Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Oliwsen
Strony: [1] 2 3 4 ... 131
1  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Heroes and Fools: Bohaterowie Głupoty : 26 Lutego 2013, 17:36:34
Cytuj
Jeśli tak to pomysł mi się bardzo podoba, jaki jest główny zamysł fabuły?

Głupota i nic więcej. Projekt sam w sobie nie będzie ani mądry, ani pouczający. Będziemy po prostu głupieć, tylko tyle. :)
2  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 25 Listopada 2012, 22:12:53
Nowina na wieczór - dodaliśmy z Menelcem informacje o jednostkach jakie pojawiły się w części pierwszej Księgi Czarodzieja i nowe, które pojawią się w części drugiej.

Dzięki Jarqowi, można je zobaczyć TUTAJ  :)
3  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 19 Listopada 2012, 18:30:30
Cytat: Menelag
Mała uwaga, ode mnie :)
Sylan zrobił te modele już dawno, pokazywałem Osy wcześniej. Tekstury owadów, które widzicie są jednak dziełem Oliwsen :) Myślę, że to oczywiste, ale chciałem to głośno powiedzieć.

Ze smutkiem muszę przyznać, że Sylan już nie pomaga nam przy KC, lecz mamy jeszcze dużo rzeczy od niego, więc jeszcze pokażemy Wam niejedną jego pracę, trochę przez nas udoskonaloną, lub nie :)

Bo nie chwaląc się, skrzydełka motylkowi ja zrobiłem ^^ Od sylana mamy ten tułów.

Tak, Sylan ma tą zaletę, że jak skleja modele to robi to bardzo dokładnie. Chwała mu za to.
Motyl ma 2 pary skrzydeł, które taaaak, od nowa poprzyklejał mu Menelag. Malowanie i wycinanie w alpha to już moja kwestia. Nie ma za co Menelcu. :)


Małe info co do artykułu z listą bohaterów Księgi, 1 i 2 części. Dodaliśmy tam 2 nowe postacie, jeśli ktoś nie widział, a chciałby zerknąć, zarzucam link:
Hirołsi
4  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 17 Listopada 2012, 18:56:44
Oraz 2 jednostki Tseonów; motylowaty żeński przedstawiciel, czyli Sophion - Sophioni są tym samym dla Tseonów, czym dla Namtaru Tkaczki Losu. Męski przedstawiciel Tseonów - Apiseon, jako odpowiednik Arachnosa.

Żeby nie było wątpliwości, obydwa modele są autorstwem Sylana. Ja i Menelec je jedynie przeteksturowaliśmy.

Edit: Drobna korekta przy skrzydłach i oczach Apiseona. Wrzucam aktualne foto, bo mnie Menelec zje. :P
5  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 10 Listopada 2012, 16:27:04
Dzisiaj serwujemy coś ze strony Nekropolis. Bazując na modelu pajączka, którego wcześniej skręciliśmy z Menelcem, utworzyliśmy kolejne dwie jednostki Namtaru - żeński osobnik, czyli Córa Namtaru (Tkaczka Losu) oraz Arachnos jako męski osobnik. Modele w H5 jak wiadomo nie są tak dobre jak te z H6, a więc na lepsze efekty z pająkami nas nie stać. :P
6  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 28 Października 2012, 13:15:57
Po dość długim czasie prezentujemy wam z Menelcem kolejną postać KC, królową Tseonów - Karakumi. Usiłowaliśmy zrobić ją na wzór wymyślonego przez nas arta Karakumi - [LINK] Wyszło jak wyszło. :P

Cytat: Mantykor
Wy tak na serio? Sami nie tłumaczycie a pozwalacie tłumaczyć na angielski komuś (bez obrazy) z podstawową znajomością angielskiego (chyba że się mylę).
A kto powiedział, że sami tego nie robimy? Tekstu jest dużo i nam we dwójkę trochę się zejdzie z tłumaczeniami, dlatego chcieliśmy "nająć" kogoś do pomocy. Oczywiście każdy przetłumaczony tekst przejrzymy kilka razy w poszukiwaniu błędów, ale nie będą to też tłumaczenia na poziomie typowego Anglika, logiczne chyba.:)
7  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 20 Września 2012, 11:19:54
Dzisiaj zdjęcie modelu Dainwina (głównego hero w cz. 1 Księgi) tym razem już jako heretyk. Miałam go wrzucić wczoraj ale jak zwykle przysnęłam.
8  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 17 Września 2012, 17:28:34
Wykończone tekstury bohaterki Nagów, nimfy lodu Yunmi - siostry Kiane.
9  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 13 Września 2012, 16:44:06
Oraz kolejny bohater Nagów, Toshiro - główny dowódca wojsk cesarzowej Chayen i jej prawa ręka. Za model odpowiada Menelag, za tekstury odpowiadam ja.

Cytat: Freezon
A teraz tak z ciekawości, ile mniej więcej trwa zrobienie takiego pajączka lub harpii? ;).

Poskładanie kompletnego modelu zajmuje koło godziny, natomiast tekstury... jeśli o mnie chodzi, malowanie tych większych w wymiarach 1024 bez przerwy może zająć cały dzień, z przerwami do 3 dni xd Zakładając, że tekstura ma wyjść starannie namalowana.
10  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 11 Września 2012, 17:13:00
A także kolejna jednostka - Dziecię Namtaru, czyli pajączek z nekro oraz wykończone tekstury harpii Kyrenai. Skrzydła harpii, zarówno jednej jak i drugiej nie mogą zostać powiększone, bo nie będą nakładały się z ramionami. Tak samo, poza drobnym modelem nimfy nie ma jako takiej "latającej" kobiety w homm5.
11  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 08 Września 2012, 17:40:45
I kolejna postać, cesarzowa Nagów zamieszkujących wyspę Saashi - Chayen. 3 dni grzebania się z teksturami i 1 godzina przy sklejaniu kompletnego modelu xd Zapraszam do oglądania.

12  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 04 Września 2012, 21:03:56
To ja dorzucę od siebie jeszcze poprawionego Kirina - Hakkę, którego model stworzył dla Księgi Lord Khorne. Przerobiłam jedynie tekstury, model pozostał taki sam.

13  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 20 Lipca 2012, 21:57:26
Mod "Księga Czarodzieja" został ukończony i zgodnie z obietnicą, zarzucam link do pliku. Zajęło nam to trochę więcej czasu niż przewidywaliśmy, ale woleliśmy się upewnić, że wszystko działa jak należy.

------->LINK DO KSIĘGI

Mod został utworzony na oryginalnej, polskiej wersji H5 ToE 3.1, na niższych wersjach nie będzie działał. Przetestowaliśmy całą rozgrywkę i zlikwidowaliśmy wszelkie błędy uniemożliwiające rozpoczęcie kampanii, jej ukończenie i wszelkie inne niedociągnięcia podobnego typu. Gdyby jednak takowe się pojawiły, piszcie na pw lub zamieszczajcie je tutaj.

Archiwum z linku wyżej waży 287 Mb, wewnątrz niego znajdują się:
- 6 folderów oznaczonych "6 krokami", które tak naprawdę są zbiorem archiwów w rozszerzeniu PAK. Każdy pak zawiera potrzebne materiały Księgi i jest umieszczony w podfolderach o takich samych nazwach jak te oryginalne.
- Instrukcja, jak rozpakowywać każdy podfolder. Pliki PAK umieszcza się w folderze Data, wszelkie pliki muzyczne do folderu music itd. Na instrukcji wszystko jest.
 - Pamiętnik Arcymaga Mandigala, czyli tytułowa Księga Czarodzieja. Plik worda, ze względu na dużą ilość tekstu. Pamiętnik jest zbiorem doświadczeń Mandigala, których zapis dedykuje swojemu uczniowi i głównemu bohaterowi Księgi, Dainwinowi. Jest także ogólnym wprowadzeniem do fabuły, ku naszej uciesze, powiązanej z oryginalną fabułą HoMM (Mroczny Mesjasz, najazd Demonów itp).
 - Zestaw aplikacji NCF, potrzebnej do uruchomieniu moda i wszystkich jego zasobów.

Chcemy z Menelagiem także podziękować osobom, które w szczególny sposób przyczyniły się do powstania tego projektu, a w szczególności Sylanowi, Revoldowi, Belegorowi, Adseruki, Dwitto. Bez ich pomocy Księdze brakowałoby wielu istotnych rzeczy.

Zapraszam do pobierania i życzę miłej gry. :)
14  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 02 Czerwca 2012, 20:55:45
Cytat: serafin
No to powiem tak:
-Tar-Galad wygląda dla mnie jakoś tak, hmmmn... dziwnie. Nie wiem jak to inaczej określić. Tekstury wyglądają jakby były wyjęte jak z jakiejś gry sprzed 7 lat. One są 100% robione? Jakby dało się je jakoś hmmm... wygładzić to napewno lepiej by to wyglądało.
Tekstury są wystarczająco dobre, żeby odzwierciedlić klimat Wolnych Miast. Kamienne rudery i tyle wystarczy.

Cytat: serafin
-Akurat szlachcic wygląda dla mnie tak nijakoś. Ani mi się nie podoba, ani podoba. A z avatar wygląda jakby nie wzął Rutinoscorbinu ;D
-Animag też wygląda niewyraźnie. Wyjaśnicie mi o co chodzi z tym wilkiem?
A kiedy szlachta wyglądała wyraźnie? Ma kupę forsy, zadziera nosa i tyle z ich wielkiego panowania. :P
Animagowie to zwiadowcy zamieszkujący lasy koło Wolnych Miast. Mają obok siebie wilki, ponieważ je oswajają i bestie walczą razem z Animagami. Więcej tłumaczyć nie trzeba.

Avatary postaci są inne niż same modele, ponieważ nie wszędzie dało się dopasować podobne części ciała, żeby jedno pokrywało się z drugim. Modele w HoMM są ciut koślawe i nigdy nie wyjdą tak dobrze jak sobie to zaplanowaliśmy. Radzę sugerować się portretami bohaterów.

Cytat: serafin
Aaaa no tak, macie dokładną lokalizacje tych plików z teksturami w DM-ie i czy są to .dds?

Tekstury przerobione zostały na format DDS. Heroesy nie czytają map VTF.

Mam nadzieję, że to rozwieje część waszych wątpliwości. :P
15  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 26 Maja 2012, 17:23:38
...Oraz drobny dodatek, zestaw ikon dla jednostek.

Od góry do dołu zaczyna poziom pierwszy, podstawa->ulepszenie->ulepszenie alternatywne.
Strony: [1] 2 3 4 ... 131




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.114 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry