Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes of Might & Magic III: Horn of the Abyss (Czytany 89895 razy)
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #75 : 28 Stycznia 2012, 09:41:32 »
Więcej o dodatku możecie dowiedzieć się z naszych nowych artykułów:

- Ogólne informacje - http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_465_ogolne-informacje-o-hota---dodatku-do-heroes-iii.html
- Jednostki - http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_463_jednostki-przystani-w-dodatku-hota-dla-heroes-iii.html
- Budynki - http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_464_budynki-miasta-przystan-w-dodatku-hota-dla-heroes-iii.html

Dodatek jest świetny, wygląda jak oryginalne dzieło 3DO, polecam.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #76 : 28 Stycznia 2012, 10:38:11 »
Zapomniałeś, przy trzecim poziomie o wilku morskim. To chyba jest właśnie alternatywne ulepszenie pirata.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #77 : 28 Stycznia 2012, 11:19:39 »
Zapomniałeś, przy trzecim poziomie o wilku morskim. To chyba jest właśnie alternatywne ulepszenie pirata.
To jest chyba efekt niespełnienia pierwotnych planów odnośnie dodatku, początkowo każda jednostka miała mieć ulepszenie alternatywne. Dlatego darowałem sobie tego Wilka.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #78 : 28 Stycznia 2012, 11:59:47 »
Nie, jest on w grze. Twórcy HoT-a zdecydowali, że tylko niektóre jednostki będą miały alternatywne, bądź trzecie ulepszenie- tak jak łucznicy w Heroes II, albo w Dzikich Hordach HV. Wilkiem morskim spokojnie można grać, więc on też powinien być umieszczony w z resztą jednostek przystani.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 28 Stycznia 2012, 12:40:06 »
Nie, jest on w grze. Twórcy HoT-a zdecydowali, że tylko niektóre jednostki będą miały alternatywne, bądź trzecie ulepszenie- tak jak łucznicy w Heroes II, albo w Dzikich Hordach HV. Wilkiem morskim spokojnie można grać, więc on też powinien być umieszczony w z resztą jednostek przystani.

Pisałem już, na początku wszystkie jednostki miały mieć alternatywne ulepszenia. Pewnie zrobili Wilka, a potem brakło ochoty/ czasu, czy czegoś jeszcze i nie dokończyli pozostałych jednostek. Wiem, że jest on w grze. Może go dodam, ale nie widzę w tym sensu, gdyż jest to tylko dziwny przypadek spowodowany "lenistwem" twórców.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #80 : 28 Stycznia 2012, 17:17:08 »
Cytuj
Może go dodam, ale nie widzę w tym sensu, gdyż jest to tylko dziwny przypadek spowodowany "lenistwem" twórców.

Skąd ta pewność? Obejrzałem sobie filmik, który dodałeś do jednego z artykułów i tam Twierdza oraz Zamek mają dokładnie po jednym trzecim ulepszeniu a więc ja bym raczej powiedział, że jest to zamierzone.
A nawet jeśli jest tylko jedna taka jednostka to fakt jej istnienia nie jest lenistwem. Brak reszty owszem może być wynikiem lenistwa. Tak więc jak dla mnie jest warte przedstawienia gdyż są to spore osiągnięcia jeśli o mody chodzi.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #81 : 28 Stycznia 2012, 17:21:28 »
Dzisiaj wypróbowałem sobie HotA. I widać, że Wilk Morski jest trzecim ulepszeniem, jest w grze i nie widzę powodu, dla którego należałoby go 'pominąć'.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #82 : 28 Stycznia 2012, 17:26:20 »
No cóż, warto jeszcze dodać armatę- może nie w jednostkach, ale wszak dodania dodatkowej machiny bojowej też jest ważnym krokiem w modowaniu, wszak nikt do tej pory nie dodał czegoś takiego, nawet WoG. 


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #83 : 28 Stycznia 2012, 18:38:10 »
Skoro dzieje się wam taka duża krzywda, to dodałem tego Wilka Morskiego i Armatę - mam nadzieję, że jesteście zadowoleni.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #84 : 29 Stycznia 2012, 00:20:52 »
"Jak chcesz coś zrobić, zrób to porządnie"- ale do rzeczy. Tu "przeciwnik nie kontratakuje po ciosie wilka morskiego" można spokojnie zastąpić "brakiem kontrataku" jak u cerbera na przykład. Po co się rozpisywać, ale to tylko szczegół, rób z nim co chcesz, najważniejsze już jest.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #85 : 29 Stycznia 2012, 00:24:43 »
Zauważyłem też, że po strzale Wilka Morskiego często pojawia się taka tarcza ze strzałą. Zaraz potem ginie jedna lub dwie jednostki (dwie zwykle u tych niższych poziomów, jedna u tych wyższych).


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #86 : 29 Stycznia 2012, 01:20:25 »
Zauważyłem też, że po strzale Wilka Morskiego często pojawia się taka tarcza ze strzałą. Zaraz potem ginie jedna lub dwie jednostki (dwie zwykle u tych niższych poziomów, jedna u tych wyższych).
Dlatego napisałem "premia do ataku na dystans" - jak powiedział Belegor, po co się rozpisywać? Na tym proponuje zakończyć rozmowę o artykule, który był i jest bardzo dobry, a następnie przejść do rozmowy na temat samego dodatku.

"Jak chcesz coś zrobić, zrób to porządnie"
Ty zaś daj sobie spokój, bo po pierwsze - jesteś niemiły. Po drugie, ja podejmuje decyzję, co ma się tam znaleźć, a co nie. Po trzecie, dodanie tej armatki i wilka zajmuje 2 minuty, a nie zrobiłem tego wcześniej ze względu na: niepotrzebny chaos, nieestetyczność artykułu, mało kogo to obchodzi. Sprawę uznaję za zamkniętą, naprawdę nie chcę tego ciągnąć przez kolejne posty. Jeśli w jakimkolwiek artykule zauważycie jakiś błąd, lub macie jakąś sugestie - pisać do mnie na PW.


« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2012, 01:29:47 wysłane przez Grownock » IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #87 : 29 Stycznia 2012, 12:45:13 »
Cóż czytając cały artykuł +filmik jestem szczerze zaskoczony tym dodatkiem i samym miastem, wykonane niemal identycznie jak 3DO podobnie jednostki. Widać nasi wschodni sąsiedzi postarali się wybitnie i aż chce się grać w ten dodatek, mam nadzieje że zostanie on przynajmniej przerobiony na język polski lub angielski(nie mam nic przeciwko grażdance którą umiem czytać) ale takie to już przyzwyczajenie.

Mam pytanie co do pozostałych miast które były zapowiadane? Będą dodane takowe bo tak coś mi dzwoni że miały być trzy pierwotnie?


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #88 : 29 Stycznia 2012, 13:21:13 »
W wersji 1.0 miała być tylko przystań. Gdzieś czytałem całe plany i kolejne miasta miały być w 2.0 i 3.0. Poza tym ulepszone mają zostać takie dodatki jak doświadczenie jednostek (większy balans) oraz dowódcy.
Patrząc na zmiany wyglądu niektórych jednostek odnoszę wrażenie iż planują podmienić więcej modeli (jak na razie orkowie i pikinierzy oraz lekko przemalowane enty). Do tego planowali nowe sety artefaktów, artefakty i czary. Ile z tego będzie zobaczymy, mam jednak nadzieję, że nie powtórzą błędów z Wog-a.
Cóż spolszczenie pewnie w końcu wyjdzie.
Tak sobie grałem nowym miastem i odnoszę wrażenie, że nadzwyczaj szybko się je rozbudowuje. Armia jako taka słaba nie jest ale strasznie szybko ginie.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #89 : 30 Stycznia 2012, 10:21:53 »
Dziękuje za informacje, jestem ciekaw w jakim czasie dodadzą te aktualki 2.0 i 3.0. Bardzo ambitne plany mają Rosjanie, jeśli wszystko pójdzie dobrze to ten dodatek będzie wyjątkowy.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.025 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry