The Great LichMaster
Punkty uznania(?): 27
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 473
Scream for me Tawerna!
|
|
« Odpowiedz #15 : 23 Czerwca 2006, 23:57:59 » |
|
A łucznictwo czasem nie zawiera się w ataku?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 12
|
|
« Odpowiedz #16 : 26 Listopada 2006, 14:07:43 » |
|
Witam
Jak zdobyć te umiejętności. są na kole umiejętności, próbuje spełnić wszystkie wymagania, ale nigdy nie mogę zebrać wszystkich wymaganych talentów. To samo tyczy się umiejętności klasowych, poziom ekspercki osiągam bez problemów, ale mistrzowski jest nieosiągalny.
Zew Urgasha -Lord demonów Niepowstrzymana szarża -Rycerz Skowyt grozy -Nekromanta Szczęście natury -Łowca Gniew żywiołów -Czarnoksiężnik Tajemna wszechwiedza -Czarodziej
|
"Ludzie dopiero wtedy będą wolni gdy udusi się ostatniego króla wnętrznościami ostatniego z księży" D.D.
|
|
|
Punkty uznania(?): 4
Offline
Płeć:
Wiadomości: 524
ADHD
|
|
« Odpowiedz #17 : 06 Grudnia 2006, 12:22:55 » |
|
BOHATER SYLWAN 1. Szczęście Z odpowiednim artefaktem i zdolnościami bohatera pozwala jednostce nawet średnio co drugi raz zaatakować ze ZDWOJONĄ SIŁĄ. Efekt wręcz wymiatający w wykonaniu podwójnie strzelających Łowców 2. Dowodzenie Chyba nie muszę tłumaczyć co daje danej jednostce dodatkowy ruch w tej samej kolejce /happy/ Jednocześnie zwiększa to szanse na atak ze szczęściem (patrz pkt. 1) 3. Atak Kumuluje efekty dwóch powyższych punktów /whistling/ 4. Obrona Już od samego początku najważniejszy atrybut u bohaterów Sylvan, więc trzeba go dopieścić /lol/ 5.Magia Przywołania Niewiem dlaczego ale jakoś wydaje mi się najbardziej adekwantna dla wojowników natury... 6. Talent Magiczny A żeby częściej i skutecznej przywoływać /happy/
|
|
« Ostatnia zmiana: 08 Grudnia 2006, 12:42:12 wysłane przez Johny_Szalony »
|
IP:
Zapisane
|
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu wyzywają i każą se lody robić... polecam iść do sklepu po Algidę.. - Laxx -Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x) -Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?** Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #18 : 15 Grudnia 2006, 16:05:10 » |
|
Według mnie najlepszym bohaterem jest Czarnoksiężnik (dlatego tak się nazwałem-Raelag)
|
|
« Ostatnia zmiana: 01 Września 2010, 20:04:48 wysłane przez Martin »
|
IP:
Zapisane
|
?i papa para p? ?i papa para p? ?i papa para p? ?i ar de sketmen
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #19 : 16 Grudnia 2006, 18:42:09 » |
|
tak, najlepszymi sączarnoksiężnicy, ale też Mag jest dobry...
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #20 : 16 Grudnia 2006, 22:50:03 » |
|
Wg mnie bohaterowie żeby być mocni powinni mieć takie zdolności: Rycerz:Trening,Atak,Obrona Mag:Wiedza,Mistrz Artefaktów Łowca:Przywołanie,Łucznictwo Lord Demonów:Magia Zniszczenia,Atak,Obrona Nekromanta:Nekromacja,Wskrzeszanie Łuczników Szkieletów (że zamiast szkieletów nekromanta wskrzesza tych łuczników) Czarnoksiężnik:Przywołanie,Łańcuch Żywiołów (czyjak to się nazywa),Magia Zniszczenia
Tyle potrzeba do bohatera IDEALNEGO!
|
?i papa para p? ?i papa para p? ?i papa para p? ?i ar de sketmen
|
|
|
Shelv
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 425
Administrator sekcji CzatGG
|
|
« Odpowiedz #21 : 28 Grudnia 2006, 15:09:03 » |
|
Według mnie mag jest najlepszy... łądnie z czarów nawala i powoduje duze obrażenia jeśli chodzi o inne nacje.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 4
Offline
Płeć:
Wiadomości: 524
ADHD
|
|
« Odpowiedz #22 : 29 Grudnia 2006, 10:20:20 » |
|
Zapodałem na czarnoksiężnika, ponieważ myśle że to właśnie jemu w miarę pozyskiwania doświadczenia najszybciej wzrasta parametr mocy, a w HoMMV zaklęcia szczególnie ze szkoły magii zniszczenia robią niezłą rozpierduchę i szybciutko uszczuplają szeregi wroga. Nawet jako gracze cpu czarniksiężnicy z Dungeon-u chyba najbardziej zachodzą mi za skórę /happy/
|
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu wyzywają i każą se lody robić... polecam iść do sklepu po Algidę.. - Laxx -Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x) -Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?** Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #23 : 02 Stycznia 2007, 22:47:09 » |
|
Witam Moim zdaniem czarnoksiężnik. Właśnie przygotowuję sie do pojedynku na Hot Seat ze swoją "Drugą Połową" i bede grał Lochem , z tym że hmm może byc cięzko, gdyż ona Nekromentami , właśnie "testuję" bohaterów Lochu, co by jakos wyjść zwycięsko z tego starcia. A dlaczego czarnoksięznik? Wspaniałe Ofensywne czary połączone z szybką regeneracją many, mogą napsóć krwi wrogowi, no i poza tym Loch jest taki "klimatyczny"
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #24 : 06 Lutego 2007, 13:46:11 » |
|
Na dłuższą metę - nekromanta , ma dostęp do wszystkich niemal szkół magii do tego zdolności specjalne i nekromacja. W miarę rozwoju postaci mamy możliwość rzucania dość ciekawych grupowych czarów które niewątpliwie są w stanie przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 1
|
|
« Odpowiedz #25 : 20 Lutego 2007, 14:58:00 » |
|
Według mnie najlepszy jest nekros. Jaki czar jest lepszy niż wielotysięczny oddział szkieletów-łuczników? Poza tym nie podchodzą mi specjalizacje czarnoksiążników, nekrosi mają zdecydowanie lepsze (zwłaszcze wyrzymacz czarów reanimator i banshie).
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 1
|
|
« Odpowiedz #26 : 23 Lutego 2007, 01:18:13 » |
|
Ja gram na razie I kampanię i mojego Rycerza rozwjiam tak : 1.Szkolenie 2.Dowodzenie - dla morale, Boskie Przewodenictwo i Aura Szybkości 3.Szczęście - bo fajnie jest mieć szczęście 4.Magia światła A dalej sam nie wiem... chciałem logistykę i może atak, bo obrona jakoś nie ma fajnych zdolności... Co myślicie ??
|
|
|
|
Punkty uznania(?): -1
Offline
Wiadomości: 12
|
|
« Odpowiedz #27 : 23 Lutego 2007, 08:31:50 » |
|
Dlaczego wszycsy nie podali umiejętnośi Oświecenie.. /huh/ To umiejętnośc dzięki której zdobywamy więcej PD...wię bardzo sie przydaje a poza tym zwiększa poziom many o 50%...Dlatego gram Zoltanem z Neckropli....ale inne umiejętności...to: -MAGIA MROKU....(to chyba oczywiste) ucze sie tylko jej... -TAlent MAgiczne ( jest potrzebny i bez niego nie potzrzeba ci magi) /getlost/ -Umiejętności rasowe -Atak -Oświecenie To tyle ... /w00t/
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #28 : 23 Lutego 2007, 09:22:21 » |
|
Należy pamiętać o tym że zaleznie od wielu czynników należy wybierać odpowiednie umiejętności. Stereotypowe rozwijanie postaci wcale nie jest takie dobre na dłuższą metę.
Co do umiejętności oświecenie - polecam , na dużych mapach gdzie rozgrywka toczy się długo jest niemal nieoceniona...
|
|
« Ostatnia zmiana: 23 Lutego 2007, 09:22:49 wysłane przez Esgeth »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #29 : 24 Lutego 2007, 23:43:18 » |
|
móju ulubiony bohter to
1. logistyka 2. szczęście 3. magia mroku 4. atak 5. obrona 6. dowodzenie
|
|
|
|
|