebie, dopiero potem oceniaj innych.
 Ponadto niemal każdy Twój post jest obraźliwy bądź atakuje kogoś.


« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2011, 23:08:08 wysłane przez Nimrod » IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #4486 : 29 Marca 2011, 22:48:10 »
Więc po co znowu mieliby robić zamknięte beta testy ponad miesiąc po poprzednich? I niby kto by w nich uczestniczył?
Inteligentne pytania, dzięki za poprawienie humoru. Chętnie Ci odpowiem - 1. Po co? Bo wcześniej właściwie nie było beta-testów, rozesłano jedynie wczesną wersję gry po mediach, żeby wyraziły swoją opinię. 2. Kto miałby w nich uczestniczyć? Normalni gracze sherlocku.
Dodam jeszcze, że beta-testy zawsze odbywają się w kilku fazach.

@Nimrod-> Po pierwsze, właśnie napisałeś spam. Po drugie, nikogo nigdy nie obrażam, ciągle zachowuje kulturę. Po 3, Ty już swoje obycie nam pokazałeś, więc lepiej zajmij się sobą.

@Hadrian-> Nie piszę głupot, na temacie się znam, testowałem takie tytuły jak Medal of Honor, Battlefield: Bad Company 2, World of Tanks, Darkspore, StarCraft 2.

Dodam jeszcze jedno - hamuj się dzieciaku i nie "mania większości" tylko mania wielkości.


« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2011, 23:00:13 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #4487 : 29 Marca 2011, 22:54:21 »
@ Grownock

Litości! Po co piszesz takie głupoty jeśli nie jesteś w temacie, najlepiej nie pisz, bo skończysz tak samo jak Kroater i inni. :P Radzę także skontaktować się z psychologiem, manię większości da się leczyć.
Uprzedzę złośliwą zaczepkę, ja jej nie mam...

Wracając jednak, nie dziwnie, że mamy znowu wyciek? Oni robią to po coś specjalnie, by nas jeszcze bardziej podekscytować grą? Już nie mogę się doczekac nowego pokazu Sanktuarium! :D


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
MatteoX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 111


Feel the power of Tiger !

Zobacz profil
« Odpowiedz #4488 : 29 Marca 2011, 23:07:01 »
Grownock mimo wszystko trochę racji ma, te pierwsze niby "beta testy" to jak już było mówione, tylko dla serwisów z grami i gazet były, aby miały z czego powstać zapowiedzi, a teraz nastąpią te właściwe beta testy. Sam bym chętnie przetestował grę zanim ją kupię :)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4489 : 29 Marca 2011, 23:49:19 »
Tamte beta-testy były jak najprawdziwsze, bowiem zaproszeni do skorzystania z nich mieli za zadanie również wytknąć uwagi i błędy, które twórcy potem raczej naprawili. Teraz są drugie- otwarte. Czemu? By dać nam smaka, jeśli demo nam się bardzo spodoba to pomimo nieścisłości i kilku błędów (głównie w sanktuarium) to będziemy mieli większą ochotę na pełną wersję. Dema były od zawsze i reklamowały gry pokazując fragment gameplaya.
Nie widzę sensu żeby kolejne beta-testy były zamknięte- tylko dla szcześliwców. Oni już byli i wraz z adminami ważnych forów i przedstawicielami fachowych magazynów grali już.

BTW. Ja bym się nie przejmował zaczepkami. Są lepsze tematy do dyskusji niż, kto jest głupi, a kto niekulturalny.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Tomasito

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 50


Zobacz profil
« Odpowiedz #4490 : 30 Marca 2011, 09:28:59 »
Znalazłem jeszcze wywiad, w którym jedna wypowiedź szczególnie mnie zdenerwowała:
Max: - You talked about the ability to see your buildings in full screen as they are built, and it's true that this is removed. We know that this was popular among the players, but how annoying it is not with a one second long pause every time you build something? After a couple of missions you're fed up. You can still see an accurate representation of your city in the new, smaller menu. At the same time some of the buildings, among other the unique ones, are shown on the world map so that other players can actually learn about your bases by seeing them.
Brak trybu pełnoekranowego podczas rozbudowy miasta!!!  >:( Myślałem, że w pierwszym zaprezentowanym filmiku był to tylko element tymczasowy, a tu okazuję się, że jednak będziemy mieli ekran miasta w jakimś dziadowskim oknie... .
Powiem tak. Jeżeli na prawdę okaże się że nie będzie standardowego okna miasta to dla mnie gra straci już bardzo dużo na grywalności. W poprzednich odsłonach był to jeden z najlepszych elementów gry. Uwielbiałem rozbudowywać swój zamek, czuć klimat danej frakcji właśnie poprzez oglądanie ekranu miasta. Szczególnie w 5 części forty prezentowały się magicznie. Ekrany miast to dla mnie jedna z kart atutowych serii Heroes która wpłyneła na jej grywalność. Jeżeli to wszystko okaże się prawdą to ja raczej w grę nie zainwestuje.


IP: Zapisane
Time of the moon
In the sky
cloud is breaking
Voice of the doom
for the birds
in the making
ziutek

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17

Zobacz profil
« Odpowiedz #4491 : 30 Marca 2011, 09:32:21 »
co do beta testów to znalazłem to
Czy zamierzacie przeprowadzić zamknięte/otwarte
beta testy gry?

Orsolya Bende: Tak, będą zamknięte beta - testy gry. Co do otwartych
beta testów gry nie jest to jeszcze ustalone do końca, ale bardzo
chcielibyśmy je przeprowadzić.
czyli jest możliwość i to  bardzo duża że będą otwarte beta testy


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4492 : 30 Marca 2011, 13:12:10 »
Czyli sprawa z beta-testami w dużej mierze rozwiązana.
Mi za to szkoda, ekranu miasta- mam tylko nadzieję, że to będzie wyglądać jak w poprzednich częściach herosów- czyli tak jak w czwórce, trójce czy dwójce. Ekran miasta i zmiana pod wpływem dodawania nowych budowli to główny element gry, to są właśnie herosy. Rozumiem- rozwój będzie widoczny na mapie przygody, ale nie kosztem całkowitej redukcji ekranu miasta- jeśli ekran miasta będzie stałym, monotonnym obrazkiem no to kicha. Wielki minus, za zniszczenie głównego elementu serii.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

jareQ
Tak, to On!

*

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Wiadomości: 1 256


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4493 : 30 Marca 2011, 15:53:46 »
Gwoli ścisłości bo już widzę kłótnie...
Jeśli chodzi o zamknięte beta-testy w których także i Tawerna bierze udział trwają nadal. Wszystkie zgłaszane przez nas błędy są poprawiane na bieżąco i dzięki systemowi automatycznej aktualizacji w który ów beta została wyposażona jest zawsze najaktualniejszą obecnie funkcjonującą wersją gry. Podejrzewam, że wszyscy posiadacze zamkniętej bety po jej ewentualnym upublicznieniu dzięki auto-update będą także jej posiadaczami wykorzystując te same klucze. Nie wydaje mi się także aby wersja którą już posiadamy radykalnie się zmieniła bo mimo oznaczenia jej jako "beta" muszę przyznać iż jest naprawdę bardzo stabilną wersją o czym już pisaliśmy w nowinie pod tytułem: "Pierwsze wrażenia z gry w betę Heroes VI".
To tyle w tej kwestii. Mam nadzieję, że rozwiałem wasze wątpliwości.


« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2011, 15:55:49 wysłane przez jareQ » IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #4494 : 30 Marca 2011, 19:03:01 »
Beta-testy tak jak mówiłem, będą zamknięte. Dokładna treść przecieku - "Beta Opening! 20 April 2011 10:00:00
Beta is now open! You have a key? Jump in!"
Dodam od siebie, że każdy kto na prawdę będzie chciał zdobyć klucz go zdobędzie. Mnóstwo serwisów na całym świecie otrzymają odpowiednie partie kluczy do rozdania.

Na HC ludzie już zaczęli jęki z powodu braku town-screenów, szczerze mówiąc nie dziwię się im, sam jestem niesamowicie zdenerwowany tym faktem. Jeżeli powstanie petycja w tej sprawie, chętnie się pod nią podpiszę.



IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4495 : 30 Marca 2011, 19:07:20 »
Petycja powinna być również w sprawie sanktuarium, ale nie było. Sądze że i w tym przypadku też nie wyjdzie, bowiem narzekać wielu może, ale kto ich tam zechce reprtezentować? Poza tym, nie starczy czasu już na to. Tak duża zmiana wymagałaby więcej zmian- robienie budynków na ekranie, muzyka, mapa rozwoju. Za dużo roboty- za mało czasu.


« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2011, 19:09:32 wysłane przez Belegor » IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Tomasito

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 50


Zobacz profil
« Odpowiedz #4496 : 30 Marca 2011, 19:28:13 »
Ja nie potrafię tego ogarnąć. Twórcy cały czas zapewniali że wzorują się na poprzednich częściach, szczególnie mieli na myśli części 3 i 5, a zrezygnowali z tak kluczowej rzeczy jaką jest ekran miast. Przecież ten motyw był w każdej odsłonie Herosów. Jest wręcz wizytówką całej serii. Ciągle mam nadzieje że to jakieś niedomówienia.


IP: Zapisane
Time of the moon
In the sky
cloud is breaking
Voice of the doom
for the birds
in the making
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #4497 : 30 Marca 2011, 19:42:59 »
Przykro mi, ale Twoje nadzieje są płonne. Cytat podany przeze mnie na poprzedniej stronie pochodzi z oficjalnego wywiadu twórców dla szwedzkiego portalu. Obawiam się, że będzie to wyglądać właśnie tak:
http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/20100821-drachenwald-03.jpg
Oczywiście z aktualnym ekranem miasta.
Co do petycji to takowa już istnieje na forum heroes community:
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5861060878/m/1221041819
Mam nadzieję, że uda im się coś wywalczyć.
Edit: Chodziło mi oczywiście o norweski portal  :P


« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2011, 20:00:09 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #4498 : 30 Marca 2011, 19:46:39 »
Znalazłem jeszcze wywiad, w którym jedna wypowiedź szczególnie mnie zdenerwowała:
Max: - You talked about the ability to see your buildings in full screen as they are built, and it's true that this is removed. We know that this was popular among the players, but how annoying it is not with a one second long pause every time you build something? After a couple of missions you're fed up. You can still see an accurate representation of your city in the new, smaller menu. At the same time some of the buildings, among other the unique ones, are shown on the world map so that other players can actually learn about your bases by seeing them.
Brak trybu pełnoekranowego podczas rozbudowy miasta!!!  >:( Myślałem, że w pierwszym zaprezentowanym filmiku był to tylko element tymczasowy, a tu okazuję się, że jednak będziemy mieli ekran miasta w jakimś dziadowskim oknie... .
Powiem tak. Jeżeli na prawdę okaże się że nie będzie standardowego okna miasta to dla mnie gra straci już bardzo dużo na grywalności. W poprzednich odsłonach był to jeden z najlepszych elementów gry. Uwielbiałem rozbudowywać swój zamek, czuć klimat danej frakcji właśnie poprzez oglądanie ekranu miasta. Szczególnie w 5 części forty prezentowały się magicznie. Ekrany miast to dla mnie jedna z kart atutowych serii Heroes która wpłyneła na jej grywalność. Jeżeli to wszystko okaże się prawdą to ja raczej w grę nie zainwestuje.

O kurczę... chyba koniec zbierania na Heroes 6. Wygląd miast wraz z muzyką był... No cudny wręcz czarujący itd. Myślałem, ze w Heroes 6 tego nie zmienią, jak widzę myliłem się. Uważam, że twórcy znów poszli na łatwiznę, tak jak w przypadku Sanktuarium. Black Hole popełnia gafy... Nie wiem czy powinni brać się za kolejną część i nie wiem czy dobrze zrobiono powierzając im to zadanie. Aha i to nie prawda, że słuchają fanów, chyba, że w swoim studiu woźnego.

EDIT: Ludzie logować się i oddawać głosy na HC.


« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2011, 19:52:47 wysłane przez Psychol55 » IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4499 : 30 Marca 2011, 20:25:32 »
No to jak twórcy zabiorą nam jeden z najfajniejszych elementów herosów to nie kupię tej gry. Jeszcze niedawno miałem nadzieję, że będzie sukcesem, a teraz widzę, że to studio chyba nie do końca zdaje sobie sprawę jakich gier robi kontynuację. A jeśli ma tą świadomość i mimo to, brnie w swoje to normalnie pozdrawiam i życzę zdrowia :P


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 297 298 299 [300] 301 302 303 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.092 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry