Jednostki Śmierci w Heroes IV
♦ Opublikowany: 26.03.2010 o 14:40
♦ Czytany: 43436 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
 Opis jednostek Śmierci w Heroes of Might and Magic IV



Szczegółowy opis jednostek z Nekropolis, miasta Śmierci w Heroes of Might and Magic IV.

Szkielet
Obrażenia:1-2 Atak w walce wręcz:12 Obrona ataku wręcz:12
Punkty Życia:8 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:12
Strzały:0 Szybkość:4 Ruch:18
Przyrost:25 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:22 złota
Istota Nieumarła nie działają na niego czary i umiejętności wywierające wpływ na żywe jednostki, nie posiada morale. Jest szkieletem, dzięki czemu posiada dwukrotnie większą obronę przed atakami z dystansu.

Chochlik
Obrażenia:1-2 Atak w walce wręcz:10 Obrona ataku wręcz:10
Punkty Życia:7 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:10
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:38
Przyrost:28 Poziom jednostki:1 Punkty magii:0
Koszt:18 złota
Potrafi latać. Wysysa w każdej turze manę (punkty magii) z wrogich jednostek rzucających zaklęcia i przekazuje je własnym czarodziejom.

Duch
Obrażenia:2-4 Atak w walce wręcz:15 Obrona ataku wręcz:30
Punkty Życia:15 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:30
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:28
Przyrost:9 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:140 złota
Jednostka latająca. Jednostka Nieumarła (na tę jednostkę nie działają czary i umiejętności wywierające wpływ na żywe jednostki, jednostka ta nie posiada morale). Szansa na postarzenie przeciwnika podczas ataku (postarzona jednostka ma zmniejszony atak i obronę). Jednostka bezpostaciowa (dzięki czemu posiada zwiększoną 2-krotnie obronę).

Cerber
Obrażenia:4-6 Atak w walce wręcz:16 Obrona ataku wręcz:16
Punkty Życia:24 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:16
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:22
Przyrost:7 Poziom jednostki:2 Punkty magii:0
Koszt:190 złota
Posiada umiejętność blokowania kontrataku ze strony przeciwnika po zadaniu mu ciosu. Atak trzema głowami pozwala mu jednocześnie zaatakować wroga stojącego na wprost oraz wrogów stojących po lewej i prawej stronie atakowanej jednostki.

Wampir
Obrażenia:12-18 Atak w walce wręcz:30 Obrona ataku wręcz:30
Punkty Życia:75 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:30
Strzały:0 Szybkość:8 Ruch:38
Przyrost:3 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:1100 złota
Potrafi latać. Jest istota Nieumarłą nie działają na niego czary i umiejętności wywierające wpływ na żywe jednostki, nie posiada morale, atakuje bez kontrataku. Wysysa życie z ofiar połowa punktów życia wyssanych podczas ataku wrogim żywym jednostkom leczy, a nawet wskrzesza umarłe Wampiry.

Jadowity Pomiot
Obrażenia:16-24 Atak w walce wręcz:26 Obrona ataku wręcz:26
Punkty Życia:100 Atak z dystansu:26 Obrona ataku z dystansu:26
Strzały:15 Szybkość:6 Ruch:19
Przyrost:3 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:1110 złota
Jednostka strzela zatrutymi pociskami (trafione żywe jednostki tracą dodatkowe punkty życia w każdej kolejnej turze).

Diabeł
Obrażenia:34-50 Atak w walce wręcz:33 Obrona ataku wręcz:33
Punkty Życia:210 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:33
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:150
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:8
Koszt:4000 złota,2 siarki
Teleportacja pozwala mu na przeniesienie się w dowolne miejsce na polu bitwy. Posiada umiejętność przywoływania demonów, które może wezwać w czasie bitwy. Ma całkowitą odporność na Magię Życia oraz zmniejszone o 20% obrażenia zadawane przez wrogie istoty spod znaku Życia.

Kościany Smok
Obrażenia:45-65 Atak w walce wręcz:30 Obrona ataku wręcz:30
Punkty Życia:275 Atak z dystansu:0 Obrona ataku z dystansu:60
Strzały:0 Szybkość:5 Ruch:28
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:4000 złota, 2 kryształy
Jednostka latająca. Jednostka Nieumarła (na tę jednostkę nie działają czary i umiejętności wywierające wpływ na żywe jednostki, jednostka ta nie posiada morale). Jednostka szkieletowa (posiada dwukrotnie większą obronę przed pociskami). Jednostka wzbudza strach wrogów (zaatakowana jednostka nie kontratakuje oraz cofa sie na niewielki dystans).


Opracował: jareQ
Januszowski5
"Śmierć" to połączenie Inferna z Nekropolią Smile
18
Cze
Dragon09
jadowity pomiot jest obrzydliwy, a wogóle połączenie Inferno i Nekropolis to raczej nieudany pomysł
07
Gru
eska204
Nekropolia z Lochem bardziej by pasowało Smilea co do Inferno to po prostu więcej rodzaji Demonów i tyle Smile
23
Lut
ElBastrado
Z tego zamku najlepsze połączenie to: szkielet, imp, DUCH, JADOWITY POMIOT(dobra jednostka do obrony w rozbudowanym na maxa zamku) KOŚCIANY SMOK( w tej cześci jest silny Smile)
12
Mar
tomosz
nie moge zrozumieć Po jaką cholerę łączyli nekropolis z inferno i wyszło im jakieś gówno a nie zamek !!!
14
Paź




Włącz odtwarzacz
Jak oceniasz "Trial by Fire" - nowy dodatek do Heroes VII?
Świetny
Dobry
Przeciętny
Słaby
Nieporozumienie
Zaloguj lub Zarejestruj się aby wysyłać wiadomości.
54.162.x.x
95.163.x.x
51.255.x.x
68.180.x.x
94.23.x.x
94.254.x.x
46.229.x.x
106.120.x.x
185.25.x.x
164.132.x.x
103.82.x.x
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 12 gości. (Razem: 12)