Tworzenie Dzikich Hord - Wywiad
♦ Opublikowany: 28.08.2010 o 02:25
♦ Czytany: 9193 razy
♦ Opracowany przez: Oliwsen
Tworzenie „Tribes of The East” - pamiętnik twórców i inwestorów

1. Alternatywne ulepszenia Dlaczego zdecydowaliście się na utworzenie alternatywnego ulepszenia dla każdej jednostki w Heroes V?

- Alternatywne ulepszenia jednostek były główną rzeczą jaką planowaliśmy dodać przy pracy nad najnowszym dodatkiem „Tribes of The East”. Wzmianka o tym pojawiła się w poprzednim dodatku „Hammers of Fate”, w którym to alternatywne ulepszenia Przystani służyły jako nacja rycerzy – fanatyków. Powoduje to wzrost punktów życia jednostki o 50% jak i pomaga nam rozbić jednostki (więcej niż 170) w całym garnizonie.

Pomijając alternatywne ulepszenia, chcieliśmy również dać graczom nowy zakres taktyk, by mogli przystosować się do każdej kolejnej bitwy w grze. Alternatywna jednostka ma własną taktykę i inaczej spisuje się w walce, dlatego umiejętne dobranie każdej z nich do armii swojego bohatera, może dać zaskakujące efekty na polu bitwy.

Biorąc pod uwagę dostęp gracza do zwykłych, jak i alternatywnych ulepszeń jednostek zdecydowaliśmy, że ulepszenie danej jednostki będzie tylko jednorazowe, dlatego gracz będzie mógł wybrać, w jaki sposób chce ulepszyć jednostkę, ponosząc za to mniejsze koszty. Oczywiście będzie można także zmienić ulepszenie jednostki, ponosząc za to o połowę mniejsze koszty jak przy pierwszym ulepszeniu. W taki sposób każdy będzie mógł odpowiednio przygotować swoje armie do bitwy.

Czy jednostki ulepszone alternatywnie mają jakąś swoją taktykę? Możecie podać przykłady takich jednostek, jak i taktyk?

- Wraz z alternatywnymi ulepszeniami wszystkie jednostki mają nowe style walki i sposoby grania nimi. Weźmy na przykład takiego alternatywnie ulepszonego Gremlina, który błyskawicznie naprawi uszkodzonego Golema, a ten później działa i walczy jak nowy. Bądź na przykład szkielet piechur, który nie dość, że doskonale zastępuje szkieleta łucznika, to jest w dodatku szybszy i bardziej agresywny. Natomiast delfickie rusałki – niby nieprzydatne, a jednak posiadające zdolność leczenia ran Drzewców.

2. Inne udoskonalenia Czy tworzycie jakieś specjalne umiejętności dla jednostek? Możecie podać parę przykładów?

- Mamy zamiar wprowadzić nową umiejętność dla alternatyw Lochu: niewidzialność. To działa jako umiejętność prześladowcy. Początkowo jednostka z taką umiejętnością nie zostanie zauważona na polu bitwy; dopiero po trzech jej kolejnych turach, w których czas jest wystarczający by podejść do wrogiej armii. Kiedy jednostka atakuje, staje się widoczna, a przy tym podatna na wszelkie zaklęcia.

Na jakie jeszcze udoskonalenia mogą liczyć gracze w dodatku „Tribes of The East”?

- Mogą liczyć na wiele udoskonaleń! Pracowaliśmy nad dalszym ciągiem fabuły gry, której przedostatnią część mieliście okazję zobaczyć w dodatku „Hammers of Fate” oraz ciąg dalszy kampanii, którą zapoczątkowała inwazja demonów. Małym, aczkolwiek interesującym punktem w grze jest budowla, dzięki której bohater może oduczyć się jednej ze swoich umiejętności. Nie można także pominąć rasy orków i ich specjalnej umiejętności, Żądzy Krwi.

Tłumaczenie i opracowanie: Oliwsen

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
wielki łowczy
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.81.x.x
207.241.x.x
95.163.x.x
77.253.x.x
46.229.x.x
91.121.x.x
94.254.x.x
34.207.x.x
193.59.x.x
94.254.x.x
68.180.x.x
35.184.x.x
51.255.x.x
89.68.x.x
MSN spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 16 gości. (Razem: 16)