Jednostki Przystani w Horn of the Abyss - dodatku dla Heroes III
♦ Opublikowany: 01.01.2012 o 19:41
♦ Czytany: 53498 razy
♦ Opracowany przez: Grownock
Opis jednostek z miasta Przystań w Heroes of Might and Magic III: Horn of the Abyss

UWAGA! Statystyki jednostek nieulepszonych mają wartości nie obejmujące żadnych bonusów z budynków, zaś statystyki jednostek ulepszonych mają wartości z dodanymi wszystkimi bonusami z wybudowanych budynków. Stąd wielka róznica pomiędzy przyrostem jednostek nieulepszonych i ulepszonych.

 
Poziom I
Wodna Nimfa
5
6
Okeanida

2
2

1-2
1-3
6
8
0
0
4
4
16
48
Poziom 1
35
45
Ulepszenie Poziom 1
Umiejętność teleportacji i premia do obrony od zaklęć "Lodowy pocisk" i "Pieczęć zimna".
 
Umiejętność teleportacji i premia do obrony od zaklęć "Lodowy pocisk" i "Pieczęć zimna".


Poziom II
Zbir
7
8
Żeglarz
4
6
2-4
2-4
5
6
0
0
15
15
9
36
Poziom 2
100
130
Ulepszenie Poziom 2
-
 
-


Poziom III
Pirat
8
10
Korsarz
6
8

2-6
2-6
7
7
4
4
15
15
7
21
Poziom 3
225
250
Ulepszenie Poziom 3
Brak kar za walkę wręcz.
 
Brak kar za walkę wręcz, przeciwnik nie kontratakuje po ciosie Korsarza.

Wilk Morski
12
11
2-6
7
10
16
21
350
Brak kar za walkę wręcz, przeciwnik nie kontratakuje po ciosie Wilka Morskiego, premia do ataku na dystans.
 


Poziom IV
Duch Oceanu
10
11
Assida
8
8
6-9
6-10
9
11
0
0
30
30
4
15
Poziom 4
325
375
Ulepszenie Poziom 4
-
 
Umiejętność "Szał krwi" - Gdy Assida przy pierwszym ataku zabije grupę jednostkek, to kolejną zaatakuje ze zdwojoną siłą.


Poziom V
Czarodziejka
12
12
Pani Mórz
7
9
11-14
10-16
7
8
12
12
35
35
3
9
Poziom 5
415
465
Ulepszenie Poziom 5
Po strzale na daną jednostkę, zostaje na nią nałożona klątwa.
 
Po strzale na daną jednostkę, zostaje na nią nałożona klątwa.


Poziom VI
Niksa
12
15
Wojownik Niksa
15
20
18-22
18-22
6
7
0
0
80
90
2
6
Poziom 6
1050
1250
Ulepszenie Poziom 6
Jego atak zmniejsza skuteczność przeciwnika o 30%.
 
Jego atak zmniejsza skuteczność przeciwnika o 60%.


Poziom VII
Wąż Morski
22
29
Potwór Morski
13
16
20-45
30-55
9
12
0
0
200
300
1
3
Poziom 7
2400 +1 siarka
5000 +3 siarka
Ulepszenie Poziom 7
Zatruwa zaatakowaną jednostkę.
 
Zatruwa zaatakowaną jednostkę, bonus do obrażeń w przypadku poniesienia szkód w obrębie całego odddziału.


Armata
30

10
15-24      
0
12
250
1
5000
Potrafi atakować wrogie jednostki i niszczyć mury zamku.
 
 

Oznaczenia:
 - atak  - obrona  - zasięg obrażeń  - ruch  - strzały
 - życie  - przyrost tygodniowy  - koszt
 
Animaluki1
Fajna frakcja, lecz według mnie jest tu parę szczegółów które mnie zniechęcają min.:
-broń u piratów- wolałbym aby zamiast tego małego muszkietu, mieli małą kuszę.
-armata-wlałbym np. mangonele
Nie przekonują mnie bronie z XV-XVIw herosie, wole raczej te starsze.
05
Lut
KILLER1990
Masz racje tez mi to troche nie pasuje bron palna w herosah
05
Lut
Witchking
Broń palna pojawia się w might and magic więc jak najbardziej jest tez wskazana w herosach. Mangonele raczej nie za często były używane na statkach. Jak chcesz to możesz sobie zrobić grafiki i je podmienićSmile Moim zdaniem miasto zrobione jest świetnie szkoda tylko,że jeszcze nie ma tłumaczenia. Ale poczekamySmile
24
Lut
Animaluki1
Tak, ale zawsze Heroes kojarzył mi się z takim wczesnym średniowieczem, czyli gdzie jeszcze nie istniała broń palna.

Masz rację Witchking,że magnonele nie były często stosowane na statkach, lecz armaty też często na nich nie występowały. Jedynie bogate statki je posiadały, większość jednak używała balisty(lecz ona już jest w Herosie III Smile). Armata na statku pirackim zapisała się w naszych skojarzeniach, ze względu na filmy.
09
Mar
Witchking
W might and magic 8 armaty pojawiają się. Warto nadmienić,że to ten sam okres co homm3. Owszem ludzie mają różne skojarzenia ale twórcy hoty opierali się o stworzony świat a nie o przeświadczenie fanów. Moim zdaniem to jedyne obiektywnie dobre rozwiązanie. Dodatkowo armata jest czymś nowym a jeśli komuś wyjątkowo się nie podoba zawsze może podmienić sobie grafikę.
13
Mar
damik
Nie każdy t o UMIE.
26
Kwi
Lugiia07
Duch Oceanu, jego przemiana oraz Wąż Morski i jego przemiana najlepiej z tej frakcji wyglądają Smile
13
Maj
london5
Zamek świetny ! Aż trudno uwierzycże nie jest on dziełem twórców gry Smile jednostki super i ten pomysł z armata po prostu świetny. najbardziej podobają mi się piraci. niksa trochę nie bardzo pasuje , bardziej do cytadeli.
27
Lip
eska204
Czarodziejka twardsza od Assidy,nie rozumiem.Assida,Potwór Morski i Wojownik Niksa wyglądają super.Skodaże nie ma ich w cytadeli :C.
16
Kwi
Pumek
Bardzo ciekawe, lecz przesadzone.
Wąż zatruwa, niksa zmniejsza skuteczność wroga AŻ o 60%, czarodziejka nakłada klątwe, assida sobie podwaja moc jak rozbije oddział, a korsarz i okeanida to już nie wspominam. Za dużo tego. Po tym co tu pisze, można stwierdzić,że to najlepsze miasto.
08
Lip




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
54.157.x.x
78.159.x.x
3.236.x.x
34.236.x.x
34.229.x.x
3.235.x.x
54.227.x.x
18.208.x.x
44.222.x.x
35.168.x.x
MSN spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 12 gości. (Razem: 12)