Pozostałe obiekty na mapie przygody w Heroes V
♦ Opublikowany: 04.01.2011 o 18:48
♦ Czytany: 23814 razy
♦ Opracowany przez: Oliwsen
Pozostałe obiekty na mapie przygody w Heroes of Might and Magic V.

Magiczne Centrum
Jeżeli żadne zaklęcie nie jest w stanie wyprodukować złota lub innych dóbr za pośrednictwem chmur otaczających budowlę, czemu nie zrobić z tego centra wymiany zaklęć i surowców? Bohater może tutaj zamienić daną ilość surowców na zaklęcia czwartego i piątego poziomu.
>>Zaklęcia Mroku sprzedawane są za rtęć, Zaklęcia Zniszczenia za siarkę, Zaklęcia Światła za kryształ, Zaklęcia Przywoływania za klejnoty. Poziom 4 zaklęć wymaga 15 jednostek surowców, zaś 5 poziom 25. Bohater może kupić zaklęcie, którego się jeszcze nie nauczył. Tak jak Sprzedawca Artefaktów, Magiczne Centrum generuje co tydzień nowe czary.

Arena
Dodaje odwiedzającemu bohaterowi 2 punkty ataku lub obrony.

Stoisko Przemytników
Przemytnicy w tym wagonie oferują artefakty po stałej cenie. Stoicko generuje nowe artefakty w pierwszym dniu tygodnia.

Wieża Astrologa
Astrolog obserwujący odległe ciała w galaktyce jest jednym tym, który za pomocą gwazd może przepowiadać przyszłość. W zamian za pewną kwotę złota może zmienić efekt przyszłego tygodnia.
>>Astrolog może widzieć efekt pierwszych dwóch nowych tygodni. Bieżący tydzień może zostać zastąpiony przez jedną z trzech propozycji Astrologa za sumę 6000 sztuk złota (nie za 10000). Zmiany tygodnia mogą zajść tylko przez jednego gracza i nie w soboty. Efekty tej zmiany będą miały swoje miejsce w następnym dniu po wizycie u Astrologa. Jeżeli kilkoro graczy odwiedziło Astrologa w tym samym czasie i zmieniło bieg tygodnia, tylko jedna zmiana nastąpi, wybierana losowo.

Boja
Podnosi morale bohatera do następnej bitwy o 1 punkt.

Kartograf (woda)
Kartograf będąc niegdyś wielkim podróżnikiem może sprzedać mapę drogi morskiej.

Kartograf (ląd)
Kartograf będąc niegdyś wielkim podróżnikiem może sprzedać mapę lądu.

Kryształ Oświecenia
Bohater odwiedzający kryształ otrzymuje dodatkowo 1 punkt wiedzy.

Chata Złodziei
Pokazuje informacje dotyczących siły obecnych graczy.

Kamień Wiedzy
Bohater odwiedzający ten kamień otrzymuje 1000 punktów dowiadczenia.

Magiczna Studnia
Bohater odwiedzający studnię odzyskuje wszystkie utracone punkty many. Budowlę można odwiedzić tylko raz dziennie.

Oko Magika
Za pośrednictwem wizyty w Chacie Magika odsłania fragment mapy, na której oko się znajduje.

Mistyczny Ogród
Bohater odwiedzający to miejsce otrzymuje dodatkowo 1 punkt szczęścia do następnej bitwy.

Przydrożne Sanktuarium
Nie wszyscy bohaterowie potrzebują długiegio odpoczynku, ale ich armie owszem. W tym sanktuarium jednostki otrzymują dodatkowe bonusy zwiększające ich statystyki, zależnie od dnia bieżącego tygodnia.
>>Poniedziałek: +3 Ataku; Wtorek: +1 Morali; Środa: +3 Obrony; Czwartek: +1 Szczęścia; Piątek: +1 Inicjatywy; Sobota: +2 Ataku i Obrony; Niedziela: +1 Szybkości. Bohater może otrzymać dany bonus tylko raz w tygodniu.

Fontanna Szczęścia
Bohater odwiedzający fontannę może otrzymać bonus w postaci dodatkowych punktów szczęścia lub go stracić.
>>Losowo daje +3, +2 lub -1 punktów szczęścia.

Fontanna Młodości
Podnosi punkty morali bohatera do następnej bitwy oraz punkty ruchu na mapie przygody.
>>Daje +400 punktów ruchu na mapie przygody oraz +1 morali.

Ogród Leprekauna
Generuje trochę klejnotów i złota tygodniowo.
>>Dostarcza 500 sztuk złota i kilka klejnotów.

Garnizon
Wojska w garnizonie strzegą przejścia na pobliskich drogach.

Fort na Wzgórzu
Pozwala ulepszyć lub zdjąć ulepszenie z danej jednostki.
>>Jednostki 1 poziomu są ulepszane tanio, tak jak w mieście w którym występują. Jednostki wyższego poziomu są droższe, zależnie od ich poziomu w mieście( poziom 1 - żadne, poziom 2 - 50%, poziom 3 - 100%, poziom 4 - 125%, poziom 5 - 150%, poziom 6 - 175%, poziom 7 - 200%)

Chata Magika
Odsłania fragmenty mapy, na których znajdują się Oczy Magika.

Bożek Fortuny
Podnosi punkty morali lub szczęścia bohatera, czasami obydwa.
>>Daje +1 punkt szczęścia w 1/3/5 dniu, +1 punkt morali w 2/4/6 dniu, zaś obydwa w 7 dniu tygodnia.

Ruiny zamku Inferno
Ruiny twierdzy Demonów, zniszczonej mieczem i ogniem.
>>Budowla nie mażadnych szczególnych efektów.

Jezioro Szkarłatnego Łabędzia
W czasie wizyty podnosi ilość punktów szczęścia bohatera do następnej bitwy, ale w zamian zabiera jego wszystkie punkty ruchu.
>>Dodaje 2 punkty szczęścia, ale bohater traci wszystkie swoje punkty ruchu na jeden dzień.

Przybudówka
Dostarcza pewną ilość surowców.

Biblioteka Wiedzy
Skarbnica wiedzy, w której tylko wyjątkowo doświadczeni bohaterowie mogą otrzymać dodatkowo 2 punkty wiedzy i mocy.
>>Bohater odwiedzający Bibliotekę Wiedzy musi mieć minimum 10 poziom doświadczenia.

Latarnia Morska
Budowla będąca pod kontrolą jednego z graczy zwiększa zasięg jego wszystkich bohaterów na morzu.
>>Każda latarnia morska zwiększa zasięg bohaterów gracza, pod którego jest kontrolą o 500 punktów.

Magmowa Świątynia
Magmowa budowla zbudowana przez Krasnoludy. Pozwala bohaterowi nauczyć się run z 1, 2 i 3 poziomu.

Wieża Obronna
Daje dodatkowo +1 punkt obrony bohatera.

Mentor Pamięci
Ten stary mag wygląda jak jeden z tych, którzy do perfekcji opanowali sztukę kontroli nad umysłem i duszą. Jest gotowy podzielić się swoją ogromną wiedzą z każdym, kto zechce wspomóc go w jego studiach. Każdy bohater, który odwiedzi Mentora Pamięci ma szansę nauczyć się przydatnych zaklęć i umiejętności.
>>Na początku wizyty bohater wybiera umiejętności, które chce zapomnieć - koszt zapomnienia wynosi 500 sztuk złota na poziom bohatera. Następnie wybiera nowe umiejętności, których chce się nauczyć. Wszystkie punkty ruchu bohatera w czasie tej wizyty zostają utracone na jeden dzień.

Obóz Najemników
Daje dodatkowo +1 punkt ataku bohatera.

Syrenia Skała
Podnosi punkty szczęścia bohatera do następnej bitwy.
>>Daje dodatkowo 1 punkt szczęścia.

Monolit Drogi Jednokierunkowej (wejście)
Transportuje bohatera w stronę wyjścia monolitu.

Monolit Drogi Jednokierunkowej (wyjście)
Wyjście monolitu; bohater nie może przez nie przejść ponownie.

Świątynia Matki Ziemi
Podnosi ilość punktów uderzenia wszystkich jednostek o 10% do następnej bitwy.

Oaza
Podnosi punkty morali bohatera do następnej bitwy oraz zwiększa ilość punktów jego ruchu na mapie przygody.
>>Dodaje +800 punktów ruchu i +1 punktów morali.

Obelisk
Odsłania fragment mapy-układanki lokalizującej położenie Graala.

Placówka
Wojskowa placówka strzeże przejścia na pobliskich drogach.

Planetarium
Daje dodatkowo +1 punkt mocy bohatera.

Więzienie
W tej budowli uwięziony jest bohater, który w zamian za uwolnienie będzie lojalnie służył swoją osobą.

Obserwatorium na drzewie
Odkrywa pobliski fragment terenu.
>>Odkrywa dookoła obserwatorium teren o promieniu 30 jednostek.

Ołtarz Poświęcenia
Miejsce, w którym bohaterowie zdobywają znaczącą ilość doświadczenia poświęcając swoje własne armie lub artefakty.
>>Bohaterowie o złych zamiarach (Lord Demonów, Nekromanta, Czarnoksiężnik i Barbarzyńca) mogą poświęcać swoje jednostki w zamian za doświadczenie. Bohaterowie zaś o dobrych zamiarach (Rycerz, Łowca, Czarodziej, Kapłan Run) mogą poświęcać swoje artefakty w zamian za dodatkowe 2 punkty szczęścia do nastepnej bitwy.

Sanktuarium
Bohater w tej budowli może odpocząć od walki i wojen.
>>Bohater będąc w sanktuarium traci wszystkie swoje punkty ruchu na jeden dzień.

Szkoła Magii
Mag mieszkający w tej starożytnej wieży gotów jest przekazać swoją wiedzę każdemu kto go odwiedzi. Bohater odwiedzający to miejsce otrzymuje +1 punkt wiedzy lub mocy.

Chata Jasnowidza
Za wykonanie wcześniej powierzonego questa, jasnowidz sowicie wynagradza bohatera, który się tego podjął.

Stocznia
Można tu wybudować łódź.
>>Budowa łodzi kosztuje 1000 sztuk złota i 10 drewna, tak jak w mieście.

Świątynia Magicznej Gestykulacji
Uczy bohatera jednego zaklęcia z 2 poziomu.

Świątynia Magicznego Słowa
Uczy bohatera jednego zaklęcia z 1 poziomu.

Świątynia Magicznej Myśli
Uczy bohatera jednego zaklęcia z 3 poziomu.

Tabliczka
Tabliczka informująca i ostrzegająca bohaterów, którzy napotkają ja na swej drodze.

Syreny
Bohater odwiedzając to miejsce traci 30% swojej armii, ale w zamian za to otrzymuje ogromną ilość punktów doświadczenia za każdą zabitą jednostkę.
>>Uzyskane punkty doświadczenia sa proporcjonalne do ilości punktów uderzeń otrzymanych przez zabite jednostki.

Szkielet
Szkielet może czasami mieć obok siebie niedużą ilość zasobów.

Sfinks
Daje bohaterowi zagadkę do rozwiązania. Dobra odpowiedź zostanie hojnie nagrodzona zaś za złą czeka bohatera surowa kara.

Mistyczny Wodospad
Podwaja ilość punktów many bohatera na tydzień.

Stajnie
Zwiększa ilość punktów ruchu bohatera na tydzień.
>>Daje dziennie +600 punktów ruchu do końca tygodnia.

Zejście do podziemi (ląd)
Transportuje bohatera do podziemi.

Wejście na ląd (podziemia)
Transportuje bohatera na powierzchnię ziemi.

Drzewo Mądrości
To starożytne drzewo może zwiększyć poziom doświadczenia bohatera, który je odwiedzi za drobną ilość surowców lub za darmo.

Zniszczona Flaga
Zwiększa ilość punktów morali i szczęścia bohatera oraz jego jego punkty ruchu na mapie przygody.
>>Daje +400 punktów ruchu oraz +1 punktów morali i szczęścia.

Tawerna
Pozwala rekrutować nowych bohaterów.

Świątynia
Zwiększa ilość punktów morali bohatera do następnej bitwy.
>>Daje +1 punktów morali w 1-6 dniach, +2 w 7 dniu tygodnia.

Pomnik Żołnierza
Starożytny pomnik walecznego żołnierza który poległ w legendarnej walce przyczyniając się do zmiany historii kilkanaście lat temu. Można przeszukać ten pomnik w poszukiwaniu artefaktów, ale aura otaczająca grób może obniżyć morale odwiedzającego bohatera o -3 punkty.

Stoisko Wymiany
Pozwala bohaterowi kupić lub sprzedać surowce.
>>Zasoby w jednym stoisku równe są posiadaniem 3 targowisk w mieście.

Wagon
Może zawierać losową ilosć zasobów lub jeden, dowolny artefakt.

Akademia Wojny
Zbudowana i kierowana przez ludzi, których doświadczenie wojenne i doskonałe techniki walki czyniły z nich doskonałych wojowników. Podnosi o 1 punkt atak lub obronę bohatera odwiedzającego to miejsce.

Fabryka Machin Wojennych
Pozwala na zakup machin wojennych.

Młyn Wodny
Generuje niewielką ilość złota tygodniowo.
>>Dostarcza 500 sztuk złota w pierwszym dniu tygodnia, 1000 sztuk złota w drugim dniu lub później.

Wir Wodny
Transportuje łódź bohatera w kierunku innego wiru wodnego.

Wiatrak
Generuje niewielką ilość losowych surowców tygodniowo.
>>Dostarcza 3-6 losowych zasobów.

Chata Wiedźmy
Pozwala bohaterowi nauczyć się jednej nowej umiejętności, lub zwiększyć poziom już posiadanej.


Opracowała Oliwsen
Raelag Agrael 007
Ruiny Demonów to było w misji Raelaga,że niszczono miasta by ten nie mógł posiąść jego zasobów.
29
Lut
elf z irolan
Najciekawszy jest sfinks
a najbardziej przydatna chatka wiedźmy oraz starożytni sylanni
12
Sie




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
34.236.x.x
37.30.x.x
88.156.x.x
195.117.x.x
5.184.x.x
54.166.x.x
78.159.x.x
35.168.x.x
54.85.x.x
23.20.x.x
Google spider
MSN spider
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 13 gości. (Razem: 13)

makarony toruń
gdzie zjeść dobry makaron w toruniu? makarony włoskie tylko w zapieczmnie.pl bo tam jest super makaron, najlepsze ceny najlepsza jakość makronów prosto z pieca zapiekanych
zapieczmnie.pl