Nowe Rasy Tawerny - Edycja II "Grota"
♦ Opublikowany: 25.09.2010 o 22:00
♦ Czytany: 31467 razy
♦ Opracowany przez:
 

Jest to konkurs organizowany na forum Tawerny, mający na celu wyłonienie najlepszej rasy, wymyślonej od początku do końca przez naszych użytkowników. Szczęśliwi zwycięzcy wywalczą sobie miejsce poniżej, jednostki przeleje na papier Oliwsen, a wszystko zbierze w całość w postaci sygnatury Luk. Dlatego jeśli masz pomysł na świetną, niepokonaną i unikalną rasę, przedstaw ją, weź udział w konkursie i wygraj!




Edycja II




Drugą Edycję wygrała Grota autorstwa Kolcza.
Nazwa miasta: Grota

Charakterystyka:
Społeczeństwo: Smoki, pół-smoki
ˇ Przypisane kolory: Czerwony, Czarny
ˇ Bóstwa: Asha przedstawiona jako smok o siedmiu głowach (Pół-smoki nie wierzą w istnienie 8 smoków. Według nich istnieje jeden smok który reprezentuje wszystkie żywioły)
ˇ Filozofia: „Prawdziwym zwycięstwem nie jest wygrana, lecz uniknięcie porażki”
ˇ Królestwo: Kirasl
ˇ Stolica: Kadma
ˇ Symbole: Smocze oko, na czarnym tle
ˇ Bohater: Pół-smok


Opis: Pół-Smoki od wieków żyły w krainie Ashan. Początkowo miały być wysłannikami 7 smoków, lecz w miarę gdy o nich zapominano zaczęły zakładać własne królestwa całkowicie odwracając się od kultu siedmiu smoków.

Jednostki:
1.Seldryni >> Haldryni/Kaldryni



Seldryni to zwyczajni ludzie służący w armii Pół-smoków. Są uzbrojeni w potężne Halabardy i noszą pancerze ze smoczej skóry. Łuski na ich zbrojach najczęściej mają złoty odcień. (Brak atutów)

Haldryni to także ludzie ale już nie ci z zewnątrz, a ci urodzeni w smoczych grotach. Tak jak Seldryni walczą Halabardą dodatkowo pokrytą smoczą łuską. Opanowali tą broń do perfekcji dzięki czemu mają szansę na zadanie krytycznego uderzenia. (Krytyczne uderzenie)

Kaldryni odłożyli na bok Halabardy i zaczęli się szkolić we władaniu dwoma ostrzami. Ich największym atutem jest szybkość ataku, dzięki czemu mogą powstrzymywać kontratak. (Podwójne uderzenie, wstrzymany kontratak)



2.Smokokrwiści >> Smocze języki/Ogniste języki



Smokokrwiści rodzą się najczęściej z małżeństw ludzi z pół-smokami. Od zwykłych ludzi odróżniają ich najczęściej kostne wyrostki (z czoła lub łokci). Ponad to istoty te żyją dłużej i są bardziej wytrzymałe, mają lepszą celność. W armii pełnią role strzelców. (Jednostka dystansowa, smocza skóra.)

Smocze języki prócz cech które mają zwykli Smokokrwiści odziedziczyli po swoich rodzicach cechę porozumiewania się ze smokami oraz zionięcia ogniem. Płomień który wytwarzają nie jest na tyle groźny żeby wyrządzić szkody przeciwnikowi, ale dzięki niemu mogą zapalać strzały. (Jednostka dystansowa, ognista strzała, smocza skóra)

Ogniste języki porzuciły łuki na rzecz rozwijania swoich smoczych talentów. Ogień który wytwarzają może już zrobić krzywdę przeciwnikowi. (Ognisty podmuch, smocza skóra)



3. Kapłan >> Smoczy Kapłan/Patriarcha



Kapłani to smokokrwiści obdarzeni umiejętnościami magicznymi. Na twarzach noszą złote maski z sekwencjami w nieznanym języku. Swoje umiejętności wspomagają smoczymi berłami. (Księga zaklęć, smocza skóra)

Smoczy kapłani to smokokrwiści u których talent magiczny wykryto już przy narodzinach. Szkolone w specjalnych szkołach magii od najmłodszych lat rozwijają swoje umiejętności o wiele szybciej. (Księga zaklęć, smocza skóra)

Patriarcha swoje umiejętności kieruje nie w magię a bezpośrednią walkę. Swój dwuręczny miecz potrafi zakląć w dowolny żywioł, a groza którą wzbudzają na polu walki jest wprost proporcjonalna do ich siły.



4. Jeźdźcy >> Smoczy jeźdźcy/Dragoni



Jeźdcy to najbardziej mobilna jednostka w armii pół-smoków. Dosiadają uskrzydlonych jaszczurów (nie smoków), a ich bronią są długie lance. Jeźdźcy podobnie jak gryfy potrafią pikować. (Pikowanie, smocza skóra, duża jednostka)

Smoczy jeźdźcy w przeciwieństwie do swoich „zwyczajnych” odpowiedników nie jeżdżą już na jaszczurach, lecz na najprawdziwszych smokach. Co prawda są one dość małe jak na smoki, ale za to niezwykle szybkie. (Pikowanie, smocza skóra, duża jednostka)

Dragoni tak wytrenowali swoje smoki że te na ich rozkaz natychmiast zieją ogniem. Lance które do tej pory używali zostały odłożone na bok przez co jeszcze bardziej wzrosła szybkość tej jednostki. (Pikowanie, smocza skóra, duża jednostka)



5.Jaszczuro-smok >> Bitewny Jaszczuro-smok /Krwawy Jaszczuro-smok



Jasczuro-smok to krzyżówka Jaszczura z krwią smoka. Nie posiadają skrzydeł dlatego nie potrafią latać, ale ich siła i ogromna szczęka pełna kłów rekąpęsują im tą stratę.(Duża jednostka, szarża, smocza skóra)

Bitewny Jaszczuro-smok to opancerzona „wersja” swojego poprzednika. Mają założone metalowe obicia na kły, a ich szarża przebije każdą obronę. Otwory na oczy zrobione są w kształcie elipsy tak by wyglądały na smocze.

Krwawe Jaszczuro-smoki są tak naprawdę, normalnymi tyle że żyjącymi dziko. Kiedy zostaną złapane są jako tako tresowane, ale nic nie przezwycięży instynktu... Kiedy Krwawe Jaszczuro-smoki wpadną w szał ich statystyki rosną.



6.Pół-smok >> Demoniczny Pół-smok/ Pół-smok Chaosu



Pół smoki w przeciwieństwie do smokokrwistych jeszcze bardziej różnią się od ludzi. Mają jaszczurze oczy w kształcie elipsy, usadowione nieco powyżej nosa. Z pleców wyrastają im skrzydła, a na czole mają parę rogów. Są istotami długowiecznymi, żyją ok. 1700 lat. W walce używaj swoich ostrych jak brzytwa pazurów i palących nozdrzy. (Smocza skóra, ognisty podmuch)

W żyłach demonicznych pół-smoków płynie krew diabelskich istot. Dzięki temu są silniejsze, szybsze, ale łatwiej wyprowadzić je z równowagi. A gdy dojdzie już do tego stanu, pół-smoki stają się nieobliczalne – atakują nie tylko jednostki wroga ale także swoich sojuszników. (Ognisty podmuch, Smocza skóra, Szał smoka)

Pół-smoki Chaosu lubują się w studiowaniu niezwykle niebezpiecznej magii zniszczenia. Opanowały do perfekcji niektóre aspekty tej sztuki. Niestety zaniedbując treningi siłowe spadła wytrzymałość i siła ich organizmów.(Magia zniszczenia, Smocza skóra, Ognisty podmuch)



7.Demosmok >> Ognisty Demosmok /Piekielny Demosmok



Demosmoki są wielkimi bezskrzydłymi smokami. Powstały w wyniku połączenia smoczej krwi z demoniczną. Budową przypominają Tyranozaury, biegają na czterech, atakują na dwóch łapach. Demosmoki są odporne na wszelkiego rodzaju magię, w dodatku same mogą przyzwać diabelskie pomioty. (Duża jednostka, smocza skóra, odporność na magie, przyzwanie Sukkubusa, ognisty podmuch, wzbudza grozę)

Ogniste Demosmoki są specjalnie szkolonymi w rozwijaniu swoich ognistych talentów jednostkami. Efekty po użyciu ich płomienia są trwałe i nieusuwalne. (Duża jednostka, smocza skóra, odporność na magię, przyzwanie Sukubusa, ognisty podmuch, wzbudza grozę, poparzenie)

W żyłach Demosmoków płynie jeszcze więcej piekielnej krwi. Wyostrza to ich zmysły ale tak jak w przypadku orków łatwiej wyprowadza z równowagi. Kiedy wpadną w Furię nie baczą na to kogo atakują, a ich siła jest o wiele większa. (Duża jednostka, smocza skóra, odporność na magię, przyzwanie Sukubusa, ognisty podmuch, wzbudza grozę, Furia)




Rasa: Kolcz
Rysunki: Oliwsen
Grafika: Luk
Aniolzla777
bardzo ladnie Smile
29
Kwi
Witchking
A kiedy będzie pełna wersja smoka?;p A tak serio to demosmok brzmi moim zdaniem kiepsko
01
Mar
DawiDMaN
Pół-smok jest beznadziejny, nazwy też są głupie. 1/10. 1 dlatego bo są obrazki.
13
Cze
konrad0
tylko jednostki i szczątki informacji
zero fabuły zero nowych umiejętnośći
dla przykładu miasto z 3 edycji arcannum
jest o wiele lepsze
1/10(tylko za szczątkowe informacje bo jednostki są banalne)
30
Sie
DziwnyxD
10/10 super super super
30
Lis
starucha13
sam rysowałeś?
05
Sty
larkanni6
Chyba najlepszy z projektów. 9/10
28
Sie
jeremiasz100
demosmok fajnie wygląda
13
Gru




Włącz odtwarzacz
Driada
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.205.x.x
46.170.x.x
89.67.x.x
157.55.x.x
5.39.x.x
89.70.x.x
91.121.x.x
91.121.x.x
51.255.x.x
77.255.x.x
157.55.x.x
164.132.x.x
Google spider
Google spider
Google spider
MSN spider
Odwiedza nas 1 użytkowników
oraz 16 gości. (Razem: 17)