Opis scenariusza Eliksir Życia w Heroes III SoD
♦ Opublikowany: 30.09.2010 o 19:49
♦ Czytany: 17603 razy
♦ Opracowany przez: Laxx
 

Kampania: "Eliksir życia"

Misja 1: Egzamin

 

 

gelu2sx1.jpg

 

Gelu rozpoczyna test...

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać wrogów. Nie możemy stracić Gelu. Oni pomagający mu herosi mogą oni maksymalnie osiągnąć 10 poziom. Ich zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Gelu, rozpoczął test na prawdziwego wojownika. Musi udowodnić, że nim jest. Rozpoczyna trening, tam gdzie inni. Oby udało mu się go zdać. 

WSKAZÓWKA: Na początku nie posiadamy miasta. Znajdziemy sojuszników wśród avleńskich żołnierzy, którzy znajdują się tuż obok nas. Niedaleko również jest miasto, które należy zająć i rozbudowywać. Przeciwnik ma miasta na południu. Będzie nam o sobie przypominał już od początku rozgrywki.

 

 

Kampania: "Eliksir życia"

Misja 2: Bandyci

 

 

gelu4po0.jpg

 

Gelu wkracza na tereny bandytów.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba powstrzymać grupę zbuntowanych Lordów AvLee przed sprzedaniem nekromantom Pierścienia Żywotności... Nie możemy stracić Gelu. Może on maksymalnie osiągnąć 15 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Ten teren zajęty jest przez bandytów. Trzeba korzystać z glidii złodziei, ile to tylko będzie możliwe - dostarczy nam informacji o wrogu. 

WSKAZÓWKA: Na początku posiadamy 1 miasto. Na środku mapy znajdują się 3 miasta brązowego gracza (Lordów AvLee) a na południu jedno czerwonego (nekromanckie). Na mapie znajdziemy również kluczników, m.in. fioletowego, którzy udostępnią nam przejścia do ważnych miejsc.

 

 

Kampania: "Eliksir życia"

Misja 3: Dolina Smoczych Panów

 

 

gelu6qr2.jpg

 

Gelu znajduje się w Smoczej Dolinie.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba zdobyć Pierścień Życia. Nie możemy stracić Gelu. Może on maksymalnie osiągnąć 20 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.

OPIS: Gelu znajduje się teraz w Dolinie Smoczych Władców - musi im odebrać Pierścień Życia, inaczej nie zda egzaminu. 

WSKAZÓWKA: Na początku posiadamy 1 miasto. Przeciwnicy startują z południa, oraz zachodu. Na mapie jest wiele miast. Na początku jako bonus warto wziąć Zielonego Smoka, ponieważ w naszym mieście wybudowane już są Smocze Urwiska.

 

 

Kampania: "Eliksir życia"

Misja 4: Nocna kradzież

 

 

gelu9yo9.jpg

 

Gelu musi stawić czoło Vokialowi.

 

 

CEL: Aby wygrać, trzeba zdobyć Fiolkę Krwi.  Nie możemy stracić Gelu. Może on maksymalnie awansować na 25 poziom. 

OPIS: Gelu musi odebrać Fiolkę Krwi Vokialowi - wampirowi, który syci nią swój głód. Jeśli tego nie zrobi, nici z egzaminu na wojownika. 

WSKAZÓWKA: Na początku posiadamy 2 miasta a wróg ma 3. Przeciwnicy startują z południa. Najlepiej szybko rozbudować miasta a Gelu ruszyć w teren i szkolić Strzelców. Od wrogów dzielą nas strzeżone garnizony, powodzenia.

 

 

Akela
Dopiero przechodzę tę kampanię, bo heroski trzy kupiłam niedawno, ale już widzę drobny błąd odnosnie drugiej misji. Mianowicie tutaj pisze,że czerwony ma jedno miasto. Błąd- ma dwa. Różnica niby nic nie wnosząca, a jednak istotna.
25
Sie
ElBastrado
Kampania dość przyjemna. Można w niej poćwiczyć używanie strzelców przed późniejszymi misjami Smile
14
Mar




Włącz odtwarzacz
Benedykt i Zehir
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
52.205.x.x
54.224.x.x
85.208.x.x
78.159.x.x
54.157.x.x
34.204.x.x
34.230.x.x
3.93.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 8 gości. (Razem: 8)

    naklejki na ścianę dla dzieci imiona

    naklejki na ścianę dla dzieci imiona poleca sklep internetowy NaklejkiOzdobne.pl

    naklejkiozdobne.pl