Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 112    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tribes of the East - dyskusja, problemy , pytania (Czytany 471952 razy)
WielkQpa

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 140

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #45 : 03 Czerwca 2007, 22:36:40 »
to byłoby nawet dobrze, bo swoja droga to rzadko uzywam zdolnosci rasowej akademi, za drogie to


IP: Zapisane
Joker

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 337


Lege Artis

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #46 : 04 Czerwca 2007, 15:58:51 »
Jeśli tak będzie to częściej będę grać Akademią bo przyznam, że to słaby zamek (tylko czarów dużo mają).

Dobrze będzie jak zrobią coś w stylu zestawów z Diablo ;)


IP: Zapisane
Orzi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 204


Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 05 Czerwca 2007, 17:51:15 »
Po pierwsze wyprowadzę niektórych użytkowników z błędu - ulepszenia będą alternatywne, to znaczy że ulepszamy je albo w jedne, albo w drugie (np. smok cienia w czarnego smoka LUB czerwonego smoka), po drugie orki też będą miały alternatywne ulepszenia, na screenach widać TRZY rodzaje goblinów :) .


IP: Zapisane



Joker

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 337


Lege Artis

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #48 : 05 Czerwca 2007, 18:17:18 »
A co masz do powiedzenia po drugie? /cool/


IP: Zapisane
Orzi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 204


Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 05 Czerwca 2007, 19:12:30 »
Cytuj
po drugie orki też będą miały alternatywne ulepszenia, na screenach widać TRZY rodzaje goblinów :) .

To po drugie :) . A tak propo dodatku to myślę, że będzie świetny - tak przynajmniej się zapowiada :) .


IP: Zapisane



mateo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 154


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #50 : 05 Czerwca 2007, 21:07:32 »
ciekawe ile będzie kosztował...


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 06 Czerwca 2007, 12:54:38 »
Pewnie tyle ile kuźnia przeznaczenia na początku


« Ostatnia zmiana: 06 Czerwca 2007, 12:58:08 wysłane przez cepek » IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




mateo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 154


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #52 : 06 Czerwca 2007, 14:10:40 »
czyli...


IP: Zapisane
Joker

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 337


Lege Artis

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #53 : 06 Czerwca 2007, 14:34:58 »
A czy będzie można kupić obydwa dodatki w jakimś komplecie czy będę musiał kupować wszyskie oddzielnie albo w komplecie razem z grą?
Bo teraz posiadam jedynie grę bez dodatków. A jeśli będę musiał każdy dodatek kupować oddzielnie to wyjdzie drogo...


IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #54 : 06 Czerwca 2007, 20:23:07 »
Tribes of the East będzie oddzielnym dodatkiem nie wymagającym poprzednich części. Kuźnia wymagała wcześniejszej wersji i to jest różnica. Co do sprzedaży to zapewne CDP zrobi jakiś pack lub cos tam, na czym beda zbijać $


« Ostatnia zmiana: 06 Czerwca 2007, 20:24:41 wysłane przez Martin » IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 08 Czerwca 2007, 16:08:18 »
Ja nie sądzę że tylko akademia będzie miała możliwość łączenia artefaktów tylko że to będzie tak samo jak w HOMM 3 i wszystkie rasy będą posiadały tę zdolność.


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




mateo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 154


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #56 : 08 Czerwca 2007, 17:00:39 »
dla mnie byłoby nie sprawiedliwe że tylko jedna rasa może łączyć artefakty


IP: Zapisane
Kuba11

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 185


Pan Magmowych Smoków.

Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 08 Czerwca 2007, 17:04:32 »
Martin jest błąd chyba w dziale tribes of the east a mianowicie ork szaman jest na miejscu wojownika i na odwrót. /blink/  /cool/


IP: Zapisane
"Dla Klanu, dla Krwi"

“Nigdy ustępować i nigdy tracić twarzy ”. Być dumnym z tego kim się jest. Bronić swoją
ojczyznę i honor . Zawsze bronić serce''

http://img232.imageshack.us/img232/3122/kurakzc1.png
za duża sygnatura. Luk
WielkQpa

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 140

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #58 : 08 Czerwca 2007, 18:26:22 »
ale z drugiej strony zdolnosc rasowa akademi  mało daje, nie wiem moze ja poprostu zawsze zle grałem ta rasa,  nigdy  nie korzystałem ze zdolności rasowej tegoż zamku.


IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #59 : 08 Czerwca 2007, 19:06:47 »
Rzeczywiście poprawiłem. Pewnie byłem pod wpływem kompotu gdy to pisałem..


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 112    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry